Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?
Opis książki Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?
Wygodny jak... Twoja strona!
- Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
- Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
- Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
- Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie
Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!
W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...
Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
- Co daje dobre usability?
- Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
- Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
- Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
- Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
- Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
- Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
- Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?
Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl
Oceny i opinie klientów: Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? Tomasz Karwatka (14)
(3)
(5)
(4)
(0)
(0)
(2)
6 oceniona przez: Krzysiek Humeniuk, student / bloger 2012-02-08
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: GK, 2010-08-25
6 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Rents, Specjalista ds. e-commerce 2010-07-13
5 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Łukasz Krebok, Frontend developer 2014-06-05
5 oceniona przez: 2010-08-16
5 oceniona przez: Marek Warak, Programista 2010-06-14
5 oceniona przez: Asia, 2009-10-05
5 oceniona przez: Paweł, 2009-08-19
4 potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2015-10-31
4 potwierdzona zakupem i oceniona przez: Adam Łakomy, Informatyk 2012-11-07
4 potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2012-06-08
4 potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2012-03-12
1 oceniona przez: 2012-10-15
1 oceniona przez: 2010-03-02
więcej opinii