MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II
- Niedostępna
Opis
książki
:
MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II
Poznaj możliwości zastosowania pakietu MS Office
Pakiet Microsoft Office to jedno z podstawowych narzędzi informatycznych wykorzystywanych we współczesnych firmach. Znany i rozwijany od lat zestaw aplikacji biurowych zyskał ogromne grono użytkowników. Chyba trudno dziś wyobrazić sobie działanie biura bez możliwości przygotowania pisma w Wordzie, zestawienia wydatków w Excelu czy też prezentacji produktów w programie Power Point. Jednak MS Office oferuje znacznie więcej, niż tylko możliwość tworzenia zwykłych dokumentów tekstowych i prezentacji oraz przeprowadzania prostych obliczeń.
Dzięki książce "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I" poznasz jedną z aplikacji wchodzących w skład pakietu -- arkusz kalkulacyjny Excel. Dowiesz się, jak za pomocą Excela przygotować faktury VAT, oferty, dowody sprzedaży i inne dokumenty przydatne w przedsiębiorstwie. Nauczysz się korzystać z funkcji i formuł oraz przeprowadzać obliczenia matematyczne. Przeczytasz o narzędziach, za pomocą których można wykonywać analizy statystyczne, tworzyć wykresy i zabezpieczać elementy arkusza przed przypadkowymi zmianami.
- Oferty cenowe i dowody sprzedaży
- Rachunki i faktury VAT
- Obliczanie odsetek
- Tworzenie kalendarzy
- Analiza danych za pomocą modułu Solver
- Rejestrowanie i uruchamianie makropoleceń
- Tabele przestawne i wykresy przestawne
- Prognozowanie
- Ochrona danych
Czytając książkę "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom II" nauczysz się wykorzystywać aplikacje wchodzące w skład tego pakietu do wykonywania różnych zadań związanych z Twoją pracą. Dowiesz się, jak profesjonalnie przygotować oferty, umowy i korespondencję seryjną, tworzyć prezentacje multimedialne i gromadzić dane w bazie Access a także, jak stworzyć profesjonalną wizytówkę, która pomoże Ci zaistnieć w świecie biznesu. Poznasz sposoby zarządzania pocztą elektroniczną, kontaktami i zadaniami za pomocą MS Outlook oraz dowiesz się, jak wykorzystać zaawansowane możliwości pakietu MS Office do zautomatyzowania najczęściej powtarzanych czynności.
- Projektowanie dokumentów przeznaczonych do druku
- Korespondencja seryjna
- System dokumentacji kadrowej
- Tworzenie prezentacji
- Wstawianie elementów graficznych i dźwiękowych do slajdów
- Obsługa poczty elektronicznej
- Zarządzanie zadaniami i planowanie spotkań za pomocą MS Outlook
- Wyszukiwanie i edycja danych w bazie
Usprawnij swoją pracę wykorzystując do tego
nowoczesne narzędzia informatyczne.
Wybrane bestsellery
-
To praktyczny podręcznik do nauki programowania w języku VBA. Punktem wyjścia jest proces rejestrowania makr oraz rozpoczęcie pracy w edytorze VBE. Dalej omówiono składnię języka VBA, potrzebne obiekty i metody oraz sposoby korzystania z pętli i funkcji, w tym funkcje wbudowane. Pokazano sposoby tworzenia interfejsów użytkownika zawierających takie elementy jak okna komunikatów, pola wprowadzania danych, niestandardowe okna dialogowe czy złożone formularze. Zaprezentowano także zasady budowania i debugowania modułowego kodu. W książce znalazło się wiele wskazówek oraz fragmentów kodu ułatwiających tworzenie przydatnych makr, dzięki którym praca z pakietem Office nabiera zupełnie innego kształtu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Poznaj konstrukcje języka VBA i naucz się przeprowadzać obliczenia za jego pomocą. Odkryj zastosowania formantów, zapanuj nad danymi opisującymi datę i czas, dowiedz się, jak radzić sobie z tekstami i wykorzystaj funkcje definiowane przez użytkownika. Przekonaj się też, do czego mogą Ci się przydać makra!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Współczesne firmy, coraz bardziej zależne od technologii i zmuszone do coraz szybszego tempa działania, znacząco zmieniają sposoby tworzenia własnych rozwiązań biznesowych. Wiele z nich rozwiązuje różne problemy za pomocą technologii low-code i no-code, jednak dostępnych jest znacznie więcej możliwości. W tym praktycznym przewodniku zaawansowani uż- PDF + ePub pkt
(51,29 zł najniższa cena z 30 dni)
80.99 zł
89.99 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Microsoft Teams is used in hundreds of thousands of organizations to help keep remote and hybrid workplaces with dispersed workforces running smoothly. But while Microsoft Teams can seem easy for the user, Teams administrators must stay on top of a wide range of topics, including device administration techniques, quality benchmarks, and security an- ePub + Mobi pkt
(279,65 zł najniższa cena z 30 dni)
288.15 zł
339.00 zł (-15%) -
Promocja Promocja 2za1
Processing information efficiently is critical to the successful operation of modern organizations. One particularly helpful tool is Microsoft Power Automate, a low-code/no-code development platform designed to help tech-savvy users create and implement workflows. This practical book explains how small-business and enterprise users can replace manu- ePub + Mobi pkt
(245,65 zł najniższa cena z 30 dni)
254.15 zł
299.00 zł (-15%) -
Promocja Promocja 2za1
Szybka metoda nauki Microsoft Project! Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu Microsoft Project. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierając pliki ćwiczeń i systematycznie budując swoje umiejętności. Szybko rozpocznij nowy plan, buduj listy zadań i przydzielaj zaso(51,29 zł najniższa cena z 30 dni)
61.30 zł
89.99 zł (-32%) -
Promocja Promocja 2za1
Wykorzystaj funkcje programu Excel 2021 do budowy arkuszy kalkulacyjnych, które rozwiązują problemy biznesowe i dostarczają wiarygodnych odpowiedzi. Bazując na swoim niezrównanym doświadczeniu, Paul McFedries pomoże w pełni wykorzystać potencjał istniejących formuł i funkcji, uwzględniając najnowsze usprawnienia, poczynając od tablic dynamicznych p- PDF + ePub pkt
(80,99 zł najniższa cena z 30 dni)
80.99 zł
89.99 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
This new edition book covers a progressive broadening of your existing skills and addresses the most modern features of Office 2021 apps. Among the many interesting functionalities, you’ll find a section on presenting with PowerPoint and the latest Microsoft Teams top tips to communicate, collaborate, present, and share content during meetings and the mobile app.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Microsoft 365 is a suite for productivity and collaboration widely adopted by organizations worldwide. This M365 fundamentals guide features over 101 tips, tricks, and best practices for collaboration and productivity. By the end of this book, you'll understand the purpose of each M365 app and when and how to use it to work more efficiently.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
67.49 zł
74.99 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Work Smarter with Microsoft OneNote is a practical guide that covers how to make a digital notebook that improves productivity and collaboration. This book will make your life simpler by guiding you through solutions for storing and creating your notes and then sharing them easily with your team, department, committee, or board.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
67.49 zł
74.99 zł (-10%)
O autorze książki
Roland Zimek - nauczyciel-konsultant od wielu lat zatrudniony w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu, gdzie prowadzi konferencje, szkolenia i warsztaty głównie dla nauczycieli. Wcześniej jako nauczyciel pracował z młodzieżą w szkole policealnej i średniej.
Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Opolu, gdzie studiował fizykę i informatykę. Twórca serwisów internetowych popularyzujących znane programy informatyczne. Autor książek i artykułów z dziedziny informatyki.
Miłośnik spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu, jazdy na rowerze. Interesuje się muzyką elektroniczną, Formułą 1 oraz fotografią.
Sergiusz Flanczewski, Bartosz Gajda, Maria Sokół, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek - pozostałe książki
-
Zestaw dodatków do MS Office znacznie ułatwi Ci życie! Instalacja i obsługa plików z płyty CD -- od dodatków do szablonów Propozycje ułatwień w Excelu -- od zaświadczeń po listy obecności Nowe funkcje w Wordzie -- od listy do sumatora Każdy, kto kiedykolwiek pracował z wykorzystaniem pakietu Microsoft Office, wie, że aplikacja ta w ogromnym sto
- Druk pkt
Niedostępna
-
MS Office w wersji XP oraz 2003 PL jest znacznie lepszy niż jego poprzednicy. Znajdziesz tu bardziej przejrzystego Excela, w którym poprowadzisz księgowość i rejestrację czasu pracy. W nowym Wordzie przygotujesz e-ankietę i estetyczną wizytówkę i będziesz łatwiej operować obiektami rysunkowymi. PowerPoint ożywi każdą Twoją prezentację i sformatuje tekst tak, jak chcesz. A nowy Outlook to już nie tylko skrzynka pocztowa, ale też sprawny organizator Twojego czasu pracy.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ćwiczeń, które wprowadzą Cię w świat tego programu. Dzięki nim szybko nauczysz się sprawnie manewrować między poleceniami, posługiwać się obiektami i dodawać do nich różne fantastyczne efekty, a Twoje rysunki nabiorą charakteru i zachwycą odbiorców!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(21,29 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów czy broszur. Sprawdź, jak wykonać precyzyjny rysunek techniczny, co robić, gdy masz do czynienia z bitmapą i do czego mogą posłużyć Ci warstwy. Odkryj nowości, takie jak Puentylizer czy Cień blokowy, naucz się używać fantastycznego PhotoCoctailu i baw się niesamowitymi efektami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,89 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Nauka programowania na dobre zadomowiła się w szkołach, a umiejętności informatyczne są od lat sprawdzane na egzaminach maturalnych. Jej adepci zapewne zdają sobie sprawę, jakim wzięciem na rynku cieszą się osoby, które mogą się pochwalić znajomością Pythona. To język, który dzięki swoim możliwościom i wszechstronności znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach nauki, przemysłu i biznesu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Potrzebujesz atrakcyjnego banneru, przyciągającej uwagę strony www, filmu rysunkowego czy prezentacji multimedialnej? Chcesz szybko nauczyć się tworzenia nawet najbardziej skomplikowanych animacji? Ta książka jest dla Ciebie! Dzięki SWiSH Max2 i SWiSH Max3 tworzenie interesującej animacji zajmie Ci kilka godzin, a efekt zyska uznanie wielu osób. W(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
51.20 zł
64.00 zł (-20%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka przeznaczona jest zarówno dla osoby zaczynającej dopiero pracę z Excelem, jak i dla praktyka który chciałby poszerzyć swoją znajomość programu. Czytelnik znajdzie w niej wszystko na temat formuł i funkcji. Pozna proces tworzenia makr oraz ich przykładowe zastosowania. Nauczy się jak wygodnie sortować rozmaite dane. Tworzyć i drukować wszelkiego rodzaju dokumenty firmowe. Generować interaktywne skoroszyty na bieżąco pozwalające analizować aktualne dane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Dowiesz się stąd, jak wprowadzić do Excela dane i sformatować je tak, by odpowiadały Twoim potrzebom. Nauczysz się szybko odszukiwać odpowiednie informacje zawarte w arkuszach, a także przetwarzać je na różne sposoby za pomocą formuł, funkcji i własnych miniprogramów, co pozwoli Ci zautomatyzować tysiące powtarzalnych czynności. Sprawdzisz, jak stworzyć w Excelu różne rodzaje dokumentów związanych ze sprzedażą, takich jak cenniki, oferty, dowody dostawy czy rachunki. Zobaczysz też, jak zapanować nad kalendarzem i jak umieszczać arkuszu dane na temat pracowników firmy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Masz świetne pomysły i chciałbyś pokazać je światu? A może założyłeś firmę i chcesz się zareklamować? Najlepszą współczesną wizytówką jest interesująca, funkcjonalna strona internetowa. Jeśli chcesz idealnie dopasować ją do swoich potrzeb, najlepiej byłoby zająć się nią osobiście. Jak jednak stworzyć taką stronę? Jak zapewnić jej dobre działanie, intuicyjność obsługi i właściwą strukturę? O co chodzi z tymi wszystkimi znacznikami? Co to jest CSS? Jak rozmieścić poszczególne elementy i ułatwić poruszanie się po witrynie? Nie martw się - spieszymy z pierwszą pomocą. Na te oraz wiele innych technicznych pytań szybko i jasno odpowie Ci ta właśnie książka!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka Access 2007 PL w biurze i nie tylko to świetny przewodnik po strukturze tej aplikacji, gwarantujący efektywne przyswojenie wiedzy na temat zakładania bazy danych i korzystania z niej. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i gdzie szukać potrzebnych narzędzi. Nauczysz się tworzyć i obsługiwać tabele, decydować o typach relacji, posługiwać się kwerendami i generować raporty. Poznasz także możliwości formularzy i formantów, zasadę działania i elastyczność makr, a także bardziej zaawansowane zagadnienia z tej dziedziny. Krótko mówiąc -- staniesz się ekspertem od Accessa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0545-2, 8324605452
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-11-13
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3268
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » MS Office
Spis treści książki
- Zakres zagadnień (18)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (19)
- Obsługa arkusza (19)
- Konstrukcja arkusza (22)
- Uwagi końcowe (27)
- Modyfikacja arkusza (27)
- Wydruk oferty (27)
- Zakres zagadnień (30)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (31)
- Obsługa arkusza (31)
- Konstrukcja części obliczeniowej arkusza (33)
- Konstrukcja części graficznej arkusza (36)
- Uwagi końcowe (45)
- Wydruk oferty (45)
- Zakres zagadnień (46)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (47)
- Obsługa skoroszytu (48)
- Arkusz1 - konstrukcja (50)
- Arkusz Słowo - konstrukcja (51)
- Uwagi końcowe (54)
- Wykorzystanie arkusza Słowo w innym skoroszycie (54)
- Zamiana wielu wartości liczbowych na słowne w jednym arkuszu (54)
- Zakres zagadnień (56)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (57)
- Obsługa skoroszytu (58)
- Arkusz Ustawienia (59)
- Obszar miejsca i daty wystawienia dowodu sprzedaży (arkusz Ustawienia) (60)
- Obszar numeru dowodu sprzedaży (arkusz Ustawienia) (61)
- Arkusz ND (63)
- Generowanie kolejnego numeru (65)
- Arkusz Baza (66)
- Obszar listy oferowanych artykułów (arkusz Baza) (68)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (68)
- Obszar wyboru towarów (70)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (71)
- Obszar listy oferowanych artykułów (arkusz Baza) (68)
- Arkusz Dowód (73)
- Obszar sterujący (arkusz Dowód) (74)
- Obszar wydruku (arkusz Dowód) (75)
- Przygotowanie dowodu sprzedaży (76)
- Zakres zagadnień (78)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (79)
- Obsługa arkusza (81)
- Arkusz Ustawienia (82)
- Obszar miejsca i daty wystawienia dowodu kupna i (lub) sprzedaży (arkusz Ustawienia) (83)
- Obszar numeru Dowodu kupna i (lub) sprzedaży (arkusz Ustawienia) (84)
- Arkusz ND (86)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (88)
- Arkusz Baza (89)
- Obszar listy walut oferowanych do sprzedaży i skupowanych (arkusz Baza) (90)
- Obszar wyboru walut (arkusz Baza) (92)
- Wybór pozycji z listy walut arkusza Baza (93)
- Arkusz Dowód (95)
- Obszar sterujący (arkusz Dowód) (95)
- Obszar wydruku (arkusz Dowód) (98)
- Przygotowanie dowodu sprzedaży (100)
- Arkusz Cennik - wydruk (101)
- Zakres zagadnień (104)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (105)
- Obsługa skoroszytu (107)
- Arkusz Ustawienia (108)
- Obszar danych teleadresowych firmy (arkusz Ustawienia) (109)
- Obszar miejsca i daty wystawienia dowodu dostawy (arkusz Ustawienia) (110)
- Obszar numeru dowodu dostawy (arkusz Ustawienia) (111)
- Obszar określający sposób płatności (arkusz Ustawienia) (113)
- Arkusz ND (114)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (116)
- Arkusz Odbiorcy (118)
- Wybór odbiorcy dostawy z bazy kontrahentów (119)
- Arkusz Towary (120)
- Obszar listy oferowanych towarów (arkusz Towary) (121)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (122)
- Obszar wyboru towarów (arkusz Towary) (124)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (125)
- Obszar listy oferowanych towarów (arkusz Towary) (121)
- Arkusz Dowód (127)
- Obszar sterujący (arkusz Dowód) (128)
- Obszar wydruku (arkusz Dowód) (129)
- Przygotowanie dowodu sprzedaży (132)
- Arkusz Słownie (133)
- Zakres zagadnień (134)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (135)
- Obsługa skoroszytu (137)
- Arkusz Ustawienia (138)
- Obszar danych teleadresowych sprzedawcy (arkusz Ustawienia) (139)
- Obszar miejsca i daty wystawienia rachunku (arkusz Ustawienia) (140)
- Obszar określający sposób płatności (arkusz Ustawienia) (141)
- Obszar numeru rachunku (arkusz Ustawienia) (142)
- Arkusz NR (144)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (146)
- Arkusz Baza (147)
- Obszar listy oferowanych towarów (arkusz Baza) (149)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (149)
- Obszar wyboru towarów (arkusz Baza) (151)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (152)
- Arkusz Rachunek (155)
- Obszar sterujący (arkusz Rachunek) (155)
- Obszar wydruku (arkusz Rachunek) (157)
- Przygotowanie dowodu sprzedaży (159)
- Arkusz Słownie (160)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (163)
- Obsługa skoroszytu (164)
- Arkusz Ustawienia (166)
- Obszar danych teleadresowych sprzedawcy usług (arkusz Ustawienia) (167)
- Obszar miejsca i daty wystawienia rachunku za usługi (arkusz Ustawienia) (168)
- Obszar określający sposób płatności rachunku za usługi (arkusz Ustawienia) (169)
- Obszar numeru ogólnego rachunku za usługi (arkusz Ustawienia) (170)
- Arkusz NR (172)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (174)
- Arkusz Baza (176)
- Obszar listy oferowanych usług (arkusz Baza) (177)
- Przygotowanie bazy oferowanych usług (177)
- Obszar wyboru oferowanych usług (arkusz Baza) (180)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (181)
- Obszar listy oferowanych usług (arkusz Baza) (177)
- Arkusz Rachunek (183)
- Obszar sterujący (arkusz Rachunek) (184)
- Obszar wydruku (arkusz Rachunek) (185)
- Przygotowanie rachunku za usługi (188)
- Arkusz Słownie (188)
- Zakres zagadnień (190)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (191)
- Obsługa skoroszytu (194)
- Arkusz Ustawienia (195)
- Obszar danych teleadresowych zamawiającego, odbiorcy i płatnika zamówienia (arkusz Ustawienia) (196)
- Obszar daty zamówienia (arkusz Ustawienia) (199)
- Obszar określający sposób płatności zamówienia (arkusz Ustawienia) (200)
- Obszar numeru i symbolu zamówienia (arkusz Ustawienia) (201)
- Arkusz Numer (202)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (204)
- Arkusz Sprzedawca (206)
- Wybór odbiorcy dostawy z bazy kontrahentów (207)
- Arkusz Towary (208)
- Obszar listy zamawianych towarów (arkusz Towary) (210)
- Przygotowanie bazy zamawianych towarów (210)
- Obszar wyboru towarów (arkusz Towary) (212)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (213)
- Obszar listy zamawianych towarów (arkusz Towary) (210)
- Arkusz Druk (216)
- Obszar sterujący (arkusz Rachunek) (216)
- Obszar wydruku zamówienia (arkusz Druk) (217)
- Przygotowanie zamówienia (220)
- Zakres zagadnień (222)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (223)
- Obsługa skoroszytu (225)
- Arkusz Ustawienia (226)
- Obszar danych teleadresowych wystawiającego fakturę (arkusz Ustawienia) (227)
- Obszar miejsca i daty wystawienia faktury (arkusz Ustawienia) (229)
- Obszar daty sprzedaży (arkusz Ustawienia) (230)
- Obszar terminu i sposobu płatności (arkusz Ustawienia) (231)
- Obszar numeru faktury (arkusz Ustawienia) (232)
- Arkusz NF (234)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (236)
- Arkusz Odbiorcy (238)
- Wybór klienta z bazy kontrahentów (240)
- Arkusz Towary (241)
- Obszar listy zamawianych towarów (arkusz Towary) (242)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (242)
- Obszar wyboru towarów (arkusz Towary) (244)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (245)
- Obszar listy zamawianych towarów (arkusz Towary) (242)
- Arkusz Faktura (248)
- Obszar sterujący (arkusz Faktura) (249)
- Obszar wydruku faktury (250)
- Sekcja nagłówkowa obszaru wydruku (250)
- Sekcja specyfikacji ilościowo-wartościowej (252)
- Sekcja podsumowań (254)
- Przygotowanie faktury (257)
- Arkusz Słownie (257)
- Uwagi końcowe (259)
- Zakres zagadnień (260)
- Przeznaczenie i budowa arkusza (261)
- Obsługa arkusza (263)
- Usuwanie wszystkich nieaktualnych wartości z kolumn C i D (264)
- Wprowadzenie kwot podstawy naliczeń odsetek do obszaru D3 - D368 i własnych stóp procentowych w obszarze C3 - C368 (266)
- Korekta kwot podstawy naliczeń w przypadku gdy zadłużenie zostanie częściowo spłacone (267)
- Obsługa arkusza przy dwuletnim (lub większym) okresie naliczania odsetek z wykorzystaniem wielu plików lub arkuszy (267)
- Obsługa arkusza przy dwuletnim (lub większym) okresie naliczania odsetek z wykorzystaniem jednego arkusza (271)
- Konstrukcja arkusza (273)
- Zakres zagadnień (276)
- Przeznaczenie i konstrukcja arkusza (277)
- Obsługa arkusza (279)
- Określenie okresu naliczeń odsetek oraz kwoty bazowej (281)
- Określenie liczby dni w latach zawierających okres, dla którego dokonujemy naliczeń (282)
- Określenie stóp procentowych odsetek (283)
- Wprowadzanie kwot i dat ewentualnych częściowych spłat zadłużenia (285)
- Konstrukcja arkusza (288)
- Zakres zagadnień (292)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (293)
- Obsługa skoroszytu (294)
- Arkusz Tabela (295)
- Obszar informacji o wysokości stóp procentowych odsetek ustawowych oraz terminach ich obowiązywania (296)
- Aktualizacja obszaru informacji o wysokości stóp procentowych odsetek ustawowych oraz terminach ich obowiązywania - procedura postępowania (297)
- Obszar specyfikacji dziennej odsetek ustawowych arkusza Tabela (299)
- Obszar informacji o wysokości stóp procentowych odsetek ustawowych oraz terminach ich obowiązywania (296)
- Arkusz Start (302)
- Praktyczne używanie arkusza - procedura postępowania (307)
- Arkusze Roboczy (1), Roboczy (2), Roboczy (3) (308)
- Zakres zagadnień (314)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (315)
- Obsługa skoroszytu (316)
- Arkusz (kalendarz) 3M (317)
- Obszar kalendarza (318)
- Obszar miesiąca bieżącego (318)
- Obszary miesiąca poprzedniego i następnego (322)
- Obszar przechowywania informacji o datach dni świątecznych (324)
- Obszar kalendarza (318)
- Arkusz (kalendarz) 12M (326)
- Obszar kalendarza (327)
- Obszar informacji o liczbie sobót i niedziel (330)
- Obszar przechowywania informacji o datach dni świątecznych (331)
- Arkusz (kalendarz) Uni (332)
- Obszar kalendarza (333)
- Obszar przechowywania informacji o datach dni świątecznych (336)
- Obszar pomocniczy (337)
- Używanie autofiltru do filtrowania dat według zadanych kryteriów (338)
- Używanie autofiltru do wyświetlenia wszystkich dni świątecznych w roku (338)
- Używanie autofiltru do wyświetlenia wszystkich dni świątecznych niebędących sobotami lub niedzielami po 1 czerwca (339)
- Arkusze 3M-wielkanoc, 12M-wielkanoc, Uni-wielkanoc (343)
- Algorytm Gaussa (344)
- Realizacja algorytmu Gaussa w arkuszu (345)
- Zakres zagadnień (346)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (347)
- Obsługa arkusza (349)
- Wstępne przygotowanie kartoteki (arkusza) (349)
- Aktualizacja arkusza w okresie prowadzenie ewidencji obecności (350)
- Konstrukcja arkusza (351)
- Obszar kartoteki (351)
- Obszar podsumowań (354)
- Zakres zagadnień (356)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (357)
- Obsługa skoroszytu (358)
- Obsługa arkuszy stanowiących karty pracy (359)
- Konstrukcja skoroszytu (362)
- Arkusze 01, 02...12 (362)
- Arkusz Rok (364)
- Zakres zagadnień (366)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (367)
- Obsługa skoroszytu (367)
- Obsługa arkuszy ewidencji paliwa dla poszczególnych pojazdów (368)
- Konstrukcja skoroszytu (370)
- Konstrukcja arkusza pojazd-1, pojazd-2, pojazd-3, pojazd-4 i pojazd-5 (370)
- Konstrukcja arkusza zbiorczo (374)
- Zakres zagadnień (378)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (379)
- Obsługa skoroszytu (379)
- Arkusz Ust (380)
- Arkusz Rok (382)
- Arkusze miesięczne - 01, 02, 03...12 (384)
- Obszar I (384)
- Obszar II (386)
- Obszar III (387)
- Inne funkcje arkuszy miesięcznych - 01, 02, 03...12 (389)
- Zadanie 1. (389)
- Zadanie 2. (391)
- Zakres zagadnień (394)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (395)
- Obsługa skoroszytu (395)
- Arkusz Rejestr (396)
- Obszar I (396)
- Obszar II (398)
- Obszar III (399)
- Obszar IV (401)
- Obsługa funkcji filtrowania w celu naliczania odsetek (403)
- Konstrukcja wykresu (406)
- Raport sprzedaży według województw (422)
- Funkcja Szukanie wyniku (424)
- Narzędzie Solver (426)
- Scenariusze (430)
- Tworzenie raportu podsumowania scenariuszy (433)
- Tabele danych (434)
- Tworzenie tabeli danych z jedną zmienną (435)
- Tworzenie tabeli danych z dwoma zmiennymi (436)
- Rejestrowanie makra (438)
- Umieszczanie logo i adresu firmy w nagłówku arkusza (440)
- Automatyczne formatowanie komórek arkusza (443)
- Przypisanie makra do przycisku paska narzędzi (447)
- Tworzenie raportów tabeli przestawnej (452)
- Funkcje podsumowania w raportach tabeli przestawnej (458)
- Tworzenie wykresu przestawnego (465)
- Sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych (468)
- Śledzenie zmian (472)
- Ochrona danych (476)
- Ochrona całego skoroszytu (480)
- Sortowanie (483)
- Filtrowanie (486)
- Funkcja Autofiltr (486)
- Znajdowanie wartości najmniejszych i największych (488)
- Filtry niestandardowe (490)
- Sumowanie (492)
- Regresja prosta (495)
- Prognozowanie (500)
- Przedłużanie linii trendu z podaniem prognozowanych danych (502)
- Obliczanie regresji dla danych prognozowanych (505)
- Struktura funkcji (510)
- Argument funkcji (512)
- Nazwa funkcji (513)
- Funkcje zagnieżdżone (513)
- Wprowadzanie funkcji (514)
- Funkcja SUMA (515)
- Składnia (515)
- Funkcja SUMY WARUNKOWEJ (517)
- Składnia (517)
- Funkcja SUMY POŚREDNIEJ (518)
- Składnia (518)
- Funkcja ILOCZYNU (520)
- Składnia (520)
- Funkcja ORAZ (522)
- Składnia (522)
- Funkcja LUB (523)
- Składnia (523)
- Funkcja JEŻELI (524)
- Składnia (524)
- Funkcja ŚREDNIA (525)
- Składnia (525)
- Funkcja MAX (526)
- Składnia (526)
- Funkcja ILE.LICZB (527)
- Składnia (527)
- Funkcja ILE.NIEPUSTYCH (528)
- Składnia (528)
- Funkcja LICZ.JEŻELI (529)
- Składnia (529)
- Funkcja LICZBA.CAŁKOWITA (530)
- Składnia (530)
- Funkcja ZAOKR (530)
- Składnia (530)
- Funkcja MOD (531)
- Składnia (531)
- Funkcja DATA (531)
- Składnia (531)
- Funkcja DZIEŃ (532)
- Składnia (532)
- Funkcja MIESIĄC (533)
- Składnia (533)
- Funkcja ROK (533)
- Składnia (533)
- Funkcja DZIEŃ.TYG (533)
- Składnia (533)
- Funkcje TERAZ i DZIŚ (534)
- Składnia (534)
- Funkcja DŁ (535)
- Składnia (535)
- Funkcja TEKST (536)
- Składnia (536)
- Funkcja ZŁĄCZ.TEKSTY (536)
- Składnia (536)
- Funkcja ZNAK (537)
- Składnia (537)
- Funkcja WIERSZ (537)
- Składnia (537)
- Funkcja PORÓWNAJ (538)
- Składnia (538)
- Funkcje LITERY.WIELKIE, LITERY.MAŁE (538)
- Składnia (538)
- Funkcja FRAGMENT.TEKSTU (539)
- Składnia (539)
- Funkcja ZASTĄP (540)
- Składnia (540)
- Funkcja SZUKAJ.TEKST (541)
- Składnia (541)
- Funkcja WARTOŚĆ (542)
- Składnia (542)
- Funkcja INDEKS (542)
- Składnia (542)
- Funkcja PODAJ.POZYCJĘ (544)
- Składnia (544)
- Funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO (546)
- Składnia (546)
- Struktura dokumentu (548)
- Formuły (549)
- Formatowanie danych (549)
- Obramowanie i cieniowanie (549)
- Formaty liczbowe (551)
- Formatowanie miejsc dziesiętnych, odstępów i kolorów (552)
- Waluty (553)
- Daty i czas (553)
- Tekst i dane (554)
- Formatowanie warunkowe (554)
- Przenoszenie arkuszy (556)
- Blokowanie okienek (556)
- Usuwanie podziału okna (557)
- Ochrona skoroszytów i arkuszy (557)
- Ochrona elementów arkusza (557)
- Blokowanie komórek arkusza (559)
- Autofiltr (560)
- Usuwanie filtrów (562)
- Obiekty graficzne (562)
- Obiekty WordArt (563)
- Autokształty (563)
- Kopiowanie (564)
- Drukowanie (565)
- Przygotowanie do drukowania (565)
- Podziały stron (567)
- Drukowanie części danych (567)
- Dokument dane do wizytówki.doc (24)
- Dokument wizytówka.doc (27)
- Tworzenie szablonu wizytówki (27)
- Krok 1. Przygotowanie tabeli szablonu (27)
- Krok 2. Otwieranie źródła danych korespondencji seryjnej (28)
- Krok 3. Wstawianie pól korespondencji seryjnej do tabeli (30)
- Krok 4. Tworzenie zakładki z szablonu (33)
- Krok 5. Tworzenie hiperłącza (34)
- Tworzenie matrycy wizytówki (35)
- Krok 1. Wstawianie pola tekstowego (35)
- Krok 2. Wstawienie odwołania do zakładki (36)
- Krok 3. Elementy graficzne wizytówki (37)
- Krok 4. Budowa pełnej matrycy (42)
- Tworzenie szablonu wizytówki (27)
- Plik dane do zaproszenia.doc (45)
- Plik zaproszenie.doc (46)
- Budowa strony wewnętrznej zaproszenia (46)
- Podział strony na części (46)
- Wstawienie znaku wodnego - jednoelementowego - jako tła zaproszenia (48)
- Wstawienie znaku wodnego - wieloelementowego - jako tła zaproszenia (50)
- Wstawienie pól tekstowych (54)
- Budowa strony zewnętrznej zaproszenia (58)
- Wstawianie obiektów WordArt (59)
- Wstawianie obrazu (62)
- Obsługa dokumentu (63)
- Budowa strony wewnętrznej zaproszenia (46)
- Plik kartka.doc (63)
- Budowa dokumentu (63)
- Identyfikatory - przeznaczenie dokumentu (68)
- Plik dane do indentyfikatora.doc - budowa i obsługa dokumentu (69)
- Plik identyfikator.doc - budowa i obsługa dokumentu (75)
- Przygotowanie tabeli dla pojedynczego identyfikatora (76)
- Wstawienie pól bazy danych (77)
- Przygotowanie strony identyfikatorów do wydruku (80)
- Obsługa dokumentu (81)
- Budowa tabeli dla wersji 2. i 3. (81)
- Tabliczki informacyjne - przeznaczenie dokumentu (84)
- Dokument dane do tabliczek.doc (85)
- Dokument tabliczka.doc - budowa i obsługa (86)
- Budowa pojedynczej tabliczki (86)
- Budowa strony dokumentu tabliczka (91)
- Obsługa dokumentu (92)
- Plik dane do oferty.doc (95)
- Plik oferta.doc (98)
- Budowa dokumentu (98)
- Budowa nagłówka dokumentu oferta.doc (98)
- Zmiana napisu na obiekt typu WordArt (99)
- Budowa tabeli do prezentacji pojedynczego artykułu (102)
- Budowa pola do prezentacji nowej ceny (105)
- Przygotowanie całej strony oferty (106)
- Wstawianie obiektów graficznych - autokształtów (107)
- Obsługa dokumentu (111)
- Budowa dokumentu (98)
- Dokument ankieta elektroniczna.doc (115)
- Informacje ogólne (115)
- Budowa dokumentu (117)
- Budowa tabel (117)
- Wstawianie i konstrukcja pól formularz typu lista rozwijana (118)
- Wstawianie i konstrukcja pól formularza typu pole wyboru (120)
- Obsługa dokumentu (121)
- Zapisywanie danych z ankiet (122)
- Scalanie danych z ankiety (124)
- Przygotowanie wydruku zbiorczego (125)
- Dokument ankieta ręczna.doc (127)
- Dokument rozdzielnik pism.doc (132)
- Budowa nagłówka strony dokumentu rozdzielnik pism.doc (133)
- Dokument poufne.doc (134)
- Budowa nagłówka i stopki dokumentu poufne.doc (135)
- Wstawienie tekstu stałego do nagłówka i stopki dokumentu (135)
- Wstawienie grafiki do nagłówka strony (136)
- Wstawianie liczby stron dokumentu i numeru strony do nagłówka (138)
- Wstawianie pól korespondencji seryjnej do nagłówka i stopki (139)
- Budowa pola tekstowego (141)
- Budowa nagłówka i stopki dokumentu poufne.doc (135)
- Zabezpieczenia dokumentu (144)
- Zabezpieczenia przed otwarciem i modyfikacją systemu (145)
- Ochrona przed kopiowaniem części lub całości tekstu (148)
- Szyfrowanie dokumentu (149)
- Plik menu.doc (154)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (154)
- Budowa tabeli menu (156)
- Obsługa dokumentu menu.doc (159)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (154)
- Pliki baz danych (160)
- Dokument dane do menu.doc (160)
- Budowa i obsługa dokumentu (160)
- Wstawienie ikon do menu (162)
- Ustawienie na ikonach połączeń do plików systemu obsługi pism (162)
- Wstawianie nazw podmenu (hiperłączy) (163)
- Wstawianie obiektów graficznych (164)
- Skoroszyt Baza danych.xls (166)
- Budowa i obsługa skoroszytu (166)
- Ustawienie hiperłącza na kolumnie E arkusza pobrane (171)
- Procedura identyfikacji (172)
- Dokument dane do menu.doc (160)
- Plik dokument.doc - papier firmowy (174)
- Przeznaczenie, obsługa i budowa dokumentu (174)
- Budowa nagłówka papieru firmowego (176)
- Zmiana tekstów na obiekty typu WordArt (177)
- Wstawienie obiektu graficznego do nagłówka (181)
- Budowa stopek papieru firmowego (183)
- Budowa stopki pierwszej strony dokumentu (183)
- Budowa stopki drugiej strony dokumentu (184)
- Wstawienie pól bazy danych do dokumentu (186)
- Pole treści dokumentu (189)
- Obsługa dokumentu (192)
- Plik rejestr pism.doc (193)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (193)
- Budowa nagłówka rejestru (194)
- Wstawienie pól danych do dokumentu rejestr pism.doc (195)
- Wstawianie pola programu Word (197)
- Obsługa dokumentu (197)
- Plik koperta.doc (198)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (198)
- Budowa części graficznej koperty (199)
- Budowa części adresowej koperty (199)
- Wstawianie pól danych do dokumentu koperta.doc (201)
- Obsługa dokumentu wydruku kopert (203)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (198)
- Plik poczta.doc (203)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (203)
- Budowa nagłówka strony Książki opłaty pocztowej (204)
- Wstawianie pól danych do dokumentu poczta.doc (206)
- Wstawianie pola programu Word (207)
- Obsługa dokumentu poczta.doc (207)
- Plik menu_zatrudnienie.doc (212)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (212)
- Budowa nagłówka dokumentu menu_zatrudnienie.doc (213)
- Budowa tabeli menu (215)
- Wstawienie ikon menu (218)
- Ustawienie połączeń do plików systemu obsługi pism (220)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (212)
- Baza danych systemu (221)
- Budowa i obsługa skoroszytu (221)
- Ustawienie hiperłączy na wybranych kolumnach i arkuszach (229)
- Procedura wyboru (230)
- Budowa i obsługa skoroszytu (221)
- Plik umowa o pracę.doc (234)
- Budowa dokumentu (234)
- Budowa tabel umowy (235)
- Wstawienie pola tekstowego Regon (236)
- Wstawienie pola tekstowego dotyczącego miejsca i daty utworzenia dokumentu (237)
- Wstawienie pól bazy danych (239)
- Wstawienie pól typu lista rozwijana (243)
- Obsługa dokumentu umowy (246)
- Budowa dokumentu (234)
- Dokumenty dotyczące rozwiązania umowy o pracę (247)
- Informacje ogólne (247)
- Budowa tabel dokumentów typu rozwiązanie umowy (248)
- Budowa pola tekstowego na informacje o numerach Regon oraz NIP (251)
- Wstawienie pól bazy danych (251)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem (253)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie rozwiązanie umowy o pracę z zastosowaniem skróconego okresu wypowiedzenia (254)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia (256)
- Obsługa dokumentów dotyczących rozwiązania umowy o pracę (257)
- Dokument umowa-zlecenie.doc (258)
- Budowa dokumentu (258)
- Wstawienie elementów typu autokształt (258)
- Wstawienie pól bazy danych (261)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie umowa-zlecenie.doc (262)
- Obsługa dokumentu umowa-zlecenie.doc (265)
- Budowa dokumentu (258)
- Dokument umowa o dzieło.doc (266)
- Budowa i obsługa dokumentu (266)
- Wstawienie pól bazy danych (266)
- Opis lokalizacji pól użytych w dokumencie umowa o dzieło.doc (267)
- Obsługa dokumentu umowa o dzieło.doc (269)
- Budowa i obsługa dokumentu (266)
- Dokument zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach.doc (270)
- Budowa dokumentu (270)
- Wstawienie pól bazy danych (270)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach.doc (272)
- Obsługa dokumentu zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach.doc (273)
- Budowa dokumentu (270)
- Dokument karta obiegowa.doc (275)
- Budowa dokumentu (275)
- Wstawienie pól bazy danych (275)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie karta obiegowa.doc (276)
- Obsługa dokumentu karta obiegowa.doc (277)
- Budowa dokumentu (275)
- Dokument nalepka1.doc (279)
- Budowa pojedynczej nalepki (282)
- Budowa strony nalepek (286)
- Dokument dane do nalepek.doc (287)
- Dokument nalepka2.doc (289)
- Budowa pojedynczej nalepki (289)
- Wstawienie pól bazy danych (292)
- Budowa strony nalepek (295)
- Okno aplikacji (299)
- Widoki (300)
- Konfigurowanie okna programu (302)
- Panele widoku Normalny (302)
- Powiększenie (303)
- Wyświetlanie i ukrywanie elementów okna (304)
- Linijki (304)
- Siatka i prowadnice (305)
- Kolory (306)
- Okienko zadań (307)
- Szablony i schematy kolorów (309)
- Tworzenie nowej prezentacji w oparciu o szablon (309)
- Tworzenie nowej prezentacji za pomocą Kreatora zawartości (309)
- Dodawanie szablonu do Kreatora zawartości (313)
- Tworzenie nowej prezentacji w oparciu o szablon projektu (314)
- Tworzenie pustej prezentacji (315)
- Zmiana szablonu prezentacji (316)
- Schematy kolorów (316)
- Wybór schematu kolorów dla prezentacji (317)
- Zmiana schematu kolorów dla poszczególnych slajdów (318)
- Dostosowywanie schematu kolorów (319)
- Tworzenie nowej prezentacji w oparciu o szablon (309)
- Importowanie tekstu (322)
- Importowanie tekstu z aplikacji Word (322)
- Przygotowanie tekstu (322)
- Importowanie tekstu z widoku Konspekt do PowerPointa (325)
- Importowanie tekstu z innej prezentacji (327)
- Importowanie tekstu z aplikacji Word (322)
- Formatowanie tekstu (328)
- Autodopasowanie tekstu (334)
- Marginesy wewnętrzne (337)
- Nakładanie autokształtu na pole tekstowe (338)
- Tabele (339)
- Podstawowe operacje na tabelach (339)
- Zmiana wypełnienia tabeli (344)
- Tworzenie tabeli z efektem 3-W (349)
- Podstawowe operacje na tabelach (339)
- Narzędzia do rysowania i efekty graficzne (352)
- Rysowanie linii i kształtów (353)
- Autokształty (354)
- Łączniki (355)
- Objaśnienia (356)
- Przyciski akcji (356)
- Więcej autokształtów (358)
- Formatowanie autokształtów (358)
- Obiekty WordArt (361)
- Rozmieszczanie obiektów w obrębie slajdu (362)
- Przesuwanie obiektów (362)
- Grupowanie (362)
- Kolejność (363)
- Wyrównywanie obiektów (364)
- Obróbka zdjęć (366)
- Importowanie plików graficznych (367)
- Tworzenie łącza do pliku (367)
- Skalowanie i kadrowanie zdjęć (369)
- Skalowanie zdjęcia (369)
- Kadrowanie zdjęcia (370)
- Tryby specjalne (371)
- Kompresowanie zdjęć (373)
- Album fotograficzny (374)
- Importowanie plików graficznych (367)
- Korzystanie z biblioteki ClipArt (376)
- Diagramy, schematy, wykresy (380)
- Diagramy i schematy organizacyjne (380)
- Wykresy (384)
- Efekty, ścieżki dźwiękowe i narracje (390)
- Umieszczanie ikony dźwięku wewnątrz slajdu (391)
- Dostosowywanie ustawień odtwarzania dźwięku (394)
- Wskazanie myszą i kliknięcie myszą (394)
- Dostosowywanie ustawień odtwarzania dźwięku dla animacji niestandardowej (395)
- Animacje i przejścia (397)
- Schematy animacji (398)
- Przejścia (400)
- Animacja niestandardowa (403)
- Stosowanie animacji niestandardowych (404)
- Ścieżki ruchu (407)
- Edycja i właściwości animacji niestandardowej (411)
- Klipy multimedialne (423)
- Nawigacja (424)
- Przyciski sterowania (424)
- Menu slajdów (426)
- Notatki (428)
- Prezentacja przenośna (430)
- Czym jest prezentacja przenośna (430)
- Pakowanie na dysk CD (430)
- Kopiowanie prezentacji przenośnej do folderu (433)
- Uruchomienie prezentacji przenośnej (435)
- Opcje (436)
- Tworzenie kopii programu PowerPoint Viewer (437)
- Modyfikowanie wyglądu aplikacji PowerPoint (438)
- Konfigurowanie pasków narzędzi i menu (438)
- Przenoszenie pasków narzędzi (438)
- Paski narzędzi w trybie edycji (440)
- Ustawienia programu (445)
- Konfigurowanie pasków narzędzi i menu (438)
- Okno Outlook na dziś (450)
- Definiowanie folderu startowego (455)
- Menu i paski narzędzi (457)
- Przemieszczanie paska narzędzi i zmiana jego rozmiaru (459)
- Tworzenie własnego paska narzędzi i modyfikowanie pasków już istniejących (462)
- Zmiana ikony na przycisku paska narzędzi lub przy poleceniu menu (466)
- Wybór sposobu opisu przycisku paska narzędzi lub pozycji menu (469)
- Tworzenie na pasku narzędzi przycisku do automatycznego adresowania wiadomości e-mail (472)
- Zmiana kolejności przycisków paska narzędzi i pozycji menu (474)
- Zmiana wielkości ikon na paskach narzędzi (475)
- Okienko nawigacji (476)
- Ukrywanie okienka nawigacji (476)
- Nawigacja bez okienka nawigacji (477)
- Wyświetlanie zawartości folderu (478)
- Zmiana rozmiarów i zawartości okienka nawigacji (478)
- Foldery ulubione (481)
- Ustawianie programu Outlook jako domyślnego programu obsługi poczty e-mail, kontaktów i kalendarza (484)
- Przygotowanie do obsługi poczty (486)
- Definiowanie kont pocztowych (486)
- Importowanie ustawień pocztowych (489)
- Importowanie książki adresowej i poczty (490)
- Modyfikowanie ustawień konta pocztowego (491)
- Wyświetlanie ustawień konta e-mail (491)
- Obsługa poczty przychodzącej (492)
- Foldery poczty (492)
- Nawigacja między folderami poczty (493)
- Odbieranie wiadomości e-mail (494)
- Automatyczne pobieranie poczty e-mail (494)
- Ręczne pobieranie poczty (496)
- Powiadamianie o nadejściu nowych wiadomości (498)
- Modyfikowanie układu okna i sposobu prezentowania wiadomości e-mail (499)
- Okienko odczytu (499)
- Skrzynka odbiorcza (500)
- Oflagowywanie wiadomości (502)
- Ważność wiadomości e-mail (504)
- Okno Opcje wiadomości (505)
- Obsługa załączników poczty e-mail (505)
- Wyszukiwanie wiadomości (508)
- Wyszukiwanie wiadomości e-mail przy użyciu zdefiniowanych kryteriów (508)
- Wyszukiwanie tekstu w wiadomości e-mail (509)
- Wiadomości-śmieci (510)
- Dodawanie adresów do listy blokowanych nadawców (511)
- Przeglądanie folderu Wiadomości-śmieci (512)
- Organizowanie poczty (513)
- Foldery poczty (492)
- Przygotowywanie i wysyłanie wiadomości e-mail (514)
- Tworzenie wiadomości e-mail (514)
- Odpowiadanie na wiadomość (514)
- Przesyłanie wiadomości dalej (515)
- Opcje odpowiadania i przesyłania wiadomości dalej (515)
- Adresowanie i pisanie wiadomości e-mail (517)
- Wybór konta (518)
- Dołączanie załączników (519)
- Formatowanie wiadomości e-mail (521)
- Domyślny format wiadomości e-mail (521)
- Otwieranie okna nowej wiadomości e-mail w zadanym formacie (526)
- Zmiana formatu w oknie odpowiedzi na wiadomość e-mail (527)
- Stosowanie papeterii i kolorowego tła w wiadomości e-mail (529)
- Formatowanie tekstu i akapitu (532)
- Sprawdzanie pisowni (534)
- Opcje wiadomości (535)
- Potwierdzenie przeczytania wiadomości (535)
- Wysyłanie wiadomości e-mail (537)
- Tworzenie wiadomości e-mail (514)
- Książka adresowa (538)
- Adresowanie przy użyciu książki adresowej (538)
- Dodawanie kontaktów do książki adresowej (539)
- Osobista książka adresowa (542)
- Kontakty (544)
- Widoki folderu Kontakty (544)
- Nawigacja w folderze Kontakty (549)
- Do czego służą kontakty? (551)
- Dodawanie kontaktu (553)
- Opcje domyślne kontaktu (555)
- Kalendarz (558)
- Terminy, spotkania i zdarzenia (558)
- Wyświetlanie kalendarza (559)
- Korzystanie z kalendarza (559)
- Dzienny plan zajęć (561)
- Tygodniowy rozkład zajęć (561)
- Miesięczny rozkład zajęć (562)
- Dostosowywanie widoku kalendarza (562)
- Wyświetlanie sobót i niedziel w widoku Tydzień roboczy (562)
- Wyświetlanie bloku zadań (564)
- Wprowadzanie terminów w kalendarzu (565)
- Ręczne wprowadzanie terminów (565)
- Okno dialogowe Termin (567)
- Wydarzenia (570)
- Anulowanie terminu lub wydarzenia (572)
- Tworzenie terminu cyklicznego (572)
- Tworzenie wyjątków w schemacie terminów cyklicznych (574)
- Usuwanie terminów cyklicznych (574)
- Przekształcenie terminu w spotkanie (575)
- Wyszukiwanie elementów (579)
- Drukowanie elementów Kalendarza (580)
- Zadania (582)
- Folder Zadania (582)
- Widoki folderu Zadania (583)
- Definiowanie zadania (587)
- Zadanie pojedyncze (587)
- Tworzenie zadania cyklicznego (590)
- Opcje przypominania o zadaniu (593)
- Oznaczanie zadania jako wykonanego (593)
- Usuwanie zadania (595)
- Przydzielanie zadania (596)
- Notatki (597)
- Folder Notatki (598)
- Tworzenie notatki (598)
- Wprowadzanie tekstu (599)
- Usuwanie notatek (600)
- Zapisywanie notatki za pomocą polecenia Zapisz jako (600)
- Zapisywanie w notatkach odnośników do stron WWW i adresów e-mail (602)
- Kolory notatek (602)
- Korzystanie z widoków (603)
- Drukowanie notatek (604)
- Przechowywanie plików (609)
- Dodawanie pola Obiekt OLE do istniejącej tabeli (610)
- Tworzenie nowej tabeli zawierającej obiekt OLE (612)
- Uruchamianie programu nadrzędnego (614)
- Dodawanie niezwiązanych plików do formularzy i raportów (615)
- Tworzenie nowego formularza i dodawanie plików niezwiązanych (615)
- Tworzenie nowego raportu i dodawanie plików niezwiązanych (618)
- Dodawanie związanych plików do formularzy i raportów (620)
- Tworzenie formularza zawierającego pliki związane (620)
- Użycie Kreatora formularzy (620)
- Ręczne tworzenie formularza (622)
- Tworzenie raportu zawierającego pliki związane (624)
- Użycie Kreatora raportów (624)
- Ręczne tworzenie raportu (625)
- Tworzenie formularza zawierającego pliki związane (620)
- Aktualizowanie i edytowanie łączy oraz plików (628)
- Edytowanie plików w programie Access (629)
- Edytowanie pliku niezwiązanego (629)
- Edytowanie pliku związanego (630)
- Określanie sposobu uaktywniania pliku do edycji (631)
- Edytowanie plików w programie Access (629)
- Łączenie danych (633)
- Importowanie danych (636)
- Importowanie danych z plików tekstowych (638)
- Eksportowanie danych (639)
- Eksportowanie struktury tabeli (641)
- Eksportowanie do innych baz danych i arkuszy (642)
- Eksportowanie do plików tekstowych (643)
- Eksportowanie z formatowaniem (644)
- Eksportowanie ze znakami rozdzielającymi (644)
- Otwieranie i edycja tabeli (648)
- Filtrowanie (649)
- Filtrowanie według wyboru (650)
- Filtrowanie według formularza (650)
- Filtrowanie zaawansowane (652)
- Sortowanie danych (654)
- Proste wyszukiwanie (654)
- Zamiana danych (655)
TOM I
Wstęp (16)
CZĘŚĆ I EXCEL
Rozdział 1. Oferta cenowa - wersja 1.
Rozdział 2. Oferta cenowa - wersja 2.
Rozdział 3. Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny
Rozdział 4. Dowód sprzedaży - ogólny
Rozdział 5. Dowody kupna i sprzedaży dewiz
Rozdział 6. Dowód dostawy
Rozdział 7. Rachunek zwykły
Rozdział 8. Rachunek za usługi
Rozdział 9. Zamówienia
Rozdział 10. Faktura VAT
Rozdział 11. Odsetki - wersja 1.
Rozdział 12. Odsetki - wersja 2.
Rozdział 13. Odsetki ustawowe
Rozdział 14. Kalendarze
Rozdział 15. Ewidencja obecności
Rozdział 16. Ewidencja czasu pracy
Rozdział 17. Rozliczenie paliwa
Rozdział 18. Rejestr zobowiązań finansowych
Rozdział 19. Rejestr należności finansowych
Rozdział 20. Wykresy - graficzna prezentacja danych
Rozdział 21. Narzędzia analizy danych
Rozdział 22. Praca z makrami
Rozdział 23. Obsługa raportów tabeli przestawnej i wykresu przestawnego
Rozdział 24. Audyt i ochrona danych
Rozdział 25. Sortowanie i filtrowanie danych
Rozdział 26. Śledzenie trendów i prognozowanie
Dodatek A Przegląd najczęściej stosowanych funkcji
Dodatek B Przegląd najczęściej stosowanych opcji i ustawień programu
Skorowidz (570)
TOM II
Wstęp (18)
CZĘŚĆ II WORD
Rozdział 1. Wizytówki
Rozdział 2. Zaproszenia i kartki okolicznościowe
Rozdział 3. Identyfikatory i tabliczki informacyjne - grafika i inicjały w korespondencji
Rozdział 4. Oferta
Rozdział 5. Ankiety
Rozdział 6. Korespondencja poufna
Rozdział 7. System obsługi pism wychodzących
Rozdział 8. System dokumentacji zatrudnienia
Rozdział 9. Nalepki samodestrukcyjne
CZĘŚĆ III POWERPOINT
Rozdział 10. Projektowanie prezentacji
Rozdział 11. Praca z tekstem
Rozdział 12. Obrazy
Rozdział 13. Dźwięk i animacja
Rozdział 14. Zarządzanie prezentacją
CZĘŚĆ IV OUTLOOK
Rozdział 15. Środowisko pracy
Rozdział 16. Obsługa poczty elektronicznej
Rozdział 17. Książka adresowa i kontakty
Rozdział 18. Kalendarz, notatki i zadania
CZĘŚĆ V ACCESS
Rozdział 19. Wymiana danych z aplikacjami pakietu Office
Rozdział 20. Importowanie i eksportowanie danych
Rozdział 21. Edycja bazy danych
Skorowidz (658)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(25,35 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(50,05 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II Sergiusz Flanczewski, Bartosz Gajda, Maria Sokół, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)