Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie
- Autor:
- Catherine Seda
- Niedostępna
![Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie Catherine Seda - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/sponli.jpg)
- Serie wydawnicze:
- Autorytety informatyki
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie
- Zdobądź i utrzymaj nowych klientów
- Poznaj tajniki e-commerce
- Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci
Firmuj swój sukces online
Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie. Pozwala dotrzeć do ogromnej ilości klientów bez generowania dodatkowych kosztów. Umożliwia także przyciągnięcie uwagi prasy, pomagającej w skutecznym kreowaniu marki. Trzeba tylko wiedzieć, jak to się robi. Catherine Seda, weteranka marketingu internetowego, odsłoni przed Tobą wszelkie tajniki skutecznego biznesu online i robotów wyszukiwarek.
Podążaj za radami, które przetestowali giganci międzynarodowego biznesu. Bądź sprytniejszy od spamerów, tak by stosowane przez nich metody działały na Twoją korzyść. Dowiedz się, jak techniki internetowego marketingu pozwoliły innym przedsiębiorstwom zdobyć rozgłos i ugruntować pozycję na rynku. Ta książka powstała z myślą o konsultantach, przedsiębiorcach, specjalistach ds. marketingu, studentach oraz inwestorach. Zawiera pomysły gotowe do użycia, pełna jest inspirujących wskazówek i historii sukcesów.
Wygeneruj rozwój swojej firmy w sieci:
- poznaj sekrety marketingu wyszukiwarek,
- stań się ekspertem w branży i korzystaj ze złotych okazji,
- spraw, by reklama online przełożyła się na zyski firmy,
- dowiedz się, co mogą dla Ciebie zrobić media społeczne,
- sprawdź, jaką wartość mają blogi i czym jest przynęta.
Wybrane bestsellery
-
Książka Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
- Druk pkt
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%) -
Promocja
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość proste, jeśli każdy dzień wygląda podobnie. Co jednak zrobić, jeśli codziennie trzeba stawiać czoła zmieniającej się rzeczywistości? Jak utrzymać dobre nawyki podczas życiowych zawirowań, kiedy wydaje się, że w żaden sposób nie pasują do nowych warunków?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Niedostępna
-
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%)
Zobacz pozostałe książki z serii Autorytety informatyki
-
Promocja
Ta książka jest unikatowym przewodnikiem po InDesignie. Nie jest to imponujące rozmiarem dzieło, opisujące po kolei wszystkie możliwości tego programu. Zamiast tego zawiera odpowiedzi na pytania o konkretne ustawienia i funkcjonalności InDesigna, opracowane tak, aby w każdej chwili były pod ręką. Pomysł jest bardzo prosty: jeśli podczas projektowania natrafisz na jakieś przeszkody, po prostu odszukasz stronę z określonym zagadnieniem i znajdziesz potrzebne wskazówki. Każdy problem opisano krótko, przystępnie i rzeczowo, tak abyś od razu wiedział, co i jak zrobić. Przy tym trudne kwestie i koncepcje przedstawiono w sposób, który sprawia, że stają się tak łatwe i zrozumiałe, że można natychmiast wykorzystać je w praktyce i osiągnąć spektakularny efekt!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Dzięki tej książce zmienisz podejście do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz się, jak przebić się przez szum informacyjny, nawiązać kontakt z odbiorcami i sprawić, by dobrze zapamiętali treść i zaangażowali się w to, co chcesz im przekazać. Nauczysz się łączyć zasady projektowania z koncepcją prostoty zen. Przekonasz się, że sukces prezentacji ostatecznie zależy od umiaru w przygotowaniu, prostoty w projektowaniu i naturalności w przekazywaniu. Innymi słowy, ten poradnik zainspiruje Cię do porzucenia złych nawyków, wyzwolenia swojej kreatywności i przygotowania się do takiej pracy, aby Twoje prezentacje stały się krótkie, proste, czytelne i... nieodparcie interesujące!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III
Niedostępna
-
Brzmi znajomo? Jeśli tak, to masz w ręku właściwą książkę — drugie, uzupełnione wydanie praktycznego poradnika dla artystów pracujących w Lightroomie. Od teraz będzie prościej: jeśli chcesz szybko rozwiązać konkretny problem, zaglądasz do odpowiedniego rozdziału, wyszukujesz interesujące Cię zagadnienie i stosujesz wskazane techniki. I to wszystko. Bez teoretyzowania, za to szybko, przystępnie i bardzo konkretnie dowiesz się, który przycisk kliknąć, którą opcję wybrać, a także w jakiej sytuacji należy to zrobić. Autor przyjął, że jednorazowo, aby rozwiązać problem, wystarczy spędzić z tą książką jakąś minutę. Po prostu: podczas pracy z Lightroomem miej ten poradnik w zasięgu ręki!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
Niedostępna
-
Adobe Photoshop jest niemal wszechmocnym narzędziem pracy dla fotografów. Jest też wyjątkowo skomplikowany, a to z kolei jest przyczyną sporych problemów, które trudno rozwiązać nawet starym wyjadaczom. Starasz się sprawnie ukończyć ciekawy projekt, a tu nagle nie możesz znaleźć potrzebnej funkcji czy uzyskać dostępu do wybranego efektu. Przeszukujesz kolejne fragmenty rozbudowanego interfejsu, końca nie widać, a czas upływa...
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności
Czasowo niedostępna
-
Trzymasz w dłoni zaktualizowane wydanie niezwykle popularnego podręcznika do nauki obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce szybko nauczysz się najciekawszych, najpotrzebniejszych i najczęściej wykorzystywanych technik edycji zdjęć. W kolejnych rozdziałach pokazano krok po kroku techniki stosowane przez najlepszych światowych fotografików. Wskazano też konkretne ustawienia, wyjaśniając, kiedy należy je zastosować i dlaczego. Szczególną uwagę poświęcono korzystaniu z modułu Camera Raw. Co więcej, w każdym rozdziale zaprezentowano „kruczki i sztuczki” — podpowiedzi i wskazówki, dzięki którym oszczędzisz sobie czasu i nerwów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Adobe Lightroom jest doskonałym narzędziem pracy dla fotografów. Ma wielki potencjał i ogromne możliwości. Niekiedy jednak ten potencjał sprawia problemy nawet Lightroomowym wyjadaczom. Nagle okazuje się, że nie możesz znaleźć potrzebnej funkcji czy uzyskać wybranego efektu. Gdzież oni ukryli te ustawienia...? Przeszukujesz kolejne zakładki menu, efektów brak, a czas upływa... Jeśli brzmi to znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak to zrobić w Lightroomie? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań Jak to zrobić w Lightroomie? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań
Czasowo niedostępna
-
Sięgnij po tę książkę — wyjątkowy poradnik opracowany przez wyjątkowego autora. Znalazły się tu najlepsze porady, które pieczołowicie wybrano ze wszystkich pięciu tomów serii „Sekrety mistrza fotografii cyfrowej”, a następnie uzupełniono je i zaktualizowano. Dzięki temu błyskawicznie nauczysz się technik, które na pozór niezwykle trudno zrozumieć. Dowiesz się wszystkiego, z czym musisz być obeznany, aby nacisnąć odpowiedni przycisk i wybrać najlepsze ustawienia. Zaczniesz tworzyć zdjęcia swoich marzeń. Autor, zamiast opisywać, co trzeba zrobić, po prostu pokazuje to. Niemal na każdej stronie znajdziesz sprawdzony i skuteczny pomysł na prawdziwie profesjonalne fotografowanie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Najlepsze wskazówki Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Najlepsze wskazówki
Czasowo niedostępna
-
Scott Kelby powraca! Scott Kelby powraca w kolejnej, piątej części bestsellerowej serii „Sekrety mistrza fotografii cyfrowej” — jeszcze bogatszej w dobre rady i przydatne przykłady. Książki tego autora charakteryzują się niezwykle swobodnym językiem i są wolne od technicznego żargonu. Każda strona lektury jest czystą przyjemnością! Tom piąty, zupe
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe spojrzenie Scotta Kelby'ego Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe spojrzenie Scotta Kelby'ego
Czasowo niedostępna
Ebooka "Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK, 07/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wielu przedsiębiorców prowadzących lub też zakładających firmy kieruje swoją uwagę w stronę internetu. Zdają sobie sprawę, że światowa sieć zapewnia im możliwość dotarcia do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów. Bardzo często umyka im jednak fakt, że stworzenie serwisu internetowego nie jest wystarczającym czynnikiem gwarantującym pozyskiwanie nowych odbiorców produktów i usług. Obecność w sieci to zdecydowanie za mało. Trzeba zadbać także o to, aby stać się dobrze widocznym dla innych internautów. W realizacji tego wyzwania pomocne są wskazówki doświadczonej specjalistki w zakresie marketingu internetowego, które zostały zgromadzone w przygotowanej przez nią książce. Autorka koncentruje swą uwagę na trzech rodzajach podmiotów mających istotne znaczenie dla rozwoju sieciowego biznesu. Wyjaśnia jak wykorzystywać tajniki internetowego marketingu w celu przyciągnięcia uwagi nowych klientów, prasy oraz robotów sieciowych. Podejmowane działania dzieli na dwie grupy. Pierwsza jest związana z public relations. Obejmuje dostosowywanie serwisów internetowych i zgromadzonych w nich treści do potrzeb wyszukiwarek, przygotowywanie artykułów na potrzeby sieci, a także wykorzystywanie potencjału blogów, mediów społecznych i kontaktów z prasą. Druga grupa działań ma na celu zwiększenie opłacalności reklam w internecie. Czytelnicy dowiadują się, jak kontaktować się z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej i poznają zalety programów partnerskich. Uczą się maksymalizowania korzyści z reklam typu płać za kliknięcie" oraz wykrywania związanych z nimi oszustw. Przyswajają również informacje na temat reklam kontekstowych oraz przekonują się na ile istotne jest reagowanie na komentarze klientów i działania podejmowane przez konkurencję. Materiał zgromadzony w poszczególnych rozdziałach jest urozmaicony i wzbogacony wypowiedziami specjalistów, a także przedstawicieli serwisów stanowiących przykłady zakończonego sukcesem wdrażania danej techniki marketingowej. Catherine Seda dzieli się z czytelnikami swym bogatym doświadczeniem w stosowaniu technik marketingowych w internecie. Podkreśla znaczenie wyszukiwarek, wskazuje istotną rolę prasy, a także nowoczesnych technik komunikowania się z klientami. Wyjaśnia w jaki sposób optymalizować nakłady na kampanie reklamowe w sieci i udziela porad związanych ze zwiększeniem skuteczności tej formy promocji. Unika technicznych dywagacji, zastępując je inspirującymi wywiadami z przedstawicielami firm, które odniosły sukces. Zwraca też uwagę na konieczność dbania o spójność podejmowanych działań marketingowych oraz przestrzega przed popełnianiem typowych błędów. Dla osób prowadzących działalność gospodarczą w internecie takie wskazówki mogą być impulsem do zwiększania przychodów i potencjału ich firm.
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna Handlowa e-mentor, 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Publikacja ukazała się w ramach serii Autorytety informatyki i adresowana jest do przedsiębiorców, którzy chcą polepszyć swoje wyniki z wykorzystaniem marketingu internetowego. Dzieli się na dwie części: Wykorzystanie public relations dla długo terminowego sukcesu oraz Jak sprawić, aby reklama w internecie była opłacalna dla Twojej firmy? W części pierwszej autorka radzi, jak zoptymalizować wyniki wyszukiwarek, wykorzystać w marketingu artykuły i media społeczne, w jaki sposób prowadzić blog biznesowy. W drugiej części omówione zostały kontakty przez e-mail, reklama kontekstowa, strategia „płać za kliknięcie” oraz zalety partnerstwa. W książce wyróżniono również wskazówki do zapamiętania, przykłady sukcesu i Spostrzeżenia osób dobrze poinformowanych, a więc porady ekspertów.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki N, 05/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zainteresowani e-biznesem mogą wzbogacić wiedzę, sięgając po jeszcze gorący poradnik Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie". Catherine Seda, doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu sieciowego, w poradniku pełnym interesujących wskazówek i praktycznych przykładów, dzieli się wiedzą, co zrobić, by firma była widoczna w internecie, by zawsze rzucała się" w oczy. Dowiadujemy się, czym jest marketing wyszukiwarek, jak budować hiperłącza, na czym polega efektywne pozycjonowanie stron. Poznajemy także nowe formy docierania do klientów m.in. poprzez blogi dla biznesu, wykorzystywanie prasy, reklamę w internecie czy reklamę kontekstową. To wszystko doskonałe wędki i sieci - rybę będziesz musiał złowić sobie sam. A nie będą to wtedy byle płotki...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- How to Win Sales and Influence Spiders: Boosting Your Business and Buzz on the Web
- Tłumaczenie:
- Tomasz Boszko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1129-4, 9788324611294
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-04-16
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 4110
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
- Serie wydawnicze: Autorytety informatyki
Spis treści książki
- Czym jest marketing wyszukiwarek? (24)
- Temat: myślenie (25)
- Tworzenie odniesienia (26)
- Optymalizacja strony (27)
- Zawartość to podstawa (29)
- Zagęszczenie słów (29)
- Stwórz zawartość (30)
- Popularność ma znaczenie (32)
- Kroki w budowaniu hiperłączy (32)
- Pięć najgorszych środowisk oferujących linki (33)
- Unikanie policji spamowej (35)
- Siedem grzechów spamowania (36)
- Profesjonaliści od pozycjonowania stron: święci i podstępne żmije (38)
- Pytania (z odpowiedziami), jakie należy zadać profesjonalistom z branży pozycjonowania stron (39)
- A zasłużeni przychodzą, maszerując (41)
- Przykład sukcesu Ekskluzywny klub "Rajska farma" dla psów (42)
- Wskazówki do zapamiętania (45)
- Złote okazje (48)
- Przyciąganie klientów... szybko (49)
- Korzyści z pisania pod imprezy (50)
- Ty, to znaczy ekspert (51)
- Bądź specjalistą (52)
- Kuszenie ludzi i pająków (53)
- Szybkie dostosowywanie (55)
- Potęga wzmianki (58)
- Dochód z reklamowania się (60)
- Wskazówki do zapamiętania (61)
- Przykład sukcesu Wszechobecny marketing (62)
- Każdy może to zrobić (66)
- Przestań perswadować, zacznij angażować (67)
- Kim jest idealny bloger? (67)
- Czym się dzielić? (68)
- To jest dialog (70)
- Jak wyróżnić się w rozgardiaszu? (72)
- Tytuł wpisu (72)
- Treść wpisu (72)
- Linki (73)
- Uwolnij swój blog (74)
- Przyciągaj dobrą prasę, walcz ze złą prasą (77)
- Odpowiadać czy nie odpowiadać? (78)
- Przynęta na linki (78)
- Mówiąc językiem prawników... (79)
- Spamerzy (80)
- Ochrona blogów (80)
- Narodziny fałszywych blogów (81)
- Przykład sukcesu Kurort górski Park City (82)
- Wskazówki do zapamiętania (85)
- Twój profil jest narzędziem marketingowym (88)
- Personalizacja profilu (89)
- Drogowskaz w postaci linku (90)
- Aspekt przyjaciela (91)
- Stań się współpracownikiem (92)
- Podłącz się (93)
- Etykietki jako społeczna zakładka (94)
- Widoczność w mediach społecznych (94)
- Widoczność w wyszukiwarkach (95)
- Wideoinwazja (97)
- Wygrywa program informacyjny (98)
- Optymalizacja klipów wideo (99)
- Marketing poprzez mashupy (100)
- Procesy wytaczane za bycie dowcipnym (101)
- Graj bezpiecznie (102)
- Wskazówki do zapamiętania (103)
- Przykład sukcesu Nixon (104)
- Historia warta zachodu (108)
- Dwa krytyczne pytania (109)
- Dzielenie się wskazówkami (109)
- Studium przypadku przyciąga zainteresowanie (110)
- Przekazywanie wskazówek (111)
- Artykuły prasowe z przekazem (112)
- Wybór dystrybutora (113)
- Podążając szlakiem PR (114)
- Wartość kanałów informacyjnych (114)
- Zdobywanie sławy w radiu internetowym i podcastach (115)
- Dlaczego webinaria się sprawdzają? (118)
- Zaproszenia dla prasy (119)
- Sesje pytań i odpowiedzi (120)
- Karmienie prasy (122)
- Sieciowe centrum prasowe (122)
- Stracone okazje (123)
- Przykład sukcesu WebTrends Inc. (124)
- Wskazówki do zapamiętania (126)
- Tworzenie społeczności odbiorców (131)
- Segmentacja Twojej listy z e-mailami (131)
- Zaangażuj swoich czytelników (132)
- Bądź bezpośredni (134)
- Zgranie w czasie jest najważniejsze (136)
- Polityka prywatności (137)
- Regularny harmonogram (138)
- Oferta nie do odrzucenia (139)
- Maksymalna widoczność (141)
- Porzuć stronę wejściową (141)
- Wykorzystaj stronę wejściową efektywnie (142)
- Jako przynętę wykorzystaj "temat numeru" (142)
- Pokaż wszystko (142)
- Przykład sukcesu World Wildlife Fund (144)
- Wskazówki do zapamiętania (146)
- Partnerzy: przyjaciele czy wrogowie? (148)
- Konflikt dotarcia (149)
- Konflikt marketingu wyszukiwania (149)
- Zagadnienia marketingu marki (150)
- Sieci błyskawiczne (153)
- Zalety (153)
- Rozpuszczeni partnerzy (154)
- Śledzenie linków (155)
- Własne zespoły (156)
- Zalety osobistego wybierania partnerów (157)
- Oprogramowanie do zarządzania partnerami (157)
- Kluczem jest komunikacja (159)
- Faza pierwsza: wprowadzenie (160)
- Faza druga: edukacja (160)
- Faza trzecia: motywacja (161)
- Co to znaczy dobra wypłata? (162)
- Oferty łączone (163)
- Z kim się związać? (164)
- Jak to zrobić? (164)
- Siła partnerstwa (164)
- Wskazówki do zapamiętania (165)
- Przykład sukcesu Custom Direct LLC (166)
- "Płać za kliknięcie" jako narzędzie public relations (171)
- Przekonanie ludzi do zapisania się (172)
- Strony formularzy (173)
- Kuszenie mediów (173)
- Optymalizacja stron wejściowych (175)
- Wyłączenie pająków (176)
- Oszustwa na kliknięciach (179)
- Konkurenci (179)
- Prezenterzy reklam (179)
- Odkrycie oszustwa (180)
- Unikanie obsesji na punkcie oszustw na kliknięciach (181)
- Poznanie sąsiedztwa poprzez lokalne wyszukiwarki (182)
- Opcja różnicowania grupy docelowej pod kątem geograficznym (184)
- Konwersja klientów w "Płać za telefon" (185)
- Przykład sukcesu Fire Mountain Gems and Beads (188)
- Wskazówki do zapamiętania (190)
- Potrzeba przejrzystości (193)
- Reklamodawcy - strzeżcie się! (193)
- Kontrola nad miejscami pojawiania się reklam (194)
- Określanie grupy docelowej pod względem demograficznym i schematów zachowań (195)
- Dlaczego teraz? (196)
- Określanie grupy docelowej pod względem schematów zachowań (196)
- Dostosowanie treści reklamy (197)
- Sposób myślenia klienta (198)
- Pozyskiwanie zapytań (199)
- Linki bezpośrednie a linki śledzące (201)
- Od małych do dużych problemów (203)
- Wystrzegaj się adware (204)
- Trzymaj się z dala od spyware (204)
- Zyski wydawcy (205)
- Podstawy konfiguracji (206)
- Spekulacja "Płać za kliknięcie" (207)
- Przykład sukcesu Entrepreneur Media, Inc. (208)
- Wskazówki do zapamiętania (211)
- Sprzedaż w społeczności (215)
- Koszty ogólne (215)
- Zalety sklepów (216)
- Przemyślana strategia wyszukiwania (218)
- Zwiększanie profitów "Płać za kliknięcie" (219)
- Maksymalizacja potencjału pozycjonowania stron (220)
- Wskazówki optymalizacyjne (221)
- Natychmiastowa sława (222)
- Gdy pojawia się okazja (223)
- Marketing przypadkowy (223)
- Wypowiedzi Twoich klientów (225)
- Wycieki na temat konkurencji (227)
- Wybrane opinie użytkowników (228)
- Media też obserwują (229)
- Przykład sukcesu Beachcombers Bazaar (230)
- Wskazówki do zapamiętania (233)
- Konkluzja (233)
Skorowidz (235)
Wprowadzenie (17)
Część I Wykorzystanie public relations
dla długoterminowego sukcesu (21)
Rozdział 1. Jak wygrać bitwę o optymalizację wyników wyszukiwania? (23)
Rozdział 2. Wykorzystanie artykułów pisanych do sieci (47)
Rozdział 3. Blogi dla biznesu (65)
Rozdział 4. Łączenie się poprzez media społeczne (87)
Rozdział 5. Przekazywanie wiadomości (107)
Część II Jak sprawić, aby reklama w internecie
była opłacalna dla Twojej firmy? (127)
Rozdział 6. Kontaktowanie się poprzez e-mail (129)
Rozdział 7. Siła partnerstwa (147)
Rozdział 8. Maksymalizacja strategii "Płać za kliknięcie" (169)
Rozdział 9. Dotarcie poprzez reklamę kontekstową (191)
Rozdział 10. Cel: kupujący w sieci (213)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(54,50 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie Catherine Seda (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)