Google Website Optimizer. Przewodnik Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. David
- Czasowo niedostępna
- Promocja 2za1
- Autorzy:
- Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. David
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Google Website Optimizer. Przewodnik
Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza!
- Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut?
- Jak definiować cele i parametry testów?
- Jakie błędy możesz popełnić?
Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak, aby spełniała ona oczekiwania odwiedzających ją użytkowników, a Tobie przynosiła satysfakcję i — co ważne — korzyści finansowe!
Książka ta jest długo oczekiwanym kompendium na temat prowadzenia dochodowej witryny w Internecie. Dowiesz się z niej, dlaczego warto testować stronę oraz jak wyciągać odpowiednie wnioski z raportów dostarczanych przez Google Website Optimizer. Poznasz cykl życia optymalizacji oraz metody formułowania celów i parametrów testów, a także zrozumiesz, co tak naprawdę należy testować. Ponadto książka ta obfituje w inspirujące, praktyczne przykłady oraz liczne studia przypadków. Jeżeli prowadzisz witrynę WWW, jest to obowiązkowa pozycja dla Ciebie!
- Szybki start z Google Website Optimizer
- Zastosowanie testu A/B
- Możliwości dostępnych testów
- Korzystanie z raportów
- Optymalizacja witryny i cykl życia optymalizacji
- Rozwijanie szkieletu testowego
- Zasady formułowania celów i parametrów testów
- Wybór przedmiotu testów i ich prowadzenie
- Szczegółowa analiza dla zaawansowanych
- Sposób działania skryptów Website Optimizer
- Metody śledzenia istotnych zdarzeń
- Najczęściej popełniane błędy
Zwiększ oglądalność i rentowność swojej strony WWW!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Prowadzenie firmy bywa przytłaczające: musisz odpowiedzieć na stertę e-maili, gasić kolejne pożary, a kilkunastu klientów i pracowników dorzuca zadań. Co więcej, często powrót do domu niczego nie zmienia: myśli o pracy nie opuszczają Cię ani na chwilę. Przez to zaczynasz czuć wyczerpanie. A przecież kochasz to, co robisz! Mieć własną firmę to od zawsze było Twoje marzenie i nie możesz po prostu tego rzucić. Coś jednak musi się zmienić, firma bowiem zabija Ciebie, Twoją rodzinę lub relacje z innymi, a zadania służbowe pochłaniają cały Twój czas i energię. Nie możesz tak dłużej żyć. Konieczna jest zmiana.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
- (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
- (47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
- (29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
- (26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności pomysłu na biznes i wyjaśnia cały proces testowania, począwszy od zaplanowania pierwszego eksperymentu. Dowiesz się z niej także, jak kształtować pożądane postawy zespołu: wypracujesz język i ceremoniał organizacji nastawionej na eksperyment.- Druk
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Rola administratora sieci komputerowej zaczyna się od jej skonfigurowania, jednak na tym absolutnie się nie kończy. Dalej musi on zadbać o to, by sieć działała poprawnie - jeśli cokolwiek pójdzie nie tak, administrator szybko dowie się o tym od użytkowników i zostanie poproszony, by równie szybko przywrócił ją do stanu poprzedniego. Drobnostka, jeśli problem okazuje się błahy i prosty do rozwiązania. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się wtedy, kiedy naprawa usterki wymaga dogłębnej znajomości sieci, jej silnych i mocnych stron, a także metod radzenia sobie z awariami. Na szczęście powstała ta książka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Jedni się jej obawiają, inni patrzą na nią z nadzieją. Sztuczna inteligencja, z angielskiego artificial intelligence (AI), to technologia, która oferuje niespotykane dotąd możliwości i imponującą wydajność. Jeśli w odpowiedni sposób zadać jej pytanie, jest w stanie precyzyjnie na nie odpowiedzieć i podsunąć rozwiązanie. Po otrzymaniu konkretnych wskazówek może wygenerować wysokiej jakości grafiki i filmy. Kluczowe jest, aby nauczyć się właściwie zadawać pytania i poprawnie formułować polecenia. Innymi słowy ― promptować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Witaj w internecie rzeczy! Tutaj możliwości ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia - a także to, czy potrafisz sprawnie się poruszać po świecie, którym rządzą mikrokontrolery. Dzisiejsze rozwiązania stosowane w modelach IoT stanowią klucz do zrozumienia i kształtowania przyszłości. Stosowane w nich układy ESP8266 i ESP32 wyróżniają się wszechstronnością, niskim kosztem i potężną mocą obliczeniową. To czyni je idealnym narzędziem dla entuzjastów, hobbystów i profesjonalistów pragnących testować swoje pomysły w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
24.95 zł
49.90 zł (-50%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
FPGA pochodzi od angielskiego field-programmable gate array. Polski odpowiednik to: bezpośrednio programowalna macierz bramek. FPGA jest rodzajem programowalnego układu logicznego. Ma tę samą funkcjonalność co układ scalony, tyle że może być wielokrotnie programowany bez demontażu. Z tego powodu znajduje zastosowanie tam, gdzie wymagana jest możliwość zmiany działania, na przykład w satelitach kosmicznych. Budujesz, instalujesz w urządzeniu docelowym, a potem modyfikujesz układ w zależności od potrzeb. Brzmi praktycznie, prawda?- Druk
- (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli wszystkie Twoje zestawy LEGO® zostały już zbudowane, a Ty szukasz inspiracji do tego, by ze swoich klocków skonstruować coś zupełnie nowego, to świetnie ― Ciocia od Klocków i Brodaty Geek mają mnóstwo pomysłów i nieograniczoną wyobraźnię. Dzięki ich wskazówkom i pomysłom nauczysz się patrzeć na klocki LEGO® w zupełnie nowy sposób i kreować fantastyczne światy bez żadnych ograniczeń!- Druk
- (26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez możliwości operowania na danych - tym samym bez arkuszy kalkulacyjnych, do których każdy z nas ma dostęp w swoich komputerach. Najpopularniejszy z nich, czyli Excel, jest masowo używany zarówno w firmach, jak i instytucjach publicznych, ale także w gospodarstwach domowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeżeli jesteś pracownikiem dozoru lub elektromonterem albo po ukończeniu nauki planujesz zajmować się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych u pracodawcy lub w ramach własnej działalności, musisz posiadać odpowiednie kwalifikacje. Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające Cię do samodzielnej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych „E” lub sprawowania dozoru nad ich eksploatacją „D” możesz uzyskać po pozytywnym zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego URE Grupy 1. Ta książka ma za zadanie pomóc Ci się do niego przygotować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Wirtualizacja serwerów pozwala lepiej wykorzystać posiadany sprzęt. Dzięki niej możliwe jest zwiększenie elastyczności systemu i usprawnienie zarządzania infrastrukturą IT. Spośród wielu platform wirtualizacyjnych dostępnych na rynku wyróżnia się VMware ESXi 8 - jeden z najbardziej zaawansowanych i wszechstronnych produktów, oferujący administratorom systemów kompleksowe rozwiązania. Wśród jego zaawansowanych funkcji znajdują się między innymi obsługa kontenerów, automatyzacja zarządzania, wsparcie dla najnowszych technologii sprzętowych, a także zintegrowane narzędzia do monitorowania i optymalizacji wydajności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "Google Website Optimizer. Przewodnik" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Recenzje książki: Google Website Optimizer. Przewodnik (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Gazeta MSP 2011-06-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza! Dowiedz się, jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut. Jak definiować cele i parametry testów. Jakie błędy możesz popełnić. Dzięki odpowiednim testom i obszernym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak, aby spełniała ona oczekiwania odwiedzających ją użytkowników, a Tobie przynosiła satysfakcję i korzyści finansowe. Książka jest długo oczekiwanym kompendium nt. prowadzenia dochodowej witryny w Internecie. Dowiesz się z niej, dlaczego warto testować stronę i jak wyciągać odpowiednie wnioski z raportów dostarczanych przez Google Website Optimizer. Poznasz cykl życia optymalizacji oraz metody formułowania celów i parametrów testów. Zrozumiesz także, co należy testować. Książka obfituje w inspirujące, praktyczne przykłady i liczne studia przypadków.
-
Recenzja: webinside.pl Dawid Kulbaka, 2010-09-28Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kompendium wiedzy na temat narzędzia dla webmasterów Website Optimizer od Google. I właściwie można by było na tym zakończyć. Każdy bowiem kto chce wykorzystać potencjał testów witryny ma wyłożone w publikacji wszystko co musi wiedzieć na ten temat. Większość materiałów pisana jest w zrozumiały sposób, choć są także działy dedykowane osobom z podstawową wiedzą programistyczną.
-
Recenzja: Computer Arts 2010-03-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka ta jest długo oczekiwanym kompendium na temat prowadzenia dochodowej witryny w internecie. Dowiesz się z niej, dlaczego warto testować stronę oraz jak wyciągać odpowiednie wnioski z raportów dostarczanych przez Google Website Optimizer. Poznasz cykl życia optymalizacji oraz metody formułowania celów i parametrów testów, a ponadto zrozumiesz, co tak naprawdę należy testować. Przewodnik obfituje w inspirujące, praktyczne przykłady oraz liczne studia przypadków. Jeżeli prowadzisz witrynę WWW, jest to pozycja obowiązkowa!
-
Recenzja: webaudit.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przewodnik po Optimizerze ukazał się nakładem Helionu w styczniu 2010. Jest to tłumaczenie pozycji "Always Be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer" czwórki autorów (Bryan Eisenberg, John Quarto-von Tivadar, Brett Crosby, Lisa T. David).
Autorzy przyjęli dwa założenia:
1. Testy trzeba jakoś przeprowadzać, a że popularnym narzędziem jest Google Website Optimizer, to książka poświęcona jest przede wszystkim jemu. Inna sprawa, że w edycji angielskiej, którą mam, część się już zdezaktualizowała - np. inne są kody, które wklejamy na strony. Ale kody są nieistotne, bo te i tak pobierzemy przy zakładaniu testu. Liczy się myślenie, którego uczą.
2. Największa zaleta w stosunku do książki Asha. To co tam zajęło 3 strony, tutaj ma 120 stron. Część "Co testować", złożona z krótkich rozdziałów przedstawiających różne elementy (np. znajdowalność, unikalna propozycja wartości, kategoryzacja, layout, prezentacja produktów). Co chwilę niemal znajdziemy pomysły, co może warto przetestować u nas.
Książka poza tym uczy nas interpretować wykresy Optimizera, jak stawiać hipotezy zerową i alternatywną, jak założyć test i jak go wpleść w cały proces optymalizacji serwisu. 300 stron (w wersji polskiej 400.) bardzo potrzebnej wiedzy.
I na tym bym skończył. Jest to pozycja mocno polecana dla każdego, kto myśli o podniesieniu skuteczności swojego serwisu, a szczególnie jeśli coś sprzedaje. Samo wymyślanie przypadków testowych oraz w obserwacja różnych wariantów "uczy i bawi". Jeśli test planowany jest zespołowo, można się np. podzielić i kibicować swoim wariantom.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Always Be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer
- Tłumaczenie:
- Mikołaj Szczepaniak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2190-3, 9788324621903
- Data wydania książki drukowanej :
- 2010-01-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7755-9, 9788324677559
- Data wydania ebooka :
-
2013-06-12
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 5374
- Rozmiar pliku Pdf:
- 13.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
Spis treści książki
- System do kończenia spraw (42)
- Reklama według Hopkinsa (48)
- Jedyna instancja rozstrzygająca (54)
- Wykształcanie kultury ustawicznego testowania (55)
- Dlaczego promujemy (i stosujemy)
platformę Website Optimizer (62)
- Co sprawia, że ta książka jest "kompletnym" przewodnikiem? (64)
- Testowanie w dziesięć minut (66)
- Strategie dobierania nagłówków (77)
- Chcesz wykonać jeszcze kilka testów? (79)
- Testowanie wielowymiarowe
- sekcje, warianty i kombinacje (82)
- Więcej testów Website Optimizera (86)
- Unikaj zalewu danych (93)
- Raport kombinacji (96)
- Raport sekcji na stronie (100)
- Poszukiwanie własnej ścieżki (105)
- Zrywanie więzi przez Geico (106)
- Wycofywanie zmian na witrynie Doctor FootCare (109)
- Volvo odkrywa sposoby pozyskiwania klientów (112)
- Danica wraca na stronę domową Go Daddy (112)
- Wybory Della (114)
- Jak pokazano produkty Max Effect (115)
- Testowanie jest dla każdego (117)
- Miguel i Denise potrzebują nowej usługi telewizji kablowej (120)
- Zderzenie z murem optymalizacji? (123)
- Nawigacja pomiędzy fazami cyklu życia optymalizacji (127)
- Wyzwania marketingowe (130)
- Zmienne i warianty (141)
- Hipoteza (142)
- Projektowanie testu (146)
- Rodzaje testów (147)
- Czynniki decydujące o sukcesie witryny internetowej
- równanie efektywności w sieci (162)
- Marketing internetowy - lekcja pierwsza (164)
- Poznaj swojego klienta (169)
- Trzy kroki do sformułowania celów i parametrów (183)
- Właściwy początek testu (188)
- Faza 1.: planowanie (197)
- Faza 2.: testowanie (198)
- Faza 3.: ocena wyników (199)
- Wnioski - czego firma Jigsaw dowiedziała się o swoich klientach (199)
- Wybierz możliwie jednoznaczną nazwę (205)
- Zdefiniuj swój cel (205)
- Wybierz drogę dochodzenia do swojego celu (207)
- Zdefiniuj kontrolną parę zmienna - wariant (207)
- Sformułuj hipotezę (208)
- Niech test zweryfikuje te założenia (208)
- Zmierz i przeanalizuj otrzymane wyniki (208)
- Skromny przycisk (210)
- Wyniki finansowe (212)
- Współzawodniczący (asertywni) (215)
- Spontaniczni (sympatyczni) (216)
- Humanistyczni (wyrażający emocje) (217)
- Metodyczni (analityczni) (218)
- Jedna strona, wiele potrzeb (219)
- Pytania, które warto sobie zadać (221)
- Ćwiczenie (221)
- Co testować (222)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (223)
- Pytania, które warto sobie zadać (227)
- Ćwiczenia (228)
- Co testować (228)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (229)
- Złożoność sprzedaży (231)
- Trop wabika (234)
- Komunikowanie punktów działania i budowanie zaufania (234)
- Pytania, które warto sobie zadać (236)
- Ćwiczenie (237)
- Co testować (237)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (238)
- Pytania, które warto sobie zadać (241)
- Ćwiczenia (242)
- Co testować (243)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (244)
- Pytania, które warto sobie zadać (245)
- Ćwiczenie (246)
- Co testować (247)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas rac nad własną witryną (248)
- Pytania, które warto sobie zadać (249)
- Ćwiczenie (249)
- Co testować (250)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (250)
- Pytania, które warto sobie zadać (251)
- Ćwiczenie (252)
- Co testować (252)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (253)
- Pytania, które warto sobie zadać (260)
- Ćwiczenie (261)
- Co testować (261)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (262)
- Pytania, które warto sobie zadać (263)
- Ćwiczenie (264)
- Co testować (265)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (266)
- Pytania, które warto sobie zadać (268)
- Ćwiczenie (269)
- Co testować (269)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (270)
- Pytania, które warto sobie zadać (271)
- Ćwiczenie (272)
- Co testować (273)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (273)
- Pytania, które warto sobie zadać (274)
- Ćwiczenie (275)
- Co testować (276)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (277)
- Pytania, które warto sobie zadać (278)
- Ćwiczenie (279)
- Co testować (280)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (281)
- Pytania, które warto sobie zadać (282)
- Ćwiczenie (283)
- Co testować (283)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (285)
- Pytania, które warto sobie zadać (286)
- Ćwiczenie (288)
- Co testować (288)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (289)
- Pytania, które warto sobie zadać (290)
- Ćwiczenie (291)
- Co testować (292)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (292)
- Pytania, które warto sobie zadać (293)
- Ćwiczenie (294)
- Co testować (294)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (295)
- W internecie oczekiwania kupujących są inne (298)
- Zaplanuj, jak pomóc odwiedzającym
w odnajdywaniu właściwych produktów (300)
- Pytania, które warto sobie zadać (300)
- Co testować (301)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (302)
- Pytania, które warto sobie zadać (305)
- Ćwiczenia (305)
- Co testować (306)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (306)
- Pytania, które warto sobie zadać (309)
- Ćwiczenie (309)
- Co testować (310)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (310)
- Pytania, które warto sobie zadać (312)
- Ćwiczenie (313)
- Co testować (313)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (314)
- Pytania, które warto sobie zadać (316)
- Ćwiczenie (317)
- Co testować (317)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (318)
- Stosuj stronę czynną (319)
- Unikaj żargonu (320)
- Bądź konkretny (320)
- Zwracaj się do czterech grup kupujących, używając różnych reguł (321)
- Korzyści kontra cechy (321)
- Szukaj okazji do prezentowania perswazyjnego przekazu (322)
- Pytania, które warto sobie zadać (323)
- Ćwiczenia (324)
- Co testować (324)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (326)
- Pytania, które warto sobie zadać (328)
- Ćwiczenie (328)
- Co testować (329)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (329)
- Pytania, które warto sobie zadać (331)
- Ćwiczenie (331)
- Co testować (331)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (332)
- Badanie wzrokiem i przerzucanie (334)
- Pytania, które warto sobie zadać (336)
- Ćwiczenie (337)
- Co testować (337)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (338)
- Pytania, które warto sobie zadać (340)
- Ćwiczenie (340)
- Co testować (341)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (341)
- Pytania, które warto sobie zadać (344)
- Ćwiczenie (344)
- Co testować (344)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (344)
- Pytania, które warto sobie zadać (348)
- Ćwiczenie (348)
- Co testować (348)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (348)
- Pytania, które warto sobie zadać (353)
- Ćwiczenie (353)
- Co testować (353)
- Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (354)
- Poszukiwanie równowagi (356)
- Rozkład Twoich danych (357)
- Istotność statystyczna i dobór próby (359)
- Maksimum lokalne kontra maksimum globalne (360)
- Problem dwurękiego bandyty (363)
- Stopnie swobody (365)
- Ortogonalność (366)
- Trzy najważniejsze funkcje skryptów (369)
- Ciasteczko Marco Polo (372)
- Wiele testów, jedna strona konwersji (373)
- Wiele testów realizowanych na tej samej witrynie (374)
- Czym jest witryna statyczna? (376)
- Czym jest witryna dynamiczna? (377)
- Witryny mieszane, statyczne i dynamiczne (378)
- Stosowanie Website Optimizera dla witryny statycznej (379)
- Stosowanie Website Optimizera dla witryny dynamicznej (380)
- Wybierz model właściwy dla swojej witryny (382)
- Testowanie podzbiorów żądań
trafiających na Twoją witrynę (383)
- Testowanie nie wszystkich żądań
trafiających na Twoją witrynę (384)
- Ile czasu powinien trwać test? (385)
- Modyfikowanie wag poszczególnych kombinacji w ramach próby testowej (386)
- Testowanie pod kątem najważniejszych zdarzeń generowanych przez użytkowników (kliknięć i zatwierdzeń formularzy) (387)
- Stosowanie licznika czasowego do błyskawicznego zaliczania konwersji (388)
- Testowanie zdarzeń związanych z animacjami Flash (388)
- Łączenie wielu zdarzeń (389)
- Odkrywanie własnych, innowacyjnych rozwiązań (dla naprawdę odważnych) (389)
- Nic nie zastąpi planowania (390)
- Czy to zadziała z Twoim blogiem w systemie WordPress? (391)
- Instalacja modułu rozszerzenia (392)
- Co należy zrobić przed zastosowaniem modułu rozszerzenia (392)
- Szczegółowy opis procedury konfiguracji Website Optimizera (393)
- Tworzenie dodatkowych eksperymentów (400)
- Analiza i testy (401)
- Blogi (401)
- Książki (402)
- Ogólne łącza do najważniejszych definicji (403)
- Dokumentacja i wsparcie techniczne oferowane przez firmę Google (403)
- Pozostałe publikacje zespołu FutureNow (404)
Podziękowania (29)
O autorach (31)
Przedmowa (33)
Wprowadzenie (37)
Część I: Testowanie z perspektywy marketingowca
- potęga optymalizacji (41)
Rozdział 1. Zawsze testować? (42)
Rozdział 2. Korzystanie z optymalizatora witryny (Website Optimizer) (65)
Rozdział 3. Zrozumieć raporty Website Optimizera (95)
Rozdział 4. Optymalizacja naprawdę działa - przykłady pozyskiwania klientów i sprzedaży (103)
Rozdział 5. Cykl życia optymalizacji (119)
Rozdział 6. Ustawiczne testowanie w akcji
- studium przypadku Acceller (135)
Rozdział 7. Proste pojęcia związane z testowaniem (140)
Rozdział 8. Rozwijanie frameworku testowego (161)
Rozdział 9. Formułowanie celów i parametrów testów (183)
Rozdział 10. Studium przypadku firmy Jigsaw (197)
Część II: Co należy testować (203)
Rozdział 11. Jak wybrać przedmiot testów (204)
Rozdział 12. JTMZZM - jaki to ma związek ze mną? (214)
Rozdział 13. Unikatowa propozycja wartości (propozycja kampanii) (224)
Rozdział 14. Decyzja o zakupie (231)
Rozdział 15. Kategoryzacja (240)
Rozdział 16. Użyteczność (245)
Rozdział 17. Wygląd i sposób działania (249)
Rozdział 18. Możliwość przeszukiwania (251)
Rozdział 19. Układ stron, czytelność elementów wizualnych i śledzenie zainteresowań odwiedzających (254)
Rozdział 20. Kupowanie (263)
Rozdział 21. Narzędzia (267)
Rozdział 22. Zapobieganie błędom (271)
Rozdział 23. Zgodność z przeglądarkami internetowymi (274)
Rozdział 24. Prezentowanie produktów (278)
Rozdział 25. Czas ładowania (282)
Rozdział 26. AIDAS - uwaga, zainteresowanie, pragnienie, działanie, satysfakcja (286)
Rozdział 27. Bezpieczeństwo i prywatność (290)
Rozdział 28. Zaufanie i wiarygodność (293)
Rozdział 29. Selekcja, podział na kategorie i wyniki przeszukiwania produktów (296)
Rozdział 30. Nawigacja i stosowanie łączy (303)
Rozdział 31. Sprzedaż rozszerzona i sprzedaż wiązana (307)
Rozdział 32. Nawoływanie do działania (311)
Rozdział 33. Zapewnienia towarzyszące wezwaniom do działania (315)
Rozdział 34. Sporządzanie perswazyjnych materiałów marketingowych (319)
Rozdział 35. Treść (327)
Rozdział 36. Nagłówki (330)
Rozdział 37. Czytelność (333)
Rozdział 38. Stosowanie kolorów i obrazów (339)
Rozdział 39. Terminologia i żargon (342)
Rozdział 40. "My, my, my" - język skoncentrowany na potrzebach klienta (346)
Rozdział 41. Stosowanie recenzji (350)
Część III: Bardziej szczegółowa analiza dla czytelników dysponujących wiedzą techniczną (355)
Rozdział 42. Matematyka, błędne postrzeganie zjawisk i dezinformacja (356)
Rozdział 43. Jak działają skrypty Website Optimizera (369)
Rozdział 44. Stosowanie Website Optimizera
na witrynach statycznych i dynamicznych (376)
Rozdział 45. Śledzenie najważniejszych zdarzeń
i inne zaawansowane zagadnienia (383)
Rozdział 46. Moduł rozszerzenia Website Optimizera dla systemu WordPress (391)
Dodatek. Przydatne materiały dodatkowe (401)
Skorowidz (405)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią praktycy: analitycy danych i inżynierowie uczenia maszynowego. Opisano w niej różne architektury transformerów — od pierwszych modeli podstawowych po najnowsze osiągnięcia w generatywnej sztucznej inteligencji. Dzięki lekturze nauczysz się wstępnego szkolenia i dostrajania modeli LLM, a także pracy nad różnymi przypadkami użycia. Poznasz takie problemy jak halucynacje i zagrożenia prywatności, a następnie dowiesz się, jak je łagodzić. W książce pokazano ponadto, jak poprawiać dokładność modeli LLM i uzyskiwać większą kontrolę nad generowanymi przez nie wynikami. Nie zabrakło ciekawych szczegółów dotyczących modeli generatywnych opartych na transformerach, modeli wizyjnych i architektur multimodalnych, jak również opisu najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Zapnij pasy przed wyprawą życia! Mars. Nowa Ziemia to fascynująca opowieść o ludzkiej determinacji, by postawić stopę na Czerwonej Planecie. Astrofizyk Andrew May zabierze Cię w podróż przez historię eksploracji Marsa — od pierwszych wyobrażeń i obserwacji astronomicznych aż po najnowsze misje i ambitne plany kolonizacyjne. Nasz planetarny sąsiad od wieków fascynuje ludzkość, pobudzając wyobraźnię pisarzy, naukowców i inżynierów. Ta książka to nie tylko zapis technologicznych osiągnięć, ale także opowieść o ludziach, którzy marzą, planują i podejmują ryzyko, aby zmienić rozumienie Wszechświata i uczynić z nas gatunek międzyplanetarny. Jeśli zastanawiasz się, jakie wyzwania czekają podczas podróży na Marsa i czy człowiek jest gotowy na życie poza Ziemią, ta książka jest dla Ciebie. Przygotuj się na ekscytującą misję, która może zmienić przyszłość ludzkości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce łatwiej poradzisz sobie z zastosowaniem ekosystemu LlamaIndex i nauczysz się wdrażać własne projekty. Na praktycznych przykładach zapoznasz się z procesem personalizacji i uruchamiania projektów LlamaIndex. Dowiesz się, jak przezwyciężać ograniczenia dużych modeli językowych, zbudujesz aplikacje dla użytkowników końcowych i zdobędziesz umiejętności w zakresie pozyskiwania danych, indeksowania, obsługi zapytań i łączenia dynamicznych baz wiedzy, obejmujących generatywną sztuczną inteligencję i duże modele językowe. Pod koniec lektury zagłębisz się w tworzenie niestandardowych rozwiązań, co pozwoli Ci dobrze zrozumieć możliwości i zastosowania LlamaIndex.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią projektanci, specjaliści z zakresu metodyki DevOps i badacze zajmujący się bezpieczeństwem, którzy znajdą w niej niezrównane źródło wiedzy o kluczowych elementach systemu operacyjnego i jego słabych punktach. Poszczególne zagadnienia zilustrowano za pomocą starannie przygotowanych przykładów bazujących na narzędziu PowerShell. Przykłady te można testować i dostosowywać. Obejmują one zarówno podstawową analizę zabezpieczeń zasobów, jak i techniki zaawansowane, takie jak uwierzytelnianie sieciowe. Dzięki tej praktycznej książce przyswoisz wiedzę o tym, jak system Windows zabezpiecza pliki i rejestr, jak implementuje uwierzytelnianie lokalnie i za pośrednictwem sieci, a także od podstaw przeanalizujesz zagadnienia udzielania dostępu do zasobu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka krok po kroku wprowadzi Cię w podstawy Raspberry Pi, programowanie i praktyczne projekty ― od prostych układów dla początkujących po bardziej zaawansowane systemy. Znajdziesz tu także porady dotyczące rozwiązywania problemów i poprawy niezawodności swoich projektów.- Druk
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Z tą książką krok po kroku zagłębisz się w metody OSINT, a także powiązane z nim zagadnienia natury prawnej i etycznej. Poznasz sposoby gromadzenia i analizowania informacji z wykorzystaniem wyszukiwarek, portali społecznościowych i innych zasobów internetowych. Zrozumiesz wagę anonimowości i technik gwarantujących bezpieczne poruszanie się po sieci, ułatwiających zarządzanie cyfrowym śladem czy tworzenie fikcyjnych tożsamości internetowych. Zdobędziesz również doświadczenie w korzystaniu z popularnych narzędzi OSINT, takich jak Recon-ng, Maltego, Shodan czy Aircrack-ng. Dowiesz się też, jak ograniczać ryzyko, przewidywać cyberataki, zapobiegać im i na nie reagować — wszystko dzięki technikom opartym na OSINT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Spring należy do rodziny frameworków Javy. Jego pierwsza edycja ujrzała światło dzienne w 2002 roku i od razu spotkał się z pozytywnym odbiorem programistów. Spring Framework zyskał uznanie i popularność, ponieważ działa na zasadzie lekkiego szablonu, umożliwiającego dużą dowolność, jeśli chodzi o wybór modelu programowania. W efekcie za jego pomocą można tworzyć szerokie spektrum aplikacji - od niewielkich i prostych po potężne i bardzo skomplikowane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce dogłębnie zrozumiesz zagadnienia związane z ochroną haseł i odzyskiwaniem chronionych nimi danych. Rozpoczniesz od zapoznania się z zasadami przechowywania danych uwierzytelniających i matematycznymi podstawami technik łamania haseł. Następnie nauczysz się posługiwać różnymi narzędziami ułatwiającymi odzyskiwanie haseł, by potem zająć się typowymi przypadkami ich łamania, odzyskiwania skrótów i pokonywania zabezpieczeń. Przyjrzysz się działaniu metod siłowych i słownikowych, dowiesz się także, jak stosować je przy różnych sposobach przechowywania danych uwierzytelniających. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane licznymi rzeczywistymi przykładami. Pod koniec lektury przekonasz się, że potrafisz z łatwością łamać najpopularniejsze typy danych uwierzytelniających.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest kompleksowym przewodnikiem po ciemnej stronie cyberbezpieczeństwa ― zapewni Ci wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zwalczania złośliwego oprogramowania. Nauczysz się poruszać wśród zawiłości związanych z tworzeniem złośliwego oprogramowania, a także dobrze poznasz techniki i strategie stosowane przez cyberprzestępców. Zdobędziesz też praktyczne doświadczenie w projektowaniu i implementowaniu popularnych rozwiązań stosowanych w prawdziwych złośliwych aplikacjach, na przykład Carbanak, Carberp, Stuxnet, Conti, Babuk i BlackCat. Nie zabrakło tu zasad etycznego hakingu i tajników budowy złośliwego oprogramowania, jak techniki unikania wykrycia, mechanizmy persystencji i wiele innych, które poznasz dzięki lekturze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Potraktuj tę książkę jako świetnego towarzysza wycieczek. Zawarte w tym przewodniku barwne ilustracje i wyczerpujące, przejrzyście podane informacje sprawią, że inaczej spojrzysz na różne elementy konstrukcji technicznych. Zrozumiesz fascynujące szczegóły działania urządzeń stworzonych przez ludzi. Nauczysz się rozpoznawać cechy charakterystyczne sieci elektroenergetycznej, dróg, kolei, mostów, tuneli, dróg wodnych i innych rozwiązań technicznych. Przekonasz się, jak wielką przyjemność daje „wypatrywanie infrastruktury”, a odkrywanie przeznaczenia napotkanych urządzeń stanie się Twoim hobby!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Google Website Optimizer. Przewodnik Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. David
(2)(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie