×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UML i wzorce projektowe. Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji. Wydanie III Craig Larman

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Autor:
Craig Larman
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 11
Stron:
754
Druk:
oprawa twarda

Poznaj metodologię projektowania i wytwarzania systemów informatycznych!

  • Co to jest UML?
  • Czym jest modelowanie zwinne?
  • Jak wybrać narzędzia wspomagające proces projektowania?

Projektanci wielokrotnie podejmowali próby opracowania sposobu prezentacji struktury i zasad działania systemów informatycznych. Poszukiwania metody, która zostałaby zaakceptowana przez rynek i uznana za standard, trwały długo i nie były łatwe. Zakończyły się jednak sukcesem, a ich efektem jest język UML. Z drugiej strony "banda czterech" (Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides) w 1995 roku opracowała metody rozwiązywania typowych problemów - wzorce projektowe.

Craig Larman łączy znajomość języka UML z wiedzą na temat wzorców projektowych i przedstawia w swojej książce sposoby projektowania systemów informatycznych z wykorzystaniem języka UML 2. W trakcie lektury tego uznanego na całym świecie podręcznika dowiesz się, jak zbierać wymagania, tworzyć przypadki użycia, modelować dziedzinę, tworzyć architektury wielowarstwowe, a co najważniejsze, odkryjesz, jak wykorzystać przy tym wzorce projektowe. Najnowsze wydanie wzbogacone zostało o nowe studia przypadków, omówienie zwinnych metod projektowania oraz liczne dodatki ułatwiające naukę. Podręcznik ten jest niezastąpiony dla wszystkich osób mających styczność z procesem projektowania i wytwarzania systemów informatycznych.

  • Przypadki użycia, diagram przypadków użycia
  • Wykorzystanie testów do identyfikacji przypadków użycia
  • Metody przyrostowe i ewolucyjne
  • Cykl życia projektu w modelu kaskadowym
  • Praktyki zwinne, modelowanie zwinne
  • Modelowanie dziedziny
  • Wzorce projektowe "bandy czterech"
  • Analiza i projektowanie obiektowe
  • Zarządzanie projektem
  • Diagramy klas
  • Projektowanie warstw
  • Diagramy sekwencji i komunikacji
  • Programowanie sterowane testami
  • Narzędzia wspomagające UML

Dołącz do grona najznamienitszych projektantów!

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.