Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona
Opis książki Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona

>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie:
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.
Wydanie II i Kolejna odsłona
Czas rozwinąć własny biznes!
- Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
- Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
- Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe
Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.
W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!
- Wybór branży i asortymentu
- Analiza konkurencji
- Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
- Copywriting
- Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
- Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
- Planowanie kampanii reklamowej
- Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
- Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
- Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
- Wysyłka i magazyny
- Obsługa po sprzedaży
- Sprzedaż sklepu
Oceny i opinie klientów: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona Wojciech Kyciak (7)
(2)
(2)
(2)
(1)
(0)
(0)
6 oceniona przez: Tomek, 2009-09-28
6 oceniona przez: 2009-07-22
5 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Paweł, 2011-01-24
5 oceniona przez: Informatyk 2010-06-30
4 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Daniel Wilczek, Autor/Inwestor 2012-01-24
4 oceniona przez: Łukasz Kopczyński, 2010-03-29
3 oceniona przez: Piotr, 2009-09-25
więcej opinii