David Griffiths jest trenerem Agile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
David Griffiths - ebooki
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzenia czystego, czytelnego kodu znajdziesz właśnie w tej książce. Podręcznik jest obowiązkową pozycją dla każdego, kto chce poznać techniki rzetelnego i efektywnego programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę. Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.
- Druk
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ludzkiej natury. Znalazł się tu potężny zasób wiedzy i koncepcji z różnych dziedzin: biologii, psychologii, neurologii, socjologii czy historii. Uwzględniono też dzieła filozofów, którzy przez wieki oddawali się rozważaniom na temat ludzkiej natury. Pokazano, jak oderwać się od własnych emocji, opanować siebie i świadomie się rozwijać. W konsekwencji można się nauczyć patrzeć za ludzkie maski i odważnie przeciwstawiać konformizmowi, aby rozwinąć swoje wyjątkowe poczucie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto przystępny podręcznik wprowadzający w tajniki inżynierii oprogramowania. Kompleksowe ujęcie zagadnienia, od formułowania wymagań, poprzez projektowanie architektury i implementację, po testowanie i wdrożenie, a także skrupulatne omówienie różnorakich metodyk produkcji oprogramowania sprawiają, że to pozycja obowiązkowa dla każdego programisty, który ma ambicję być inżynierem oprogramowania. Przy czym książka jest wartościową lekturą dla wszystkich, którzy są zaangażowani w procesy związane z dostarczaniem na rynek programów komputerowych. Dotyczy to również procesów współpracy z klientem, takich jak analiza problemów biznesowych, planowanie i wdrożenie, wreszcie - taki dobór narzędzi i metodyk, aby możliwie jak najlepiej spełnić jego oczekiwania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria oprogramowania w praktyce. Od wymagań do kodu z językiem UML Inżynieria oprogramowania w praktyce. Od wymagań do kodu z językiem UML
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
(77,35 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł(-35%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.