C++Builder i Turbo C++. Podstawy
- Autor:
- Jacek Matulewski
- Niedostępna
Opis
książki
:
C++Builder i Turbo C++. Podstawy
Wizualne środowiska projektowe od dłuższego czasu cieszą się uznaniem programistów. Możliwość budowania aplikacji z gotowych komponentów, realizujących typowe funkcje, pozwala skoncentrować się na jej funkcjonalności bez potrzeby ponownego wymyślania koła. Najbardziej znanym środowiskiem tego typu jest Delphi, jednak jego producent, firma Borland, wypuścił na rynek kolejne narzędzie: C++Builder. To wizualne środowisko projektowe oparte na języku C++ pozwala tworzyć aplikacje dla platformy Win32 z wykorzystaniem komponentów VCL. W sieci dostępna jest również jego bezpłatna wersja o nazwie Turbo C++ Explorer.
"C++Builder i Turbo C++. Podstawy" to podręcznik programowania w tych środowiskach. Czytając go, nauczysz się tworzyć aplikacje w języku C++ dla systemu Windows z wykorzystaniem C++Buildera lub Turbo C++. Dowiesz się, jak zainstalować i skonfigurować środowisko programistyczne oraz jak utworzyć w nim projekt. Poznasz elementy języka C++, zasady programowania obiektowego i korzystania z komponentów VCL. Stworzysz własne komponenty i aplikacje, zaimplementujesz mechanizm przeciągania i upuszczania, a także zapiszesz dane aplikacji w rejestrze systemu Windows.
- Instalacja środowiska programistycznego
- Pierwszy projekt
- Zmienne i instrukcje w C++
- Programowanie zorientowane obiektowo
- Wyszukiwanie i usuwanie błędów w kodzie
- Komponenty VCL oferowane przez C++Buildera
- Tworzenie interfejsu użytkownika dla aplikacji
- Drukowanie
- Operacje na plikach
- Przechowywanie informacji w rejestrze systemowym
- Tworzenie własnych komponentów VCL
Poznaj nowoczesne narzędzia programistyczne.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Z pomocą przychodzi ta książka - Kombinacje C++. 648 łamigłówek programistycznych z odpowiedziami to zbiór blisko 650 praktycznych zadań doskonalących znajomość języka C++ i umiejętności programistyczne. Układem nawiązuje do podręczników szachowych, które na konkretnych przykładach przybliżają obowiązujące zasady. Zawartość została podzielona na dwie części. Pierwsza zapoznaje z podstawowymi motywami, jak klasy, funkcje czy biblioteki standardowe. Druga część zawiesza poprzeczkę wyżej i wymaga więcej wysiłku - tym bardziej jednak zachęca do zaangażowania się w rozwiązywanie problemów, co w praktyce wprost przełoży się na podniesienie kompetencji programistycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kombinacje C++. 648 łamigłówek programistycznych z odpowiedziami Kombinacje C++. 648 łamigłówek programistycznych z odpowiedziami
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarzadzania pamięcią. Przedstawiono również tematykę algorytmów, zasady pisania czytelnego kodu i stosowania niestandardowych iteratorów. Zamieszczono w niej też praktyczne przykłady używania metaprogramowania w języku C++, korutyn, refleksji (do ograniczenia ilości szablonowego kodu), obiektów pośredniczących (do wprowadzania ukrytych optymalizacji), programowania współbieżnego i struktur danych wolnych od blokad. W końcowej części dokonano przeglądu algorytmów równoległych w C++.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
-
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Niedostępna
-
To ósme, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika przeznaczonego dla adeptów języka C i ich nauczycieli. Zawiera doskonałe wprowadzenie do C oraz inżynierii oprogramowania. Materiał zamieszczony w książce jest aktualny i zgodny z nowoczesnymi zasadami pracy. Obszernie wyjaśniono tu zasady tworzenia i działania kodu, a także zagadnienia związane z typami danych, funkcjami, tablicami, operacjami na bitach, wyliczeniami, pracą na plikach i innymi kwestiami ważnymi z punktu widzenia funkcjonalności, wydajności i bezpieczeństwa kodu. To pozycja oparta na zasadach nowoczesnej dydaktyki — zawiera mnóstwo przydatnych przykładów, ćwiczeń, wskazówek i podsumowań. Poszczególne koncepcje wyjaśniono z użyciem pseudokodu, algorytmów i schematów, dzięki czemu zrozumienie języka C staje się dużo łatwiejsze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
O autorze książki
Jacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Jacek Matulewski - pozostałe książki
-
Książka "C++ Builder 2006. 222 gotowe rozwiązania" to zbiór porad związanych z tworzeniem aplikacji dla systemu Windows. Wśród tytułowych 222 rozwiązań znajdziesz sposoby wykorzystywania komponentów z biblioteki VCL, elementów interfejsu programistycznego Windows (WinAPI), a także komunikatów systemowych oraz technologii COM, OLE i ActiveX.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Oferowane przez Microsoft oprogramowanie Visual Studio ma spore możliwości. W tym środowisku można samodzielnie projektować aplikacje, aplikacje sieciowe, usługi sieciowe i serwisy internetowe ― czyli praktycznie wszystko. W ramach Visual Studio 2022 możliwa jest praca z .NET MAUI, międzyplatformową strukturą do tworzenia natywnych aplikacji mobilnych i klasycznych (z użyciem języków C# i XAML).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym językiem, którym opiekuje się firma Microsoft. Dodatkowo ― dzięki podobieństwu C# do innych często używanych języków z rodziny C, C++ i Java ― wszystko, czego nauczysz się z podręcznika, możesz wykorzystać także do programowania w tych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core C#. Lekcje programowania. Praktyczna nauka programowania dla platform .NET i .NET Core
Czasowo niedostępna
-
Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostępnych w usłudze NuGet, wydatnie skracających czas pracy. Jeśli chcesz poznać możliwości tego pakietu dla języka C# i nauczyć się tworzyć kompletne, dobrze przemyślane i doskonale działające aplikacje, nie zwlekaj, tylko czym prędzej sięgnij po tę książkę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C# Visual Studio 2017. Tworzenie aplikacji Windows w języku C#
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Zestaw wzorców projektowych zaproponowany przez Gang Czworga jest jednym z fundamentów wiedzy każdego informatyka. Zakres tematyczny niniejszego kursu obejmuje znaczną część tej wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem wzorców strukturalnych i operacyjnych. Nauka wzorców projektowych — po programowaniu proceduralnym i obiektowym — stanowi obowiązkowy element rozwoju każdego programisty. Wzorce projektowe wyznaczają też język, jakim posługują się wytrawni programiści. Określają także ich sposób myślenia. Czy jesteś gotów wyjść poza zaklęty krąg powtarzających się błędów i przejść na wyższy poziom programowania w zgodzie z najlepszymi wzorcami? Jeśli tak, to usiądź wygodnie, bo zaczynamy!- Videokurs pkt
(34,90 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł (-50%) -
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs z modelem, jak zdefiniować polecenia, własności i zachowania. Zobaczysz, jak testować kod. Poznasz także aplikacje uniwersalne dla Windows 8.1 oraz Windows 10. Krótko mówiąc, zdobędziesz solidną wiedzę o konstruowaniu znakomitych, łatwych w utrzymaniu aplikacji!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowi- ePub + Mobi pkt
(49,58 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł (-20%) -
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiecznie przechowywać dane. Przede wszystkim jednak będziesz miał możliwość rozwiązania wielu zadań, bo nic nie sprzyja nauce tak bardzo, jak samodzielne zmaganie się z ciekawymi zadaniami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami
Czasowo niedostępna
-
a książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować usługę sieciową z użyciem technologii WCF, jak korzystać z baz danych i kaskadowych arkuszy stylów oraz do czego służy technologia AJAX. Ponadto poznasz kontrolki Web Forms, a potem zobaczysz, jak zastosować te informacje w praktyce - na przykładzie gry planszowej. Jeśli chcesz szybko i swobodnie projektować niewielkie aplikacje, musisz przeczytać tę książkę!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki
Niedostępna
Ebooka "C++Builder i Turbo C++. Podstawy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++Builder i Turbo C++. Podstawy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++Builder i Turbo C++. Podstawy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: C++Builder i Turbo C++. Podstawy (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki pio; 11-05-2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Początki C++ sięgają lat 80. ubiegłego wieku, kiedy powstał jako obiektowe rozszerzenie klasycznego C. Dziś jest standardem programowania, który trzeba znać, jeśli chce się mieć w tej dziedzinie coś do powiedzenia. Kilku pierwszych lekcji chętnie udzieli nam Jacek Matulewski, autor książki "C++Builder i Turbo C++. Podstawy" wydanej przez Helion.
Książkę mogą spokojnie wziąć do ręki osoby, które wcześniej nie miały nic wspólnego z programowaniem. Materiał pogrupowany jest w logiczne rozdziały, które konsekwentnie rozszerzają wiedzę i umiejętności programistyczne, a zawarte na końcu zadania, pozwalają utrwalić materiał i sprawdzić efekty nauki.
Poznajemy w ten sposób środowisko programistyczne C++Builder oraz biblioteki komponentów VLC, które wspomagają programowanie w środowisku Windows, a zwłaszcza tworzenie interfejsu użytkownika. Zaletą podręcznika jest także przystępny język i podejście do tematu bez zagłębiania się w zbędne szczegóły. To z pewnością jeden z mniej "bezbolesnych" sposobów wprowadzania czytelnika w arkana programowania.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0642-4, 8324606424
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-12-13
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3416
- Przykłady na ftp
Spis treści książki
- O czym jest ta książka? (11)
- Jak zdobyć C++Builder? (11)
- Platforma Win32 (16)
- Pierwszy projekt (17)
- Projekt VCL Forms Application - C++Builder (17)
- Jak umieścić komponent na formie? (18)
- Co to jest inspektor obiektów? (18)
- Jak za pomocą inspektora obiektów zmieniać własności komponentów? (19)
- Jak dopasować położenie komponentu? (21)
- Jak umieszczać na formie wiele komponentów tego samego typu? (21)
- Jak zaznaczyć wiele komponentów jednocześnie? (22)
- Jak zaprogramować reakcję programu na kliknięcie panelu przez użytkownika? (22)
- Jak uruchomić projektowaną aplikację? (24)
- Jak przełączać między widokiem projektowania i edytorem? (24)
- Jak ustalić pozycję okna po uruchomieniu aplikacji? (25)
- Jak zmieniać własności obiektów programowo? (25)
- Jak zapisać projekt na dysku? (27)
- Pliki projektu (28)
- Filozofia RAD (28)
- Ustawienia projektu (29)
- Jak zmienić tytuł i ikonę aplikacji? (29)
- Informacje o wersji aplikacji dołączane do skompilowanego pliku .exe (30)
- Dystrybucja programów (31)
- Konfiguracja środowiska C++Builder 2006 (33)
- Okno postępu kompilacji (33)
- Automatyczne zapisywanie plików projektu (34)
- Edytor kodu (34)
- Opcje edytora (35)
- Jak wczytać wcześniej zapisany projekt? (37)
- Plik modułu formy Unit1.cpp (38)
- Komentarze (39)
- Zmienne globalne (40)
- Dyrektywy prekompilatora (40)
- Plik nagłówkowy modułu Unit1.h (40)
- Klasa TForm1 (41)
- Czym jest moduł? (42)
- Plik Unit1.dfm (42)
- Plik Kolory.cpp (43)
- Podstawy (45)
- Równanie kwadratowe (46)
- Przygotowanie interfejsu (47)
- Deklarowanie zmiennych (48)
- Inicjacja i przypisanie wartości zmiennej (49)
- Dygresja na temat typów rzeczywistych w C++Builderze (49)
- Konwersja łańcucha na liczbę (50)
- Obliczenia arytmetyczne i ich kolejność (51)
- Operatory upraszające zapis operacji arytmetycznych wykonywanych na zmiennej (52)
- Typ logiczny i operatory logiczne (53)
- Instrukcja warunkowa if (53)
- Jak wyłączyć podpowiadanie szablonów instrukcji w edytorze? (55)
- O błędach w kodzie i części else instrukcji warunkowej (55)
- Słowo kluczowe return (57)
- Na tym nie koniec (58)
- Typy całkowite C++ (58)
- Instrukcja wielokrotnego wyboru switch (60)
- Funkcja ShowMessage (61)
- Obsługa wyjątków (62)
- Czym są i do czego służą wyjątki? (63)
- Przechwytywanie wyjątków (63)
- Zgłaszanie wyjątków (65)
- Pętle (66)
- Pętla for (66)
- Pętla for w praktyce, czyli tajemnica pitagorejczyków (67)
- Dzielenie liczb naturalnych (69)
- Pętla do..while (70)
- Pętla while (71)
- Instrukcje break i continue (72)
- Podsumowanie (73)
- Typy złożone (73)
- Tablice statyczne (74)
- Tablice dwuwymiarowe (75)
- Definiowanie aliasów do typów (76)
- Tablice dynamiczne (77)
- Typy wyliczeniowe (77)
- Zbiory (78)
- Struktury (81)
- Jak sprawdzić zawartość tablicy rekordów? (83)
- Kilka słów o konwersji i rzutowaniu typów (84)
- Łańcuchy (85)
- Dyrektywy preprocesora (87)
- Dyrektywa #include (87)
- Dyrektywy kompilacji warunkowej (85)
- Stałe preprocesora (88)
- Makra (88)
- Zadania (89)
- Zdegenerowane równanie kwadratowe (89)
- Silnia (89)
- Pętle (89)
- Ikony formy (89)
- Typ wyliczeniowy i zbiór (90)
- Struktury (90)
- Wskaźniki do zmiennych i obiektów. Stos i sterta (91)
- Operatory dostępu (93)
- Zagrożenia związane z wykorzystaniem wskaźników (94)
- Referencje (96)
- Funkcja niezwracająca wartości (100)
- Definiowanie funkcji (100)
- Interfejs modułu (102)
- Plik nagłówkowy modułu (103)
- Argumenty funkcji (104)
- Większa ilość argumentów (104)
- Wartości domyślne argumentów (105)
- Referencje jako argumenty funkcji (105)
- Wskaźniki jako argumenty funkcji (106)
- Wartość zwracana przez funkcję (106)
- Wskaźniki do funkcji (107)
- Pojęcia obiekt i klasa (109)
- Klasa (110)
- Wskaźniki do komponentów jako pola klasy (111)
- Tworzenie obiektów (111)
- Jeden obiekt może mieć wiele wskaźników (113)
- Interfejs i implementacja klasy (113)
- Definicja klasy (113)
- Projektowanie klasy - ustalanie zakresu dostępności pól i metod (114)
- Pola (116)
- Konstruktor klasy - inicjowanie stanu obiektu (116)
- Wskaźnik this (117)
- "Bardziej" poprawna inicjacja pól obiektu w konstruktorze (117)
- Tworzenie obiektu (118)
- Usuwanie obiektów z pamięci (119)
- Metoda prywatna (120)
- Metoda typu const (120)
- Zbiór metod publicznych udostępniających wyniki (121)
- Testowanie klasy (122)
- Metody statyczne (122)
- Ukryty błąd (125)
- Aktywowanie debugowania (126)
- Kontrolowane uruchamianie i śledzenie działania aplikacji (126)
- Breakpoint (128)
- Obserwacja wartości zmiennych (129)
- Obsługa wyjątków przez środowisko BDS (129)
- Wyłączanie debugowania (131)
- Komponent TShape - powtórzenie wiadomości (135)
- Jak umieszczać komponenty na formie? (135)
- Jak modyfikować złożone własności komponentów za pomocą inspektora obiektów? (136)
- Jak reagować na zdarzenia? (137)
- Komponent TImage. Okna dialogowe (138)
- Automatyczne adaptowanie rozmiarów komponentów do rozmiaru formy (138)
- Jak wczytać obraz w trakcie projektowania aplikacji? (138)
- Konfigurowanie komponentu TOpenDialog (138)
- Jak za pomocą okna dialogowego wczytać obraz podczas działania programu? (140)
- Jak odczytać plik w formacie JPEG? (141)
- Kontrola programu za pomocą klawiatury (141)
- Wczytywanie dokumentu z pliku wskazanego jako parametr linii komend (142)
- Jak uruchomić projektowaną aplikację w środowisku BDS z parametrem linii komend? (143)
- Komponent TMediaPlayer (144)
- Odtwarzacz plików wideo (144)
- Panel jako ekran odtwarzacza wideo (145)
- Wybór filmu za pomocą okna dialogowego w trakcie działania programu (146)
- Odtwarzacz CDAudio (147)
- Komponenty sterujące (147)
- Suwak TScrollBar i pasek postępu TProgressBar (147)
- Pole opcji TCheckBox (148)
- Pole wyboru TRadioButton (149)
- Niezależna grupa pól wyboru (150)
- TTimer (151)
- Czynności wykonywane cyklicznie (151)
- Czynność wykonywana z opóźnieniem (152)
- Aplikacja z wieloma formami (153)
- Dodawanie form do projektu (153)
- Dostęp do nowej formy z formy głównej (153)
- Show versus ShowModal (155)
- Zmiana własności Visible formy w trakcie projektowania (156)
- Dostęp do komponentów formy z innej formy (156)
- Właściciel i rodzic (157)
- Własności Owner i Parent komponentów (157)
- Zmiana rodzica w trakcie działania programu (158)
- Co właściwie oznacza zamknięcie dodatkowej formy? (159)
- Tworzenie kontrolek VCL w trakcie działania programu (160)
- Zadania (161)
- Komponent TSaveDialog (161)
- Komponenty TMemo, TRichEdit (161)
- Komponent TRadioGroup (161)
- Menu aplikacji (163)
- Menu główne aplikacji i edytor menu (164)
- Rozbudowywanie struktury menu (166)
- Tworzenie nowych metod związanych z pozycjami menu (166)
- Wiązanie pozycji menu z istniejącymi metodami (167)
- Wstawianie pozycji do menu. Separatory (167)
- Usuwanie pozycji z menu (168)
- Klawisze skrótu (168)
- Ikony w menu (169)
- Pasek stanu (170)
- Sztuczki z oknami (172)
- Jak uzyskać dowolny kształt formy? (172)
- Jak poradzić sobie z niepoprawnym skalowaniem formy w systemach z różną wielkością czcionki? (173)
- Jak ograniczyć rozmiary formy? (174)
- Jak przygotować wizytówkę programu (splash screen)? (174)
- Zadania (177)
- Menu kontekstowe (177)
- Pasek narzędzi (177)
- Klasa TCanvas (179)
- Odświeżanie formy. Zdarzenie OnPaint formy (179)
- Linie (180)
- Metoda mieszająca kolory (180)
- Rysowanie linii (182)
- ClientHeight i Height, czyli obszar użytkownika formy (183)
- Okno dialogowe wyboru koloru TColorDialog (184)
- Punkty (186)
- Wykorzystanie tablicy TCanvas::Pixels (186)
- Negatyw (186)
- Jak umożliwić edycję obrazów z plików JPEG? (188)
- Kilka słów o operacjach na bitach (190)
- Własność TBitmap::ScanLine (191)
- Inne możliwości płótna (192)
- Tekst na płótnie (192)
- Obraz na płótnie (194)
- Zadanie (196)
- Automatyczne dopasowywanie rozmiaru komponentów (198)
- Własność Align, czyli o tym, jak przygotować interfejs aplikacji, który będzie automatycznie dostosowywał się do zmian rozmiarów formy (198)
- Komponent TSplitter (199)
- Komponenty VCL pomagające w obsłudze plików (199)
- Jak połączyć komponenty TDriveComboBox, TDirectoryListBox i TFileListBox tak, żeby stworzyć prostą przeglądarkę plików? (199)
- Jak filtrować zawartość komponentu TFileListBox? (200)
- Prezentowanie na komponencie TLabel nazwy katalogu wybranego za pomocą TDirectoryListBox (200)
- Prezentowanie na komponencie TLabel pliku wybranego za pomocą TFileListBox (201)
- Jak z łańcucha wyodrębnić nazwę pliku, jej rozszerzenie lub ścieżkę dostępu? (202)
- Wczytywanie plików graficznych wskazanych w FileListBox (203)
- Przeglądanie katalogów w TFileListBox (204)
- Obsługa plików z poziomu C++ (206)
- Tworzenie pliku tekstowego (206)
- Test funkcji zapisującej do pliku (207)
- Dopisywanie do pliku (208)
- Odczytywanie plików tekstowych (208)
- O funkcjach tworzących obiekty i o tym, dlaczego nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie (209)
- Co jeszcze potrafi klasa ifstream? (210)
- System plików (212)
- Operacje na plikach (212)
- Operacje na katalogach (212)
- Jak z łańcucha wyodrębnić nazwę pliku, jego rozszerzenie lub katalog, w którym się znajduje? (213)
- Jak sprawdzić ilość wolnego miejsca na dysku? (213)
- Drukowanie "automatyczne" (214)
- Drukowanie tekstu znajdującego się w komponencie TRichEdit. Okno dialogowe TPrintDialog (214)
- Wybór drukarki z poziomu kodu aplikacji (216)
- Drukowanie "ręczne" (216)
- Tworzenie i przygotowanie modułu Drukowanie (217)
- Jak w trybie graficznym wydrukować tekst przechowywany w klasie TStrings? (217)
- Testowanie drukowania tekstu w trybie graficznym (220)
- Jak wydrukować obraz z pliku? (221)
- Dodawanie kodu źródłowego modułu do projektu (223)
- Powtórka z edycji menu aplikacji (223)
- Testowanie funkcji drukującej obraz (224)
- Zadania (224)
- Klasa TStringList (224)
- Rozwijanie funkcji Drukuj (225)
- Przechowywanie danych aplikacji w rejestrze (228)
- Jak utworzyć nowy moduł na funkcje odczytujące i zapisujące dane do rejestru? (228)
- Deklarowanie funkcji w pliku nagłówkowym modułu (229)
- Jak odczytywać dane z rejestru? (229)
- Jak zapisać dane do rejestru? (231)
- Odczyt z rejestru pozycji i rozmiaru okna po uruchomieniu aplikacji i ich zapis w trakcie jej zamykania (233)
- Automatyczne uruchamianie aplikacji w momencie logowania użytkownika (234)
- Zapisywanie do rejestru informacji o uruchamianiu aplikacji w momencie logowania użytkownika (235)
- Usuwanie zapisu o automatycznym uruchamianiu (235)
- Sprawdzanie, czy istnieje zapis o automatycznym uruchomieniu (236)
- Udostępnianie funkcji z modułu (236)
- Test funkcji (237)
- Zadania (238)
- Przenoszenie modułu Rejestr do innych projektów (238)
- Lista ostatnio otwartych plików w rejestrze (238)
- Drag & Drop z biblioteką VCL (240)
- Przygotowanie interfejsu z dwiema listami (240)
- Faza pierwsza: rozpoczęcie przenoszenia (241)
- Faza druga: akceptacja upuszczenia (241)
- Faza trzecia: upuszczenie przenoszonego elementu (241)
- Usprawnienia (242)
- Umieszczanie elementu w miejscu upuszczenia (242)
- Uelastycznianie kodu. Wykorzystanie wskaźnika Sender (243)
- Rzutowanie wskaźnika Sender (243)
- Jak przenosić wiele elementów? (244)
- Projektowanie i testowanie komponentu (248)
- Tworzenie modułu komponentu (248)
- Funkcja Register (249)
- Metoda testująca komponent (249)
- Dodawanie metod do komponentu (250)
- Krótka uwaga na temat metod statycznych i stałych (251)
- Konstruktor komponentu (251)
- Dodawanie własności komponentu (252)
- Zalety własności (254)
- Testowanie własności (254)
- Metoda prawie zdarzeniowa (254)
- Funkcja ShellExecute (255)
- Uzupełnianie konstruktora (255)
- Wskaźniki do metod (256)
- Udostępnianie niektórych ukrytych własności (257)
- Pakiet dla komponentu i jego instalacja w BDS (258)
- Aby stworzyć projekt pakietu (258)
- Instalowanie komponentu VCL (260)
- Ostateczne testowanie komponentu (261)
- Zadania (262)
- Własności w klasie TRownanieKwadratowe (262)
- Rozwijanie komponentu TLinkLabel (262)
- Klasa abstrakcyjna (262)
Wstęp (11)
Część I Zintegrowane środowisko programistyczne i język programowania C++ (13)
Rozdział 1. Poznajemy możliwości C++Buildera 2006 (15)
Rozdział 2. Analiza kodu pierwszej aplikacji, czyli wprowadzenie do C++ (37)
Rozdział 3. Typy zmiennych i instrukcje sterujące, czyli o tym, co każdy programista umieć musi (45)
Rozdział 4. Wskaźniki i referencje (91)
Rozdział 5. Programowanie modularne (99)
Rozdział 6. Programowanie zorientowane obiektowo (109)
Rozdział 7. Podstawy debugowania kodu (125)
Część II Biblioteka komponentów VCL (133)
Rozdział 8. Podstawowe komponenty VCL (135)
Rozdział 9. Więcej komponentów VCL... (163)
Rozdział 10. Prosta grafika (179)
Rozdział 11. Operacje na plikach i drukowanie z poziomu VCL i VCL.NET (197)
Rozdział 12. Przechowywanie informacji w rejestrze systemu Windows (227)
Rozdział 13. Mechanizm drag & drop (239)
Rozdział 14. Projektowanie własnego komponentu VCL (247)
Skorowidz (263)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: C++Builder i Turbo C++. Podstawy Jacek Matulewski (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)