Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
- Autor:
- Paweł Frankowski
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.4/6 Opinie: 15
- Stron:
- 280
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!
- Cele, strategia, technologia — precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
- Internauci, klienci, sponsorzy — uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
- Dokumentacja projektu, kwestie prawne — nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i… do dzieła!
- Cele przyświecające projektom internetowym
- Różne rodzaje stron internetowych
- Budowanie strategii i jej założenia
- Grupy docelowe i sposoby ich określania
- Współpraca z agencją interaktywną
- Sponsoring i środki unijne
- Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
- Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
- Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
- Logotyp i slogan a znaki towarowe
- Ochrona konkurencji i prawo autorskie
- Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
- Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
- Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu
Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!
Wybrane bestsellery
-
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod któ...
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce zmienisz podejście do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz się, jak przebić się przez szum informacyjny, nawiązać kontakt z odbiorcami i sprawić, by dobrze zapamiętali treść i zaangażowali się w to, co chcesz im przekazać. Nauczysz się łączyć zasady projektowania z kon...
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Aby być efektywnym i uzyskać upragnione rezultaty, musisz działać. Sednem jest dokonywanie właściwych wyborów i ich skuteczna realizacja. Znanych jest wiele technik zarządzania czasem i poprawy produktywności, ale nie dają one podstawowego zrozumienia ani efektywnego modelu dynamiki tego procesu ...
Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, prz...
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
1 Paweł FrankowskiPaweł Frankowski - z wykształcenia prawnik i informatyk, z zamiłowania głodny survivalowej wiedzy badacz. Jest instruktorem survivalu, ratownikiem KPP oraz nurkowym, trenerem etyki outdooru. Członek Stowarzyszenia Polska Szkoła Surwiwalu. Autor popularnych książek o survivalu miejskim (preperingu) oraz survivalu leśnym, a także bushcrafcie.
Paweł Frankowski - pozostałe książki
-
Jeśli jesteś twórcą witryn WWW lub osobą administrującą serwisami działającymi w oparciu o WordPress oraz Joomla! i leży Ci na sercu bezpieczeństwo Twoich stron, sięgnij po książkę „Joomla i WordPress. Zabezpieczanie i ratowanie stron WWW”. Dowiesz się dzięki niej, co należy zrobić, a...
WordPress i Joomla! Zabezpieczanie i ratowanie stron WWW WordPress i Joomla! Zabezpieczanie i ratowanie stron WWW
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W książce „Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja” znajdziesz wszelkie informacje dotyczące tworzenia i obsługi serwisu społecznościowego. Opisano w niej początki tego zjawiska społecznego, podstawy jego działania, rozmaite odmiany serwisów, wszelkie kwestie prawne...
Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja
(23.50 zł najniższa cena z 30 dni)28.20 zł
47.00 zł(-40%) -
To poradnik obszernie i szczegółowo opisujący pracę z szablonami Joomla w wersji 1.5 i najnowszej - 1.6 - w tym systemie zarządzania treścią. Znajdziesz tu informacje na temat budowy i używania szablonów (w tym szablonów mobilnych), ich instalacji i aktywacji, możliwości dostosowywania do własnyc...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
webinside.pl 2010-09-20
Lektura Pawła Frankowskiego to dobra pozycja dla właścicieli firm, którzy chcą stworzyć firmową witrynę, a nie wiedzą na jakie elementy muszą zwracać uwagę przy takim projekcie. Autor zatem w prostym języku wyjaśnia cele firmowej strony www, opisuje zagadnienia związane ze słowem "CMS" i wyjaśnia dlaczego warto sporządzić dwie specyfikacje tworzonej strony firmowej. Całość uzupełnia dział z zagadnieniami prawnymi dotyczącymi domen, ochrony logotypów czy wykorzystaniu zdjęć na stronie internetowej.
-
NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 05/2010
W walce o zachowanie konkurencyjności i utrwalenie pozycji na rynku ważną rolę odgrywa internetowy wizerunek firmy i urzędu. Książka daje odpowiedź na pytanie, jak przyciągnąć klientów, jak im umożliwić ocenę towarów i usług i jak wsłuchać się w ich oczekiwania. Czytelnik znajdzie w niej rady dotyczące sformułowania celu projektu i strategii budowy witryny. Pozna wady i zalety technologii systemów zarządzania treścią CMS, systemów wspomagających e-learning (LMS i LCMS), systemów społecznościowych i sklepów internetowych. Nauczy się dokumentować projekt, tworzyć jego harmonogram i nim zarządzać oraz formułować, w przypadku zlecenia na zewnątrz, zapytania ofertowe. Uniknie pułapek prawnych, odnoszących się do zarządzania domenami, ochrony znaków towarowych, praw autorskich, w tym zagadnień plagiatów i cytowań oraz ochrony wizerunku i danych osobowych. Książką powinny zainteresować się osoby planujące uruchomienie lub przebudowę serwisu internetowego własnej firmy.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2517-8, 9788324625178
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-02-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4519-0, 9788324645190
- Data wydania ebooka:
-
2012-01-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 5375
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 17.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Inne
Technologie webowe » Copywriting
- Serie wydawnicze: Standard
Spis treści książki
- Wprowadzenie (11)
- Cele przyświecające projektom internetowym (12)
- Pani Zosiu, musimy mieć stronę... (13)
- Rodzaj strony a jej cel (13)
- Liczy się powodzenie, ale co to takiego? (19)
- Strategia i jej założenia (19)
- Dopasuj strategię do rynku (23)
- A gdyby się nie udało? (25)
- Wprowadzenie (29)
- Jaki jest Polak, każdy widzi? (30)
- Grupa docelowa (31)
- Kobiety (37)
- Nastolatki (40)
- Magia, horoskopy i ich czytelnicy (42)
- Pracownicy (42)
- Zabawki, rodzice, duże dzieci i ich dzieci (43)
- Godziny pracy, weekendy a internauci (44)
- Określanie grupy docelowej (45)
- Człowiek jako istota społeczna (47)
- User Experience produktu i usługi (49)
- User-Centered Design (UCD) (52)
- Agencja interaktywna jako partner przy realizacji zaawansowanych projektów (54)
- Masz klienta na stronę WWW - masz problem (57)
- Sponsor czy Unia, czyli skąd brać środki? (59)
- Wprowadzenie (63)
- Web 1.0 (64)
- Systemy zarządzania treścią (CMS) (64)
- Wprowadzenie (64)
- Kiedy warto przesiąść się na CMS-a (65)
- Budowa CMS (68)
- Zalety CMS-ów (71)
- Tysiące CMS na świecie, co wybrać? (74)
- CMS-owy detektyw (78)
- Typy systemów CMS (78)
- Popularne CMS (80)
- LMS i LCMS (83)
- Web 2.0 - serwis społecznościowy, wideo i systemy Wiki (87)
- Serwis społecznościowy (social networking) (90)
- Serwisy wideo i VOD (92)
- Wiki (93)
- Sklepy internetowe (95)
- Jak zostać e-sprzedawcą? (96)
- Jakie funkcje powinien posiadać dobry sklep internetowy? (96)
- Gotowe rozwiązania do zastosowania w e-commerce (99)
- Sklepy, porównywarki cen a wyszukiwarki (102)
- Proces podejmowania decyzji o zakupie (103)
- Enterprise 2.0 (104)
- Web 3.0 (107)
- Wprowadzenie (113)
- Karta projektu (114)
- Manifest - cele i założenia projektu (115)
- Harmonogram prac (116)
- Zapytania ofertowe (117)
- Typowe błędy (118)
- O wykonaniu strony internetowej (120)
- Specyfikacja strony internetowej (121)
- Definicja specyfikacji strony internetowej (SSI) (121)
- Dlaczego specyfikacja jest potrzebna? (121)
- Dlaczego aż dwie specyfikacje? (122)
- Jak wygląda, a jak powinna wyglądać specyfikacja? (122)
- Raporty (133)
- Kłamać czy nie kłamać - czyli dylematy project managera (135)
- Minimalna zawartość (136)
- Rodzaje raportów (136)
- Prototypowanie, czyli makiety (137)
- Zakończenie (141)
- Wprowadzenie (143)
- Domeny i nazwy domenowe (145)
- Logotyp i slogan a znaki towarowe (152)
- Ochrona konkurencji (155)
- Podstawa prawna działania stron urzędowych (156)
- Prawo autorskie (159)
- Fotografia na stronie WWW (180)
- Dane kontaktowe na stronie (185)
- Regulamin strony internetowej (186)
- Ochrona danych osobowych (196)
- Polityka prywatności (201)
- Czy moja strona internetowa jest dziennikiem, czy magazynem? (202)
- Odpowiedzialność prawna (208)
- Umowy związane z internetem (212)
- Umowa dotycząca wykonania strony internetowej (214)
- Umowa cesji domeny (220)
- Umowa NDA - umowa o zachowaniu poufności (225)
- Umowa autorska (230)
- Zastrzeżenie prawne (232)
- Projekt internetowy - wprowadzenie (233)
- Zarządzanie projektem internetowym - porady (235)
- Aplikacje webowe wspierające zarządzanie projektami i pracę grupową (241)
- Wnioski (249)
Wprowadzenie (7)
Rozdział 1. Cele i strategia (11)
Rozdział 2. Ludzie, czyli internauci, klienci i sponsorzy (29)
Rozdział 3. Technologia (63)
Rozdział 4. Dokumentacja projektu, zapytania, prototypy oraz specyfikacja
strony internetowej (113)
Rozdział 5. Zagadnienia prawne (143)
Rozdział 6. Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu (233)
Dodatek A: Terminologia (251)
Skorowidz (265)
Oceny i opinie klientów: Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja Paweł Frankowski (15)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(9)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2013-05-22 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
stb, freelancer
Data dodania: 2010-08-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Sebastian Ducki,
Data dodania: 2010-05-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Ewelina,
Data dodania: 2010-03-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian,
Data dodania: 2010-02-26 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz Konieczny,
Data dodania: 2010-02-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr,
Data dodania: 2012-12-10 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Martyna K., specjalista ds. internetu i marketingu
Data dodania: 2012-03-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartosz J,
Data dodania: 2011-02-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-09-13 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jarosław,
Data dodania: 2010-04-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wiesława,
Data dodania: 2010-04-06 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aska,
Data dodania: 2010-04-06 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof Wittman,
Data dodania: 2010-02-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karina,
Data dodania: 2010-02-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii