×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Blender. Kompendium Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Blender. Kompendium Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga - okladka książki

Blender. Kompendium Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga - okladka książki

Blender. Kompendium Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga - audiobook MP3

Blender. Kompendium Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga - audiobook CD

Autorzy:
Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.2/6  Opinie: 18
Stron:
880
Druk:
oprawa twarda

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

"Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.

  • Interfejs i funkcje programu Blender
  • Edytowanie obiektów i tekstu
  • Stosowanie Modifiers
  • Przygotowywanie materiałów i tekstur
  • Modelowanie poprzez mapowanie UV
  • Korzystanie z funkcji System Nodes
  • Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem
  • Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body)
  • Wprowadzenie do animacji
  • Stosowanie filtrów Constraints
  • Renderowanie obrazów

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.