Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja
- Autor:
- Tim Ash
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja
Poznaj metody optymalizacyjne i zwiększ swoje zyski
- Jakie elementy na stronie są najważniejsze?
- Jak klienci podejmują decyzje?
- Jak opracować skuteczny plan optymalizacji?
Optymalizacja stron docelowych staje się obecnie najpotężniejszą metodą zwiększania zysków. Sięgają po nią specjaliści, chcący zbudować stałą przewagę konkurencyjną. Istotna jest nie tylko optymalizacja treści zawartej na stronie (powinna ona być czytelna i przejrzysta), ale także struktura linków, nagłówków i tagów. Jeśli chcesz zdobyć nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, powinieneś sprawić, żeby Twoja strona WWW była czytelna zarówno dla użytkownika, jak i przeglądarek.
Książka "Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja" zawiera opis najlepszych metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegółowe informacje dotyczące zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które dają największe szanse na zwiększenie skuteczności. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystywać testy i metody optymalizacyjne, aby uniknąć pułapek, które mogą opóźnić lub nawet wstrzymać realizację Twojego planu zwiększania dochodów z prowadzenia witryny internetowej.
- Konwersja
- Strony docelowe
- Projektowanie zorientowane na użytkownika
- Proces decyzyjny
- Identyfikacja problemów
- Źródła ruchu na stronie
- Najważniejsze działania konwersyjne
- Optymalizacja - aspekty praktyczne
- Metody optymalizacyjne
- Budowanie zespołu i pozyskiwanie wsparcia
- Opracowanie planu działania
Skoncentruj się na kliencie, zoptymalizuj swoją stronę i patrz, jak rosną Twoje zyski!
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla programistów aplikacji internetowych, architektów oprogramowania, menedżerów technicznych i inżynierów. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób stosować architekturę mikrousług do frontendu aplikacji. Pokazano najważniejsze zalety mikrofrontendów, takie jak ...
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecz...
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać n...
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie, poszukujący...
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
-
Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pi...
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2102-6, 9788324621026
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-07-14
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 5027
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Spis treści książki
- Kilka cennych chwil... (26)
- Trzy kluczowe czynniki w marketingu internetowym (30)
- Akwizycja (31)
- Konwersja (38)
- Retencja (46)
- Mit konwersji doskonałej (48)
- Co jest nie tak na tym obrazku? (50)
- Rodzaje stron docelowych (54)
- Które elementy Twojej strony są najważniejsze? (56)
- Dla kogo została zaprojektowana Twoja strona docelowa? (57)
- Na czym polega pożądane działanie konwersyjne? (58)
- Jaka jest wartość działania konwersyjnego w czasie? (61)
- Podnoszenie wartości wskaźnika konwersji a wyniki finansowe firmy (61)
- Empatia, czyli element kluczowy (76)
- Od początku do końca (77)
- Dane demograficzne i segmentacja (78)
- Statystyki strony (79)
- Zróżnicowanie źródeł ruchu generowanego na stronie (80)
- Style behawioralne (84)
- Myers-Briggs (85)
- Keirsey-Bates (87)
- Model Platinum Rule (88)
- Projektowanie zorientowane na użytkownika (90)
- Testy użyteczności (90)
- Archetypy (91)
- Role (95)
- Zadania (95)
- Macierz (96)
- Proces decyzyjny - informacje ogólne (100)
- Świadomość (uwaga) (102)
- Bannery reklamowe (103)
- Wyskakujące okienka przy wejściu na stronę (104)
- Wyskakujące okienka przy opuszczaniu strony (104)
- Świadomość a strona główna (105)
- Kluczowe czynniki w budowaniu świadomości (108)
- Zainteresowanie (109)
- Autoselekcja (109)
- Identyfikacja potrzeby (110)
- Potrzeba (112)
- Czy masz to, czego szuka odwiedzający? (113)
- Działanie (122)
- Czy odwiedzający powinien pozyskać to, co go interesuje, właśnie od Ciebie? (122)
- Transakcja (131)
- Twoje dziecko jest brzydkie (146)
- Identyfikacja problemów (147)
- Analiza ról odwiedzających (148)
- Statystyki WWW (150)
- Wyszukiwanie na stronie (160)
- Testy użyteczności (162)
- Analizy użyteczności (162)
- Wywiady zogniskowane (163)
- Badania okulograficzne (163)
- Pracownicy zajmujący się obsługą klientów (164)
- Badania ankietowe (165)
- Fora i blogi (165)
- Oto Twój mózg (166)
- Masz trzy mózgi (166)
- Uczenie się (169)
- Konwencje i ograniczenia (170)
- Podstawowe kwestie związane z użytecznością (171)
- Struktura informacji (172)
- Osiągalność informacji (172)
- Język (175)
- Wygląd strony (180)
- Informacje ogólne (186)
- Zakres oddziaływania (186)
- Uszczegółowienie (190)
- Zasięg (193)
- Spójność (193)
- Segmentacja odbiorców (195)
- Trwałość (196)
- Bagaż (197)
- Wybór elementów do testowania (198)
- Budowa strony (198)
- Struktura informacji (199)
- Prezentacja treści (200)
- Rozkład akcentów (200)
- Optymalizacja przepływu odwiedzających przez szereg stron (201)
- Systematyczność (202)
- Związki (202)
- Elastyczność (204)
- Ponadczasowe motywy testowe (205)
- Mniej znaczy więcej (205)
- Personalizacja (209)
- Testowanie oferty (210)
- Testy cenowe (211)
- Metody jakościowe (211)
- Metody ilościowe (212)
- Zaciśnij zęby i brnij naprzód (218)
- Kłamstwa, bezczelne kłamstwa, statystyki (218)
- Ignorowanie części danych (219)
- Niereprezentatywne próby (219)
- Nadmierne uogólnianie (222)
- Zwodnicze pytania (222)
- Fałszywa przyczynowość (223)
- Punkt wyjścia (224)
- Rachunek prawdopodobieństwa (224)
- Metody statystyczne (230)
- Statystyka stosowana (231)
- Czy znalazłem coś lepszego? (232)
- Jak duża pewność jest mi potrzebna? (234)
- Zebranie niewystarczającej ilości danych (234)
- Czy "ważne" oznacza to samo co "statystycznie istotne"? (237)
- Zrozumieć uzyskane wyniki (237)
- O ile lepsza jest ta strona? (238)
- Jak długo powinien trwać test? (241)
- Przepustowość danych (241)
- Wartość znalezionych usprawnień (242)
- Zakres prowadzonego testu (243)
- Współzależność zmiennych (244)
- Wprowadzenie do optymalizacji (250)
- Zmienne wejściowe i wyjściowe (250)
- Zmienna (250)
- Wartość (251)
- Współczynnik rozgałęzienia (252)
- Układ (252)
- Zakres przestrzeni wyszukiwania (253)
- Budowa testu (253)
- Kwestie ogólne (255)
- Pomiary i obliczenia (256)
- Zmiany w składzie odwiedzających (262)
- Zmiany technologiczne (267)
- Uwagi ogólne (268)
- Testy A/B (269)
- Zalety testu A/B (269)
- Wady testu A/B (270)
- Testy wieloczynnikowe (272)
- Gromadzenie danych (273)
- Analiza danych (274)
- Parametryczne cząstkowe testy czynnikowe (278)
- Parametryczne kompletne testy czynnikowe (290)
- Nieparametryczne kompletne testy czynnikowe (293)
- Krąg podejrzanych (300)
- Doświadczenie użytkownika (302)
- Menedżer produktu (304)
- Administrator strony (305)
- Administrator systemu (306)
- Grafik (307)
- Copywriter (308)
- Menedżer do spraw marketingu (309)
- Programista (310)
- Kontroler jakości (311)
- Optymalizacja a wewnętrzne rozgrywki w firmie (312)
- Strażnicy marek (313)
- Pracownicy IT (314)
- Strażnicy procedur (316)
- Kapryśne szefostwo (317)
- Strażnicy finansów (318)
- Od czego zacząć (318)
- Zacznij od małych kroczków (319)
- Nie wychylaj się (320)
- Schowaj się za zasłoną programu partnerskiego (320)
- Pomyśl o outsourcingu (321)
- Przedstaw uzasadnienie finansowe (321)
- Zbuduj koalicję (322)
- Własnymi siłami czy z outsourcingu? (322)
- Zanim zaczniesz (328)
- Znajomość swoich celów biznesowych (329)
- Budowanie modelu finansowego (329)
- Pozyskaj wsparcie i zbuduj zespół (331)
- Budowanie zespołu (331)
- Wskaż strony docelowe i źródła ruchu (333)
- Dobór źródeł ruchu (334)
- Zdefiniuj sukces (336)
- Wybór właściwego poziomu pewności (336)
- Dostrzeż problemy i określ, co ma być przedmiotem testu (338)
- Dobór elementów do optymalizacji (339)
- Wybierz odpowiednią dla siebie metodę optymalizacyjną (344)
- Dokonaj implementacji programu i przeprowadź kontrolę jakości (347)
- Implementacja (347)
- Kontrola jakości (349)
- Zgromadź dane (351)
- Przygotowania do gromadzenia danych (351)
- Monitorowanie procesu gromadzenia danych (353)
- Dokonaj analizy wyników i zweryfikuj je (355)
- Ostatnie ostrzeżenie (358)
- Ignorowanie wersji wyjściowej (358)
- Gromadzenie wystarczającej ilości danych (359)
- Współzależność zmiennych (361)
- Sezonowość (363)
- Założenie, że testy nic nie kosztują (364)
- Opóźnione konwersje (367)
- Studium przypadku - Power Options (370)
- Rozważania na temat wyszukiwarek (374)
- Strach (375)
- Problemy techniczne (375)
- Cloaking (376)
- Kampanie PPC (377)
- Bierność (378)
- Wprowadzenie (382)
- Wymagania i możliwości (384)
- Wymagania techniczne (384)
- Testowe elementy treściowe przechowywane przez Google (385)
- Renderowanie strony i skrypty (386)
- Dopuszczalne rodzaje testów (386)
- Przykładowa budowa testu - SF Video (387)
- Krok 1a - identyfikacja stron eksperymentalnych (388)
- Krok 1b - wskazanie sekcji strony eksperymentalnej (388)
- Krok 2 - dodawanie znaczników do stron eksperymentalnych (392)
- Krok 3 - tworzenie odmian (393)
- Krok 4 - weryfikacja konfiguracji i rozpoczęcie eksperymentu (394)
- Krok 5 - wyświetlanie raportów (394)
- Zalety narzędzia (398)
- Kompletny czynnikowy model gromadzenia danych (398)
- Sprawdzona technologia (399)
- Łatwa implementacja (400)
- Atrakcyjna cena i pozycja na rynku (400)
- Wady GWO (400)
- Brak analizy współzależności (401)
- Brak możliwości regulowania ruchu kierowanego na poszczególne układy (401)
- Wielki Brat widzi wszystko (401)
- Brak prostych rozwiązań dla zagnieżdżonych i warunkowych elementów testu (402)
- Ograniczanie się do zliczania działań konwersyjnych (402)
- Drobne niedogodności (403)
- Wymaganie wsparcia (403)
- Brak funkcji umożliwiających prowadzenie naprawdę dużych testów (404)
Część I: Wprowadzenie (23)
Rozdział 1. Zagadnienia ogólne (25)
Rozdział 2. Strony docelowe (53)
Rozdział 3. Zrozumieć swoich odbiorców (75)
Rozdział 4. Proces decyzyjny (99)
Część II: Co i jak optymalizować (143)
Rozdział 5. Dlaczego Twoja strona nie jest doskonała? (145)
Rozdział 6. Wybór elementów do testowania (185)
Rozdział 7. Optymalizacja - aspekty praktyczne (217)
Rozdział 8. Metody optymalizacyjne (249)
Część III: Do dzieła! (297)
Rozdział 9. Budowanie zespołu i pozyskiwanie wsparcia (299)
Rozdział 10. Opracowanie planu działania (327)
Rozdział 11. Unikanie pułapek (357)
Dodatek A: Google Website Optimizer z bliska (381)
Słowniczek (405)
Oceny i opinie klientów: Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja Tim Ash (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
(0)
Data dodania: 2009-12-29 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2009-10-19 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii