Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
- Autorzy:
- Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
- Ocena:
- 5.1/6 Opinie: 8
- Stron:
- 184
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
- Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży
- Mistrzowski copywriting w służbie firmy
- Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu
- Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie
Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.
Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -- jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
Wyobraź sobie:
- ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
- stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
- newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
- reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
- e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.
Żeby zacząć tak pisać, musisz najpierw przeczytać tę książkę.
Wybrane bestsellery
-
Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmierc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł(-40%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod któ...
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce zmienisz podejście do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz się, jak przebić się przez szum informacyjny, nawiązać kontakt z odbiorcami i sprawić, by dobrze zapamiętali treść i zaangażowali się w to, co chcesz im przekazać. Nauczysz się łączyć zasady projektowania z kon...
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Aby być efektywnym i uzyskać upragnione rezultaty, musisz działać. Sednem jest dokonywanie właściwych wyborów i ich skuteczna realizacja. Znanych jest wiele technik zarządzania czasem i poprawy produktywności, ale nie dają one podstawowego zrozumienia ani efektywnego modelu dynamiki tego procesu ...
Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Ittechblog.pl 2010-3-24
Dobra książka o pisaniu tekstów marketingowych i sztuce perswazji jest na wagę złota. Przekonałem się o tym, szukając doskonałej pozycji z tego zakresu. W moje ręce wpadła książka idealna, bo pasująca do mnie — osoby, która dopiero rozpoczyna przygodę z copywritingiem i marketingiem w internecie. Niemniej zawarte w książce porady przyczyniły się do zmiany moich poglądów. Obróciły moje spojrzenie na świat internetowego marketingu o 180 stopni. Tą książką jest Sztuka Pisania perswazyjnych tekstów — Piotra R. Michalaka i Jakuba Woźniaka z agencji Ententa. O czym jest ta książka? Książka wprowadza czytającego w zagadnienia dotyczące internetowego marketingu. Pomaga zrozumieć pewne zachowania kupujących, sprawdzić jak się zachowują i dlaczego pewne rzeczy działają na nich w specyficzny sposób. Jeśli lubisz zagadnienia z psychologii — ta książka jest dla Ciebie ! Nie jest to pozycja dla osób, które nie interesują się tym, jak sprzedawać ze zdwojoną, a nawet potrojoną siłą. Autorzy ukazują nam, jak układać teksty marketingowe. Dowiemy się także, dlaczego należy pisać według pewnych utartych wzorców i czego trzeba unikać. Czego się nauczę? Przede wszystkim szacunku dla klienta. Klient jest jednostką, która ma swój charakter, wyznaje pewne wartości i ma określone cele. Książka uczy, jak trafiać do klienta — jak przekonywać, by to właśnie Twój produkt kupił. Jakie techniki stosować, jak wpływać na podświadomość i jak zatrzymywać wzrok zainteresowanego na własnej ofercie. Czego się NIE nauczę? Nie nauczysz się, jak za pomocą pstryknięcia palcami sprzedać 34342% więcej. Nie dowiesz się też, jak z klienta zrobić zombie, który za każdym razem wróci do Ciebie (choć, oczywiście, jest to możliwe). Dobrze, ale jak to się ma do mojego biznesu? Jeśli chcesz pisać efektywne teksty sprzedające — po prostu przeczytaj. Zauważ, że różnie reagujesz na niektóre oferty. Jedne Ci się podobają, inne nudzą, a jeszcze inne odrzucają. Książka pokaże Ci, jak skomponować swoją ofertę tak, aby zwiększyć sprzedaż. Ten poradnik to nic innego, jak cenne wskazówki. Żaden magiczny przełącznik. Dowiesz się jak stosować: - Modele AIDA, Dopasowanie — Prowadzenie, Problem — Rozwiązanie — Dowód — Akcja - Implikacje i predykaty (działanie na umysł — tworzenie obrazów) Moim zdaniem, jest to obowiązkowa lektura dla każdego, kto sprzedaje coś w internecie. Przeczytałem ją dwa razy, a teraz czytam po raz trzeci. Zachęcam do przejścia się do EMPIKu lub innej księgarni i przeczytania pierwszych kilku stron. PS. Powyższy tekst nie jest reklamą. Oddałem w nim moje subiektywne odczucia :)
-
POLSKA - DZIENNIK BAŁTYCKI Marek Niedźwiedzki, 01/09/2008
Na dzisiejszym, zatłoczonym rynku wydawniczym bardzo cenną umiejętnością jest zainteresowanie czytelnika nie tylko treścią, ale jej opakowaniem". Jak to robić, podpowiadają Piotr R. Michalak i Jakub Woźniak w wydanej przez Onepress książce "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów". Ci, którzy nie pomylą perswazji z perwersją (choć zbieżności pewne są...) dowiedzą się, że już sam tytuł tekstu lub większej całości może za- lub zniechęcać do sięgnięcia po portfel. Inne czynniki mogące przemawiać na plus to odpowiednia okładka, krój czcionki, reklama, promocja (w tym... prasowa recenzja). Oczywiście, te zasady nie dotyczą tylko książek, ale wszystkiego, co zamierzamy sprzedać, formułując perswazyjną ofertę. Ofertę, która ma przykuć uwagę, wywołać zainteresowanie i spowodować pożądane zachowanie klienta. Niewątpliwie jest to sztuką (a może nawet... sztuczką), którą powinniśmy posiąść po lekturze poradnika. Jego autorzy zwracają uwagę m.in. na często lekceważoną w tekstach ofertowych rolę nagłówków, cytowania pozytywnych opinii, gwarancji czy "zahipnotyzowania" klienta. Dowiadujemy się także, co robić, by odbiorcy komunikatu nam zaufali, jak oddziaływać na ich zmysły, wywoływać emocje, posługiwać się "magicznymi" słowami. Biorąc do ręki książkę, sięgamy po wędkę. Po przeczytaniu - czas na ryby...
-
Dziennik Łódzki Marek Niedźwiecki, 11/08/2008
Na dzisiejszym, zatłoczonym rynku wydawniczym bardzo cenną umiejętnością jest zainteresowanie czytelnika nie tylko treścią, ale jej "opakowaniem". Jak to robić, podpowiadają Piotr R. Michalak i Jakub Woźniak w wydanej przez Onepress książce "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów". Ci, którzy nie pomylą perswazji z perwersją (choć zbieżności pewne są...) dowiedzą się, że już sam-tytuł tekstu lub większej całości może za- lub zniechęcać do sięgnięcia po portfel. Inne czynniki mogące przemawiać na plus to odpowiednia okładka, krój czcionki, reklama, promocja (w tym... prasowa recenzja). Oczywiście, te zasady nie dotyczą tylko książek, ale wszystkiego, co zamierzamy sprzedać, formułując perswazyjną ofertę. Ofertę, która ma przykuć uwagę, wywołać zainteresowanie i spowodować pożądane zachowanie klienta. Niewątpliwie jest to sztuką (a może nawet... sztuczką), którą powinniśmy posiąść po lekturze poradnika. Jego autorzy zwracają uwagę m.in. na często lekceważoną w tekstach ofertowych rolę nagłówków, cytowania pozytywnych opinii, gwarancji czy zahipnotyzowania" klienta. Dowiadujemy się także, co robić, by odbiorcy komunikatu nam zaufali, jak oddziaływać na ich zmysły, wywoływać emocje, posługiwać się "magicznymi" słowami. Biorąc do ręki książkę, sięgamy po wędkę. Po przeczytaniu - czas na ryby...
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1245-1, 9788324612451
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-05-16
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4021
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Inne
Technologie webowe » Blogi
Technologie webowe » Copywriting
Spis treści książki
Wstęp? (5)
1. Zanim zaczniesz pisać tekst (9)
2. AIDA - cztery kroki skutecznej komunikacji (17)
3. Strategia, która ułatwi Ci napisanie tekstu ofertowego (23)
4. Ciemna strona mocy, której nie nauczą Cię na żadnej uczelni (45)
5. Jak podjąć decyzję za klienta (emocje i przekonania) (53)
6. Usuwanie przeszkód w drodze do Najbardziej Oczekiwanej Akcji (55)
7. Jak sprawić, by klienci Ci zaufali (57)
8. Kilka uwag o myśleniu systemowym (71)
9. Jak działa język perswazji (75)
10. Język zmysłów (81)
11. Działanie na emocje (97)
12. Kotwiczenie stanów (107)
13. Magiczne słowa (109)
14. Studium przypadku: nasza własna oferta copywritingu (133)
Na zakończenie (177)
Oceny i opinie klientów: Sztuka pisania perswazyjnych tekstów Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak (8)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(2)
(0)
(0)
(0)
(1)
Data dodania: 2015-05-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Andrzej Wiśniewski, handlowiec, przedsiebiorca- sprzedaż bezp.
Data dodania: 2011-03-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2010-01-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał K., handlowiec,
Data dodania: 2008-10-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Józef ,
Data dodania: 2008-07-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-01-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-09-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-03-26 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii