Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL
- Autor:
- Jacek Matulewski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 396
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcieliby „się przesiąść” na nowego. Książkę można traktować jak podręcznik akademicki, w którym na przykładzie OpenGL omówione są podstawowe pojęcia grafiki 3D. Poznasz:
● sposoby tworzenia aplikacji korzystających z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki,
● metody programowania shaderów w GLSL,
● teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej,
● model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować. Powinieneś znać:
● podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego,
● podstawy programowania dla systemu Windows.
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Brzmi znajomo? Jeśli tak, to masz w ręku właściwą książkę — drugie, uzupełnione wydanie praktycznego poradnika dla artystów pracujących w Lightroomie. Od teraz będzie prościej: jeśli chcesz szybko rozwiązać konkretny problem, zaglądasz do odpowiedniego rozdziału, wyszukujesz interesujące Ci...
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki we...
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Managing people is difficult wherever you work. But in the tech industry, where management is also a technical discipline, the learning curve can be brutal—especially when there are few tools, texts, and frameworks to help you. In this practical guide, author Camille Fournier (tech lead tur...
The Manager's Path. A Guide for Tech Leaders Navigating Growth and Change The Manager's Path. A Guide for Tech Leaders Navigating Growth and Change
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Książka ta proponuje czysto rzemieślnicze podejście do pracy programisty. Idea ta, znana jako software craftsmanship, zakłada kompletną zmianę sposobu myślenia o programowaniu. Priorytetami stają się tu profesjonalizm, techniczna perfekcja i zadowolenie klienta, a osiąga się to, stosując pewne pr...
Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja
-
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.43 zł
34.90 zł(-30%) -
Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezent...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Jacek MatulewskiJacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Jacek Matulewski - pozostałe książki
-
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym...
C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core
(71.40 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostęp...
Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C# Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C#
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Zestaw wzorców projektowych zaproponowany przez Gang Czworga jest jednym z fundamentów wiedzy każdego informatyka. Zakres tematyczny niniejszego kursu obejmuje znaczną część tej wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem wzorców strukturalnych i operacyjnych. Nauka wzorców projektowych — po prog...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.05 zł
69.00 zł(-55%) -
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs ...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiec...
Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
a książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować us...
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
ASP.NET MVC — skorzystaj z pomocy potężnego sprzymierzeńca! Jak stworzyć wydajną aplikację działającą po stronie serwera? Jak zaprząc bazy danych do ścisłej współpracy z aplikacją internetową? Jak połączyć technologie ASP.NET MVC i ASP.NET WebForms dla uzyskania najlepszego efektu? ...
ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Dawid Borycki, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Matulewski
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz być naprawdę świetnym programistą C#, tworzącym aplikacje na platformę .NET, a do tej pory nie przestudiowałeś jeszcze porządnie kwestii współbieżności, pora to nadrobić. W tej książce znajdziesz informacje o podstawach tej technologii, takich jak wątki, a także o klasycznych pułapka...
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0 Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0
Mateusz Warczak, Jacek Matulewski, Rafał Pawłaszek, Piotr Sybilski, Dawid Borycki
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Autorzy książki Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows skupiają się w niej nie tyle na opisie samego środowiska programistycznego, ile na możliwościach, jakie oferuje ono swoim użytkownikom. Po krótkim wprowadzeniu do projektowania interfejsu aplikacji przechodzą do kontroli stan...
Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows
Jacek Matulewski, Maciej Pakulski, Dawid Borycki, Bartosz Biały, Piotr Pepłowski
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem Visual Basic na platformie .NET, trafiłeś w dziesiątkę. Tu znajdziesz podstawy języka oraz wszystkie funkcje potrzebne do swobodnego projektowania aplikacji — bez nadmiernego wchodzenia w szczegóły. Zorientujesz się, jak działa środowisko Visual Stud...
Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-8047-8, 9788301180478
- Data wydania ebooka:
-
2016-02-19
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 44613
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
Spis treści książki
Wstęp
Rozdział 1. Inicjowanie okna w tradycyjnym OpenGL
Kilka ustaleń
Profil zgodności i profil rdzenny
Tworzenie projektu i dostosowanie go do współpracy z OpenGL
Tworzenie okna za pomocą funkcji WinAPI. Klasa okna
Przystosowanie okna do współpracy z OpenGL za pomocą funkcji biblioteki WGL. Klasa OknoGL
Informacje o używanej wersji OpenGL i karcie graficznej
Przygotowanie i rysowanie sceny
Kolory
Zabawy kamerą
Tryb pełnoekranowy
Rozdział 2. Wektory i macierze kwadratowe
Wektory
Zapis za pomocą wersorów
Iloczyn skalarny
Iloczyn wektorowy
Przykład
Macierze kwadratowe
Czym są macierze?
Iloczyn macierzy oraz mnożenie wektora przez macierz
Przykład
Mnożenie macierzy nie jest przemienne
Macierz jednostkowa
Macierz odwrotna
Wyznacznik macierzy
Przykład
Sprytny zapis iloczynu wektorowego
Obliczanie macierzy odwrotnej
Przykład
Macierz transponowana
Operator gwiazdka
Macierz ortonormalna
Macierz przekształcenia układu współrzędnych
Iloczyn skalarny wektorów i macierze
Rzut wektora na kierunek wyznaczony przez inny wektor. Składowa wektora w kierunku wyznaczonym przez inny wektor
Macierze 4 × 4
Zadania
Rozdział 3. Macierze w OpenGL i współrzędne jednorodne
Przekształcenia układów współrzędnych w potoku renderowania OpenGL
Macierz rzutowania
Macierz model-widok oraz macierze świata i widoku
Współrzędne jednorodne
Rozdział 4. Tworzenie kontekstu renderowania. Profil zgodności. Rozszerzenia
Korzystanie z rozszerzeń ARB
Zawirowania z tworzeniem kontekstu
Użycie glext.h i wglext.h
Użycie biblioteki GLEW, zarządzającej rozszerzeniami
Użycie biblioteki DLL
Dołączenie kodu źródłowego GLEW do projektu aplikacji
Rozdział 5. Profil rdzenny. Bufory
Bufory werteksów
Tablica indeksów i bufor indeksów
Nawijanie i ukrywanie tylnych powierzchni
Konsolidacja buforów
Klasa werteksu
Przełączenie na profil rdzenny i liczenie strat
Rozdział 6. Shadery
Podstawy GLSL
Najprostsze shadery
Kompilacja shadera
Kolor i indeksy atrybutów werteksu
Trochę zabawy
Parametry shadera
Macierze świata, widoku i rzutowania
Kolumny i wiersze
Plan awaryjny
Zadania
Rozdział 7. Macierze używane w grafice 3D
Macierze rzutowania
Macierz rzutowania izometrycznego
Macierz rzutowania perspektywicznego
Różnice funkcji glFrustum i gluPerspective
Współrzędne viewportu
Przykład
Macierz świata
Translacja
Skalowanie i odbicia względem płaszczyzn układu współrzędnych
Obroty
Obrót wokół dowolnej osi
Macierze obrotu a kwaterniony jednostkowe
Złożenie obrotów i translacji – obrót wokół dowolnego punktu 164 Pochylenie
Rzut na płaszczyznę
Macierz widoku
Przykład złożenia macierzy widoku, świata i rzutowania
Zadania
Rozdział 8. Implementacja wektorów i macierzy
Wektory
Projekt interfejsu
Szablon TWektor
Specjalizacje szablonu dla wektora trój- i czteroelementowego
Testy
Macierze
Szablon TMacierzKwadratowa
Szablon TMacierzGrafika3D
Klasa MacierzOpenGL
Użycie obiektów macierzy w programie
Zadania
Rozdział 9. Sterowanie kamerą
Kontrola obrotów kamery za pomocą klawiszy
Tryby działania kamery
Kontrola orientacji kamery za pomocą myszy
Przesuwanie kamery myszą
Użycie rolki myszy
Swobodne obroty i ich powolne wygaszanie
Zadania
Rozdział 10. Aktorzy. Rysowanie brył. Animacja
Abstrakcja
Kwadrat
Zmiany w klasie okna
Pierwsza bryła
Optymalizacja rysowania wielu ciągów
Bufor głębi i pomijanie tylnych powierzchni
Kwadryki
Sfera
Aktor z buforem indeksów
Sfera z buforem indeksów
Końcowy zestaw brył: sfera, walec i sześcian
Animacja sceny
Zadania
Rozdział 11. Oświetlenie. Model Phonga
Model Phonga
Model Lamberta światła rozproszonego
Model rozbłysku Phonga
Uśrednianie normalnych
Definiowanie normalnych
Implementacja oświetlenia w shaderze werteksów
Aktualizacja położenia kamery
Ustawianie parametrów oświetlenia i materiału
Macierz normalnych
Osłabienie oświetlenia wraz z odległością
Obliczanie oświetlenia per pixel
Cel-shading
Zadania
Rozdział 12. Cienie rzucane
Implementacja metody rzutowania cieni
Materiał jako źródło informacji o kolorze aktorów
Rozdział 13. Odwzorowywanie tekstur
Współrzędne teksturowania
Filtrowanie tekstur i mipmapy
Zmiany w klasie werteksu i klasach aktorów
Wczytanie tekstur
Przygotowanie zestawu tekstur
Implementacja teksturowania w shaderze fragmentów
Tworzenie i usuwanie tekstur
Zawijanie tekstur
Tekstury w służbie realizmu
Zadanie
Rozdział 14. Użycie wielu tekstur
Dwie tekstury
Kombinacje tekstur
Globus i odwzorowywanie rozbłysku
Zadania
Dodatek. Biblioteki GLFW i GLM
Biblioteka GLM
Dodanie biblioteki GLM do projektu
Przykład użycia funkcji GLM
Biblioteka GLFW
Dodanie biblioteki GLFW do projektu
Inicjowanie okna z użyciem GLFW
Pętla główna
Obsługa zdarzeń
Indeks
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Monografia ROBOTYZACJA I AUTOMATYZACJA. Przemysł 4.0 to najnowsza propozycja Wydawnictwa Naukowego PWN kierująca uwagę Czytelnika na ultra nowoczesne rozwiązania dotyczące zrobotyzowanego przemysłu XXI wieku i zagadnień z zakresu inżynierii mechanicznej. Podtytuł książki (Przemysł 4.0) podkreśla ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Atomowy Kotlin to książka dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się Kotlina stosunkowo młodego, ale bardzo popularnego i pożądanego na rynku pracy języka programowania. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym programistą, dzięki tej publikacji Kotlin nie będzie miał dla Ciebie żadny...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł(-20%) -
Niniejsza książka to uniwersalny podręcznik syntetycznego przedstawienia różnych form zapisu konstrukcji mechanicznych, elektrycznych, pneumatycznych czy hydraulicznych takich, które są używane w pracy automatyka, mechatronika i innych inżynierów. Dla lepszego poznania i zrozumienia tej tematyk...
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka Cyberjutsu. Cyberbezpieczeństwo dla współczesnych ninja to praktyczny przewodnik po cyberbezpieczeństwie oparty na technikach, taktykach i procedurach starożytnych ninja. Analiza odtajnionych japońskich zwojów przeprowadzona przez specjalistę od cyberwojny Bena McCarty'ego pokazuje, jak...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallings, światowej sławy specjalista w dziedzinie sieci komputerowych ...
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)87.20 zł
109.00 zł(-20%) -
Wydawnictwo PWN przestawia unikatowy podręcznik dla wykładowców, doktorantów i studentów dotyczący szerokiego działu matematyki jakim jest teoria aproksymacji. Czytelnik ma okazję samodzielnie poznać zagadnienia tej dziedziny, które są zaprezentowane w przystępny sposób w postaci zadań ze szczegó...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem jako społeczeństwo stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł(-20%) -
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektur...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł(-20%) -
Seria Krótki kurs to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Omawiając z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje autorzy-eksperci sprawiają, że tematy trudne stają się przys...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Teoria gier jest dziedziną matematyki zajmującą się decyzjami interaktywnymi. Z jednej strony tworzy modele reprezentujące sytuacje, w których kilka podmiotów, zwanych graczami, dokonuje wyborów, zaś zbiór wszystkich tych indywidualnych zachowań determinuje pewien wynik, mający z kolei wpływ na k...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL Jacek Matulewski (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.