C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych Mark J. Price
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Autor:
- Mark J. Price
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 7
- Stron:
- 672
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych
Powszechnie uważa się, że C# jest świetnym językiem ogólnego zastosowania, który nadaje się do tworzenia każdego rodzaju oprogramowania - od serwisów internetowych poprzez aplikacje biznesowe aż po gry. Oprogramowanie takie działa na komputerach biurkowych, serwerach, urządzeniach mobilnych, a także na specjalizowanych systemach do gier. Z kolei .NET Core pozwala na tworzenie rozwiązań serwerowych w chmurze oraz na pracę z urządzeniami wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości. To wszystko sprawia, że technologie C# i .NET Core umożliwiają tworzenie nowoczesnych systemów, które będą wydajnie działać na wielu różnych platformach.
Ta książka jest znakomitym, spójnym i bardzo praktycznym podręcznikiem do nauki języka C#. Pokazuje również najlepsze praktyki stosowane na platformie .NET Core. Z publikacji skorzysta każdy, kto pragnie zdobyć dobre przygotowanie do pracy z językiem i platformą. Znalazły się tu przystępnie wyłożone podstawy języka C#, a także sposoby debugowania kodu i zasady programowania obiektowego. Nie zabrakło informacji o najnowszych elementach języka C# 7.1, takich jak domyślne literały, krotki, dopasowywanie wzorców, zmienne typu out i inne. Dokładnie opisano biblioteki klas .NET Standard 2.0. Zaprezentowano najważniejsze rodzaje aplikacji, takie jak witryny i aplikacje internetowe, serwisy sieciowe, aplikacje UWP oraz aplikacje mobilne.
W tej książce między innymi:
- Solidne podstawy C# 7.1 i .NET Core 2.0
- Profesjonalne aplikacje w ASP.NET Core 2.0 i wielozadaniowość
- Stosowanie Entity Framework Core oraz LINQ do pracy nad danymi
- Korzystanie ze środowiska UWP oraz z Xamarin.Forms
- Szyfrowanie, strumienie i serializacja
- Planowane funkcje języka C# w wersji 8
Wieloplatformowa aplikacja - profesjonalny deweloper!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tę praktyczną książkę docenią programiści C#. Zaczniesz od zapoznania się z zasadami działania algorytmów, aby później przejść do różnych struktur danych: tablic, list, stosów, kolejek, słowników i zbiorów. Poszczególne przykłady zostały zilustrowane fragmentami kodu i rysunkami. Opanujesz także sortowanie tablic przy użyciu rozmaitych algorytmów, co solidnie ugruntuje Twoje umiejętności. Następnie poznasz bardziej złożone struktury danych i algorytmy służące do różnych zadań, jak wyznaczanie najkrótszej ścieżki w grafie czy rozwiązywanie łamigłówek. W ten sposób nauczysz się budować w języku C# komponenty algorytmiczne, które bez problemu zastosujesz w rozmaitych aplikacjach, również internetowych i na platformy mobilne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej praktycznej książce przedstawiono zasady TDD na rzeczywistych przykładach z użyciem popularnych frameworków, takich jak ASP.NET Core i Entity Framework. Po zapoznaniu się z solidnym wprowadzeniem do koncepcji TDD dowiesz się, jak można używać Visual Studio 2022 do tworzenia aplikacji internetowej z wykorzystaniem Entity Framework, a także baz danych SQL Server i Cosmos DB. Nauczysz się też korzystać z różnych wzorców, takich jak repozytorium, usługi i budowniczy. Ponadto omówiono tu architekturę DDD i inne najlepsze praktyki stosowane podczas tworzenia oprogramowania, w tym reguły SOLID i wskazówki FIRSTHAND. Nie zabrakło przydatnych uwag o biznesowych aspektach podejścia TDD.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Blazor Web App to platforma do tworzenia interaktywnych aplikacji webowych przy użyciu języka C# i technologii .NET, umożliwiająca uruchamianie kodu .NET w przeglądarce. Czyni ją to idealną technologią dla osób, które mając doświadczenie z platformą ASP.NET i językiem C#, chcą poszerzyć swoje umiejętności o tworzenie interfejsu aplikacji internetowych, lecz równocześnie, ze względów czasowych, nie są gotowe na naukę frameworków javascriptowych. Magia Blazora polega na tym, że technologia ta, korzystająca ze znanych mechanizmów i narzędzi, świetnie sprawdza się w szybkim wydawaniu internalowych narzędzi wspomagających pracę większych organizacji. Dodatkowo tworzenie aplikacji full stack w jednej technologii pozwala współdzielić dużą część domeny – modele, logikę biznesową. Dodatkowym atutem Blazora jest ułatwiona synchronizacja wersji obu warstw aplikacji – nie musisz przejmować się rozjazdem danych, jeżeli obie warstwy czerpią z jednej biblioteki.- Videokurs pkt
- (39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest kolejnym, starannie zaktualizowanym wydaniem cenionego i lubianego poradnika, dzięki któremu Twoja praca w języku C# stanie się przyjemna i wydajna. Znajdziesz tu liczne przykłady prezentujące nowe elementy .NET 8: aliasy typów i konstruktory podstawowe, zapewniające spójny i czytelny kod. Nauczysz się stosować klauzule ochronne i uproszczoną implementację pamięci podręcznej w ASP.NET Core 8. Poznasz też nową metodę kompilacji AOT, dzięki której publikowane serwisy zajmują mniej pamięci i szybciej się uruchamiają. Na zakończenie zaznajomisz się również z technologią Blazor Full Stack, będącą nowym, zunifikowanym modelem elastycznego projektowania aplikacji sieciowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (49,50 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli znasz już podstawy testowania jednostkowego, dzięki tej książce nauczysz się projektowania i pisania testów, które obierają za cel model domeny i pozostałe kluczowe obszary kodu. Ten przejrzyście napisany przewodnik poprowadzi Cię przez proces tworzenia zestawów testowych o optymalnej wartości, bezpiecznej automatyzacji testowania i umiejętnego włączania go w cykl życia oprogramowania. W książce znalazły się uniwersalne wskazówki dotyczące analizy dowolnych testów jednostkowych oraz porady odnoszące się do zmian testów następujących wraz ze zmianami kodu produkcyjnego. Nie zabrakło również informacji, dzięki którym sprawnie zidentyfikujesz i wykluczysz ewentualne antywzorce testowania. Materiał został bogato zilustrowany przejrzystymi przykładami kodu napisanego w C#. Naturalnie, mają one zastosowanie także dla innych języków programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
O autorze książki
Mark J. Price - specjalizuje się w programowaniu w języku C#. Pracuje w Microsofcie, tworzy rozwiązania dla Microsoft Azure. Zdał ponad 80 egzaminów Microsoftu. Zajmuje się też dydaktyką: przeszkolił wielu przyszłych programistów, od 16-letnich początkujących aż po 70-latków na emeryturze.
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Na szczęście dzięki tej książce poradzisz sobie z takimi wyzwaniami! Najpierw zapoznasz się z matematycznymi podstawami algorytmów ML i NLP. Zaznajomisz się również z ogólnymi technikami uczenia maszynowego i dowiesz się, w jakim stopniu dotyczą one dużych modeli językowych. Kolejnym zagadnieniem będzie przetwarzanie danych tekstowych, w tym metody przygotowywania tekstu do analizy, po czym przyswoisz zasady klasyfikowania tekstu. Ponadto poznasz zaawansowane aspekty teorii, projektowania i stosowania LLM, wreszcie ― przyszłe trendy w NLP. Aby zdobyć praktyczne umiejętności, będziesz ćwiczyć na przykładach rzeczywistych zagadnień biznesowych i rozwiązań NLP.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć własne akcje i przepływy pracy wielokrotnego użytku, aby udostępniać bloki konstrukcyjne społeczności lub wewnątrz organizacji. Znajdziesz tu ponad trzydzieści receptur, które sprawią, że nabierzesz biegłości w tworzeniu i debugowaniu przepływów pracy GitHuba za pomocą Visual Studio Code, a także w korzystaniu z narzędzia GitHub Copilot. Zaprezentowane rozwiązania pomogą Ci zrozumieć, jak w praktyce zastosować techniki automatyzacji wdrażania kodu. Obejmują one tworzenie i testowanie oprogramowania i bezpieczne wdrażanie na platformach takich jak Azure, Amazon Web Services czy Google Cloud.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce, napisanej z myślą o inżynierach oprogramowania, a nie administratorach Linuksa, zdobędziesz umiejętności, z których natychmiast skorzystasz w codziennych zadaniach programisty. Informacje teoretyczne ograniczono do niezbędnego minimum pozwalającego zrozumieć zasady pracy z wierszem poleceń. W ten sposób szybko nauczysz się sprawnie i wygodnie działać w środowisku uniksowym. Dowiesz się także, jak można zastosować te umiejętności w różnych kontekstach, takich jak tworzenie obrazów Dockera i praca z nimi, automatyzacja zadań za pomocą skryptów czy rozwiązywanie problemów w środowiskach produkcyjnych. Efekt? Zaoszczędzisz czas i staniesz się mistrzem wiersza poleceń!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To piąte, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego przewodnika po tworzeniu aplikacji internetowych za pomocą Django. Pokazano tu proces planowania i budowy atrakcyjnych aplikacji, rozwiązywania typowych problemów i implementacji najlepszych praktyk programistycznych. Podczas tworzenia aplikacji, takich jak blog, serwis społecznościowy, aplikacja e-commerce i platforma e-learningowa, zapoznasz się z szerokim zakresem zagadnień związanych z tworzeniem złożonych aplikacji internetowych w Pythonie. Krok po kroku, dzięki szczegółowym planom projektów, dowiesz się, jakie korzyści niesie ze sobą praca z Django 5, i zrozumiesz zasady tworzenia aplikacji przy użyciu tego frameworka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Receptury zawarte w tym zbiorze ułatwią Ci budowę szerokiej gamy inteligentnych aplikacji. Zaczniesz od podstaw OpenAI API — konfiguracji, uwierzytelniania i kluczowych parametrów — po czym szybko przejdziesz do nauki korzystania z najważniejszych elementów API. Następnie przyjdzie czas na zaawansowane receptury, dzięki którym poprawisz wrażenia użytkownika i dopracujesz dane wyjściowe. Dowiesz się, jak wdrażać aplikacje i przygotować je do publicznego użytku. Nauczysz się również budowania inteligentnych asystentów opartych na specjalistycznej wiedzy, a także aplikacji multimodalnych dostosowanych do Twoich specyficznych potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce nauczysz się stosować algorytmy w praktycznych sytuacjach i zrozumiesz mechanizmy ich działania. Liczne przykłady pozwolą Ci się zapoznać z kilkoma sposobami ich projektowania i implementacji. Następnie poznasz algorytm określania pozycji stron w wynikach wyszukiwarek internetowych, związane z nimi grafy i algorytmy uczenia maszynowego, a także logikę. Zaznajomisz się ponadto z nowoczesnymi modelami sekwencyjnymi i ich wariantami, jak również algorytmami, metodykami i architekturami implementacji dużych modeli językowych, takich jak ChatGPT. W ostatniej części tego przewodnika znajdziesz opis technik przetwarzania równoległego, przydatnego w zadaniach wymagających dużej mocy obliczeniowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka pomoże Ci w doskonaleniu umiejętności potrzebnych na każdym etapie dochodzenia cyfrowego, od zbierania dowodów, poprzez ich analizę, po tworzenie raportów. Dzięki wielu wskazówkom i praktycznym ćwiczeniom przyswoisz techniki analizy, ekstrakcji danych i raportowania przy użyciu zaawansowanych narzędzi. Poznasz różne systemy przechowywania plików i nauczysz się wyszukiwać urządzenia sieciowe za pomocą skanerów Nmap i Netdiscover. Zapoznasz się też ze sposobami utrzymywania integralności cyfrowego materiału dowodowego. Znajdziesz tu ponadto omówienie kilku bardziej zaawansowanych tematów, takich jak pozyskiwanie ulotnych danych z sieci, nośników pamięci i systemów operacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Ebooka "C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- C# 7.1 and .NET Core 2.0 - Modern Cross-Platform Development
- Tłumaczenie:
- Wojciech Moch
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4450-1, 9788328344501
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-11-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4451-8, 9788328344518
- Data wydania ebooka :
-
2018-11-16
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 80534
- Rozmiar pliku Pdf:
- 30.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 36.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 72MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
Spis treści książki
- Konfigurowanie środowiska programistycznego 28
- Używanie innych IDE dla języka C# 29
- Instalowanie na wielu platformach 30
- Instalowanie Microsoft Visual Studio 2017 30
- Instalowanie Microsoft Visual Studio Code 33
- Instalowanie Visual Studio for Mac 37
- Poznawanie .NET 38
- Poznawanie .NET Framework 39
- Poznawanie projektów Mono i Xamarin 39
- Poznawanie .NET Core 40
- Poznawanie .NET Standard 42
- Poznawanie .NET Native 43
- Porównanie technologii .NET 43
- Pisanie i kompilowanie kodu przy użyciu narzędzi wiersza poleceń z .NET Core 44
- Pisanie kodu za pomocą prostego edytora tekstu 44
- Tworzenie i kompilowanie aplikacji za pomocą narzędzi wiersza poleceń .NET Core 46
- Naprawianie błędów kompilacji 48
- Poznawanie języka pośredniego 49
- Pisanie i kompilowanie kodu za pomocą Visual Studio 2017 49
- Pisanie kodu w Visual Studio 2017 50
- Kompilowanie kodu za pomocą Visual Studio 2017 53
- Poprawianie pomyłek z listy błędów 54
- Dodawanie istniejących projektów do Visual Studio 2017 55
- Automatyczne formatowanie kodu 56
- Eksperymentowanie z interaktywnym C# 57
- Inne przydatne okna 59
- Pisanie i kompilowanie kodu w Visual Studio Code 60
- Pisanie kodu w Visual Studio Code 60
- Kompilowanie kodu w Visual Studio Code 61
- Automatyczne formatowanie kodu 62
- Pisanie i kompilowanie kodu za pomocą Visual Studio for Mac 62
- Następne kroki 65
- Zarządzanie kodem źródłowym przy użyciu platformy GitHub 65
- Używanie systemu Git w Visual Studio 2017 66
- Używanie systemu Git w Visual Studio Code 68
- Praktyka i ćwiczenia 69
- Ćwiczenie 1.1 - sprawdź swoją wiedzę 69
- Ćwiczenie 1.2 - ćwicz C# gdzie się da 70
- Ćwiczenie 1.3 - dalsza lektura 70
- Podsumowanie 70
- Poznawanie podstaw języka C# 73
- Używanie Visual Studio 2017 74
- Używanie Visual Studio Code w systemach macOS, Linux i Windows 76
- Gramatyka języka C# 78
- Słownictwo języka C# 79
- Pomoc przy pisaniu kodu 81
- Czasowniki jako metody 82
- Rzeczowniki to typy, pola i zmienne 83
- Ujawnienie wielkości słownika języka C# 84
- Deklarowanie zmiennych 86
- Nazywanie zmiennych 87
- Literały 87
- Przechowywanie tekstu 88
- Przechowywanie liczb 88
- Przechowywanie wartości logicznych 93
- Typ object 93
- Typ dynamic 94
- Zmienne lokalne 94
- Zapisywanie wartości null w typach wartości 96
- Poznawanie typów referencyjnych z wartością null 96
- Zapisywanie wielu wartości w tablicy 98
- Dokładniejsze poznawanie aplikacji konsoli 99
- Wyświetlanie informacji dla użytkownika 99
- Pobieranie danych od użytkownika 100
- Importowanie przestrzeni nazw 100
- Uproszczone korzystanie z konsoli 101
- Odczytywanie parametrów i praca z tablicami 102
- Działania na zmiennych 106
- Eksperymenty z operatorami jednoargumentowymi 107
- Eksperymentowanie z operatorami arytmetycznymi 108
- Porównania i operatory logiczne 109
- Praktyka i ćwiczenia 109
- Ćwiczenie 2.1 - sprawdź swoją wiedzę 109
- Ćwiczenie 2.2 - poznaj wielkości i zakresy liczb 109
- Ćwiczenie 2.3 - dalsza lektura 110
- Podsumowanie 111
- Instrukcje wyboru 113
- Visual Studio 2017 113
- Visual Studio Code w systemach macOS, Linux i Windows 114
- Instrukcja if 114
- Instrukcja switch 115
- Instrukcje iteracji 118
- Instrukcja while 118
- Instrukcja do 119
- Instrukcja for 119
- Instrukcja foreach 120
- Rzutowanie i konwertowanie między typami 121
- Rzutowanie z liczby na liczbę 121
- Używanie typu Convert 123
- Zaokrąglanie liczb 123
- Konwersja z dowolnego typu na ciąg znaków 124
- Konwertowanie obiektu binarnego na ciąg znaków 124
- Parsowanie ciągów znaków z liczbami, datami i czasem 126
- Obsługa wyjątków podczas konwertowania typów 127
- Instrukcja try 127
- Przechwytywanie wszystkich wyjątków 128
- Przechwytywanie wybranych wyjątków 129
- Wykrywanie przepełnień 130
- Instrukcja checked 130
- Instrukcja unchecked 131
- Gdzie znaleźć pomoc 132
- Microsoft Docs i MSDN 133
- Przejdź do definicji 133
- Stack Overflow 134
- Google 134
- Subskrybowanie blogów 136
- Wzorce projektowe 136
- Praktyka i ćwiczenia 138
- Ćwiczenie 3.1 - sprawdź swoją wiedzę 138
- Ćwiczenie 3.2 - pętle i przepełnienia 138
- Ćwiczenie 3.3 - pętle i operatory 139
- Ćwiczenie 3.4 - obsługa wyjątków 139
- Ćwiczenie 3.5 - dalsza lektura 140
- Podsumowanie 140
- Tworzenie funkcji 141
- Tworzenie funkcji wypisującej sekwencję mnożenia 142
- Pisanie funkcji zwracającej wartość 144
- Pisanie funkcji matematycznych 146
- Debugowanie tworzonego programu 149
- Tworzenie aplikacji z celowym błędem 149
- Tworzenie punktu przerwania 150
- Pasek narzędzi debugowania 151
- Okna debugowania 152
- Krokowe wykonywanie kodu 154
- Dostosowywanie punktów przerwania 155
- Protokołowanie błędów 156
- Używanie typów Debug i Trace 157
- Przełączanie poziomów śledzenia 160
- Testy jednostkowe 162
- Tworzenie biblioteki klas wymagającej testowania w Visual Studio 2017 162
- Tworzenie projektu testów jednostkowych w Visual Studio 2017 163
- Tworzenie biblioteki klas wymagającej testowania w Visual Studio Code 164
- Tworzenie testów jednostkowych 166
- Uruchamianie testów jednostkowych w Visual Studio 2017 167
- Uruchamianie testów jednostkowych w Visual Studio Code 168
- Praktyka i ćwiczenia 170
- Ćwiczenie 4.1 - sprawdź swoją wiedzę 170
- Ćwiczenie 4.2 - tworzenie funkcji z wykorzystaniem debugowania i testów jednostkowych 170
- Ćwiczenie 4.3 - dalsza lektura 171
- Podsumowanie 171
- Rozmowy o programowaniu obiektowym 174
- Tworzenie bibliotek klas 174
- Tworzenie biblioteki klas w Visual Studio 2017 175
- Tworzenie biblioteki klas w Visual Studio Code 175
- Definiowanie klasy 176
- Tworzenie obiektów 177
- Zarządzanie wieloma projektami w Visual Studio Code 180
- Dziedziczenie po System.Object 181
- Przechowywanie danych w polach 182
- Definiowanie pól 182
- Zapisywanie wartości za pomocą słowa kluczowego enum 184
- Zapisywanie wielu wartości za pomocą kolekcji 187
- Tworzenie pól statycznych 188
- Tworzenie stałych pól 189
- Tworzenie pól tylko do odczytu 190
- Inicjowanie pól w konstruktorach 190
- Nadawanie polom domyślnego literału 191
- Tworzenie i wywoływanie metod 193
- Łączenie wielu wartości za pomocą krotki 194
- Sterowanie przekazywaniem parametrów 197
- Przeciążanie metod 198
- Parametry opcjonalne i nazywane 198
- Sposoby przekazywania parametrów 200
- Dzielenie klas na części 202
- Kontrola dostępu za pomocą właściwości i indekserów 203
- Definiowanie właściwości tylko do odczytu 203
- Definiowanie właściwości z możliwością przypisania 204
- Definiowanie indekserów 205
- Praktyka i ćwiczenia 206
- Ćwiczenie 5.1 - sprawdź swoją wiedzę 206
- Ćwiczenie 5.2 - dalsza lektura 207
- Podsumowanie 207
- Konfigurowanie biblioteki klas i aplikacji konsoli 210
- Visual Studio 2017 210
- Visual Studio Code 210
- Definiowanie klas 212
- Upraszczanie metod za pomocą operatorów 213
- Implementowanie działań w metodzie 213
- Implementowanie działań za pomocą operatora 214
- Definiowanie funkcji lokalnych 216
- Wywoływanie i obsługa zdarzeń 217
- Wywoływanie metod za pomocą delegatów 217
- Definiowanie zdarzeń 218
- Implementowanie interfejsów 220
- Typowe interfejsy 220
- Porównywanie obiektów podczas sortowania 221
- Wykorzystywanie typów generycznych 225
- Tworzenie typu generycznego 225
- Tworzenie generycznej metody 227
- Zarządzanie pamięcią za pomocą typów referencyjnych i typów wartości 228
- Definiowanie typu kategorii struct 229
- Zwalnianie niezarządzanych zasobów 230
- Wymuszanie wywołania metody Dispose 232
- Dziedziczenie klas 233
- Rozbudowywanie klasy 233
- Ukrywanie elementów 234
- Pokrywanie elementów klasy 235
- Blokowanie dziedziczenia i pokrywania 236
- Polimorfizm 237
- Rzutowanie w ramach hierarchii dziedziczenia 238
- Rzutowanie niejawne 238
- Rzutowanie jawne 238
- Obsługa wyjątków rzutowania 239
- Dziedziczenie i rozbudowywanie typów .NET 240
- Dziedziczenie po wyjątku 240
- Rozszerzanie typów, po których nie można dziedziczyć 241
- Praktyka i ćwiczenia 244
- Ćwiczenie 6.1 - sprawdź swoją wiedzę 244
- Ćwiczenie 6.2 - tworzenie hierarchii dziedziczenia 244
- Ćwiczenie 6.3 - dalsza lektura 244
- Podsumowanie 245
- Zestawy i przestrzenie nazw 249
- Bazowe biblioteki klas i CoreFX 250
- Poznawanie zależnych zestawów 251
- Związki między zestawami i przestrzeniami nazw 252
- Związki słów kluczowych języka C# z typami .NET 257
- Wieloplatformowe współdzielenie kodu z bibliotekami klas .NET Standard 258
- Tworzenie biblioteki klas .NET Standard 2.0 259
- Pakiety NuGet 260
- Metapakiety 261
- Czym są frameworki? 263
- Stabilizowanie zależności 263
- Publikowanie własnych aplikacji 265
- Tworzenie aplikacji konsoli do publikacji 265
- Publikowanie za pomocą Visual Studio 2017 w systemie Windows 266
- Publikowanie za pomocą Visual Studio Code w macOS 269
- Przygotowywanie własnych pakietów NuGet 270
- Poznawanie poleceń narzędzia dotnet 270
- Dodawanie odwołania do pakietu 271
- Tworzenie pakietu dla NuGet 273
- Testowanie pakietu 277
- Przenoszenie kodu z .NET Framework do .NET Core 278
- Co można przenieść? 279
- Co należy przenieść? 279
- Różnice między .NET Framework i .NET Core 280
- Korzystanie z programu .NET Portability Analyzer 280
- Używanie bibliotek spoza .NET 280
- Praktyka i ćwiczenia 282
- Ćwiczenie 7.1 - sprawdź swoją wiedzę 282
- Ćwiczenie 7.2 - dalsza lektura 282
- Podsumowanie 283
- Praca z liczbami 285
- Praca z wielkimi liczbami całkowitymi 286
- Praca z liczbami zespolonymi 286
- Praca z tekstem 287
- Odczytywanie długości ciągu znaków 287
- Odczytywanie znaków z ciągu 288
- Dzielenie ciągu znaków 288
- Pobieranie części ciągu znaków 288
- Poszukiwanie tekstu w ciągu 289
- Inne elementy klasy string 289
- Wydajne tworzenie ciągów znaków 290
- Dopasowywanie wzorców za pomocą wyrażeń regularnych 291
- Praca z kolekcjami 293
- Wspólne funkcje wszystkich kolekcji 294
- Poznawanie kolekcji 295
- Praca z listami 297
- Praca ze słownikami 298
- Sortowanie kolekcji 299
- Używanie specjalizowanych kolekcji 300
- Używanie kolekcji niezmiennych 300
- Praca z zasobami sieciowymi 301
- Praca z adresami URI, serwerami DNS i adresami IP 301
- Pingowanie serwera 302
- Praca z typami i atrybutami 303
- Numery wersji zestawów 304
- Odczytywanie metadanych zestawu 304
- Tworzenie własnych atrybutów 306
- Inne możliwości refleksji 308
- Internacjonalizacja kodu 308
- Globalizacja aplikacji 308
- Praktyka i ćwiczenia 310
- Ćwiczenie 8.1 - sprawdź swoją wiedzę 310
- Ćwiczenie 8.2 - wyrażenia regularne 311
- Ćwiczenie 8.3 - metody rozszerzające 311
- Ćwiczenie 8.4 - dalsza lektura 311
- Podsumowanie 312
- Praca z systemem plików 313
- Obsługa środowisk i systemów plików na wielu platformach 314
- Obsługa napędów 316
- Praca z katalogami 318
- Praca z plikami 320
- Praca ze ścieżkami 321
- Odczytywanie informacji o pliku 322
- Zarządzanie plikami 323
- Odczytywanie i zapisywanie w strumieniach 324
- Zapisywanie do strumieni tekstowych i XML 327
- Zwalnianie zasobów plików 329
- Kompresowanie strumieni 331
- Kodowanie tekstu 333
- Kodowanie ciągu znaków jako tablicy bajtów 333
- Kodowanie i dekodowanie tekstu w plikach 336
- Serializacja obiektów 337
- Serializacja do formatu XML 337
- Deserializacja danych z formatu XML 340
- Dostosowywanie formatu XML 340
- Serializowanie do formatu JSON 341
- Serializowanie w innych formatach 342
- Praktyka i ćwiczenia 342
- Ćwiczenie 9.1 - sprawdź swoją wiedzę 342
- Ćwiczenie 9.2 - serializowanie do formatu XML 343
- Ćwiczenie 9.3 - dalsza lektura 344
- Podsumowanie 344
- Poznawanie słownictwa związanego z ochroną 345
- Klucze i wielkości kluczy 346
- Wektor inicjujący i wielkość bloku 347
- Sól 347
- Generowanie kluczy i wektorów inicjujących 348
- Szyfrowanie i rozszyfrowywanie danych 349
- Szyfrowanie symetryczne algorytmem AES 350
- Funkcje skrótu 354
- Obliczanie skrótu za pomocą algorytmu SHA256 356
- Podpisywanie danych 358
- Podpisywanie za pomocą SHA256 i RSA 359
- Testowanie i kontrolowanie podpisów 360
- Generowanie liczb losowych 361
- Generowanie liczb losowych na potrzeby gier 362
- Generowanie liczb losowych dla kryptografii 363
- Testowanie generatora losowego klucza lub wektora inicjującego 363
- Uwierzytelnianie i autoryzacja użytkowników 364
- Implementowanie uwierzytelniania i autoryzacji 366
- Testowanie autoryzacji i uwierzytelniania 367
- Ochrona funkcji aplikacji 369
- Praktyka i ćwiczenia 370
- Ćwiczenie 10.1 - sprawdź swoją wiedzę 370
- Ćwiczenie 10.2 - ochrona danych za pomocą szyfrowania i funkcji skrótu 370
- Ćwiczenie 10.3 - ochrona danych przez rozszyfrowywanie 371
- Ćwiczenie 10.4 - dalsza lektura 371
- Podsumowanie 371
- Nowoczesne bazy danych 373
- Używanie przykładowej relacyjnej bazy danych 374
- Microsoft SQL Server 375
- SQLite 379
- Konfigurowanie EF Core 383
- Wybieranie dostawcy danych EF Core 383
- Łączenie z bazą danych 384
- Definiowanie modeli EF Core 387
- Konwencje w EF Core 387
- Atrybuty EF Core 387
- Płynne API EF Core 388
- Tworzenie modelu w EF Core 388
- Zapytania do modelu EF Core 393
- Protokołowanie w EF Core 395
- Dopasowywanie wzorców za pomocą instrukcji Like 399
- Definiowanie globalnych filtrów 400
- Wzorce ładowania w EF Core 401
- Manipulowanie danymi w EF Core 404
- Wstawianie encji 404
- Aktualizowanie encji 405
- Usuwanie encji 406
- Grupowanie kontekstów baz danych 407
- Transakcje 407
- Jawne definiowanie transakcji 408
- Praktyka i ćwiczenia 409
- Ćwiczenie 11.1 - sprawdź swoją wiedzę 409
- Ćwiczenie 11.2 - eksportowanie danych z wykorzystaniem różnych formatów serializacji 410
- Ćwiczenie 11.3 - przeglądanie dokumentacji EF Core 410
- Podsumowanie 410
- Tworzenie zapytań LINQ 411
- Rozbudowa sekwencji za pomocą klas wyliczeniowych 412
- Filtrowanie encji za pomocą metody Where 412
- Sortowanie encji 417
- Filtrowanie według typu 418
- Praca ze zbiorami 420
- Używanie LINQ z EF Core 421
- Projekcje encji w metodzie Select 422
- Tworzenie modelu danych EF Core 422
- Łączenie i grupowanie 425
- Agregowanie sekwencji 428
- Upiększanie składni 429
- Używanie wielu wątków w równoległych zapytaniach LINQ 430
- Tworzenie własnych metod rozszerzających dla LINQ 433
- Praca z LINQ to XML 436
- Generowanie danych XML za pomocą LINQ to XML 437
- Odczytywanie danych XML za pomocą LINQ to XML 437
- Praktyka i ćwiczenia 438
- Ćwiczenie 12.1 - sprawdź swoją wiedzę 438
- Ćwiczenie 12.2 - zapytania LINQ 439
- Ćwiczenie 12.3 - dalsza lektura 439
- Podsumowanie 440
- Monitorowanie wydajności i wykorzystania zasobów 442
- Ocena wydajności typów 442
- Monitorowanie wydajności i zużycia pamięci 443
- Procesy, wątki i zadania 448
- Asynchroniczne uruchamianie zadań 449
- Synchroniczne uruchamianie wielu operacji 450
- Asynchroniczne uruchamianie wielu operacji z wykorzystaniem zadań 451
- Oczekiwanie na zadania 453
- Kontynuowanie pracy w innym zadaniu 454
- Zadania zagnieżdżone i potomne 455
- Synchronizowanie dostępu do wspólnych zasobów 456
- Używanie wspólnego zasobu w wielu wątkach 457
- Nakładanie na zasoby wzajemnie wykluczającej blokady 459
- Jak działa instrukcja lock 459
- Tworzenie operacji atomowych 461
- Stosowanie innych rodzajów synchronizacji 462
- Słowa kluczowe async i await 462
- Poprawianie reakcji aplikacji konsoli 463
- Poprawianie reakcji aplikacji z interfejsem graficznym 464
- Poprawianie skalowalności aplikacji i serwisów WWW 465
- Często używane typy pozwalające na pracę wielowątkową 465
- Instrukcja await w bloku catch 465
- Praktyka i ćwiczenia 466
- Ćwiczenie 13.1 - sprawdź swoją wiedzę 466
- Ćwiczenie 13.2 - dalsza lektura 466
- Podsumowanie 467
- Tworzenie w sieci WWW 473
- Protokół HTTP 473
- Tworzenie oprogramowania dla sieci WWW po stronie klienta 477
- ASP.NET Core 478
- Klasyczna ASP.NET kontra ASP.NET Core 479
- Tworzenie projektu ASP.NET Core w Visual Studio 2017 480
- Tworzenie projektu ASP.NET Core w Visual Studio Code 480
- Przeglądanie pustego szablonu projektu ASP.NET Core 480
- Testowanie pustej witryny 483
- Włączanie plików statycznych 484
- Włączanie plików domyślnych 487
- Technologia Razor Pages 487
- Włączanie technologii Razor Pages 487
- Definiowanie strony Razor 488
- Używanie wspólnego układu w wielu stronach Razor 489
- Używanie plików code-behind w stronach Razor 492
- Używanie Entity Framework Core z ASP.NET Core 494
- Tworzenie modelu encji dla firmy Northwind 494
- Tworzenie bazy danych Northwind dla witryny 502
- Konfigurowanie Entity Framework Core jako serwisu 502
- Manipulowanie danymi 504
- Praktyka i ćwiczenia 507
- Ćwiczenie 14.1 - tworzenie witryny obsługującej dane 507
- Ćwiczenie 14.2 - dalsza lektura 507
- Podsumowanie 507
- Konfigurowanie witryny ASP.NET Core MVC 509
- Tworzenie witryny ASP.NET Core MVC 510
- Przegląd szablonu projektu ASP.NET Core MVC 513
- Migrowanie bazy danych 515
- Testowanie witryny ASP.NET Core MVC 517
- Mechanizm uwierzytelniania systemu ASP.NET Identity 519
- Poznawanie mechanizmów ASP.NET Core MVC 520
- Rozruch ASP.NET Core 520
- Czym jest domyślna ścieżka 522
- Kontrolery ASP.NET Core MVC 522
- Modele ASP.NET Core MVC 523
- Widoki ASP.NET Core MVC 525
- Przekazywanie parametrów przy użyciu wartości ścieżki 532
- Przekazywanie parametrów za pomocą ciągu znaków zapytania 534
- Praktyka i ćwiczenia 536
- Ćwiczenie 15.1 - poprawianie skalowalności przez poznawanie i implementowanie asynchronicznych metod akcji 536
- Ćwiczenie 15.2 - dalsza lektura 537
- Podsumowanie 538
- Tworzenie serwisów w technologii ASP.NET Core Web API 539
- Kontrolery ASP.NET Core 540
- Tworzenie projektu ASP.NET Core Web API 540
- Tworzenie serwisu internetowego dla bazy danych Northwind 544
- Tworzenie repozytorium danych dla encji 545
- Dokumentowanie i testowanie serwisów przy użyciu narzędzia Swagger 551
- Testowanie żądań GET za pomocą przeglądarki 551
- Testowanie żądań POST, PUT i DELETE w narzędziu Swagger 553
- Instalowanie pakietu Swagger 553
- Testowanie żądań GET w narzędziu Swagger 554
- Testowanie żądań POST za pomocą narzędzia Swagger 557
- Tworzenie aplikacji SPA przy użyciu biblioteki Angular 561
- Szablon projektu Angular 561
- Wywoływanie serwisu Northwind 565
- Testowanie wywołań serwisu z komponentu Angular 568
- Używanie innych szablonów projektów 569
- Instalowanie dodatkowych pakietów z szablonami 570
- Praktyka i ćwiczenia 570
- Ćwiczenie 16.1 - aplikacje React i Redux 571
- Ćwiczenie 16.2 - dalsza lektura 572
- Podsumowanie 573
- Poznawanie nowoczesnej platformy Windows 576
- Universal Windows Platform 576
- System Fluent Design 577
- XAML Standard 1.0 578
- Tworzenie nowoczesnej aplikacji dla Windowsa 579
- Włączanie trybu dewelopera 580
- Tworzenie projektu UWP 580
- Przeglądanie typowych kontrolek i akrylowych pędzli 584
- Oświetlenie ujawniające 586
- Instalowanie dodatkowych kontrolek 589
- Używanie zasobów i szablonów 590
- Współdzielenie zasobów 591
- Zmiana szablonu kontrolki 592
- Wiązanie danych 594
- Wiązanie do elementów 594
- Wiązanie do źródła danych 595
- Tworzenie aplikacji przy użyciu Windows Template Studio 606
- Instalowanie Windows Template Studio 606
- Wybieranie typu projektu, frameworka, stron i funkcji 607
- Poprawianie ustawień projektu 610
- Poprawianie wybranych widoków 610
- Testowanie działania aplikacji 612
- Praktyka i ćwiczenia 613
- Ćwiczenie 17.1 - dalsza lektura 613
- Podsumowanie 614
- Xamarin i Xamarin.Forms 615
- W jaki sposób Xamarin.Forms rozbudowuje platformę Xamarin 616
- Najpierw mobilne, najpierw chmura 616
- Tworzenie aplikacji mobilnej za pomocą Xamarin.Forms 617
- Dodawanie SDK systemu Android 617
- Tworzenie rozwiązania Xamarin.Forms 618
- Tworzenie modelu 620
- Tworzenie interfejsu do wybierania numerów telefonów 624
- Tworzenie widoków listy klientów i szczegółowych danych klienta 627
- Testowanie aplikacji mobilnej w systemie iOS 632
- Dodawanie pakietów NuGet w celu wywołania serwisu REST 637
- Pobieranie listy klientów z serwisu 638
- Praktyka i ćwiczenia 640
- Ćwiczenie 18.1 - dalsza lektura 640
- Podsumowanie 640
- Powodzenia! 641
- Rozdział 1. Cześć, C#! Witaj, .NET Core! 643
- Rozdział 2. Mówimy w C# 644
- Rozdział 3. Sterowanie przepływem i konwertowanie typów 645
- Rozdział 4. Pisanie, debugowanie i testowanie funkcji 647
- Rozdział 5. Tworzenie własnych typów w programowaniu obiektowym 648
- Rozdział 6. Implementowanie interfejsów i dziedziczenie klas 650
- Rozdział 7. Poznawanie typów .NET Standard 651
- Rozdział 8. Używanie typów biblioteki .NET Standard 652
- Rozdział 9. Praca z plikami, strumieniami i serializacją 654
- Rozdział 10. Ochrona danych i aplikacji 655
- Rozdział 11. Praca z bazami danych przy użyciu Entity Framework Core 656
- Rozdział 12. Odczytywanie danych i manipulowanie nimi za pomocą LINQ 658
- Rozdział 13. Poprawianie wydajności i skalowalności za pomocą wielozadaniowości 659
O autorze 18
O recenzentach 20
Wstęp 21
Rozdział 1. Cześć, C#! Witaj, .NET Core 27
CZĘŚĆ I. C# 7.1 71
Rozdział 2. Mówimy w C# 73
Rozdział 3. Sterowanie przepływem i konwertowanie typów 113
Rozdział 4. Pisanie, debugowanie i testowanie funkcji 141
Rozdział 5. Tworzenie własnych typów w programowaniu obiektowym 173
Rozdział 6. Implementowanie interfejsów i dziedziczenie klas 209
CZĘŚĆ II. .NET CORE 2.0 I .NET STANDARD 2.0 247
Rozdział 7. Poznawanie typów .NET Standard 249
Rozdział 8. Używanie typów biblioteki .NET Standard 285
Rozdział 9. Praca z plikami, strumieniami i serializacją 313
Rozdział 10. Ochrona danych i aplikacji 345
Rozdział 11. Praca z bazami danych przy użyciu Entity Framework Core 373
Rozdział 12. Odczytywanie danych i manipulowanie nimi za pomocą LINQ 411
Rozdział 13. Poprawianie wydajności i skalowalności za pomocą wielozadaniowości 441
CZĘŚĆ III. MODELE APLIKACJI 469
Rozdział 14. Tworzenie witryn WWW przy użyciu ASP.NET Core Razor Pages 473
Rozdział 15. Tworzenie aplikacji WWW przy użyciu ASP.NET Core MVC 509
Rozdział 16. Tworzenie usług i aplikacji WWW przy użyciu ASP.NET Core 539
Rozdział 17. Tworzenie aplikacji dla Windowsa przy użyciu XAML i Fluent Design 575
Rozdział 18. Tworzenie aplikacji mobilnych przy użyciu XAML i Xamarin.Forms 615
Podsumowanie 641
Dodatek A. Odpowiedzi na pytania z testów 643
Skorowidz 661
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią praktycy: analitycy danych i inżynierowie uczenia maszynowego. Opisano w niej różne architektury transformerów — od pierwszych modeli podstawowych po najnowsze osiągnięcia w generatywnej sztucznej inteligencji. Dzięki lekturze nauczysz się wstępnego szkolenia i dostrajania modeli LLM, a także pracy nad różnymi przypadkami użycia. Poznasz takie problemy jak halucynacje i zagrożenia prywatności, a następnie dowiesz się, jak je łagodzić. W książce pokazano ponadto, jak poprawiać dokładność modeli LLM i uzyskiwać większą kontrolę nad generowanymi przez nie wynikami. Nie zabrakło ciekawych szczegółów dotyczących modeli generatywnych opartych na transformerach, modeli wizyjnych i architektur multimodalnych, jak również opisu najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Zapnij pasy przed wyprawą życia! „Mars: Nowa Ziemia” to fascynująca opowieść o ludzkiej determinacji, by postawić stopę na Czerwonej Planecie. Astrofizyk Andrew May zabierze Cię w podróż przez historię eksploracji Marsa — od pierwszych wyobrażeń i obserwacji astronomicznych aż po najnowsze misje i ambitne plany kolonizacyjne. Nasz planetarny sąsiad od wieków fascynuje ludzkość, pobudzając wyobraźnię pisarzy, naukowców i inżynierów. Ta książka to nie tylko zapis technologicznych osiągnięć, ale także opowieść o ludziach, którzy marzą, planują i podejmują ryzyko, aby zmienić rozumienie Wszechświata i uczynić z nas gatunek międzyplanetarny. Jeśli zastanawiasz się, jakie wyzwania czekają podczas podróży na Marsa i czy człowiek jest gotowy na życie poza Ziemią, ta książka jest dla Ciebie. Przygotuj się na ekscytującą misję, która może zmienić przyszłość ludzkości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce łatwiej poradzisz sobie z zastosowaniem ekosystemu LlamaIndex i nauczysz się wdrażać własne projekty. Na praktycznych przykładach zapoznasz się z procesem personalizacji i uruchamiania projektów LlamaIndex. Dowiesz się, jak przezwyciężać ograniczenia dużych modeli językowych, zbudujesz aplikacje dla użytkowników końcowych i zdobędziesz umiejętności w zakresie pozyskiwania danych, indeksowania, obsługi zapytań i łączenia dynamicznych baz wiedzy, obejmujących generatywną sztuczną inteligencję i duże modele językowe. Pod koniec lektury zagłębisz się w tworzenie niestandardowych rozwiązań, co pozwoli Ci dobrze zrozumieć możliwości i zastosowania LlamaIndex.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią projektanci, specjaliści z zakresu metodyki DevOps i badacze zajmujący się bezpieczeństwem, którzy znajdą w niej niezrównane źródło wiedzy o kluczowych elementach systemu operacyjnego i jego słabych punktach. Poszczególne zagadnienia zilustrowano za pomocą starannie przygotowanych przykładów bazujących na narzędziu PowerShell. Przykłady te można testować i dostosowywać. Obejmują one zarówno podstawową analizę zabezpieczeń zasobów, jak i techniki zaawansowane, takie jak uwierzytelnianie sieciowe. Dzięki tej praktycznej książce przyswoisz wiedzę o tym, jak system Windows zabezpiecza pliki i rejestr, jak implementuje uwierzytelnianie lokalnie i za pośrednictwem sieci, a także od podstaw przeanalizujesz zagadnienia udzielania dostępu do zasobu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka krok po kroku wprowadzi Cię w podstawy Raspberry Pi, programowanie i praktyczne projekty ― od prostych układów dla początkujących po bardziej zaawansowane systemy. Znajdziesz tu także porady dotyczące rozwiązywania problemów i poprawy niezawodności swoich projektów.- Druk
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Z tą książką krok po kroku zagłębisz się w metody OSINT, a także powiązane z nim zagadnienia natury prawnej i etycznej. Poznasz sposoby gromadzenia i analizowania informacji z wykorzystaniem wyszukiwarek, portali społecznościowych i innych zasobów internetowych. Zrozumiesz wagę anonimowości i technik gwarantujących bezpieczne poruszanie się po sieci, ułatwiających zarządzanie cyfrowym śladem czy tworzenie fikcyjnych tożsamości internetowych. Zdobędziesz również doświadczenie w korzystaniu z popularnych narzędzi OSINT, takich jak Recon-ng, Maltego, Shodan czy Aircrack-ng. Dowiesz się też, jak ograniczać ryzyko, przewidywać cyberataki, zapobiegać im i na nie reagować — wszystko dzięki technikom opartym na OSINT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Spring należy do rodziny frameworków Javy. Jego pierwsza edycja ujrzała światło dzienne w 2002 roku i od razu spotkał się z pozytywnym odbiorem programistów. Spring Framework zyskał uznanie i popularność, ponieważ działa na zasadzie lekkiego szablonu, umożliwiającego dużą dowolność, jeśli chodzi o wybór modelu programowania. W efekcie za jego pomocą można tworzyć szerokie spektrum aplikacji - od niewielkich i prostych po potężne i bardzo skomplikowane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce dogłębnie zrozumiesz zagadnienia związane z ochroną haseł i odzyskiwaniem chronionych nimi danych. Rozpoczniesz od zapoznania się z zasadami przechowywania danych uwierzytelniających i matematycznymi podstawami technik łamania haseł. Następnie nauczysz się posługiwać różnymi narzędziami ułatwiającymi odzyskiwanie haseł, by potem zająć się typowymi przypadkami ich łamania, odzyskiwania skrótów i pokonywania zabezpieczeń. Przyjrzysz się działaniu metod siłowych i słownikowych, dowiesz się także, jak stosować je przy różnych sposobach przechowywania danych uwierzytelniających. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane licznymi rzeczywistymi przykładami. Pod koniec lektury przekonasz się, że potrafisz z łatwością łamać najpopularniejsze typy danych uwierzytelniających.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest kompleksowym przewodnikiem po ciemnej stronie cyberbezpieczeństwa ― zapewni Ci wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zwalczania złośliwego oprogramowania. Nauczysz się poruszać wśród zawiłości związanych z tworzeniem złośliwego oprogramowania, a także dobrze poznasz techniki i strategie stosowane przez cyberprzestępców. Zdobędziesz też praktyczne doświadczenie w projektowaniu i implementowaniu popularnych rozwiązań stosowanych w prawdziwych złośliwych aplikacjach, na przykład Carbanak, Carberp, Stuxnet, Conti, Babuk i BlackCat. Nie zabrakło tu zasad etycznego hakingu i tajników budowy złośliwego oprogramowania, jak techniki unikania wykrycia, mechanizmy persystencji i wiele innych, które poznasz dzięki lekturze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Potraktuj tę książkę jako świetnego towarzysza wycieczek. Zawarte w tym przewodniku barwne ilustracje i wyczerpujące, przejrzyście podane informacje sprawią, że inaczej spojrzysz na różne elementy konstrukcji technicznych. Zrozumiesz fascynujące szczegóły działania urządzeń stworzonych przez ludzi. Nauczysz się rozpoznawać cechy charakterystyczne sieci elektroenergetycznej, dróg, kolei, mostów, tuneli, dróg wodnych i innych rozwiązań technicznych. Przekonasz się, jak wielką przyjemność daje „wypatrywanie infrastruktury”, a odkrywanie przeznaczenia napotkanych urządzeń stanie się Twoim hobby!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych Mark J. Price
(7)(2)
(1)
(1)
(1)
(2)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie