Architektura informacji w serwisach internetowych
- Autorzy:
- Louis Rosenfeld, Peter Morville
- Ocena:
- 3.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 504
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Architektura informacji w serwisach internetowych
Dzisiejsze serwisy internetowe i intranetowe są większe, bardziej złożone i pełnią więcej funkcji niż kiedykolwiek przedtem. Dzisiejsi użytkownicy także mają więcej zajęć i stawiają serwisom coraz większe wymagania. Od projektantów, architektów informacji i menedżerów serwisów internetowych wymaga się biegłego operowania znacznymi ilościami danych oraz dokonywania częstych aktualizacji pod wpływem pojawiających się nowych technologii i zmieniającej się często strategii firmy. Wszystko to sprawia, że niektóre serwisy internetowe przypominają szybko rozwijające się, lecz słabo zaprojektowane metropolie - wszędzie jest pełno dróg, lecz trudno jest się po nich poruszać. Dobrze zaplanowana architektura informacji nigdy nie miała tak dużego znaczenia, jak dziś.
Architektura informacji w serwisach internetowyc przedstawia wykorzystanie estetyki i mechaniki (technologii) w tworzeniu wyróżniających się, spójnych i sprawnie funkcjonujących serwisów internetowych. Większość książek poświęconych tworzeniu stron WWW koncentruje się albo na graficznych albo na technicznych zagadnieniach serwisów internetowych. Niniejsza pozycja wiąże te dwa aspekty razem.
Informacje przedstawione w niniejszej książce pomogą tworzyć skalowalne i łatwe w administrowaniu serwisy internetowe, które jednocześnie będą atrakcyjniejsze i łatwiejsze w nawigacji dla ich użytkowników.
Za pomocą przykładów i studiów przypadku "Architektura informacji w serwisach internetowych" pozwoli Ci:
- Zaplanować zwartą, spójną wizję twojego serwisu internetowego: użytecznego i wyróżniającego się na tle innych serwisów
- Zorganizować hierarchię swojego serwisu w sposób jasny i intuicyjny dla użytkownika oraz minimalizujący konieczność późniejszych poprawek
- Utworzyć systemy nawigacji umożliwiające użytkownikom poruszanie się wśród zasobów serwisu bez poczucia zagubienia i frustracji
- Dokładnie oznaczać zawartość serwisu, by użytkownik zawsze wiedział, gdzie się znajduje
- Zorganizować serwis zarówno pod kątem wyszukiwania konkretnych informacji, jak i swobodnego przeglądania zawartości
- Skonfigurować systemy wyszukiwania tak, by zapytania użytkowników zwracały oczekiwane przez nich rezultaty
- Zarządzać procesem tworzenia architektury informacji, poczynając od sprzedaży pomysłu, poprzez przeprowadzenie badań i zaprojektowanie architektury, aż po tworzenie samego serwisu.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, ja...
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Trzymasz w rękach kolejne wydanie kultowej książki, w całości poświęconej zagadnieniom związanym z projektowaniem funkcjonalnych witryn i aplikacji internetowych. W trakcie lektury dowiesz się, jak przygotować system nawigacji na Twojej stronie, testować funkcjonalność witryny oraz tworzyć jej we...
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta pozycja jest doskonałym przewodnikiem, który wprowadzi Cię w świat projektowania i budowania stron WWW. W trakcie lektury dowiesz się też, jak uzyskać dostęp do serwera i opublikować swoją witrynę. Cała książka została podzielona na trzy części. Pierwsza poświęcona jest językowi HTML. Z nią po...
HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front-End Developera HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front-End Developera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzy...
Baw się kodem! Twoja własna strona WWW. CoderDojo Nano Baw się kodem! Twoja własna strona WWW. CoderDojo Nano
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)7.90 zł
24.90 zł(-68%) -
Stron internetowych jest w sieci bardzo dużo i z każdym dniem przybywa ich coraz więcej. Obecnie każda firma i wiele prywatnych osób chce lub wręcz musi mieć w internecie przynajmniej prostą wizytówkę. Nic zatem dziwnego, że w portalach firm rekrutujących pracowników aż roi się od ofert dla ludzi...
Zawód front-end developer. 11 kroków do zostania webmasterem Zawód front-end developer. 11 kroków do zostania webmasterem
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji...
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z inte...
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfro...
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpad...
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%)
Louis Rosenfeld, Peter Morville - pozostałe książki
-
Niniejsza książka jest przeznaczona dla wszystkich osób zaangażowanych w proces projektowania najróżniejszych przekazów informacji, szczególnie serwisów internetowych. Architektura informacji jest tu traktowana jako zbiór narzędzi i technik do obsługi trudnych problemów. Można tu znaleźć uniwersa...
Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV
-
Information architecture (IA) is far more challenging—and necessary—than ever. With the glut of information available today, anything your organization wants to share should be easy to find, navigate, and understand. But the experience you provide has to be familiar and coherent acros...
Information Architecture. For the Web and Beyond. 4th Edition Information Architecture. For the Web and Beyond. 4th Edition
(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Ta książka pozwoli Ci świeżym okiem spojrzeć na problemy wyszukiwania — zarówno od strony użytkownika, jak i funkcjonowania wyszukiwarki. Poznasz anatomię i język wzorców wyszukiwania, psychologiczne i behawioralne podłoże działań użytkowników, sprawdzone wzorce projektowe i skuteczne rozwi...
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
What people are saying about Search Patterns"Search Patterns is a delight to read -- very thoughtful and thought provoking. It's the most comprehensive survey of designing effective search experiences I've seen." --Irene Au, Director of User Experience, Google"I love this book! Thanks to Peter an...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
How do you find your way in an age of information overload? How can you filter streams of complex information to pull out only what you want? Why does it matter how information is structured when Google seems to magically bring up the right answer to your questions? What does it mean to be "finda...
Ambient Findability. What We Find Changes Who We Become Ambient Findability. What We Find Changes Who We Become
(92.65 zł najniższa cena z 30 dni)92.65 zł
109.00 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Information Architecture for the World Wide Web
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Masłowski, Tomasz Jarzębowicz
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1003-0, 8373610030
- Data wydania książki drukowanej:
- 2003-09-16
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1900
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Funkcjonalność stron i UX
Technologie webowe » Tworzenie stron WWW
- Serie wydawnicze: O'Reilly
Spis treści książki
- Definicja (20)
- Tabliczki, zwoje, książki i biblioteki (22)
- Tłumaczenie innym, czym jest AI (24)
- Czym architektura informacji nie jest? (25)
- Dlaczego architektura informacji ma znaczenie (28)
- Wprowadzanie zamiarów w życie (29)
- Czy architekci informacji są potrzebni? (34)
- Kto może zostać architektem informacji? (35)
- Specjaliści architektury informacji (39)
- Praktyczne stosowanie architektury informacji w świecie rzeczywistym (40)
- Ekologia informacji (42)
- Co przed nami? (45)
- "Zbyt prosty" model wyszukiwania informacji (48)
- Potrzeby szukających informacji (50)
- Sposoby działania osób szukających informacji (52)
- Wizualizacja architektury informacji (59)
- Części składowe architektury informacji (66)
- Wyzwania organizacji informacji (72)
- Organizowanie serwisów WWW i intranetów (76)
- Schematy organizacyjne (77)
- Struktury organizacyjne (86)
- Tworzenie spójnych systemów organizacyjnych (96)
- Dlaczego zajmujemy się systemami etykietowania? (100)
- Różnorodność etykiet (103)
- Projektowanie etykiet (115)
- Rodzaje systemów nawigacyjnych (132)
- Szara strefa (133)
- Cechy systemów nawigacyjnych do przeglądania (134)
- Budowanie kontekstu (135)
- Poprawianie elastyczności (137)
- Wbudowane systemy nawigacyjne (138)
- Pomocnicze systemy nawigacyjne (147)
- Zaawansowane podejście do zagadnień nawigacji (153)
- Czy Waszemu serwisowi jest potrzebna wyszukiwarka? (159)
- Anatomia podstawowego systemu wyszukiwania (163)
- Wybieranie obiektów wyszukiwania (164)
- Algorytmy wyszukiwania (172)
- Prezentacja wyników (177)
- Projektowanie interfejsu wyszukiwarki (192)
- Gdzie się można dowiedzieć czegoś więcej? (204)
- Metadane (208)
- Słowniki kontrolowane (208)
- Język techniczny (218)
- Tezaurus w akcji (220)
- Rodzaje tezaurusów (223)
- Tezaurusowe standardy (227)
- Zależności semantyczne (229)
- Terminy preferowane (232)
- Polihierarchia (234)
- Klasyfikacja aspektowa (236)
- Wprowadzenie (244)
- Struktura badań (245)
- Kontekst (246)
- Zawartość (252)
- Użytkownicy (260)
- Definiowanie i rekrutacja uczestników badania (265)
- Sesje badań z udziałem użytkowników (267)
- W obronie badań (274)
- Co to jest strategia architektury informacji? (280)
- W obronie strategii (281)
- Od badań do strategii (283)
- Tworzenie strategii (284)
- Produkty pracy i środki prezentacji (289)
- Raport strategii (294)
- Plan projektu (304)
- Prezentacje (305)
- Wskazówki związane z tworzeniem diagramów architektury informacji (308)
- Schematy (309)
- Szkielety architektury (319)
- Odwzorowywanie zawartości i rejestr zawartości (327)
- Modelowanie zawartości (331)
- Słowniki kontrolowane (336)
- Szkice projektu (339)
- Prototypy stron WWW (340)
- Przewodniki po stylu architektury (341)
- Tworzenie serwisu (342)
- Administracja (342)
- Chaos w edukacji (348)
- Świat wyboru (348)
- Lecz czy potrzebuję tytułu naukowego? (349)
- Rozważania natury etycznej (351)
- Kształtowanie przyszłości (354)
- Destrukcyjny akt kreacji (356)
- Szybkie i wolne warstwy (357)
- Projekt kontra program (358)
- Kupić czy wynająć (359)
- Czy naprawdę musimy zatrudniać profesjonalistów? (360)
- Wymarzony zespół (362)
- Czas zmian (365)
- Kategorie w chaosie (366)
- Pytania, które warto zadać (373)
- To Wy musicie sprzedać (377)
- Istnieją dwa rodzaje ludzi na tym świecie (378)
- Uporać się z liczbami (379)
- Rozmowy z osobami kierującymi się intuicją (384)
- Inne techniki promowania architektury (387)
- Powtórka z zalet architektury informacji (389)
- Nota końcowa (390)
- Geneza strategii (392)
- Definiowanie strategii przedsiębiorstwa (393)
- Strategiczne dopasowanie (395)
- Luki w strategii przedsiębiorstwa (397)
- Jedyna słuszna droga (398)
- Wiele dobrych dróg (399)
- Zrozumieć naszego słonia (400)
- Przewaga konkurencyjna (402)
- Koniec początku (403)
- Korzyści skali nie zawsze występują (406)
- "Myślcie odmiennie" (407)
- Cel ostateczny (408)
- Plan pracy nad centralizacją (411)
- Grunt to zarządzanie czasem - praca etapami (417)
- Strategia kontra taktyka - podział obowiązków (421)
- Wskazówki na drogę (425)
- Wyzwania stojące przed użytkownikami (430)
- Wyzwania stojące przed architektem informacji (431)
- Lubimy taksonomie, cokolwiek to jest (432)
- Korzyści dla użytkowników (453)
- Co dalej? (457)
- Osiągnięcia MSWeb (458)
- evolt.org - wprowadzenie (460)
- Architektura internetowej społeczności (460)
- Gospodarka partycypacji (461)
- Architektura informacji w serwisie evolt.org (471)
- Obszary problemowe internetowych społeczności (472)
- Nietypowa architektura informacji (474)
- Społeczności internetowe (479)
- Katalogi (483)
- Książki (484)
- Formalna edukacja (485)
- Konferencje (487)
- Wiadomości i opinie (487)
Przedmowa (9)
Wstęp (11)
Część I Architektura informacji: wprowadzenie (17)
Rozdział 1. Czym jest architektura informacji? (19)
Rozdział 2. Architektura informacji w praktyce (33)
Rozdział 3. Potrzeby i zachowanie użytkowników (47)
Część II Podstawowe zasady architektury informacji (57)
Rozdział 4. Anatomia architektury informacji (59)
Rozdział 5. Systemy organizacyjne (71)
Rozdział 6. Systemy etykietowania (99)
Rozdział 7. Systemy nawigacyjne (131)
Rozdział 8. Systemy wyszukiwania (159)
Rozdział 9. Tezaurusy, słowniki kontrolowane i metadane (207)
Część III Proces i metodologia projektowania architektury informacji (241)
Rozdział 10. Badania (243)
Rozdział 11. Strategia (279)
Rozdział 12. Projekt i dokumentacja (307)
Część IV Architektura informacji w praktyce (345)
Rozdział 13. Edukacja (347)
Rozdział 14. Etyka (351)
Rozdział 15. Tworzenie zespołu architektury informacji (355)
Rozdział 16. Narzędzia i programy (365)
Część V Architektura informacji w organizacji (375)
Rozdział 17. Promocja architektury informacji (377)
Rozdział 18. Strategia przedsiębiorstwa (391)
Rozdział 19. Architektura informacji przedsiębiorstwa (405)
Część VI Studium przypadków (427)
Rozdział 20. MSWeb: Intranet w przedsiębiorstwie (429)
Rozdział 21. evolt.org - społeczność internetowa (459)
Dodatki (477)
Dodatek A Najważniejsze zasoby (479)
Skorowidz (491)
Helion - inne książki
-
W drugiej części tego zaktualizowanego przewodnika dla zaawansowanych informatyków znalazł się między innymi opis mechanizmu wywołania ALPC i procedury synchronizacji sterowników urządzeń i aplikacji. Omówiono zasady wirtualizacji, a także takie elementy jak rejestr, interfejs WMI, usługi ETW i D...
Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. Wydanie VII Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. Wydanie VII
Mark Russinovich, Andrea Allievi, Alex Ionescu, David Solomon
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)125.30 zł
179.00 zł(-30%) -
Lektura tej książki nauczy Cię myśleć o danych inaczej niż dotychczas. Przekonasz się, że to nie tylko wypełnione kolumny i wiersze. Nie poprzestaniesz na prostej pracy z danymi, a nauczysz się je układać w historie obfitujące w cenne wnioski. Dowiesz się, jak sobie radzić z wartościami, które wy...
Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Najlepiej stawiać je z GIMP-em ― darmowym, otwartoźródłowym programem do edycji grafiki rastrowej. Dla kogoś, kto chce zacząć samodzielnie pracować nad obróbką zdjęć i tworzeniem rysunków, największe znaczenie ma oczywiście to, co GIMP potrafi. A potrafi naprawdę dużo. Dokonasz w nim retusz...
GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.90 zł
77.00 zł(-30%) -
Ten praktyczny przewodnik zawiera szeroki przegląd strategii, wzorców i form testowania oprogramowania, ułatwiających dobór ścieżek i podejść do konkretnych projektów w zależności od zakresu, budżetu i ram czasowych. Książka uczy przydatnych umiejętności w zakresie przeprowadzania testów wydajnoś...
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Książka tak, napisana z myślą o doświadczonych programistach, zawiera wiele przykładowych programów, które pozwolą Ci poznać praktyczne tajniki języka, takie jak typy ogólne, LINQ oraz techniki programowania asynchronicznego. Następnie poznasz najnowsze możliwości platformy .NET 6 oraz języka C# ...
C# 10. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych i biurowych C# 10. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych i biurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a...
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Architekt ma w sobie coś z boga. Przecież kreuje świat. Formę i funkcję budynków, krajobrazy, a nawet przestrzeń naszych mieszkań. Wpływa na otoczenie, świadomie umieszczając w nim kolejne elementy, zmieniające lub podkreślające charakter przestrzeni. Architekci potrafią zaprojektować prawdziwe d...
Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Sztuczna inteligencja staje się powoli nieodzownym składnikiem naszego życia. Przeszła długą drogę od modnego hasła pojawiającego się głównie w specjalistycznych publikacjach do technologii mającej realny wpływ na naszą codzienność. Z każdym dniem lepiej radzi sobie z coraz bardziej zaawansowanym...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla specjalistów, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat cyberbezpieczeństwa. Opisano tu aktualne koncepcje związane z podatnościami i zagrożeniami bezpieczeństwa, w tym model dojrzałości cybernetycznej. Zaprezentowano narzędzia takie jak Wireshark, DVWA, Burp Suite, OpenVA...
Cyberbezpieczeństwo dla zaawansowanych. Skuteczne zabezpieczenia systemu Windows, Linux, IoT i infrastruktury w chmurze Cyberbezpieczeństwo dla zaawansowanych. Skuteczne zabezpieczenia systemu Windows, Linux, IoT i infrastruktury w chmurze
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Ten praktyczny przewodnik po Selenium WebDriver w wersji 4 z uwzględnieniem implementacji w Javie jest przeznaczony dla programistów Javy, inżynierów jakości i testerów. Przedstawiono w nim główne aspekty zautomatyzowanej nawigacji po stronie, manipulacji w przeglądarce, interakcji z elementami, ...
Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Architektura informacji w serwisach internetowych Louis Rosenfeld, Peter Morville (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(0)
(0)
(2)
(0)
Data dodania: 2004-04-02 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Gładki Łukasz,
Data dodania: 2004-02-06 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał,
Data dodania: 2004-08-25 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian Szczepanik,
Data dodania: 2003-11-05 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii