Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2
- Autor:
- Patrick McNeil
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 8
- Stron:
- 264
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2
Źródło inspiracji dla każdego projektanta WWW!
Liczba stron internetowych w dalszym ciągu rośnie lawinowo. W trakcie wędrówki po sieci znajdziesz strony czarno-białe, kolorowe, w układach jedno- i wielokolumnowych, przeznaczone dla urządzeń mobilnych, poświęcone sylwetkom znanych ludzi lub miejsc, a także pasjom, zdarzeniom, szczęściu oraz nieszczęściu. Skąd czerpać pomysły na nowe strony? Jak podejść do procesu ich projektowania, aby spełnić oczekiwania użytkownika i klienta? To pytania, które stawiają sobie projektanci - pytania, na które ciężko było znaleźć dobrą odpowiedź…
Aż do teraz. W Twoje ręce trafia rewelacyjna książka, która natchnie Cię dziesiątkami pomysłów na kolejną witrynę. Wiedza w niej zawarta pozwoli Ci zrozumieć, jak zadbać o harmonię Twojej strony oraz w jaki sposób wykorzystać kontrast czy akcenty. W czasie lektury dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy projektowaniu strony poświęconej turystyce, a na co, jeżeli będzie to strona zespołu muzycznego. Ponadto poznasz różne podejścia do projektowania stron - od minimalistycznego po stawiające na grafikę i multimedia. Ta książka to obowiązkowa pozycja dla każdego projektanta stron internetowych. Dzięki niej już nigdy nie będziesz cierpiał na brak weny!
Ta książka pozwoli Ci:
- poznać podstawy projektowania
- podzielić strony według typów
- zdefiniować różne style i motywy
- zastosować różne układy strukturalne
- zbudować świetną stronę internetową
Niepowtarzalna książka poświęcona projektowaniu stron internetowych!
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, ja...
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Trzymasz w rękach kolejne wydanie kultowej książki, w całości poświęconej zagadnieniom związanym z projektowaniem funkcjonalnych witryn i aplikacji internetowych. W trakcie lektury dowiesz się, jak przygotować system nawigacji na Twojej stronie, testować funkcjonalność witryny oraz tworzyć jej we...
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpad...
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
To nie jest typowy podręcznik do zarządzania projektami informatycznymi, zawężony do jednej konkretnej i uniwersalnej technologii. Autor wskazuje krok po kroku, jak w praktyce zdefiniować, zrealizować i wdrożyć z sukcesem nowy system informatyczny lub zaktualizować istniejący. Szczegółowo przedst...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z inte...
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatn...
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dzisiejszy odbiorca stron WWW i aplikacji internetowych jest niezwykle świadomy i wymagający. Jeśli cokolwiek go rozproszy, coś nie będzie mu pasowało, przechodzenie między podstronami lub kolejnymi oknami aplikacji okaże się niewygodne albo nieintuicyjne - poirytowany, porzuci stronę lub aplikac...
Figma. Kurs video. Wejdź do branży jako UI/UX designer Figma. Kurs video. Wejdź do branży jako UI/UX designer
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfro...
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
NetWorld Piotr Kociatkiewicz
Książka traktuje o tym, jak czerpać inspirację z już opublikowanych stron bez ich dosłownego kopiowania. Autor zwraca uwagę, że projektując stronę powinniśmy myśleć o podstawowych kwestiach: akcencie, kontraście, harmonii i wyrównaniu. Prezentuje różne typy aplikacji na iphone’a, z których każdy jest lekcją projektowania, możliwą do wykorzystania przy dowolnym projekcie. Analizuje strony ze względu na składniki wizualne, takie jak slogan, światło, łącza do serwisów społecznościowych, typografia czy tło fotograficzne. Przybliża podstawowe konwencje stylistycznie i radzi, jak je właściwie zastosować. Zwraca uwagę na nieszablonowe podejście do projektu, przejawiające się w nietypowej nawigacji i układzie, pseudoflashach, przewijaniu w poziomie itp. Walczy z ideą używania typowych komponentów, podkreśla wagę niestandardowej oprawy, nietypowych pomysłów dotyczących zakładek, przycisków formularzy, pokazów slajdów, a nawet stopki. Całość ilustruje licznymi przykładami rzeczywistych witryn lub ich fragmentów.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Web Designer's Idea Book, Vol. 2: More of the Best Themes, Trends and Styles in Website Design
- Tłumaczenie:
- Piotr Cieślak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-4771-2, 9788324647712
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-06-03
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5587-8, 9788324655878
- Data wydania ebooka:
-
2013-06-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x200
- Numer z katalogu:
- 12296
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 35.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 61.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 116.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- akcent (009)
- kontrast (012)
- harmonia (016)
- wyrównanie (020)
- powtórzenie (024)
- nurt (027)
- aplikacja na iphone'a (031)
- niezależny twórca (036)
- zespół muzyczny (041)
- blog (045)
- strona prywatna (051)
- firma projektowa (055)
- wydarzenie (059)
- turystyka i podróże (063)
- e-commerce (067)
- wizytówka firmowa (072)
- narzędzia internetowe (075)
- oprogramowanie internetowe (078)
- nieruchomości (083)
- portfolio (087)
- wkrótce (092)
- t-shirt (096)
- katalog (100)
- slogan (104)
- światło (109)
- iPhone jako ozdobnik (114)
- łącza do serwisów społecznościowych (119)
- ikony (123)
- typografia (129)
- tła fotograficzne (135)
- przejrzysty (140)
- minimalistyczny (145)
- szkic (150)
- kolaż (154)
- ilustrowany (160)
- typograficzny (166)
- jednolite barwy (171)
- tekstylia (177)
- drewno (185)
- nietypowa nawigacja (194)
- nietypowy układ (199)
- pseudoflash (205)
- przewijanie w poziomie (210)
- jedna strona (214)
- zakładki (221)
- przyciski (225)
- formularze (229)
- przyjazne strony główne (236)
- funkcjonalne stopki (240)
- pokazy slajdów (246)
- błąd 404 (252)
tytułem wstępu (001)
01 / inspiracja (002)
inspiracja w procesie twórczym (003)
02 / podstawy projektowania (007)
03 / podział stron według typów (030)
04 / podział stron według składników wizualnych (103)
05 / podział stron według stylów i motywów (139)
06 / podział stron według stylów strukturalnych (193)
07 / podział stron według komponentów strukturalnych (220)
skorowidz praw autorskich (255)
Oceny i opinie klientów: Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 Patrick McNeil (8)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(6)
(1)
(1)
(0)
(0)
Marta Siedlecka, Front-End Dev
Data dodania: 2015-07-01 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-06-17 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
ZLU, nauczyciel
Data dodania: 2014-01-08 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-01-03 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
informatyk
Data dodania: 2013-10-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
freelancer
Data dodania: 2013-08-11 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-11-14 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-10-31 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii