Godzina dziennie z e-mail marketingiem
- Autorzy:
- Jeanniey Mullen, David Daniels
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis książki: Godzina dziennie z e-mail marketingiem
Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem
Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową
- Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
- Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
- Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?
W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!
W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie — niezależnie od specyfiki organizacji. Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także — co ważniejsze — jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.
- Zwiększanie wpływu marki.
- Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
- Motywowanie do zakupu.
- Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
- Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej.
- Planowanie budżetu.
- Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia.
- Plan analiz.
- Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
- Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
- E-maile na urządzenia przenośne.
Wysyłaj e-maile i osiągnij sukces biznesowy
Wybrane bestsellery
-
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Godzina dziennie z e-mail marketingiem (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Eurostudent gj, 2011-01-29
Planujesz praktykę, staż, a może podjęcie pracy. Ta książka jest dla ciebie. Zobacz dlaczego? To poradnik dla tych, którzy w swojej pracy będą... pisać maile. W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi dotarcia do potencjalnych klientów, odbiorców, partnerów biznesowych. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku autorzy Jeanniey Mullen, David Daniels prezentują ciekawe pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwalają przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie! W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdują się niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie — niezależnie od specyfiki organizacji. Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem. To także poradnik dla wszystkich, którzy chcą, aby ich maile były czytane i odnosiły zamierzony skutek. Są tu wskazówki, co zrobić aby nasze wiadomości nie lądowały w koszu, ale mimo natłoku e-maili u odbiorcy - były czytane.
-
Gazeta MSP 2010-08-01
siążka to przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć potencja! marketingowy poczty elektronicznej i jej znaczenie dla firmy. Chcemy, abyś otworzył umysł na możliwości, jakie oferuje ten niezwykły kanał komunikacji, a także poznał sposoby na ponowne określenie strategicznych zastosowań e-mailijako skutecznego narzędzia marketingowego. (...) Każdy, kto chce prowadzić kampanię e-mail marketingu (lub już to robi), powinien kupić tę książkę - przekonują autorzy.
Zapewne znajdą się osoby, które doskonale poruszają się po zagadnieniach związanych z kampanią e-marketingową.
Jednak proszę pamiętać, że zawsze COŚ nas może zaskoczyć. Autorzy skoncentrowali się na podstawowych kwestiach, takich jak: znaczenie e-maila dla Twoich odbiorców, typy e-maili, ekonomiczne skutki e-maili, planowanie budżetu czy projektowanie kampanii. Postawili także na trudniejsze do zdefiniowania zagadnienia. Odpowiadają m.in. na pytanie: jak unikać problemów i poradzić sobie z nieuniknionymi wpadkami czy co przyniesie przyszłość.
Bądź skuteczny, osiągnij biznesowy sukces. Poświęć godzinę dziennie z e-mail marketingiem...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Email Marketing: An Hour a Day
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2509-3, 9788324625093
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-04-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7750-4, 9788324677504
- Data wydania ebooka:
-
2013-05-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 5379
- Rozmiar pliku Pdf:
- 23.6MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Spis treści książki
- Jak do tego doszło? (26)
- Co e-mail oznacza dla Twoich odbiorców? (30)
- Pięć typów e-maili (30)
- Świadomość (32)
- Zainteresowanie (33)
- Konwersja (34)
- Używanie produktów (36)
- Lojalność (36)
- Ekonomiczne skutki e-maili (39)
- Sprawdź swą wiedzę (40)
- Zwiększanie wpływu marki (44)
- Określanie wartości marki w e-mailu (45)
- Wbudowywanie inteligencji w projekt (47)
- Podstawowe elementy inteligentnych e-maili (48)
- Jak wykorzystać tę wiedzę? (50)
- Motywowanie do zakupu (52)
- Wojna z e-mailowym ADD (54)
- Poza treść e-maila - co musisz wiedzieć? (55)
- Tworzenie wiadomości związanych z transakcjami i obsługą klienta (57)
- Dodawanie elementów na potrzeby marketingu wirusowego (60)
- Dwa sposoby na definiowanie sukcesu marketingu wirusowego (62)
- Najlepsze praktyki zyskiwania rozgłosu przez marketing wirusowy i szeptany (63)
- Sprawdź swą wiedzę (64)
- Dopasowywanie strategii do narzędzi (66)
- Określanie potrzebnych narzędzi - dziesięciopunktowa strategia (66)
- Ocenianie usługodawców (71)
- Lista kontrolna usprawniająca proces wyboru usługodawcy (72)
- Gotowość organizacyjna - zasoby potrzebne do odniesienia sukcesu (76)
- Planowanie budżetu z myślą o przyszłości (79)
- Uzasadnianie - przekonywanie szefa zwrotem z inwestycji w e-maile (80)
- Sprawdź swą wiedzę (82)
- Tworzenie systemu analiz (84)
- Zacznij od planu e-mail marketingu i rozszerzaj go, aby uwzględnić plan rozwoju firmy (84)
- Co zrobić, jeśli wystąpią problemy? (90)
- Co więc zrobić, jeśli i Tobie przytrafi się wpadka? (92)
- Budżet po raz wtóry (94)
- Baza danych w e-mail marketingu i późniejsze działania wielokanałowe (95)
- Faza 1. Świadomość (96)
- Faza 2. Zaangażowanie (97)
- Faza 3. Zainteresowanie (97)
- Faza 4. Zakup (98)
- Optymalne wykorzystanie e-maili w środowisku wielokanałowym (98)
- Jakie ma to znaczenie przy budowaniu początkowej e-mailowej bazy danych? (98)
- Pięć sposobów na doprowadzenie do katastrofy (jeśli nie zachowasz ostrożności) (100)
- Sprawdź swą wiedzę (102)
- Kluczowy czynnik numer 1. Pozyskiwanie adresów e-mail (104)
- Witryna (104)
- Inne kanały (108)
- Źródła niezależne (110)
- Witamy w kampanii! (113)
- Kluczowy czynnik numer 2. Materiały i tekst (115)
- Pole "od" (115)
- Pole "temat" (115)
- Test na spam (117)
- Szerokość szablonu wiadomości (118)
- Długość szablonu wiadomości - wykorzystaj obszar "nad zgięciem" (119)
- Najlepsze praktyki z obszaru tworzenia materiałów na potrzeby e-maili (119)
- Kluczowy czynnik numer 3. Skuteczne wykorzystanie danych (120)
- Kluczowy czynnik numer 4. Integracja w środowisku wielokanałowym (122)
- Kluczowy czynnik numer 5. Technologia (dostarczanie, wdrażanie i projektowanie) (124)
- Kluczowy czynnik numer 6. Raporty i analizy (125)
- Kluczowy czynnik numer 7. Prywatność i regulacje prawne (127)
- Najlepsze praktyki z obszaru polityki prywatności (128)
- Kluczowy czynnik numer 8. Reaktywowanie (130)
- Sprawdź swą wiedzę (131)
- Tydzień 1. Przygotowywanie arsenału zasobów (134)
- Poniedziałek - zdobywanie wiedzy (siedem najważniejszych prawd na temat e-mail marketingu) (135)
- Wtorek - ocenianie narzędzi i zasobów (139)
- Środa - planowanie budżetu (143)
- Czwartek - pomocnicze działania marketingowe (146)
- Piątek - skłanianie szefa do przyznania funduszy (150)
- Tydzień 2. Tworzenie planu drogi do sukcesu (151)
- Poniedziałek - ocenianie obecnych danych firmowych i ustalanie docelowej długości listy adresów (152)
- Wtorek - opracowywanie planu pozyskiwania adresów (154)
- Środa - proces zapisywania się i centrum preferencji klienta (156)
- Czwartek - analiza procesu wypisywania się (160)
- Piątek - optymalizowanie stron wejściowych (161)
- Tydzień 3. Wsteczne odliczanie do startu kampanii (167)
- Poniedziałek - tworzenie realistycznej strategii (167)
- Wtorek - określanie procesu transferu danych (171)
- Środa - kontrola odnośników śledzących (174)
- Czwartek - podstawowe informacje o dostarczaniu e-maili (176)
- Piątek - sprawdzanie, czy e-mail umożliwia podejmowanie działań (181)
- Tydzień 4. Testy na potrzeby pierwszej kampanii (182)
- Poniedziałek - strategia tworzenia pól "od" i "temat" (182)
- Wtorek - upewnianie się, że treść jest czytelna (183)
- Środa - sprawdzanie poprawności personalizacji (187)
- Czwartek - pamiętaj, że e-maile są przekazywane i zapisywane (189)
- Piątek - jeszcze jedno przejście przez listę warunków sukcesu (190)
- Sprawdź swą wiedzę (190)
- Tydzień 1. Wysyłanie wiadomości w ramach pierwszej kampanii (194)
- Poniedziałek - co robić po kliknięciu przycisku "Wyślij"? (194)
- Wtorek - czytanie raportów (196)
- Środa - zarządzanie odpowiedziami od działu obsługi klienta (199)
- Czwartek - porównywanie współczynnika odpowiedzi z prognozami i planem (199)
- Piątek - utrzymywanie dobrej reputacji i porządku w bazie danych (201)
- Tydzień 2. Tworzenie planu optymalizacji wyników (203)
- Poniedziałek - co naprawdę pokazują raporty? (203)
- Wtorek - analizowanie skuteczności materiałów (206)
- Środa - tworzenie kompletnego raportu (210)
- Czwartek - optymalizowanie punktów zapisywania się w witrynie (213)
- Piątek - przygotowywanie testu (217)
- Tydzień 3. Pomiar wpływu e-maili na inne kanały (221)
- Poniedziałek - pomiar wpływu e-maili na zwiększanie sprzedaży (221)
- Wtorek - określanie wartości adresów e-mail i kampanii (226)
- Środa - zwiększanie kosztów wysyłki e-maili w celu poprawy ogólnych wyników (230)
- Czwartek - integracja analizy danych internetowych z pocztą elektroniczną (232)
- Piątek - znajdowanie zwolenników i kierowanie do nich przekazu (237)
- Tydzień 4. Rozpowszechnianie wyników kampanii e-mailowej wewnątrz organizacji (240)
- Poniedziałek - skuteczne wykorzystanie e-maili w różnych działach firmy (241)
- Wtorek - przedstawianie wyników współpracownikom internetowym (244)
- Środa - przedstawianie wyników współpracownikom pozainternetowym (245)
- Czwartek - wykorzystywanie wyników na potrzeby PR (247)
- Piątek - w kierunku dynamicznie generowanych treści (248)
- Sprawdź swą wiedzę (250)
- Tydzień 1. Wykorzystanie e-maili do zbierania informacji zwrotnych (252)
- Poniedziałek - wykorzystanie kwestionariuszy w e-mailach (252)
- Wtorek - projektowanie kwestionariuszy pod kątem e-maili (253)
- Środa - ankiety w e-mailach (255)
- Czwartek - grupy fokusowe prowadzone za pomocą e-maili (258)
- Piątek - zbieranie dowodów uznania za pomocą e-maili (259)
- Tydzień 2. Tworzenie e-maili z nagraniami wideo i audio (263)
- Poniedziałek - czy powinieneś stosować nagrania audio i wideo w e-mailach? (264)
- Wtorek - budowanie pięciowarstwowych e-maili (264)
- Środa - tworzenie wirusowych e-maili z filmami (266)
- Czwartek - integrowanie e-maili z filmami z większą kampanią (269)
- Piątek - umożliwianie odbiorcom tworzenia własnych e-maili z filmami (269)
- Tydzień 3. Tworzenie e-maili na urządzenia przenośne (271)
- Poniedziałek - dlaczego powinieneś tworzyć "mobilne" e-maile? (272)
- Wtorek - materiały do e-maili na urządzenia przenośne (273)
- Środa - ilu czytelników z bazy danych czyta e-maile w biegu? (276)
- Czwartek - tworzenie centrum preferencji na potrzeby użytkowników urządzeń przenośnych (278)
- Piątek - dopasowywanie obecnej strategii e-mailowej do świata urządzeń przenośnych (279)
- Tydzień 4. Tworzenie e-maili w sieciach społecznościowych (282)
- Poniedziałek - kiedy e-maile są używane w sieciach społecznościowych? (282)
- Wtorek - wytyczne dotyczące odpowiedzi na e-maile społecznościowe (283)
- Środa - przegląd efektów rozsyłania e-maili społecznościowych (286)
- Czwartek - wiadomości społecznościowe, czyli jak myśleć niestandardowo (288)
- Piątek - kontrolowanie używania e-maili społecznościowych (290)
- Sprawdź swą wiedzę (291)
- Iteracyjne analizy finansowe - analizy obejmujące dłuższy okres (294)
- Spojrzenie góra - dół na roczne wyniki (294)
- Analizowanie wyników pojedynczych subskrybentów (295)
- "Zdrowie" listy (295)
- Wyniki finansowe i realizowanie budżetu (295)
- Konieczność wprowadzenia zmian w budżecie (296)
- "Odświeżanie" ESP - ocenianie dostawcy ESP i partnerów z obszaru technologii (297)
- Szacowanie przyszłych trendów (300)
- Dalsza podróż (302)
- Stowarzyszenia, wydarzenia i publikacje (306)
- Dostawcy usług z obszaru poczty elektronicznej (306)
- Dostawcy usług związanych z dostarczaniem poczty oraz firmy zarządzające reputacją i akredytacyjne (307)
- Badania rynku, agencje i firmy konsultingowe (307)
- Dostawcy technologii (308)
- Firmy od analizy danych internetowych (308)
- Projektowanie e-maili (310)
- Zawartość (310)
- Temat (310)
- Nagłówek i poprzedzające go elementy (310)
- Panel podglądu (310)
- Budowa wiadomości (311)
- Moduł rezerwowy (311)
- Stopka (311)
- Kontrola jakości kodu (311)
- Wstępne sprawdzanie pliku HTML (312)
- Wstępne sprawdzanie pliku tekstowego (313)
- Przeprowadź testy wyświetlania (313)
Przedmowa (17)
Wprowadzenie (21)
Rozdział 1. E-mail marketing dziś (25)
Rozdział 2. Pięć kluczowych elementów każdego e-maila (43)
Rozdział 3. Przygotowania do działań w ramach e-mail marketingu (65)
Rozdział 4. Co się dzieje po wysłaniu wiadomości? (83)
Rozdział 5. Osiem kluczowych czynników kampanii e-mailowej (103)
Rozdział 6. Miesiąc 1. Przygotowywanie strategii e-mail marketingu (133)
Rozdział 7. Miesiąc 2. Zapewnianie sukcesu po uruchomieniu kampanii (193)
Rozdział 8. Miesiąc 3. Dodawanie wodotrysków (251)
Rozdział 9. Przygotowania do drugiego roku i dalszej przyszłości (293)
Dodatek A: Lista dostawców i zasobów (305)
Dodatek B: Listy kontrolne z obszaru poczty elektronicznej (309)
Słowniczek (315)
Skorowidz (331)
Oceny i opinie klientów: Godzina dziennie z e-mail marketingiem Jeanniey Mullen, David Daniels (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.