Java 2 dla każdego
- Autorzy:
- Laura Lemay, Rogers Cadenhead
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Dla każdego
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 11
- Stron:
- 592
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Java 2 dla każdego
W dobie szybkiego postępu technicznego i jeszcze szybszego rozwoju technologii internetowych Java stwarza możliwości, o jakich dotychczasowi programiści mogli jedynie marzyć. Dzięki swej jasnej koncepcji, prostocie oraz obiektowości Java stała się idealnym językiem we wszystkich zastosowaniach wymagających przejrzystości i jednocześnie wysokiego poziomu abstrakcji.
Czytając niniejszą książkę nauczysz się tworzyć programy w języku Java w sposób, który odzwierciedla standardy XXI wieku. W niektórych przypadkach będzie to wyglądało zupełnie inaczej niż początkowo przewidywałeś.
Pomimo że Java nadal pozostaje bardzo użytecznym narzędziem dla projektantów witryn WWW pragnących nieco "ożywić" ich wygląd, to jednak jej zastosowania wykraczają daleko poza świat przeglądarek sieciowych. W ostatnich latach Java stała się popularnym językiem programowania ogólnego przeznaczenia, a niektóre sondaże wykazują, że obecnie o wiele więcej programistów używa tego języka niż np. C++.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(129,35 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(96,85 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(82,56 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. Ta książka nie jest klasycznym podręcznikiem programowania, jednak z pewnością przyśpieszy praktyczne wykorzystanie możliwości Javy. Wśród receptur znalazł się szeroki zakres zagadnień, od podstawowych operacji na ciągach znaków, poprzez programowanie funkcyjne, po komunikację sieciową, rozwiązania big data i współdziałanie z kodem napisanym w innych językach. W tym wydaniu uwzględniono zmiany wprowadzone w wersjach Javy 12, 13 i 14.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Jeśli chcesz się stać właśnie takim programistą, wziąłeś do ręki właściwą książkę. Jest to klasyczny podręcznik, dzięki któremu wiele osób zdobyło mistrzostwo w programowaniu w Javie. Zawarto tu wyjątkowo rzetelne, praktyczne i aktualne wprowadzenie do języka. W książce znajdziesz wiele informacji o nowej wersji języka — Javie 9 oraz o świetnym narzędziu JShell, które ułatwia szybkie poznanie języka. Szczegółowo opisano JavaFX — najnowszy GUI i równocześnie zestaw narzędzi do nowych projektów. W przystępny i zrozumiały sposób przedstawiono dość trudne pojęcia, takie jak współbieżność, dzięki czemu bez problemu wykorzystasz moc systemów wielordzeniowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Build Your Own Programming Language provides a hands-on approach to designing and implementing programming language features in a simple compiler and programming environment. This book will help you create new or domain-specific languages.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%)
O autorze książki
Rogers Cadenhead - jest programistą komputerowym, który napisał wiele książek na tematy związane z internetem, między innymi Java w 21 dni. Wydanie VII. Oficjalna witryna internetowa niniejszej książki znajduje się pod adresem https://workbench.cadenhead.org/book/cpp-24-hours/.
Laura Lemay, Rogers Cadenhead - pozostałe książki
-
Ta książka to bardzo przystępny, zwięzły podręcznik składający się z 24 godzinnych lekcji. Jej celem jest nauka programowania w języku Java od podstaw. Pojęcia programistyczne są objaśniane w sposób zrozumiały, a technika tworzenia kodu została opisana krok po kroku. Po 24 godzinach spędzonych z tą publikacją będziesz pisać własne programy. Nauczysz się projektowania graficznych interfejsów użytkownika, tworzenia aplikacji mobilnych, zrozumiesz zasady programowania obiektowego. Po przeczytaniu książki będziesz przygotowany do nauki bardziej zaawansowanych technik programowania w Javie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki niniejszej książce bez problemu zrozumiesz wszystkie najważniejsze elementy najnowszej wersji języka Java 8. Dogłębnie poznasz sam język, a także jego podstawowe biblioteki. Książkę podzielono na 21 lekcji, kładąc nacisk na praktyczne aspekty programowania. Właściwie od początku będziesz pisać aplikacje dla różnych środowisk, w tym również mobilnych. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z programowaniem, czy też już znasz inne języki, dzięki tej książce nabierzesz biegłości w posługiwaniu się Javą i przygotujesz się do rozwijania własnych projektów — nawet tych bardzo ambitnych!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest jednym z najlepszych i najpopularniejszych podręczników Javy. W szczegółowy sposób przedstawia podstawowe zagadnienia programowania w Javie, jak również zasady tworzenia apletów oraz umieszczania ich na stronach WWW. Po przeczytaniu tej książki będziesz dysponował głęboką wiedzą dotyczącą programowania w Javie, pozwalającą na projek
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce w ciągu 24 godzinnych lekcji poznasz podstawy programowania w C++ i szybko zaczniesz tworzyć w pełni funkcjonalne aplikacje. Najpierw zapoznasz się z instalacją i użyciem kompilatora, później dowiesz się, jak debugować tworzony kod, aż wreszcie poznasz nowości wprowadzone w standardzie C++14. Dowiesz się, jak zarządzać wejściem i wyjściem oraz jak pracować z pętlami i tablicami. Nauczysz się programowania zorientowanego obiektowo i zobaczysz, jak wykorzystywać szablony.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki tej książce nauczysz się pisać poprawne, sprawnie działające strony WWW. Znajdziesz tu dwadzieścia pięć lekcji — każda zajmie Ci około godziny. W jednym miejscu zebrano i uporządkowano wszystkie informacje niezbędne do budowania witryn internetowych. Nie tylko pokazano tu, jak tworzyć świetne witryny internetowe, ale również zawarto wskazówki, jak zachęcić użytkowników do ich odwiedzania. Poszczególne zagadnienia zaprezentowano w przejrzysty sposób. Aby ułatwić Czytelnikowi przyswajanie materiału, w książce zamieszczono pytania sprawdzające, ćwiczenia i quizy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jest to skrócona edycja książki "HTML 4. Vademecum profesjonalisty", zawierająca jednak wszelkie niezbędne informacje na temat projetkowania stron WWW i HTML-a 4. Jeżeli chcesz stworzyć stronę domową, przedstawić na WWW dowolne informacje lub zbudować prezentację wykorzystującą tekst, obrazki, wideo i dźwięk, to książka ta będzie dla Ciebie wymarzo
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jest to znacznie rozszerzona edycja książki HTML 4 - prawdziwa biblia twórcy serwisów WWW. I Ty możesz poznać tajniki języka HTML. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie niezbędne do opanowania sztuki projektowania WWW - poczynając od budowy prostych stron a skończywszy na konstrukcji rozbudowanych i skomplikowanych serwisów WWW. P
- Druk pkt
Niedostępna
-
W internecie można znaleźć samouczki, instrukcje, mnóstwo przykładów i darmowych narzędzi mających ułatwić publikowanie na WWW. Jest też wiele innych książek na ten temat.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Zdobądź nową wiedzę i umiejętności! Szczegółowo poprawione i zaktualizowane wydanie tego łatwego do zrozumienia i wyczerpującego podręcznika zawiera omówienie wszystkich najnowszych technologii wykorzystywanych do publikowania informacji na WWW. W książce tej znajdziesz wszystkie zagadnienia związane z publikowaniem informacji na WWW, poczynając do
- Druk pkt
Niedostępna
-
Laura Lemay, autorka książki jest uznaną amerykańska programistką. Jeszcze kilka lat temu nie miała zielonego pojęcia o Perlu. Do nauki tego języka skłoniły ją uwagi kolegów, którzy twierdzili, że "do realizacji tego zadania należałoby użyć Perla". Skoro jej się udało, spróbuj i Ty! Lemay pisze swoje książki od 1995 roku. Mimo że są skierowane do s
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Dla każdego
-
W tej książce znajdziesz informacje potrzebne do opanowania podstaw języka skryptowego PHP oraz bazy danych MySQL, a także przykłady konkretnych projektów zbudowanych z użyciem obu tych narzędzi. Zobaczysz, jakie elementy są najważniejsze podczas tworzenia strony, co koniecznie trzeba uwzględnić i sprawdzić, jak zapewnić harmonijne współdziałanie PHP i MySQL — na przykład w serwisie, który działa jako sklep internetowy. Dowiesz się, jak zapewnić stronie interaktywność, jak uniknąć jej nadmiernego obciążania i zweryfikować poprawność danych. Nauczysz się gromadzić i przetwarzać informacje, by na Twojej stronie użytkownik czuł się mile widziany lub dobrze obsłużony. Internet czeka na Ciebie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Sięgnij po tę książkę i zacznij programować już dziś! Po lekturze jej 24 rozdziałów — czytanie każdego zajmie najwyżej godzinę — poznasz podstawy programowania w języku JavaScript i szybko zaczniesz tworzyć skrypty wzbogacające strony internetowe w efektowne funkcje.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka zapewnia proste, praktyczne odpowiedzi w sytuacji, gdy trzeba uzyskać wyniki jak najszybciej. Każdy z 22. rozdziałów można opanować w około 10 minut, co pozwala niezwykle szybko przystąpić do praktycznego korzystania z języka SQL.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
W ciągu tylko 24 godzinnych lekcji będziesz w stanie opanować podstawy silnika gier Unity 4, na bazie którego utworzono Temple Run oraz wiele innych gier wydanych na platformach mobilnych! W trakcie wspomnianych 24 godzinnych lekcji dowiesz się wszystkiego, co jest potrzebne podczas tworzenia gier — począwszy od podstaw, przez zaawansowane sposoby wykorzystania silnika fizycznego w grach, aż po animację i techniki przygotowywania gier dla urządzeń mobilnych. Każda kolejna lekcja opiera się na zdobytej wcześniej wiedzy, co zapewnia solidne podstawy pomagające w osiągnięciu prawdziwego sukcesu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Źródłem takim jest książka „PHP i MySQL. Dla każdego. Wydanie II” . Dzięki niej początkujący twórcy serwisów bez kompleksów mogą wkroczyć w świat nowoczesnych technologii internetowych i nauczyć się sprawnie używać bezpłatnych narzędzi do pisania, testowania czy wdrażania aplikacji WWW, a bardziej zaawansowani — usystematyzować i rozszerzyć posiadaną wiedzę. Podręcznik krok po kroku prezentuje sposoby instalacji i konfiguracji środowiska pracy, omawia składnię i możliwości języka PHP, a także wskazuje, jak poprawnie projektować i tworzyć bazy danych działające w oparciu o mechanizm MySQL. Z książki dowiesz się, jak posługiwać się językiem SQL oraz jak połączyć możliwości PHP i MySQL-a, a ponadto jak za ich pomocą tworzyć praktyczne serwisy WWW.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki tej książce szybko nauczysz się podstaw obsługi licznych funkcji i narzędzi 3D Studio MAX 2.x. W bardzo krótkim czasie posiądziesz umiejętności, które pozwolą Ci na wydajną i bezproblemową pracę z programem. Poznaj zasady tworzenia trójwymiarowych obiektów i animacji Opanuj wszystkie nowe funkcje 3D Studio MAX 2.x Na prostych, praktycznych
- Druk pkt
Niedostępna
-
Już dziś rozpocznij archiwizację! Książka poświęcona przeznaczonym dla komputerów PC programom do kompresji oraz archiwizacji danych. Omawia podstawy korzystania z najnowszych wersji trzech najpopularniejszych wśród użytkowników programów: PKZIP, ARJ, LHA. W odróżnieniu od typowych opisów oprogramowania, zawiera materiał uporządkowany według klucza
- Druk pkt
Niedostępna
-
Po zapoznaniu się z niniejszą książką zdobędziesz wiedzę i wprawę potrzebną do stworzenia efektywnych aplikacji. Jest ona kompletnym przewodnikiem, który pozwala na dokładne zapoznanie się z Accessem 97 na poziomie podstawowym, a także omawia bardziej zaawansowane techniki i koncepcje. Podstawy związane z zarządzaniem i naprawianiem baz danych. No
- Druk pkt
Niedostępna
-
Układ książki Photoshop 5 dla każdego pozwala w bardzo krótkim czasie opanować wszystko, co potrzebne, by sprawnie i bezproblemowo posługiwać się Photoshopem 5.0. Możesz studiować tę książkę systematycznie, rozdział po rozdziale, albo wybierać tylko interesujące Cię zagadnienia. Dzięki niej dowiesz się jak retuszować fotografie czy też tworzyć obra
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czytając tę książkę zrozumiesz, dlaczego Delphi zaliczane jest do narzędzi dla błyskawicznego tworzenia aplikacji (RAD). Tworząc programy o różnym stopniu komplikacji poznasz te elementy, na których Delphi opiera swą siłę, zaznajomisz się również z najważniejszymi elementami języka Object Pascal. Nauczysz się efektywnie wykorzystywać mechanizmy fun
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Java 2 dla każdego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java 2 dla każdego" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java 2 dla każdego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- TY Java 2 in 21 Days
- Tłumaczenie:
- Grzegorz Kowalczyk, Dariusz Małyszko
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7411-6, 8371974116
- Data wydania książki drukowanej :
- 2001-10-30
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1671
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Dla każdego
Spis treści książki
- Co znajdziesz w naszej książce (18)
- Parę słów o książce (20)
- Dla kogo niniejsza książka jest przeznaczona (20)
- Poznajemy język Java 2 (26)
- Java wczoraj, dziś i jutro (27)
- Interaktywne oprogramowanie witryn WWW (27)
- "Dębowe" korzenie języka Java (29)
- Wersje języka Java (30)
- Java's Outlook (31)
- Dlaczego należy wybrać język Java (32)
- Java jest językiem zorientowanym obiektowo (32)
- Java jest językiem łatwym do przyswojenia (32)
- Java jest językiem niezależnym od platformy (33)
- Zagłębiamy się w programowanie w Javie (35)
- Wybór narzędzia programistycznego (36)
- Instalujemy pakiet SDK 1.3 (37)
- Konfiguracja pakietu SDK 1.3 (40)
- Twój pierwszy program w języku Java (42)
- Tworzenie kodu źródłowego (43)
- Myślenie w kategorii obiektów (50)
- Obiekty i klasy (51)
- Wielokrotne wykorzystywanie obiektów (52)
- Atrybuty i zachowanie (53)
- Atrybuty klasy obiektów (53)
- Zachowanie klasy obiektów (54)
- Tworzenie klasy (55)
- Uruchamianie programu (57)
- Hierarchia klas (60)
- Dziedziczenie (60)
- Tworzenie hierarchii klas (62)
- Dziedziczenie w praktyce (64)
- Dziedziczenie pojedyncze i wielokrotne (66)
- Interfejsy (66)
- Pakiety (66)
- Instrukcje i wyrażenia (70)
- Zmienne i typy danych (71)
- Tworzenie zmiennych (71)
- Zasady nadawania nazw zmiennym (73)
- Typy zmiennych (73)
- Przypisywanie wartości do zmiennych (75)
- Zmienne ustalone (75)
- Komentarze (77)
- Literały (78)
- Literały numeryczne (78)
- Literały typu boolean (79)
- Literały znakowe (80)
- Literały łańcuchowe (80)
- Wyrażenia i operatory (81)
- Działania arytmetyczne (82)
- Przypisywanie wartości zmiennym (84)
- Inkrementacja i dekrementacja zmiennych (85)
- Operacje porównywania (87)
- Operatory logiczne (87)
- Priorytety operatorów (89)
- Operacje na łańcuchach (90)
- Tworzenie nowych obiektów (93)
- Operator new (94)
- Do czego służy operator new? (96)
- Kilka słów na temat zarządzania pamięcią (96)
- Dostęp do zmiennych klasy i zmiennych obiektu (97)
- Pobieranie wartości zmiennej (97)
- Zmiana wartości zmiennych (98)
- Zmienne klasy (99)
- Wywoływanie metod (100)
- Zagnieżdżanie wywoływania metod (101)
- Metody klas (102)
- Odwołania do obiektów (103)
- Rzutowanie oraz konwersja obiektów i typów elementarnych (105)
- Rzutowanie typów elementarnych (podstawowych) na inne typy elementarne (106)
- Rzutowanie obiektów (107)
- Rzutowanie typów elementarnych na obiekty (108)
- Porównywanie wartości obiektów i klas (109)
- Porównywanie obiektów (109)
- Określanie klasy danego obiektu (111)
- Tablice (113)
- Deklaracja zmiennych tablicowych (114)
- Tworzenie obiektów tablicowych (115)
- Dostęp do poszczególnych elementów tablicy (116)
- Modyfikacja poszczególnych elementów tablicy (117)
- Tablice wielowymiarowe (119)
- Polecenia blokowe (120)
- Instrukcja warunkowa if (121)
- Instrukcja warunkowa switch (122)
- Pętla for (127)
- Pętle while oraz do (130)
- Pętla while (130)
- Pętla do ... while (132)
- Przerywanie działania pętli (133)
- Etykiety pętli (134)
- Operator warunkowy (134)
- Tworzenie klas (137)
- Tworzenie zmiennych obiektowych i klasowych (138)
- Tworzenie zmiennych obiektowych (138)
- Zmienne klasowe (139)
- Metody (139)
- Tworzenie metod (139)
- Słowo kluczowe this (141)
- Zasięg zmiennych a definicje metod (142)
- Przekazywanie parametrów do metod (144)
- Metody klasowe (145)
- Tworzenie aplikacji w języku Java (146)
- Klasy pomocnicze (148)
- Aplikacje języka Java a parametry wywołania z wiersza poleceń (148)
- Przekazywanie parametrów do aplikacji języka Java (148)
- Przekazywanie parametrów do aplikacji języka Java (149)
- Przeciążanie metod (150)
- Konstruktory (154)
- Podstawowe rodzaje konstruktorów (155)
- Wywoływanie innych konstruktorów (155)
- Przeciążanie konstruktorów (156)
- Przesłanianie metod (157)
- Tworzenie metod przesłaniających inne metody (158)
- Wywoływanie metody przesłoniętej (159)
- Przesłanianie konstruktorów (160)
- Metody finalizujące (finalizery) (161)
- Na czym polega różnica pomiędzy apletem i aplikacją (163)
- Zagadnienia bezpieczeństwa apletów Java (164)
- Jaką wersję języka Java należy wybrać? (165)
- Tworzenie apletów (167)
- Najważniejsze metody wykorzystywane w apletach (168)
- Tworzymy przykładowy aplet Java (172)
- Wstawianie apletu Java na stronę WWW (174)
- Znacznik <APPLET> (174)
- Testowanie apletów (175)
- Umieszczanie apletów na stronach WWW (176)
- Znacznik <APPLET> dla zaawansowanych (176)
- Atrybut ALIGN (177)
- Atrybuty HSPACE oraz VSPACE (178)
- Atrybuty CODE oraz CODEBASE (179)
- Znacznik <OBJECT> (179)
- Pliki archiwum (180)
- Przekazywanie parametrów do apletu (181)
- Projektowanie apletów Java 2 (185)
- Jak wykorzystać Java Plug-in na stronach WWW (186)
- Uruchamianie dodatku Java Plug-in (188)
- Tworzymy aplikację (192)
- Tworzenie interfejsów (193)
- Tworzenie szkieletu aplikacji (195)
- Zamykanie okien aplikacji (197)
- Tworzenie składników interfejsu użytkownika (200)
- Dodawanie składników do kontenera (200)
- Dodawanie składników do apletu (202)
- Poznajemy składniki pakietu Swing (203)
- Ikony (204)
- Etykiety (205)
- Pola tekstowe (206)
- Obszary tekstowe (207)
- Panele przewijane (209)
- Suwaki (210)
- Przyciski opcji i pola wyboru (210)
- Listy rozwijane (213)
- Cechy pakietu Swing (215)
- Definiowanie stylu interfejsu (216)
- Standardowe okna dialogowe (217)
- Aplikacja Info (221)
- Suwaki (223)
- Panele przewijane (225)
- Paski narzędzi (226)
- Wskaźniki zaawansowania (229)
- Podstawowe szablony rozmieszczenia (233)
- Rozmieszczenie składników interfejsu (234)
- Szablon FlowLayout (235)
- Szablon GridLayout (236)
- Szablon Border Layout (238)
- Stosowanie kilku szablonów jednocześnie (240)
- Szablon CardLayout (241)
- Szablon GridBagLayout (242)
- Projektowanie siatki (243)
- Tworzenie siatki (244)
- Określanie proporcji wierszy i kolumn siatki (247)
- Dodawanie składników (249)
- Modyfikacja utworzonego szablonu (251)
- Wstawki oraz padding (253)
- Procesy obsługujące zdarzenia (255)
- Przygotowywanie składników do obsługi zdarzeń (256)
- Metody obsługujące zdarzenia (257)
- Pracujemy z metodami (260)
- Zdarzenia typu Action (260)
- Zdarzenia typu Adjustment (261)
- Zdarzenia typu Focus (263)
- Zdarzenia typu Item (264)
- Zdarzenia typu Key (265)
- Zdarzenia typu Mouse (266)
- Zdarzenia typu Mouse Motion (266)
- Zdarzenia typu Window (267)
- Konwersja przestrzeni kolorów RGB <----> HSB (268)
- Tworzenie szablonu (268)
- Definiowanie subpaneli (271)
- Konwersja koloru pomiędzy przestrzeniami sRGB i HSB (273)
- Obsługa zdarzeń (276)
- Klasy wspomagające tworzenie grafiki (281)
- Tworzenie obszaru do rysowania (282)
- Rzutowanie obiektu Graphics2D (282)
- Tworzenie aplikacji (283)
- Układ współrzędnych dla operacji graficznych (284)
- Rysowanie i wypełnianie obszarów (285)
- Linie (285)
- Prostokąty (286)
- Wielokąty (287)
- Elipsy (289)
- Łuki (289)
- Kopiowanie i usuwanie (293)
- Tekst i czcionki (294)
- Tworzenie obiektu Font (294)
- Wyświetlanie znaków i łańcuchów tekstowych (295)
- Odszukiwanie informacji dotyczących czcionek (295)
- Kolory (297)
- Zastosowanie obiektu Color (298)
- Testowanie i ustawianie bieżącego koloru (299)
- Zaawansowane operacje graficzne wykorzystujące pakiet Java2D (300)
- Rodzaje układów współrzędnych (301)
- Definiowanie atrybutów rysowania (301)
- Tworzenie i rysowanie obiektów (304)
- Rysowanie obiektów (307)
- Tworzenie animacji w języku Java (311)
- Rysowanie i przerysowywanie (312)
- Animacja składników (313)
- Sterowanie animacją poprzez wątki (317)
- Tworzenie programu wielowątkowego (317)
- Zegar - aplikacja wykorzystująca wątki (319)
- Zatrzymywanie wątku (321)
- Praca z plikami graficznymi (324)
- Ładowanie plików graficznych (324)
- Wyświetlanie plików graficznych (326)
- Śledzenie procesu ładowania plików graficznych (327)
- Tworzenie animacji wykorzystujących serie plików graficznych (327)
- Pixel Pete wybiera się na przechadzkę (327)
- Śledzenie procesu ładowania plików graficznych (336)
- Używamy dźwięków (339)
- JavaSound (342)
- Pliki w formacie MIDI (343)
- Odtwarzanie plików MIDI (343)
- Przetwarzanie plików dźwiękowych (349)
- Modyfikatory (357)
- Sterowanie dostępem do metod i zmiennych (358)
- Zmienne i metody klasowe (364)
- Zastosowanie modyfikatora final do klas, metod i zmiennych (366)
- Zmienne (366)
- Metody (367)
- Klasy (367)
- Metody i klasy abstrakcyjne (368)
- Pakiety (369)
- Zastosowanie pakietów (370)
- Pełne nazwy pakietów i klas (371)
- Deklaracja import (371)
- Konflikt nazw (372)
- Kilka słów o zmiennej CLASSPATH i lokalizacji klas (372)
- Tworzenie swoich własnych pakietów (373)
- Wybierz nazwę pakietu (373)
- Tworzenie struktury folderów (374)
- Dodawanie klas do pakietu (374)
- Kontrola dostępu do pakietów i klas (375)
- Interfejsy (376)
- Problem jednokrotnego dziedziczenia (376)
- Interfejsy i klasy (377)
- Implementacja i zastosowanie interfejsów (377)
- Implementacja wielu interfejsów (379)
- Inne zastosowania interfejsów (379)
- Tworzenie i rozbudowa interfejsów (380)
- Nowy interfejs (381)
- Metody wewnątrz interfejsów (382)
- Rozbudowa interfejsów (382)
- Tworzenie aplikacji internetowej Storefront (383)
- Klasy wewnętrzne (389)
- Wyjątki - stare i uciążliwe ale sprawdzone metody obsługi (394)
- Wyjątki w języku Java (395)
- Obsługa wyjątków w języku Java (397)
- Kontrola spójności programu (397)
- Ochrona kodu i przechwytywanie wyjątków (398)
- Klauzula finally (400)
- Deklarowanie metod mogących generować wyjątki (403)
- Klauzula throws (403)
- Jakie wyjątki będzie generowała moja metoda? (404)
- Przekazywanie wyjątków (405)
- Klauzula throws a mechanizm dziedziczenia (405)
- Tworzenie i generowanie własnych wyjątków (406)
- Generowanie wyjątków (406)
- Tworzenie własnych wyjątków (407)
- Zastosowanie poleceń throws, try oraz throw (408)
- Kiedy korzystać, a kiedy nie korzystać z wyjątków (409)
- Kiedy warto korzystać z wyjątków (409)
- Kiedy nie należy korzystać z wyjątków (409)
- Jak nie należy korzystać z wyjątków (410)
- Zastosowanie podpisów cyfrowych do identyfikacji apletów (411)
- Przykład zastosowania podpisu cyfrowego (412)
- Podpisy cyfrowe a przeglądarki sieciowe (415)
- Zasady bezpieczeństwa (415)
- Strumienie danych - wprowadzenie (418)
- Zastosowanie strumieni danych (418)
- Filtrowanie strumienia danych (419)
- Strumienie bajtowe (420)
- Strumienie plikowe (420)
- Filtrowanie strumienia (424)
- Filtry bajtowe (424)
- Strumienie tekstowe (432)
- Odczytywanie plików tekstowych (432)
- Zapisywanie plików tekstowych (435)
- Inne rodzaje filtrów (436)
- Serializacja obiektów (442)
- Wyjściowe strumienie obiektowe (444)
- Wejściowe strumienie obiektowe (447)
- Zmienne typu transient (449)
- Wykorzystanie mechanizmu odzwierciedlania do inspekcji klas i metod (450)
- Rozpoznawanie i tworzenie klas (451)
- Zastosowanie poszczególnych elementów klasy Class (453)
- Inspekcja metod danej klasy (454)
- Zdalne wywoływanie metod (457)
- Architektura RMI (458)
- Tworzenie aplikacji wykorzystujących RMI (459)
- Praca sieciowa a język Java (465)
- Tworzenie łącz w apletach (466)
- Tworzenie połączeń (469)
- Otwieranie strumieni poprzez sieć (470)
- Gniazda (473)
- Serwery gniazd (477)
- Implementacja serwera (478)
- Testowanie serwera (486)
- Komponenty programowe wielokrotnego użytku (490)
- Cechy JavaBeans (491)
- JavaBeans a Java (492)
- JavaBeans API (493)
- Narzędzia opracowywania programów (494)
- JavaBeans Development Kit (495)
- Korzystanie z JavaBeans (496)
- Kontenery Beans (496)
- Umieszczanie beana (498)
- Dostosowywanie właściwości beana (498)
- Interakcja między beanami (500)
- Tworzenie programu JavaBean (502)
- Korzystanie z innych beanów JavaBean (503)
- JDBC - Java Database Connectivity (506)
- Sterowniki bazy danych (507)
- Most JDBC - ODBC (507)
- Tworzenie połączenia do źródła danych ODBC (509)
- Sterowniki JDBC (514)
- Struktury danych (516)
- Struktury danych języka Java (517)
- Iterator (518)
- BitSet (519)
- Vector (520)
- Stack (524)
- Map (525)
- Tabele haszowe (526)
- Wiersz poleceń - to przecież łatwe! (531)
- Otwieranie folderów w systemie MS-DOS (533)
- Tworzenie nowych podfolderów (534)
- Uruchamianie programów z wiersza poleceń (534)
- Konfiguracja pakietu SDK (535)
- Konfiguracja zmiennej PATH (536)
- Konfiguracja zmiennej CLASSPATH (537)
- Konfiguracja pakietu SDK dla systemu UNIX (540)
- Usuwanie błędów Class Not Found na innych platformach (540)
- Wybieramy edytor tekstu (541)
- Tworzenie powiązań pomiędzy typami plików (aplikacjami )
w systemie Windows (543)
- Usuwanie istniejących powiązań (544)
- Tworzenie nowych powiązań (545)
- Przypisywanie wybranej ikony do plików danego typu (545)
- SDK - co to takiego? (547)
- Interpreter java (549)
- Kompilator javac (550)
- Przeglądarka apletów - appletviewer (552)
- Narzędzie do tworzenia dokumentacji programów - javadoc (556)
- Debugger jdb (560)
- Wyszukiwanie błędów w aplikacjach przy użyciu debuggera (561)
- Wyszukiwanie błędów w apletach (563)
- Zaawansowane polecenia debuggera (563)
- Wykorzystanie własności systemu (564)
O Autorach (15)
Wprowadzenie (17)
Część I Podstawowe założenia języka Java (23)
Rozdział 1. Java a wiek XXI (25)
Rozdział 2. Programowanie obiektowe (49)
Rozdział 3. ABC języka Java (69)
Rozdział 4. Obiekty w języku Java (93)
Rozdział 5. Listy, wyrażenia logiczne i pętle (113)
Rozdział 6. Tworzenie klas i metod (137)
Rozdział 7. Tworzenie apletów Java (163)
Część II Swing i inne elementy programowania wizualnego (189)
Rozdział 8. Poznajemy Swing-a! (191)
Rozdział 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika - pakiet Swing (215)
Rozdział 10. Aranżacja elementów graficznego interfejsu użytkownika (233)
Rozdział 11. Interaktywność aplikacji Java (255)
Rozdział 12. Kolory, czcionki i operacje graficzne (281)
Rozdział 13. Wątki i animacja (311)
Rozdział 14. JavaSound (339)
Część III Język Java dla zaawansowanych (355)
Rozdział 15. Pakiety, interfejsy i inne cechy klas (357)
Rozdział 16. Bezpieczeństwo i obsługa błędów (393)
Rozdział 17. Obsługa strumieni danych w języku Java (417)
Rozdział 18. Serializacja i odzwierciedlanie obiektów (441)
Rozdział 19. Komunikacja przez Internet (465)
Rozdział 20. JavaBeans (489)
Rozdział 21. JDBC i struktury danych (505)
Dodatki (529)
Dodatek A Konfiguracja pakietu SDK (531)
Dodatek B Wykorzystanie edytorów tekstu do pracy z SDK (541)
Dodatek C Pakiet SDK 1.3 (547)
Skorowidz (567)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Java 2 dla każdego Laura Lemay, Rogers Cadenhead (11) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(7)
(3)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie