Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
- Autor:
- Adam Jurkiewicz
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.6/6 Opinie: 5
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
Książka "Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów" Adama Jurkiewicza zdobyła wyróżnienie w kategorii podręczników w konkursie na Najlepszą Polską Książkę Informatyczną 2022r. organizowanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne.
Twórz różne programy w Pythonie - i baw się świetnie!
Jeśli:
- chcesz poznać język Python od strony praktycznej
- przymierzasz się do matury z informatyki
- marzysz o karierze programisty
to doskonale trafiłeś!
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie będą miały przed Tobą tajemnic, a to jeszcze nie koniec! Przede wszystkim będziesz poznawać Pythona od strony praktycznej, tworząc projekty prawdziwych gier i symulacji oraz aplikacje do wizualizacji danych i anonimizowania metadanych plików graficznych.
Możesz użyć tej książki jako pomocy w przygotowaniu do matury i wsparcia w wyborze drogi zawodowej. Przekonaj się, że nauka może być najlepszą zabawą. Baw się dobrze i zdaj egzamin celująco - oczywiście z Pythonem!
- środowisko IDLE
- podstawy Pythona w wersji 3.6 i wyższej
- konstrukcje języka
- projekty gier
- symulacje fizyczne
- prezentacja i wizualizacja danych
- praktyczne zastosowania Pythona
Okiełznaj Pythona i naucz się programować!
Wybrane bestsellery
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)103.35 zł
159.00 zł(-35%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kompleksowy podręcznik do nauki programowania w Pythonie. Jego piąte wydanie zostało gruntownie zaktualizowane i rozbudowane o dodatkowe treści. Omówiono tu najnowsze wersje Pythona w liniach 3.X i 2.X, czyli 3.3 i 2.7, i dodano opisy nowych lub rozszerzonych mechanizmów, takich jak obsługa fo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Czy ktoś, kto pisze o bramkach (logicznych), opowiada o sporcie? Czy miejsce multiwibratora jest na półce w sklepie z gadżetami erotycznymi? Czy słowo „negator” oznacza osobę będącą zawsze na „nie”? Odpowiedzi na te (tendencyjne!) pytania znajdziesz w najnowszej, książce z...
Elektronika bez oporu. Praktyczne układy elektroniczne Elektronika bez oporu. Praktyczne układy elektroniczne
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
1 Adam JurkiewiczAdam Jurkiewicz - programista i administrator systemów UNIX/Linux z ponad 30-letnim doświadczeniem. Zdobywca wyróżnienia Szerokiego Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce w latach 2017 i 2020, trener języka programowania Python, robotyki, mechatroniki, technologii komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych zasobów edukacyjnych i oprogramowania open source. Współautor treści dotyczących języka Python w e-podręcznikach do kształcenia ogólnego dla klas ponadgimnazjalnych. Współautor książki Koduj w Pythonie. Tworzymy grę przygodową i publikacji Enigma. Poznaj zagadkę Enigmy, tworząc grę przygodową w Pythonie. Miłośnik szant, stateczny mąż, ojciec i dziadek, a także zwariowany nauczyciel młodzieży, jeśli tylko ma okazję.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
portal.pti.org.pl
Wydana w tym roku książka „Python 3” Adama Jurkiewicza (rozmowa z autorem na str.?) jest czymś więcej niż tylko podręcznikiem języka programowania. Autor zakłada we wstępie, że młodzież – dla której przeznaczył swoją książkę – sięgnie po nią, bo chce ambitnie podejść do zdawania rozszerzonej matury z informatyki, bo słyszała, że programiści Pythona są cenieni na rynku pracy, czy dlatego, że chce zabłysnąć wśród koleżanek i kolegów. Zdaniem autora, każdy z tych powodów – łącznie z tymi, których nie potrafił odgadnąć – jest dostatecznie dobry . Liczący niemal 80 stron rozdział pierwszy zawiera krótką instrukcję instalacji środowiska IDLE (Integrated Development Environment lub Integrated Development and Learning Environment) Pythona w środowisku linuksowej dystrybucji Mint 20 (z której korzysta autor), jak i w Windows. Autor wspomina też o środowisku IDLE dla macOS, a następnie omawia podstawy języka Python, podając proste przykłady kodu, w których zastosowane są omawiane elementy. Kolejne rozdziały zawierają przykłady realizujące ideę autora: tworzenie programów dla konkretnych zjawisk i praktycznych zagadnień. Najpierw „oprogramowujemy” z autorem mechanikę ruchu: w rozdziale drugim autor przypomina „nieśmiertelną” grę Pong, powstałą równo pół wieku temu. Grę buduje, pokazując wykorzystanie biblioteki Pygame Zero służącej do tworzenia gier oraz grafiki z serwisu PixaBay do stworzenia tła, obrazu piłeczki oraz dwóch kresek-paletek, poruszających się tylko wzdłuż krawędzi stołu, jak w oryginalnej grze Pong na przystawki do telewizorów. Rozdział trzeci to wykorzystanie modułu matplotlib do tworzenia wykresu rzutu poziomego – klasycznego zadania mechaniki, w którym wprowadzane są dane o prędkości początkowej oraz wysokości, z jakiej rzucany jest obiekt. W rozdziale czwartym jest program wizualizujący mechanikę ruchu planet Układu Słonecznego na podstawie danych z serwisu NASA JPL Horizons pobieranych przy użycie modułu astroquery. Z przyczyn praktycznych program ograniczony jest do wizualizacji ruchu Merkurego, Wenus, Ziemi i Marsa, bo przy zachowaniu skali – jak żartobliwie wyjaśnia autor – do pokazania razem z tymi 4 planetami choćby tylko orbity Jowisza trzeba by mieć „baaardzoooo duuuuży monitor”. Rozdział piąty omawia pobranie i wizualizację na wykresie danych z portalu otwartych danych Urzędu Miasta Gdyni o statkach obsługiwanych w gdyńskim porcie i wizualizowanych z wykorzystaniem modułu pandas. W kolejnym rozdziale autor pokazuje na mapie Europy kilkanaście mniejszych polskich miast, korzystając z ich współrzędnych geograficznych zebranych w formacie CSV i umieszczanych na mapie przy wykorzystaniu modułów matplotlib oraz cartopy. Ciekawe jest zadanie realizowane w rozdziale siódmym: usuwanie ze zdjęć szczegółowych metadanych EXIF zapisywanych w plikach przez cyfrowe aparaty fotograficzne. Dla zdjęć robionych telefonami komórkowymi zapisywane są nie tylko parametry aparatu (marka i typ, ustawienia przysłony, migawki oraz czas wykonania zdjęcia), lecz także współrzędne geograficzne GPS miejsca, w którym wykonywano zdjęcie. Zadanie to nie jest tylko zabawą, jeśli nie chcemy się dzielić tymi danymi z całym światem i zachować prywatność przy publikacji zdjęć w różnych serwisach. Zadanie to posłużyło autorowi do omówienia rekurencji. W ostatnim rozdziale książki znajduje się porównanie wydajności Linuxa Mint 20 LTS oraz Windows 10 Home zainstalowanych „obok siebie” (w układzie dual boot) na tym samym komputerze. Porównanie to polega na zmierzeniu prędkości wykonywania w tych środowiskach programów napisanych w Pythonie: testu PyBench z otwartoźródłowego pakietu Phoronix Test Suite oraz skryptu stworzonego przez autora. Dla każdego przykładu prezentowanego w poszczególnych rozdziałach podany jest pełny kod programu, są też kody QR odsyłające do omawianych bibliotek i serwisów. Tekst ubarwiają autorskie uwagi, ostrzeżenia i wskazówki oraz krótkie cytaty z przeróżnych źródeł – od starożytnych mędrców i filozofów po postaci z naszych czasów. Książkę kończy apel autora do czytelników o kontynuację przygody z Pythonem.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7455-3, 9788328374553
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-11-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8956-4, 9788328389564
- Data wydania ebooka:
-
2021-11-12
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 146980
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 50.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 13.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 29.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
Spis treści książki
- Wstęp
- Dlaczego w ogóle postanowiłem napisać tę książkę?
- Python w szkole
- Podstawa programowa
- 1. Podstawy języka Python
- 1.1. Po co w ogóle ten Python?
- IDLE środowisko do nauki języka Python, dla Linux, Windows i macOS
- Dla chętnych/zaawansowanych
- IDLE środowisko do nauki języka Python, dla Linux, Windows i macOS
- 1.2. Podstawowa wiedza o Pythonie
- Zmienne obiekty
- Wczytywanie danych z klawiatury
- Funkcje zmieniające typ danych
- Obiekty sekwencyjne i docieranie do ich elementów
- Sekwencyjne obiekty nieuporządkowane
- Pamięć operacyjna i przechowywane w niej obiekty
- Obiekty immutable i mutable
- Operatory arytmetyczne
- Instrukcje warunkowe
- Grupowanie bloków instrukcji warunkowych
- 1.3. Pętle
- Pętla iteracyjna for
- Pętla for i klauzula break
- Pętla for i klauzula continue
- Pętla for i funkcja range()
- Pętle zagnieżdżone
- Dla chętnych/zaawansowanych
- Pętla warunkowa while
- Dla chętnych/zaawansowanych
- Pętla while szczególny przypadek
- 1.4. Funkcje
- Funkcja srednia_ocen
- Funkcja z warunkiem
- Funkcja z wykresem
- 1.5. Importowanie modułów
- Różne sposoby importowania
- Instalacja modułów w systemie operacyjnym (pip)
- 1.6. Klasy obiektowe i podstawowe operacje niezbędne do tworzenia nowych klas i metod
- Konstruktor w programowaniu obiektowym
- Nasze metody w klasie
- Właściwości klasy
- Właściwości chronione
- Destruktor w programowaniu obiektowym
- Projekt programu z wykorzystaniem elementów obiektowych
- 1.7. Przestrzenie nazw dostęp do różnych obiektów
- Zmienna niemutowalna poza funkcją
- Zmienna mutowalna poza funkcją
- Klasa zawsze jest mutowalna
- Podsumowanie
- 1.1. Po co w ogóle ten Python?
- 2. Gry wykorzystujące mechanikę ruchu Pong
- 2.1. Czym jest Pong?
- 2.2. Od czego zacząć: moduł Pygame Zero
- 2.3. Wprawiamy piłeczkę w ruch
- 2.4. Paletki wchodzą do gry
- 2.5. Programujemy wygraną
- Pełny kod
- 3. Gra w połączeniu z fizyką
- 3.1. Rzut poziomy
- 3.2. Wykres
- Dla chętnych/zaawansowanych
- Rozpakowywanie krotki
- Dla zainteresowanych/chętnych
- Obliczenia kolejnych danych
- Rysujemy wykres
- Pełny kod
- 4. Symulacje fizyczne animacja Układu Słonecznego
- 4.1. Symulacja Układu Słonecznego
- Instalowanie potrzebnych modułów
- 2. Obsługa błędów
- 4.2. Ruch planet w Układzie Słonecznym podstawy teoretyczne
- 4.3. Trudny kod plik r4_04.py
- Pełny kod
- 4.1. Symulacja Układu Słonecznego
- 5. Prezentacja i wizualizacja danych
- 5.1. Moduł pandas
- 5.2. Wykres
- Pełny kod
- Dla zaawansowanych/chętnych
- 6. Wizualizacja danych na mapie
- 6.1. Moduł Cartopy
- 6.2. Przygotowanie i edycja danych
- 6.3. Przygotowanie mapy
- Pełny kod
- 7. Anonimizowanie danych Exif w zdjęciach
- 7.1. Odczytywanie informacji o zdjęciach
- 7.2. Anonimizowanie danych o zdjęciach
- 7.3. Rekurencja czyli wykonywanie funkcji przez nią samą
- 7.4. Sprawdzanie rekurencyjne katalogów w języku Python
- Pełny kod
- 8. System operacyjny ma znaczenie
- 8.1. Komputer
- 8.2. System operacyjny
- 8.3. Sprzęt i systemy operacyjne używane w pracy nad książką
- Sprzęt testowy
- Systemy operacyjne
- 8.4. Środowisko testowe
- Phoronix Test Suite
- Własny program testowy
- Wynik dla systemu Linux
- Wynik dla systemu Windows
- 8.5. Legalność oprogramowania
- Wolne oprogramowanie
- 8.6. Przykład konfiguracji systemu do codziennej pracy
- 9. Koniec a właściwie początek
- Źródła
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Adam Jurkiewicz (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(1)
(1)
(1)
Data dodania: 2021-12-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz ,
Data dodania: 2021-11-17 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-04-24 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-12-14 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Lost,
Data dodania: 2022-01-04 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii