Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II Kevin Lee, Catherine Seda
- Autorzy:
- Kevin Lee, Catherine Seda
- Serie wydawnicze:
- Autorytety informatyki
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski
- Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
- Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
- Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?
Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!
Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
- Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
- Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
- Określanie wartości użytkowników witryny
- Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
- Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
- Wybór słów kluczowych
- Maksymalizacja tropu wyszukiwania
- Strony konwersji, oferty i budżet
- Zarządzanie kampanią
- Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
- Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań
Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii Autorytety informatyki
Helion - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II Kevin Lee, Catherine Seda (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię.