×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Grome Terrain Modeling with Ogre3D, UDK, and Unity3D. Create massive terrains and export them to the most popular game engines

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Grome Terrain Modeling with Ogre3D, UDK, and Unity3D. Create massive terrains and export them to the most popular game engines Richard A. Hawley - okladka książki

Grome Terrain Modeling with Ogre3D, UDK, and Unity3D. Create massive terrains and export them to the most popular game engines Richard A. Hawley - okladka książki

Grome Terrain Modeling with Ogre3D, UDK, and Unity3D. Create massive terrains and export them to the most popular game engines Richard A. Hawley - audiobook MP3

Grome Terrain Modeling with Ogre3D, UDK, and Unity3D. Create massive terrains and export them to the most popular game engines Richard A. Hawley - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
162
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook (29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

94,99 zł (-10%)
85,49 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Richard Hawley started programming in the early 1980s at the start of the home computer craze with the Sinclair ZX-81. Before leaving high school he had worked on three game projects for Assassin Software and later worked on conversions of classic strategy board games for 8- to 16-bit machines. He went on to develop end-user tools for popular flight simulations including Empire Interactives Enemy Engaged helicopter series and the highly successful Origin Janes Longbow series (MissioneerPlus). Hes the director of Tricubic Studios, a small UK company dedicated to creating simulation and training environments using off-the-shelf 3D engines including Unity and Leadwerks. Together with technical artist David Hopkinson (Total War: English Civil War conversion) and physics guru Fred Naar (creator of Helicopter Total Realism for Microsoft Flight Simulator X) they are collectively known for their work on helicopter simulations.

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
85,49 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint