×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne Bolesław Ogórek

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne Bolesław Ogórek - okladka książki

Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne Bolesław Ogórek - okladka książki

Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne Bolesław Ogórek - audiobook MP3

Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne Bolesław Ogórek - audiobook CD

Autor:
Bolesław Ogórek
Serie wydawnicze:
Ćwiczenia praktyczne
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.8/6  Opinie: 4
Stron:
120
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia
Bolesław Ogórek
Corel PHOTO-PAINT 12 to drugi, obok CorelDRAW, najważniejszy składnik pakietu Corel Graphics Suite 12. Jest przeznaczony do obróbki plików bitmapowych. Można wykorzystać go zarówno do przygotowywania grafiki pod kątem publikacji elektronicznych -- stron WWW i prezentacji multimedialnych, jak i do przygotowania materiałów przeznaczonych do druku. Może również pełnić rolę podstawowego narzędzia cyfrowej ciemni fotograficznej. Jego możliwości są ogromne. Dodatkowym atutem Corel PHOTO-PAINT jest peł...

Firma Corel postanowiła stworzyć program, którego możliwości byłyby równie nieograniczone jak wyobraźnia artysty. I chyba jej się to udało! Z racji niewielkiej objętości książki, w tekście znalazło się omówienie jedynie wybranych zagadnień związanych z korzystaniem z programu Corel PHOTO-PAINT. Dobór tematów ma na celu pokazanie ogromnych możliwości programu i ułatwienie późniejszej pracy.

W książce opisano i zilustrowano ćwiczeniami:

  • wczytywanie i importowanie plików,
  • zapisywanie i eksportowanie plików,
  • korzystanie z elektronicznego katalogu obrazków Scrapbook,
  • optymalizację rozmiarów plików do publikacji w Internecie,
  • różnice pomiędzy formatami wektorowymi i bitmapowymi,
  • konwersję plików bitmapowych na formaty wektorowe i plików wektorowych na formaty bitmapowe,
  • konfigurowanie programu,
  • posługiwanie się narzędziami malarskimi,
  • stosowanie wypełnień,
  • pracę z tekstem,
  • używanie masek,
  • stosowanie efektów specjalnych,
  • tworzenie animacji,
  • automatyzację pracy za pomocą skryptów.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.