Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Wojciech Kyciak
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.4/6  Opinie: 29
Stron:
264
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

39,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni



>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie:
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.
Wydanie II i Kolejna odsłona



Zostań prawdziwym e-biznesmenem!

  • Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
  • Użyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
  • Wybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

  • Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
  • Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
  • Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
  • Public relations i kampanie reklamowe
  • Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
  • Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
  • Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
  • Strona główna, strona kategorii, strona produktu
  • Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
  • Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
  • Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
  • Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
  • Prawo w kontekście sklepu internetowego

Załóż własny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródło dochodów!