×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Sharif Shaalan, Timothy Royer

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Sharif Shaalan, Timothy Royer
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
488
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.

W książce:

  • rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
  • zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
  • prowadzenie kampanii w Salesforce
  • analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
  • stosowanie przepływów
  • zabezpieczanie platformy Salesforce

Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Sharif Shaalan jest ekspertem w dziedzinie Salesforce i wdrożeniowcem tej platformy. Posiada tytuł Salesforce MVP i jest członkiem Salesforce MVP Hall of Fame. Zdobył ponad 10 certyfikatów Salesforce. Zarządza firmą Agile Cloud Consulting i nadal zajmuje się Salesforce.

Timothy Royer is the VP of Delivery at Agile Cloud Consulting and a Salesforce Certified Application Architect. Timothy began his Salesforce career in 2012 as an accidental administrator and has since participated in a number of implementations in a variety of roles. Timothy has experience as a Salesforce customer, a Salesforce partner, and as a member of the Salesforce.org professional services team.

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
64,35 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
54,45 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.