CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik
- Autorzy:
- Steve Bain, Nick Wilkinson
- Ocena:
- 5.2/6 Opinie: 6
- Stron:
- 688
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik
CorelDRAW to aplikacja będąca jednym z kluczowych narzędzi pracy wielu grafików i projektantów. Rozwijany od kilkunastu lat doskonały program do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej zawsze zadziwiał ogromem możliwości i mnogością zastosowań. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej wersji. Program CorelDRAW 12 docenią graficy zajmujący się tworzeniem publikacji drukowanych, stron WWW, prezentacji multimedialnych, a nawet animacji wektorowych. Każdemu z nich CorelDRAW 12 zaoferuje narzędzia pozwalające na wygodną i efektywną pracę.
Książka CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik to kompendium wiedzy na temat najnowszej wersji tego narzędzia. Zawiera wszystkie informacje dotyczące Corela -- od opisu interfejsu użytkownika, poprzez zasady korzystania z narzędzi rysunkowych, filtrów i efektów, aż do sposobów tworzenia animacji wektorowych i pisania skryptów w VBA.
- Interfejs użytkownika
- Definiowanie układu dokumentu, tryby wyświetlania
- Pomoce rysunkowe
- Tworzenie i modyfikowanie obiektów
- Narzędzia tekstowe
- Łączenie tekstu i obiektów
- Kolory, wypełnienia i kontury
- Efekty specjalne i filtry
- Praca z grafiką bitmapową
- Drukowanie dokumentów Corela
- Tworzenie stron WWW i animacji wektorowych
- Skrypty i VBA
- Konfigurowanie programu
"CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" to publikacja autoryzowana przez firmę Corel i rekomendowana wszystkim użytkownikom tej aplikacji. Dzięki temu można mieć pewność, że zawarte w niej wiadomości są poprawne i faktycznie przydatne podczas pracy z CorelDRAW.
O autorach:
Steve Bain jest doskonałym ilustratorem oraz cenionym pisarzem i wykładowcą. Kierował niezliczoną ilością warsztatów graficznych. Jest stałym współpracownikiem wielu wydawnictw edukacyjnych i witryn internetowych. Testuje również nowe wersje programów dla firmy Corel.
Nick Wilkinson jest ilustratorem i programistą. Napisane przez niego skrypty cieszą się wielkim uznaniem w społeczności użytkowników CorelDRAW na całym świecie.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.43 zł
34.90 zł(-30%) -
W nowym wydaniu książki Witolda Wrotka oprócz rzetelnych opisów najważniejszych funkcji i metod pracy z programami do grafiki wektorowej i bitmapowej, a także uaktualnień związanych z wprowadzeniem kolejnej wersji pakietu, CorelDRAW Graphics Suite 7, można znaleźć całą masę konkretnych przykładów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu o...
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.20 zł
59.00 zł(-20%) -
Dzięki szkoleniu CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania nauczysz się zmieniać ustawienia dokumentu i automatycznie dodawać do niego spady. Poznasz przydatne skróty klawiaturowe i sposoby tworzenia własnych. Dowiesz się, jak resetować ustawienia programu. Opanujesz szybkie przenos...
CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Stworzenie identyfikacji wizualnej firmy? Profesjonalne zaprezentowanie produktów? To umiejętności, bez których nie poradzi sobie żaden dział marketingu. Proponowany przez nas CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy to pierwszy i ostatni krok do ich zdobycia. Czterdz...
CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
W ramach szkolenia zaprojektujesz swoją wizytówkę i przygotujesz ją do druku. Wykonasz też baner, który zamieścisz w internecie. Ostatnim, największym projektem będzie stworzenie pięknej ulotki o starannej kompozycji — wykonasz ją, wykorzystując możliwość przypisania stylów tekstowych. Użyj...
CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzędzia pracy grafika komputerowego CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzędzia pracy grafika komputerowego
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Dziennik Łódzki 13 października 2004
Nie musicie pytać profesjonalnych grafików, jaki jest najpopularniejszy program do obróbki grafiki wektorowej. Możecie być pewni, że w przytłaczającej większości otrzymacie odpowiedź - CorelDraw. Jeśli więc poważnie myślicie o posadzie komputerowego grafika, w karierze może wam pomóc ta książka.
”CorelDraw 12. Oficjalny podręcznik" autorstwa Steve'a Baina i Nicka Wilkinsona, wydany przez Helion, to prawdziwe kompendium wiedzy na temat najnowszej wersji tytułowego pakietu. Uzyskało ono akceptację firmy Corel i jest rekomendowane wszystkim użytkownikom tego programu. Książka przyda się zarówno początkującym użytkownikom, jak i tym, którzy mieli już okazję pracować z CorelDraw. Czytelnik znajdzie w niej informacje od zupełnych podstaw obsługi po tworzenie stron WWW i animacji czy użycie skryptów.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- CorelDRAW 12 The Official Guide
- Tłumaczenie:
- Zenon Zabłocki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1515-6, 8373615156
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-08-03
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2443
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Corel
- Serie wydawnicze: Oficjalny podręcznik
Spis treści książki
- Lepsza produktywność i wydajność (31)
- Zarządzanie obiektami (32)
- Zestaw nowych narzędzi (37)
- Komfort pracy (39)
- Importowanie i eksportowanie (40)
- Informacje zwrotne w kursorze importowania (40)
- Zgodność importowanych i eksportowanych plików (40)
- Anatomia okna (43)
- Okno aplikacji CorelDRAW 12 (43)
- Anatomia okna dokumentu (44)
- Określanie wartości na paskach narzędziowych oraz w oknach dialogowych (45)
- Praca z dokerami (49)
- Otwieranie, przemieszczanie i zamykanie dokerów (49)
- Dokery zagnieżdżone (50)
- Korzystanie z przybornika (51)
- Praca z paskami narzędziowymi (52)
- Korzystanie z palety kolorów (53)
- Przeglądanie palety kolorów (53)
- Modyfikowanie opcji palety kolorów (54)
- Ekran powitalny programu CorelDRAW 12 (57)
- Otwieranie pierwszego dokumentu (58)
- Otwieranie plików dokumentów (59)
- Otwieranie plików utworzonych w innych aplikacjach (60)
- Komunikaty ostrzegawcze (61)
- Zamykanie i zapisywanie dokumentów (61)
- Zamykanie dokumentu (61)
- Zapisywanie pierwszego dokumentu (61)
- Korzystanie z opcji zapisu (63)
- Polecenie Save As (64)
- Zaawansowane opcje zapisu (64)
- Korzystanie z opcji tworzenia kopii zapasowych (66)
- Praca z szablonami (67)
- Otwieranie szablonów (67)
- Otwieranie i zapisywanie szablonów (68)
- Polecenia schowka (69)
- Kopiowanie a wycinanie (69)
- Polecenie Paste i Paste Special (70)
- Cofanie i ponawianie operacji (70)
- Podstawowe polecenia cofania operacji (70)
- Korzystanie z dokera Undo (71)
- Korzystanie z teczki podręcznej (72)
- Importowanie i eksportowanie plików (76)
- Opcje importu i eksportu plików (76)
- Eksport plików i wybór opcji (79)
- Wybór formatu eksportu (81)
- Przygotowanie strony (87)
- Opcje wyświetlania strony (87)
- Definiowanie wymiarów i orientacji strony (89)
- Ustalanie koloru tła strony (90)
- Korzystanie z wzorców układu dokumentu i etykiet (92)
- Nadawanie stronom nazw (95)
- Korzystanie z polecenia Rename Page (95)
- Korzystanie z dokera Object Properties (96)
- Korzystanie z dokera Object Manager (97)
- Polecenia odnoszące się do stron dokumentu (98)
- Opcje wstawiania stron i definiowania ustawień (98)
- Usuwanie stron (99)
- Korzystanie z trybu podglądu Page Sorter (99)
- Gromadzenie informacji o rysunkach i obiektach (101)
- Korzystanie z linijki (103)
- Co mierzą linijki? (103)
- Ustawianie punktu zerowego linijki (104)
- Wybór jednostek miary (105)
- Ustawianie opcji linijek (106)
- Edycja skali rysowania (107)
- Kalibrowanie linijek (108)
- Korzystanie z siatki konstrukcyjnej (110)
- Sterowanie właściwościami siatki (111)
- Opcje wyświetlania, wyglądu i przyciągania do siatki (112)
- Korzystanie z poleceń przyciągania (112)
- Definiowanie sposobu działania funkcji przyciągania (113)
- Praca z prowadnicami (116)
- Korzystanie z prowadnic dynamicznych (116)
- Korzystanie z prowadnic (118)
- Sterowanie warstwą prowadnic (122)
- Przekształcanie obiektów w prowadnice (122)
- Korzystanie z prowadnic predefiniowanych (124)
- Ustawianie trybów podglądu (127)
- Tryby podglądu szkieletowego i uproszczonego (128)
- Tryb podglądu schematycznego (128)
- Tryb podglądu normalnego (129)
- Tryb podglądu dokładnego (130)
- Powiększanie i przewijanie widoku stron (130)
- Korzystanie z narzędzia Zoom i paska właściwości (130)
- Korzystanie z narzędzia Hand (133)
- Specjalizowane tryby podglądu (135)
- Widok sortera stron (135)
- Podgląd pełnoekranowy (136)
- Podgląd bieżącego zaznaczenia (137)
- Korzystanie z nawigatora podglądu (137)
- Korzystanie z dokera View Manager (138)
- Polecenia dokera View Manager (139)
- Korzystanie z opcji zmiany widoku strony i skali powiększenia (140)
- Zaznaczanie obiektów (141)
- Zaznaczanie za pomocą narzędzia Pick (141)
- Techniki zaznaczania obiektów (143)
- Zaznaczanie obiektów na podstawie ich typu (145)
- Przemieszczanie obiektów (146)
- Korzystanie z narzędzia Pick (147)
- Korzystanie z klawiszy podsuwania (147)
- Przekształcenia obiektów (148)
- Interaktywne przekształcanie obiektów (148)
- Posługiwanie się narzędziem swobodnej transformacji (150)
- Wykonywanie przekształceń precyzyjnych (152)
- Korzystanie z dokera Transformation (152)
- Wspólne opcje transformowania (155)
- Określanie kolejności obiektów (155)
- Nowe narzędzie Smart Drawing (161)
- Korzystanie z narzędzia Rectangle i paska właściwości (164)
- Rysowanie prostokąta (164)
- Zaokrąglanie narożników prostokąta (164)
- Tworzenie prostokątów za pomocą narzędzia 3-Point Rectangle (166)
- Korzystanie z narzędzia Ellipse i paska właściwości (166)
- Rysowanie elipsy (167)
- Sterowanie trybami elipsy (168)
- Tworzenie elips za pomocą narzędzia 3-Point Ellipse (168)
- Korzystanie z narzędzia Polygon i paska właściwości (169)
- Rysowanie wieloboków (170)
- Rysowanie wieloboków i gwiazd (171)
- Tworzenie wieloboków jako gwiazd (171)
- Formowanie wieloboków i gwiazd (171)
- Korzystanie z narzędzia Spiral (172)
- Korzystanie z narzędzia Graph Paper (174)
- Zastosowanie narzędzi Perfect Shape (175)
- Tworzenie obiektów typu Perfect Shape (176)
- Edytowanie węzłów kształtowych (177)
- Korzystanie z polecenia Convert Outline To Object (178)
- Narzędzia z grupy Line Tools (181)
- Korzystanie z narzędzia Artistic Media (182)
- Korzystanie z predefiniowanych wzorców (183)
- Rysowanie w trybie pędzla (184)
- Korzystanie z rozpylacza (184)
- Rysowanie w trybach: kaligrafowania i czułym na nacisk (186)
- Zapisywanie wzorów pociągnięć i rozpylania (187)
- Rysowanie za pomocą narzędzi Freehand i Polyline (187)
- Rysowanie łuków za pomocą narzędzia 3-Point Curve (189)
- Rysowanie narzędziami Bézier i Pen (190)
- Anatomia krzywych Béziera (190)
- Rysowanie za pomocą narzędzi Bézier i Pen (191)
- Edycja ścieżek Béziera (192)
- Kontrolowanie sposobu działania narzędzi Freehand i Bézier (197)
- Ścieżki złożone (198)
- Łączenie ścieżek (199)
- Rozdzielanie ścieżek (199)
- Konwertowanie obiektów na krzywe (199)
- Korzystanie z narzędzia Dimension (200)
- Tryby pracy narzędzia Dimension (201)
- Narzędzie Dimension i pasek właściwości (202)
- Definiowanie domyślnych ustawień narzędzia Dimension (204)
- Korzystanie z narzędzia Interactive Connector (204)
- Edytowanie łamanych linii łączących (205)
- Sposoby formowania obiektów (207)
- Formowanie i przekształcanie obiektów (207)
- Polecenia kształtowania i pasek właściwości (208)
- Korzystanie z dokera Shaping (210)
- Praktyczne przykłady kształtowania obiektów (212)
- Korzystanie z narzędzia Knife (213)
- Cięcie obiektów za pomocą narzędzia Knife (213)
- Definiowanie sposobu działania narzędzia Knife (214)
- Korzystanie z narzędzia Eraser (215)
- Operowanie narzędziem Eraser (215)
- Definiowanie właściwości narzędzia Eraser (217)
- Praca z narzędziem Smudge (218)
- Rozmazywanie obiektów (218)
- Kontrolki narzędzia Smudge na pasku właściwości (219)
- Nowe narzędzie Virtual Segment Delete (221)
- Korzystanie z poleceń grupowania (223)
- Blokowanie i odblokowywanie obiektów (225)
- Kopiowanie, powielanie i klonowanie obiektów (225)
- Szybkie kopiowanie obiektów (226)
- Sposoby wykorzystania polecenia Duplicate (227)
- Klonowanie obiektów (227)
- Tworzenie symboli (229)
- Edytowanie symboli (231)
- Praca z bibliotekami symboli (231)
- Korzystanie z polecenia Repeat (234)
- Wyrównywanie i rozmieszczanie obiektów (234)
- Korzystanie z opcji wyrównywania (235)
- Korzystanie z poleceń rozmieszczania (237)
- Koncepcja warstw (239)
- Doker Object Manager (239)
- Nawigowanie po stronach, obiektach i warstwach (239)
- Korzystanie z trybów edycji i podglądu dokera Object Manager (242)
- Sterowanie właściwościami warstw (243)
- Praca z warstwami strony wzorcowej (245)
- Odszukiwanie i zamiana właściwości obiektów (246)
- Wyszukiwanie i zaznaczanie obiektów (247)
- Zamiana właściwości obiektów (249)
- Wykorzystanie stylów graficznych (250)
- Polecenia dotyczące stylów graficznych (250)
- Posługiwanie się dokerem Graphic and Text (251)
- Opcje dokera Graphic and Text (254)
- Korzystanie z dokera Object Data (255)
- Wybór między tekstem ozdobnym i akapitowym (259)
- Narzędzie Text programu CorelDRAW (260)
- Tworzenie tekstu ozdobnego (260)
- Tworzenie tekstu akapitowego (261)
- Edycja tekstu (261)
- Konwertowanie tekstu ozdobnego na akapitowy (263)
- Formatowanie tekstu przy użyciu paska właściwości (263)
- Okno dialogowe Format Text (263)
- Formatowanie na poziomie znaków (264)
- Formatowanie akapitów (267)
- Formatowanie tabulatorów (270)
- Formatowanie kolumn (272)
- Efekty akapitowe (273)
- Zmiana wielkości liter (274)
- Praca z użyciem tekstu ozdobnego (274)
- Skalowanie i przemieszczanie tekstu ozdobnego (274)
- Łączenie i rozbijanie tekstu ozdobnego (274)
- Konwersja tekstu ozdobnego na krzywe (275)
- Tekst ozdobny i narzędzie Shape (275)
- Praca z tekstem akapitowym (276)
- Korzystanie z ramek tekstowych (277)
- Ustawianie tabulatorów przy użyciu linijki (279)
- Praca z kolumnami (280)
- Osadzanie obiektów w tekście (280)
- Tekst i style (281)
- Tworzenie i edycja stylów (281)
- Przypisywanie stylów tekstowych (282)
- Edycja stylów tekstowych (282)
- Oblewanie obiektów tekstem (283)
- Zarządzanie czcionkami (283)
- Praca z tekstem w innych językach (284)
- Wstawianie znaków (285)
- Łączenie ramek tekstu akapitowego (287)
- Łączenie ramek za pomocą poleceń (287)
- Interaktywne łączenie ramek (288)
- Łączenie ramek rozmieszczonych na różnych stronach (289)
- Usuwanie ramek tekstu akapitowego (290)
- Rozłączanie ramek tekstowych (290)
- "Zamrażanie" zawartości ramek (291)
- Umieszczanie tekstu na ścieżkach (291)
- Wprowadzanie tekstu wprost na ścieżkę (292)
- Korzystanie z polecenia Fit Text To Path (293)
- Opcje dostępne na pasku właściwości Text on Curve/Object (294)
- Korzystanie z gotowych wzorców (295)
- Ustawienia orientacji tekstu (295)
- Pionowe umiejscowienie znaków (296)
- Ustawienia Text Placement oraz Horizontal Offset (297)
- Regulacja odległości tekstu od ścieżki (297)
- Opcja Place On Other Side (298)
- Obiekty tekstowe na ścieżce i narzędzia Pick oraz Shape (298)
- Interaktywna regulacja odstępów i położenia tekstu przy użyciu narzędzia Shape (299)
- Interaktywne regulowanie położenia tekstu za pomocą narzędzia Pick (300)
- Oddzielanie tekstu od ścieżki (300)
- Przywracanie właściwości tekstu (301)
- Prostowanie tekstu (301)
- Łączenie tekstu wewnątrz ścieżek zamkniętych (302)
- Obiekty jako kontenery (302)
- Łączenie obiektów z zawartością tekstową (303)
- Korzystanie z narzędzi językowych programu CorelDRAW (305)
- Przyciski wspólne (306)
- Opcje modułu sprawdzania pisowni (307)
- Definiowanie ustawień językowych modułu Spell Checker (307)
- Korzystanie z listy wyrazów (308)
- Korzystanie z głównych list wyrazów (309)
- Ustawianie opcji list wyrazów użytkownika (309)
- Pozostałe opcje modułu sprawdzania pisowni (311)
- Główne opcje funkcji sprawdzania pisowni (312)
- Korzystanie z funkcji Grammatik (312)
- Sprawdzanie i poprawianie błędów gramatycznych (313)
- Włączanie i wyłączanie reguł gramatycznych (313)
- Korzystanie z tezaurusa (314)
- Definiowanie opcji tezaurusa (314)
- Korzystanie z funkcji QuickCorrect (315)
- Jak działa funkcja QuickCorrect? (315)
- Definiowanie opcji QuickCorrect (316)
- Wyszukiwanie i zamiana tekstu (317)
- Wyszukiwanie tekstu (317)
- Zamiana tekstu (317)
- Wyszukiwanie i zamiana atrybutów tekstu (318)
- Wyszukiwanie atrybutów tekstu (318)
- Zamiana atrybutów tekstu (319)
- Definiowanie właściwości pióra konturu (323)
- Opcje Outline Pen i pasek właściwości (323)
- Korzystanie z narzędzia Outline (324)
- Zawartość okna dialogowego Outline Pen (324)
- Definiowanie koloru konturu (325)
- Definiowanie stylu konturu (326)
- Tworzenie i edycja stylów linii konturowych (327)
- Wybieranie grotów (328)
- Definiowanie kształtu narożników (331)
- Definiowanie kształtu zakończeń ścieżki (331)
- Efekty kaligraficzne Outline Pen (332)
- Inne opcje konturu (332)
- Opcje na karcie Outline Pen dokera Object Properties (333)
- Przegląd typów wypełnień (337)
- Wypełnianie obiektów (338)
- Stosowanie wypełnień jednolitych (339)
- Definiowanie ustawień wypełnienia jednolitego (339)
- Stosowanie wypełnień tonalnych (340)
- Interaktywne sterowanie wypełnieniami tonalnymi (342)
- Modyfikowanie wypełnień tonalnych (344)
- Definiowanie opcji w oknie dialogowym Fountain Fill (345)
- Stosowanie wypełnień deseniem (347)
- Interaktywne sterowanie wypełnieniami deseniowymi (348)
- Korzystanie z opcji dostępnych w oknie dialogowym Pattern Fill (350)
- Tworzenie nowych deseni dwu- i pełnokolorowych (351)
- Stosowanie wypełnień teksturowych (352)
- Ustawienia opcji wypełnień teksturowych (353)
- Tworzenie i zapisywanie próbek tekstur (354)
- Stosowanie wypełnień postscriptowych (355)
- Stosowanie wypełnień siatkowych (357)
- Anatomia wypełnienia siatkowego (358)
- Edycja wypełnienia siatkowego (358)
- Wybór dowolnego koloru (361)
- Korzystanie z dokerów związanych z kolorami (361)
- Korzystanie z dokera Color (361)
- Korzystanie z dokera Color Palette Browser (363)
- Korzystanie z dokera Color Styles (364)
- O modelach kolorów (368)
- Korzystanie z przeglądarek kolorów (369)
- Korzystanie z mikserów kolorów (371)
- Tworzenie palet przy użyciu harmonii kolorów (371)
- Mieszanie kolorów za pomocą miksera Color Blend (372)
- Korzystanie z palet gotowych i palet użytkownika (374)
- Korzystanie z palet gotowych (374)
- Tworzenie palet użytkownika (375)
- Regulowanie i przekształcanie kolorów (377)
- Teoria działania obwiedni (383)
- Tworzenie efektów obwiedni (383)
- Wykorzystanie narzędzia Interactive Envelope oraz paska właściwości (384)
- Doker Envelope (385)
- Stany kursora narzędzia Envelope (386)
- Tryby obwiedni (387)
- Obwiednie predefiniowane (388)
- Zapisywanie i przypisywanie predefiniowanych obwiedni obiektom (389)
- Opcje mapowania obwiedni (389)
- Ograniczanie działania obwiedni (392)
- Stosowanie obwiedni dla wielu obiektów (392)
- Kopiowanie właściwości obwiedni (393)
- Tworzenie obwiedni z obiektów (394)
- Usuwanie obwiedni (394)
- Efekty zniekształcenia (395)
- Narzędzie Interactive Distortion i pasek właściwości (395)
- Tryby zniekształcania (396)
- Zniekształcenie Push and Pull (396)
- Zniekształcenie Zipper (396)
- Zniekształcenie Twister (398)
- Korzystanie ze znaczników zniekształcenia (399)
- Predefiniowane zniekształcenia (402)
- Zarządzanie predefiniowanymi zniekształceniami (402)
- Korzystanie z narzędzia Roughen Brush (403)
- Działanie narzędzia Roughen Brush (403)
- Pasek właściwości narzędzia Roughen Brush (404)
- Porównanie metamorfozy i obrysu (407)
- Metamorfoza w Corelu (407)
- Przykłady metamorfozy (408)
- Narzędzie Interactive Blend i pasek właściwości (409)
- Tworzenie typowej metamorfozy (409)
- Anatomia metamorfozy (410)
- Edycja efektu metamorfozy (411)
- Opcje metamorfozy (411)
- Zaawansowane efekty metamorfozy (416)
- Określanie ścieżki przebiegu metamorfozy (419)
- Metamorfoza pomiędzy wieloma obiektami (423)
- Kopiowanie i klonowanie metamorfozy (424)
- Doker Blend (425)
- Na czym polega efekt obrysu? (425)
- Zastosowania efektu obrysu (426)
- Narzędzie Interactive Contour i pasek właściwości (427)
- Tworzenie efektu obrysu (428)
- Interakcyjna edycja obrysów (428)
- Wybór kierunku tworzenia obrysu (430)
- Kolory obrysu (432)
- Efekty gładkiego obrysu (433)
- Przyspieszenie obrysu (434)
- Predefiniowane obrysy (435)
- Doker Contour (436)
- Jak działa soczewka? (437)
- Doker Lens (437)
- Efekty soczewki (438)
- Soczewka Brighten (439)
- Soczewka Color Add (439)
- Soczewka Color Limit (440)
- Soczewka Custom Color Map (441)
- Soczewka Fish Eye (442)
- Soczewka Heat Map (442)
- Soczewka Invert (443)
- Soczewka Magnify (444)
- Soczewka Tinted Grayscale (444)
- Soczewka Transparency (445)
- Soczewka Wireframe (445)
- Opcje soczewki (446)
- Opcja Frozen (446)
- Opcja Viewpoint (447)
- Opcja Remove Face (448)
- Przezroczystość w Corelu (448)
- Narzędzie Interactive Transparency i pasek właściwości (449)
- Właściwości efektu przezroczystości (451)
- Typy przezroczystości (451)
- Tryby mieszania efektu przezroczystości (454)
- Przezroczystość konturów i wypełnień (457)
- Blokowanie efektu przezroczystości (457)
- Kopiowanie efektu przezroczystości (458)
- Przykłady efektów przezroczystości (459)
- Cienie w Corelu (461)
- Narzędzie Interactive Drop Shadow i pasek właściwości (462)
- Anatomia cienia (463)
- Opcje płaskich cieni (465)
- Kierunek rozmycia (465)
- Rozmycie krawędzi (467)
- Cienie perspektywiczne (468)
- Kolor i rozdzielczość cienia (470)
- Predefiniowane cienie (472)
- Strategie rzucania cieni (472)
- Cienie jako poświata (473)
- Jak uniknąć nakładania się cieni? (473)
- Szybkie kadrowanie w Corelu (475)
- Umieszczanie obiektu w kadrze (476)
- Automatyczne wyśrodkowanie zawartości kadru (479)
- Edycja zawartości kadru (479)
- Opcje blokowania (481)
- Ograniczenia szybkiego kadrowania (481)
- Jak działa efekt perspektywy? (485)
- Tworzenie efektu głębi perspektywy (485)
- Symulacja perspektywy w programie CorelDRAW (486)
- Przypisywanie efektu perspektywy (487)
- Edycja efektu perspektywy (488)
- Włączenie trybu edycji efektu perspektywy (488)
- Zmiana położenia punktów zbiegu i uchwytów kontrolnych (488)
- Wzmocnienie efektu perspektywy (490)
- Ograniczenia programu w stosowaniu efektu perspektywy (491)
- Kopiowanie i usuwanie efektu perspektywy (492)
- Jak działa wytłaczanie? (495)
- Wybór i stosowanie efektu wytłoczenia (496)
- Anatomia wytłoczenia (497)
- Narzędzie Interactive Extrude i pasek właściwości (498)
- Stany narzędzia Interactive Extrude (498)
- Rodzaje kształtów wytłoczenia (498)
- Obrót w przestrzeni trójwymiarowej (502)
- Dodatkowe oświetlenie (505)
- Ustawienia koloru efektu wytłoczenia (508)
- Fazowanie efektu wytłoczenia (510)
- Zastosowanie predefiniowanych ustawień wytłoczenia (511)
- Doker Extrude (512)
- Kontrola złożoności efektu wytłoczenia (512)
- Kopiowanie efektów przy użyciu narzędzi Eyedropper oraz Paintbucket (515)
- Obsługa bitmap w Corelu (519)
- Importowanie bitmap do dokumentu (519)
- Przekształcanie obiektów wektorowych w bitmapy (523)
- Transformacja bitmap (525)
- Skalowanie i pochylanie bitmapy (525)
- Kadrowanie bitmapy (526)
- Najważniejsze polecenia służące do edycji bitmap (528)
- Edycja obrazu - polecenie Edit Bitmap (528)
- Kadrowanie - polecenie Crop Bitmap (529)
- Wektoryzacja - polecenie Trace Bitmap (529)
- Zmiana rozmiaru lub rozdzielczości - polecenie Resample (530)
- Jasność, kontrast, nasycenie (531)
- Równoważenie kolorów (531)
- Dobór współczynnika gamma (532)
- Barwa, nasycenie, jasność (533)
- Doker Bitmap Color Mask (533)
- Tworzenie maski kolorów (534)
- Opcje dokera Bitmap Color Mask (534)
- Łącza do plików zewnętrznych (535)
- Polecenia dokera Link Manager (536)
- Poszerzanie bitmap (538)
- Obsługa okien filtrów (539)
- Przewijanie i powiększanie widoku podglądu (542)
- Drukowanie dokumentu (543)
- Opcje wydruku (544)
- Ustawienia ogólne (545)
- Style drukowania (546)
- Drukowanie do pliku (547)
- Układ strony (548)
- Separacje barwne (550)
- Przygotowywanie klisz (556)
- Druk postscriptowy (557)
- Inne opcje drukowania (560)
- Raport o problemach związanych z drukiem (561)
- Podgląd wydruku (563)
- Tryby podglądu (563)
- Narzędzia okna podglądu i paski właściwości (565)
- Preferencje drukowania (569)
- Ogólne preferencje drukowania (569)
- Zgodność sterownika (572)
- Opcje ostrzeżeń drukowania (572)
- Drukowanie dokumentów dwustronnych (572)
- Współpraca z przygotowalnią (573)
- Polecenie Print Merge (574)
- Doker Web Connector (579)
- Pasek narzędziowy Internet (580)
- Przyciski z efektem rollover (581)
- Reagowanie obiektów internetowych (583)
- Zakładka Internet dokera Object Properties (585)
- Doker Bookmark Manager (586)
- Obiekty internetowe (587)
- Właściwości strony WWW (587)
- Tytuł strony (588)
- Nazwa pliku HTML (588)
- Dodatkowe informacje o stronie (588)
- Tło strony (589)
- Publikowanie na potrzeby internetu (590)
- Ustawienia ogólne (591)
- Szczegóły eksportowania (591)
- Przeglądanie eksportowanych obrazów (592)
- Ustawienia zaawansowane (592)
- Podsumowanie eksportu (593)
- Analiza wstępna (594)
- Ustawienia preferencyjne dla publikacji internetowych (595)
- Zarządzanie obrazami (596)
- Konwersja tekstu (597)
- Kolory łączy (598)
- Optymalizacja publikacji internetowych (598)
- Zmiana ustawień optymalizacji (598)
- Corel R.A.V.E. 3.0 (601)
- Listwa czasowa (602)
- Ustawienia animacji (602)
- Tworzenie prostej animacji (603)
- Automatyczne tworzenie animowanych sekwencji (605)
- Zapisywanie animacji (605)
- Najważniejsze obszary konfigurowania (607)
- Przemieszczanie pasków narzędziowych (607)
- Edycja zawartości pasków narzędziowych (609)
- Przypisywanie i zmienianie skrótów klawiaturowych (610)
- Zmiana ustawień domyślnych dla tekstu i obiektów graficznych (611)
- Zmiana ustawień domyślnych dla nowych dokumentów (613)
- Tworzenie własnych pasków narzędziowych (613)
- Kopiowanie narzędzi lub opcji pomiędzy rozwijanymi paletami (614)
- Dostosowanie wyglądu palety kolorów (615)
- Dostosowanie zawartości paska stanu (616)
- Przezroczystość interfejsu (617)
- Obszary robocze CorelDRAW (618)
- Tworzenie i wczytywanie obszarów roboczych (619)
- Importowanie i eksportowanie obszarów roboczych (621)
- Czego można dokonać z VBA? (625)
- Nowości w wersji 12. programu (626)
- Uaktualnianie makropoleceń utworzonych w CorelDRAW 11 (626)
- Definicje ważniejszych terminów (626)
- Podstawy obsługi edytora VBA (628)
- Okno edytora VB (628)
- Nagrywanie i odtwarzanie makropoleceń (633)
- Nagrywanie makropoleceń za pomocą rejestratora VBA (633)
- Zapisywanie zawartości dokera Undo jako makropolecenia (634)
- Odtwarzanie nagranych lub zapisanych makropoleceń (635)
- Przypisywanie makropoleceń do elementów interfejsu użytkownika (635)
- Nagrywanie makropoleceń (635)
- Tworzenie zaawansowanych makropoleceń na podstawie nagrań (637)
- Analiza skryptu DrawRectangle (637)
- Analiza skryptu RedFill_BlueOutline (639)
- Rozbudowa skryptu RedFill_BlueOutline (640)
- Składanie elementów w całość - wyrażenie warunkowe działające w pętli (642)
- Programowanie od podstaw (643)
- Rozpowszechnianie makropoleceń (644)
- Gdzie instalowane są projekty? (644)
- Tworzenie nowych plików projektów (644)
- Rozpowszechnianie elementów interfejsu użytkownika (644)
- Inne źródła informacji (644)
- "CorelDRAW VBA Programming Guide" oraz "VBA Object Model Guide" (645)
- Grupy dyskusyjne (645)
- Witryny firmy Corel (645)
- Witryny poświęcone Visual Basicowi (645)
O Autorze (17)
Przedmowa (19)
Wprowadzenie (21)
Część I CorelDRAW 12. Szybki start (29)
Rozdział 1. Nowości w wersji 12. programu CorelDRAW (31)
Rozdział 2. Interfejs programu (43)
Rozdział 3. Otwieranie i zapisywanie plików (57)
Część II Poznawanie programu CorelDRAW 12 (85)
Rozdział 4. Kontrolowanie dokumentów i stron (87)
Rozdział 5. Pomocnicze narzędzia rysunkowe (103)
Rozdział 6. Powiększanie i tryby podglądu (127)
Rozdział 7. Podstawowe polecenia dotyczące obiektów (141)
Część III Narzędzia do tworzenia obiektów (159)
Rozdział 8. Tworzenie podstawowych kształtów (161)
Rozdział 9. Rysowanie linii (181)
Rozdział 10. Cięcie, kształtowanie i przekształcanie obiektów (207)
Rozdział 11. Zarządzanie obiektami (223)
Część IV Narzędzia tekstowe (257)
Rozdział 12. Właściwości tekstu (259)
Rozdział 13. Łączenie tekstu z obiektami (287)
Rozdział 14. Narzędzia pomocnicze (305)
Część V Wypełnienia i kontury (321)
Rozdział 15. Właściwości konturów (323)
Rozdział 16. Wypełnienia obiektów (337)
Rozdział 17. Praca z kolorami (361)
Część VI Efekty specjalne (381)
Rozdział 18. Obwiednie i deformacje (383)
Rozdział 19. Metamorfoza i obrys (407)
Rozdział 20. Soczewki i efekty przezroczystości (437)
Rozdział 21. Rzucanie cieni (461)
Rozdział 22. Szybkie kadrowanie (475)
Część VII Praca w trzech wymiarach (483)
Rozdział 23. Tworzenie iluzji głębi za pomocą efektu perspektywy (485)
Rozdział 24. Wytłaczanie obiektów wektorowych (495)
Część VIII Zagadnienia zaawansowane (517)
Rozdział 25. Edycja bitmap (519)
Rozdział 26. Wszystko o drukowaniu (543)
Rozdział 27. Tworzenie stron internetowych (579)
Rozdział 28. Konfigurowanie programu (607)
Rozdział 29. Skrypty i VBA (625)
Dodatki (647)
Dodatek A Skróty klawiaturowe (649)
Skorowidz (661)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(3)
(1)
(0)
(0)
(0)
marek,
Data dodania: 2009-11-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Alicja Stawieraj,
Data dodania: 2006-01-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bogdan Budziński, inż elektronik
Data dodania: 2014-04-27 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Malkontent, Kraków,
Data dodania: 2005-12-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz Janas,
Data dodania: 2005-02-04 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Siekierski,
Data dodania: 2006-12-04 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii