Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu
- Autor:
- Michael James Williams
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 288
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu
Graph API — Lubię to!
- Jak wykorzystać potencjał 500 milionów użytkowników?
- Jak zarejestrować własną aplikację na Facebooku?
- Jakie możliwości kryje ActionScript 3SDK for Facebook Platform?
Ponad 500 milionów użytkowników, spędzających 700 000 000 000 minut miesięcznie na jednej witrynie. O czym mowa? O serwisie Facebook! Jego potencjał doceniła niejedna firma. Zastanawiasz się, jak dołączyć do tego grona? Jak zdobyć popularność, fanów i być może zarobić? Uwierz, że to nic trudnego! Facebook udostępnia bogate API, dzięki któremu bez problemu zintegrujesz się z witryną facebook.com.
W tej książce wiedza jest na wyciągnięcie ręki. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z dostarczonych funkcji przy użyciu ActionScript 3 SDK for Facebook Platform. Dowiesz się, jak zarejestrować swoją aplikację, uwierzytelniać użytkowników oraz żądać uprawnień rozszerzonych. Ponadto zobaczysz, jak korzystać z wyszukiwarki, wykrywać błędy oraz publikować wiadomości na tym portalu społecznościowym. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego fana Facebooka posiadającego zacięcie programistyczne. Sprawdzi się także doskonale w rękach profesjonalistów chcących stworzyć nowe narzędzia lub gry dla portalu Facebook. Polub to!
- Zalety i wady Facebooka
- Wybór hostingu WWW
- Dostęp do Graph API poprzez przeglądarkę
- Pobieranie informacji ze strony za pomocą ActionScript 3
- Rejestracja aplikacji na Facebooku
- Uwierzytelnianie za pomocą ActionScript 3
- Uzyskiwanie rozszerzonych uprawnień
- Pobieranie i stronicowanie wyników
- Wykorzystanie wyszukiwarki
- Pisanie w feedzie użytkownika
- Publikowanie sformatowanych postów
- Dodawanie i usuwanie oznaczenia "Lubię to!"
- Obsługa notatek i wydarzeń
- Tworzenie stron, grup, aplikacji i wideo
- Język FQL
Dotrzyj do milionów użytkowników serwisu Facebook!
Wybrane bestsellery
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)111.30 zł
159.00 zł(-30%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
77.00 zł(-30%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod któ...
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Computer Arts 2011-12-01
W trakcie lektury nauczysz się korzystać z dostarczonych funkcji przy użyciu ActionScript 3 SDK for Facebook Platform. Dowiesz się, jak zarejestrować swoją aplikację, uwierzytelniać użytkowników oraz żądać uprawnień rozszerzonych. Ponadto zobaczysz, jak korzystać z wyszukiwarki, wykrywać błędy oraz publikować wiadomości na tym portalu społecznościowym. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego fana Facebooka posiadającego zacięcie programistyczne. Sprawdzi się także doskonale w rękach profesjonalistów chcących stworzyć nowe narzędzia lub gry dla portalu Facebook.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Facebook Graph API Development with Flash
- Tłumaczenie:
- Łukasz Schmidt
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3381-4, 9788324633814
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-10-24
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-3958-8, 9788324639588
- Data wydania ebooka:
-
2011-12-16
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 7178
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
Technologie webowe » API
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Social Media
- Serie wydawnicze: Technologia i rozwiązania
Spis treści książki
- Dlaczego Facebook jest taki dobry? (17)
- Facebook jest popularny (18)
- Liczby (19)
- Facebook jest wszędzie (19)
- Programowanie dla Facebooka jest ciekawe (21)
- Hosting WWW (21)
- Co to jest host WWW? (21)
- Dlaczego potrzebny jest host WWW? (22)
- Jak wybrać host? (22)
- Przydatne oprogramowanie (23)
- A co z nazwami domen? (23)
- Jaka znajomość AS3 jest wymagana? (24)
- Kod źródłowy (25)
- Napędzany przez... (27)
- Wykrywanie błędów (27)
- Uważaj na przechowywanie w pamięci podręcznej (28)
- Uwaga końcowa (30)
- Dostęp do Graph API poprzez przeglądarkę (31)
- Czas zacząć działać - ładowanie strony (32)
- Korzystanie z Graph API za pomocą AS3 (34)
- Czas zacząć działać - pobieranie informacji ze strony za pomocą AS3 (35)
- Czas zacząć działać - deserializowanie obiektu JSON (38)
- Czas zacząć działać - wizualizowanie informacji (40)
- Połączenia (42)
- Czas zacząć działać - wyszukiwanie połączeń w przeglądarce (42)
- Renderowanie list (46)
- Czas zacząć działać - renderowanie list postów (46)
- Renderowanie połączeń (50)
- Czas zacząć działać - wyświetlanie połączeń obiektu Graph (51)
- Obiekty żądające (53)
- Czas zacząć działać - tworzenie obiektu żądającego HTTP (53)
- Połączenia połączeń (59)
- Czas zacząć działać - ładowanie zdjęć z albumu (60)
- Wszystko razem (65)
- Czas zacząć działać - przemieszczanie się w Graph (65)
- Podsumowanie (67)
- Co można zobaczyć? (69)
- Czas zacząć działać - rozglądanie się po kontach innych ludzi (70)
- Co to ma wspólnego z Graph API? (73)
- Tokeny dostępu są dowodem autoryzacji (74)
- Autoryzacja użytkownika i aplikacji (74)
- Czas zacząć działać - rejestracja aplikacji na Facebooku (75)
- ID aplikacji + zalogowany użytkownik = token dostępu (78)
- Czas zacząć działać - żądanie tokenu dostępu przy użyciu przeglądarki (78)
- Rejestrowanie URI przekierowania dla naszej aplikacji (78)
- Używanie tokenu dostępu (81)
- Ja, ja, ja (83)
- Zachowanie tajemnicy (83)
- Co dał nam Facebook? (84)
- Uwierzytelnianie za pomocą AS3 (85)
- Czas zacząć działać - używanie tokenu dostępu w aplikacji Visualizer (85)
- To oszustwo! (90)
- Czas zacząć działać - uwierzytelnianie w aplikacji (90)
- Inne podejście (92)
- Czas zacząć działać - uwierzytelnianie za pomocą JavaScriptu (92)
- Tworzenie strony zwrotnej (94)
- Odbieranie tokenu dostępu (96)
- Co z użytkownikami, którzy nie używali wcześniej tej aplikacji? (99)
- Uprawnienia rozszerzone (101)
- Czas zacząć działać - uzyskiwanie uprawnień rozszerzonych (101)
- Czas zacząć działać - żądanie uprawnień rozszerzonych (102)
- Chcę wszystkiego i chcę tego teraz (105)
- Korzystanie z Adobe ActionScript 3 SDK for Facebook Platform (106)
- Czas zacząć działać - implementacja SDK (106)
- Podsumowanie (114)
- Pobieranie większej liczby wyników ze stronicowaniem (117)
- Czas zacząć działać - wyświetlanie liczby obiektów na liście (118)
- Czas zacząć działać - żądanie większej liczby obiektów (121)
- Czas zacząć działać - żądanie jeszcze większej liczby obiektów (123)
- Stronicowanie (124)
- Czas zacząć działać - uzyskiwanie danych podzielonych na strony (125)
- Czas zacząć działać - dodawanie parametrów limit i offset do instancji GraphRequest (127)
- Czas zacząć działać - żądanie danych na podstawie daty (129)
- Czas zacząć działać - dodawanie parametrów since i until do instancji GraphRequest (131)
- Czas zacząć działać - filtrowanie według daty za pomocą UI (133)
- Partycjonowanie z okazji Twoich urodzin (136)
- Czas zacząć działać - używanie parametru ids w Graph URL (139)
- Podsumowanie (141)
- Używanie funkcji Search (szukaj) na stronie głównej (143)
- Czas zacząć działać - badanie wyników szybkiego wyszukiwania (144)
- Czas zacząć działać - korzystanie z pełnego wyszukiwania (146)
- Wyszukiwanie za pomocą Graph API (149)
- Czas zacząć działać - wyszukiwanie bez autoryzacji (149)
- Czas zacząć działać - wyszukiwanie po dokonaniu autoryzacji (153)
- Różnice (156)
- Ograniczenia (156)
- Czas zacząć działać - implementowanie okna Search (szukaj) w projekcie Visualizer (158)
- Czas zacząć działać - wyszukiwanie za pomocą SDK (162)
- Czas zacząć działać - wyszukiwanie w Twoich aktualnościach (165)
- Czas zacząć działać - wyszukiwanie wśród postów na tablicy znajomego (167)
- Czas zacząć działać - przeszukiwanie aktualności za pomocą aplikacji Visualizer (169)
- Podsumowanie (174)
- Witaj, Facebooku! (177)
- Czas zacząć działać - publikowanie na tablicy użytkownika (178)
- Metody żądań (181)
- Co to jest metoda żądania? (181)
- Czas zacząć działać - używanie metody POST (182)
- Czas zacząć działać - wykrywanie błędów (184)
- Czas zacząć działać - przyznawanie potrzebnych uprawnień (186)
- Czas zacząć działać - publikowanie posta za pomocą SDK (188)
- Dalsza praca z postami na tablicy (190)
- Czas zacząć działać - publikowanie postów sformatowanych (191)
- Pisanie na innych tablicach (196)
- Czas zacząć działać - pisanie za pomocą aplikacji Visualizer na innej tablicy (197)
- Parametry actions, privacy i source (198)
- Parametr actions (198)
- Czas zacząć działać - dodawanie operacji za pomocą parametru actions (199)
- Parametr privacy (200)
- Czas zacząć działać - modyfikowanie ustawień prywatności posta (201)
- Parametr source (203)
- Usuwanie obiektów Graph (203)
- Czas zacząć działać - usuwanie posta (204)
- Czas zacząć działać - usuwanie postów za pomocą aplikacji Visualizer (204)
- Publikowanie innych obiektów Graph (210)
- Komentarze (210)
- Oznaczenie "Lubię to!" (211)
- Usuwanie oznaczeń "Lubię to!" (212)
- Notatki (212)
- Wydarzenia (213)
- RSVP wydarzeń (214)
- Albumy (215)
- Zdjęcia (216)
- Zameldowania (217)
- A co z...? (218)
- Wysyłanie wiadomości do skrzynki (218)
- Tworzenie stron, grup, aplikacji i wideo (218)
- Modyfikowanie informacji biograficznych (219)
- Tworzenie znajomych (219)
- Zapraszanie znajomych na wydarzenia (219)
- Podsumowanie (219)
- Co to jest FQL? (224)
- Interfejs FQL (224)
- Modele danych (225)
- Reprezentacje danych (226)
- Pobieranie informacji (226)
- Czas zacząć działać - pobieranie informacji z tabeli page (227)
- Co z połączeniami? (230)
- Zdjęcia, albumy i ich właściciele (232)
- Klucze podstawowe (234)
- Kurze łapki (235)
- Tabele łącza (236)
- Czas zacząć działać - pobieranie listy nazw znajomych użytkownika za pomocą AS3 (238)
- Czas zacząć działać - łatwiejszy sposób (239)
- Czas zacząć działać - ograniczanie liczby wywołań API do jednego (239)
- Graph jako warstwa (240)
- Uprawnienia (241)
- Sprawdzanie istniejących uprawnień (241)
- Uzyskiwanie dalszych informacji (242)
- Ograniczenia (243)
- Wyszukiwania muszą wykorzystywać pole indeksowane (243)
- Czy to ma znaczenie praktyczne? (244)
- Zaawansowany FQL (244)
- Operatory (245)
- Operatory porównania (245)
- Operatory logiczne (245)
- Sortowanie (246)
- Stronicowanie (246)
- Dodatkowe funkcje (247)
- Wywoływanie kilku zapytań jednocześnie (248)
- Podsumowanie (248)
- Umieszczanie aplikacji online (251)
- Na Facebooku (252)
- IFrame (252)
- Czas zacząć działać - przygotowanie IFrame aplikacji (253)
- Zakładki na stronie (256)
- Czas zacząć działać - dodawanie aplikacji do zakładki strony (256)
- Poza Facebookiem (258)
- Własna witryna (259)
- Portale gier Flash (260)
- Jako aplikacja desktopowa AIR (261)
- Czas zacząć działać - autoryzacja za pomocą AIR i HTTP (261)
- Czas zacząć działać - autoryzacja za pomocą AIR i SDK (263)
- Jako aplikacja AIR dla systemu Android (265)
- Czas zacząć działać - autoryzacja w systemie Android (265)
- Konfigurowanie ustawień aplikacji na Facebooku (267)
- Udostępnianie aplikacji (268)
- Edytowanie strony profilu aplikacji (269)
- Katalog aplikacji Facebooka (272)
- Uwaga na przestrzeganie zasad! (273)
- Co dalej? (274)
- Oficjalny AS3 Facebook SDK (274)
- Inne API dla Facebooka (274)
- JavaScript SDK (274)
- Insights API (275)
- Facebook Chat API (275)
- Internationalization API (275)
- Usługa Adobe Social (275)
- Technologie powiązane (276)
- PHP (276)
- Protokół Open Graph (276)
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym (276)
- Zupełnie nowe i dostępne wkrótce (277)
- Facebook Credits (277)
- Użytkownicy testowi (277)
- Nowe wiadomości (277)
- Zasoby dla programistów Facebooka (277)
- Oficjalne zasoby Facebooka (277)
- Inne dobre witryny (278)
- Ja, ja, ja! (279)
- Nadążyć za Zuckerbergami (279)
- Radzenie sobie ze zmianami (280)
- Podsumowanie (280)
- Rozdział 2. (281)
- Rozdział 3. (281)
- Rozdział 4. (282)
- Rozdział 5. (282)
- Rozdział 6. (282)
- Rozdział 7. (282)
O autorze (9)
O recenzencie (11)
Wstęp (13)
Rozdział 1. Wprowadzenie (17)
Rozdział 2. Witaj w Graphie (31)
Rozdział 3. Wpuść mnie! (69)
Rozdział 4. Dalej w Graph (117)
Rozdział 5. Wyszukaj mnie (143)
Rozdział 6. Dodawanie do Graphu (177)
Rozdział 7. FQL ma znaczenie! (223)
Rozdział 8. Zakończenie (251)
Dodatek A Odpowiedzi na pytania do quizów (281)
Skorowidz (283)
Oceny i opinie klientów: Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu Michael James Williams (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.