ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Grafika żółwia, czyli Python na wesoło. Niesamowite projekty z biblioteką Turtle (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Grafika żółwia, czyli Python na wesoło. Niesamowite projekty z biblioteką Turtle

Okładka książki Grafika żółwia, czyli Python na wesoło. Niesamowite projekty z biblioteką Turtle

Okładka książki Grafika żółwia, czyli Python na wesoło. Niesamowite projekty z biblioteką Turtle

Okładka książki Grafika żółwia, czyli Python na wesoło. Niesamowite projekty z biblioteką Turtle

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Druk:
oprawa miękka

Książka

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Powiadom o dostępności audiobooka »

Każdy może zostać programistą!

Czy wiesz, czym się zajmuje programista? To ktoś, kto, używając swojego umysłu i odpowiedniego języka programowania, rozwiązuje rozmaite problemy. Programista to taki współczesny superbohater. Przychodzi, siada do komputera, szybko przebiega palcami po klawiaturze i proszę ― działa. Oczywiście, to pewne uproszczenie, ale… Brzmi ciekawie? Słusznie. Bo praca programisty, kodera, developera jest ciekawa. I fajna. I daje dużo satysfakcji. A najlepsze jest to: podstaw programowania można się szybko nauczyć, po prostu się bawiąc. We własny, ulubiony sposób. 

Choć Twoim przewodnikiem po świecie programowania w Pythonie będzie żółw, obiecujemy ― praca pójdzie Ci w mig. Na początek nauczysz się konfigurować środowisko pracy, czyli uruchomisz na komputerze wszystko, co przyda się Tobie i żółwiowi. Potem zapoznasz się z językiem Python, z jego zmiennymi, funkcjami i klasami. Następnie zajrzysz do biblioteki turtle i dowiesz się, jak sterować swoim żółwiem. Wreszcie najlepsze: algorytmy. Przekonasz się między innymi, jak za pomocą kodu języka Python i elementów biblioteki turtle wygenerować niesamowite figury geometryczne.

UWAGA!

Książka jest polecana osobom biorącym udział w konkursie Logia. Informacje o konkursie można znaleźć pod adresem: logia.oeiizk.waw.pl

O autorze

1 Krzysztof Łos

Krzysztof Łos - pasjonat programowania. Jego ulubionym zajęciem, obok czytania książek, jest nauka. Od pięciu lat prowadzi zajęcia edukacyjne z młodzieżą, co jest dla niego okazją do samorozwoju i wypróbowywania nowych technologii. Stara się przedstawiać najtrudniejsze zagadnienia z dziedziny informatyki i matematyki w sposób jak najbardziej przystępny i dopasowany do możliwości uczniów. Jego ulubionym językami są Python, który ceni za czytelność i niesamowitą prostotę, a także C++, który uwielbia za wydajność. W sieci występuje pod pseudonimem „profesorek96”.

Zamknij

Wybierz metodę płatności