![C++. Inżynieria programowania Victor Shtern - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/cppiop.jpg)
Opis
książki
:
C++. Inżynieria programowania
Naucz się języka C++ w najlepszy sposób:
poznając go z punktu widzenia inżynierii programowania
- Demonstruje praktyczne techniki stosowane przez zawodowych programistów
- Zawiera poprawny, gruntownie przetestowany przykładowy kod źródłowy programów oraz przykłady zaczerpnięte z praktyki
- Skoncentrowana na nowoczesnych technologiach, które muszą poznać programiści
- Zawiera rady profesjonalistów, które pozwolą czytelnikowi tworzyć najlepsze programy
Książka Wiktora Shterna zatytułowana "C++. Inżynieria programowania" stosuje wyjątkowy sposób nauki języka C++ przeznaczony dla programistów mających doświadczenie w dowolnym języku programowania: prezentuje możliwość zastosowania w C++ najlepszych technik programistycznych oraz metodologii inżynierii programowania. Nawet jeżeli już wcześniej wykorzystywałeś język C++, ta wyczerpująca książka przedstawi sposób tworzenia poprawniejszego kodu, łatwiejszego do utrzymania i modyfikacji.
Książka niniejsza uczy zasad programowania obiektowego przed samą nauką języka, co pozwala wykorzystać wszystkie zalety OOP do tworzenia poprawnych aplikacji. Udoskonalisz znajomość kluczowych składników standardu ANSI/ISO C++ rozpatrywanych z punktu widzenia inżyniera: klas, metod, modyfikatorów const, dynamicznego zarządzania pamięcią, złożeń klas, dziedziczenia, polimorfizmu, operacji wejścia-wyjścia i wielu innych. Jeżeli pragniesz tworzyć w języku C++ najlepsze programy, musisz projektować, myśleć i programować stosując najlepsze obecnie praktyki inżynierii programowania. Lektura książki "C++. Inżynieria programowania" pomoże Ci w tym.
Książka "C++. Inżynieria programowania" kładzie nacisk na:
- Prezentację zastosowań zasad inżynierii programowania w programach pisanych w C++
- Tworzenie kodu łatwego do późniejszych modyfikacji
- Praktyczne zrozumienie zasad programowania obiektowego przed nauką samego języka
- Przedstawienie najnowszych cech standardu ANSI/ISO C++
- Zaprezentowanie setek realistycznych przykładów kodu programów
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto przystępny podręcznik wprowadzający w tajniki inżynierii oprogramowania. Kompleksowe ujęcie zagadnienia, od formułowania wymagań, poprzez projektowanie architektury i implementację, po testowanie i wdrożenie, a także skrupulatne omówienie różnorakich metodyk produkcji oprogramowania sprawiają, że to pozycja obowiązkowa dla każdego programisty, który ma ambicję być inżynierem oprogramowania. Przy czym książka jest wartościową lekturą dla wszystkich, którzy są zaangażowani w procesy związane z dostarczaniem na rynek programów komputerowych. Dotyczy to również procesów współpracy z klientem, takich jak analiza problemów biznesowych, planowanie i wdrożenie, wreszcie - taki dobór narzędzi i metodyk, aby możliwie jak najlepiej spełnić jego oczekiwania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria oprogramowania w praktyce. Od wymagań do kodu z językiem UML Inżynieria oprogramowania w praktyce. Od wymagań do kodu z językiem UML
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Autorzy, Joe Reis i Matt Housley, przeprowadzą Cię przez cykl życia inżynierii danych i pokażą, jak połączyć różne technologie chmurowe, aby spełnić potrzeby konsumentów danych w dolnej części strumienia przetwarzania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak zastosować koncepcje generowania, pozyskiwania, orkiestracji, przekształcania, przechowywania i zarządzania danymi — kluczowe w każdym środowisku danych, niezależnie od wykorzystywanej technologii.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria danych w praktyce. Kluczowe koncepcje i najlepsze technologie Inżynieria danych w praktyce. Kluczowe koncepcje i najlepsze technologie
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na to, że proces tworzenia oprogramowania jest wysiłkiem zespołowym, omówiono najlepsze praktyki związane z utrzymywaniem bazy kodu o dużych rozmiarach i długim stażu, pokazano także narzędzia, które mogą się okazać przydatne w jej utrzymywaniu. Omówione tu zagadnienia uwzględniają doświadczenia, jakie typowy inżynier oprogramowania zdobywa w ramach swojej pracy, służą też wskazaniu różnorodnych sposobów rozwiązywania poszczególnych problemów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Core
-
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy — to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JDK Java Standard Edition (SE) w wersji 9, 10 i 11. Teorii towarzyszą liczne przykłady kodu, obrazujące zasady działania niemal każdej przedstawionej tu funkcji czy biblioteki. Przykładowe programy są proste, aby ułatwić naukę najważniejszych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest kompletnym i zwięzłym kompendium praktycznego wykorzystania Javy. Została pomyślana w taki sposób, aby nauka języka i bibliotek odbywała się możliwie szybko. Omówiono tu bardzo dużo materiału, ale jego uporządkowanie i sposób prezentacji ułatwiają szybki dostęp do danego zagadnienia i łatwe zrozumienie treści. Dzięki temu płynnie nauczysz się wszystkich nowości, od systemu modułów „Project Jigsaw” do wyrażeń lambda czy strumieni. Opanujesz tajniki programowania współbieżnego dzięki potężnym mechanizmom dostępnym w bibliotekach. Docenisz tę książkę, jeśli profesjonalnie piszesz aplikacje w Javie, zwłaszcza jeżeli chcesz tworzyć oprogramowanie działające po stronie serwera lub w systemie Android
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Jeśli jesteś posiadasz doświadzenie w programowaniu Javy, praktyczne podejście Horstmanna i przykładowe kody pomogą Ci szybko wykorzystać wyrażenia lambda, strumienie i inne usprawnienia wprowadzone zarówno do języka jak i platformy Java. Horstmann omawia wszystko, co powinni wiedzieć deweloperzy na temat nowoczesnej Javy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka JavaServer Faces. Wydanie III zawiera wszystko, czego trzeba do opanowania rozbudowanych elementów frameworka JSF 2.0. Poznaj tajniki znaczników frameworka JSF oraz obsługi zdarzeń. Dowiedz się, jak budować komponenty złożone, i naucz się implementować własne, niestandardowe. Wykorzystaj w swoich aplikacjach technologię AJAX i opanuj nawiązywanie połączeń z bazami danych czy innymi usługami zewnętrznymi. W ostatnim rozdziale znajdziesz pomocne wskazówki na temat diagnozowania i rejestrowania zdarzeń, a także praktyczne przykłady kodu, rozszerzające technologię JSF.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka prezentuje zaawansowane narzędzia i techniki służące do tworzenia rozbudowanych i wysoko wydajnych aplikacji. Książka Core Servlets i Java Server Pages. Tom II. Technologie zaawansowane. Wydanie drugie to wyczerpujący podręcznik dla programistów znających już podstawy technologiczne serwletów i stron JSP, którzy chcą poznać i wykorzystać ich zaawansowane możliwości.
- Druk pkt
Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Kolejne wydanie książki "Java. Techniki zaawansowane. Wydanie VIII" zostało zaktualizowane o wszystkie te elementy, które pojawiły się w wersji szóstej platformy Java Standard Edition. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać strumienie, jak parsować dokumenty XML czy też w jaki sposób tworzyć aplikacje sieciowe. Poznasz interfejs JDBC, sposób wykorzystania transakcji oraz wykonywania zapytań SQL. Autorzy w szczegółowy sposób pokażą Ci, jak tworzyć aplikacje z wykorzystaniem biblioteki Swing. Dodatkowo przedstawią, w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo w tworzonych przez Ciebie aplikacjach. Wszystkie te - oraz wiele innych - zagadnienia zostaną przedstawione w przystępny i sprawdzony sposób!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dowiedz się, jakie prawa rządzą programowaniem obiektowym oraz jak wykorzystać interfejsy i obsługę wyjątków. Dodatkowo masz możliwość zapoznania się z elementami projektowania i tworzenia interfejsu użytkownika. W ostatnim rozdziale autorzy omawiają wielowątkowość oraz sposób zastosowania tego typu rozwiązań w codziennej pracy programisty języka Java.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka „JavaServer Faces. Wydanie II” prezentuje gruntownie zaktualizowaną wiedzę dotyczącą JSF oraz wyczerpujące omówienia najnowszych udoskonaleń mechanizmów wiążących tę technologię z platformą Java EE 5, a także analizę rozszerzeń interfejsów API.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych" to doskonały podręcznik, za którego pomocą opanujesz niesamowite możliwości platformy .NET 2.0 w zakresie budowania systemów sieciowych. Dowiesz się, jak działają aplikacje ASP.NET, jak tworzyć formularze na stronach WWW i korzystać ze standardowych kontrolek udostępnianych przez platformę .NET 2.0.
- Druk pkt
ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych
Niedostępna
-
Książka "C# i .NET" przedstawia możliwości platformy .NET i napisanego specjalnie dla niej języka C#. Opisuje elementy platformy, składnię i możliwości języka C# oraz zagadnienia związane z tworzeniem programów za pomocą tych narzędzi.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "C++. Inżynieria programowania" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++. Inżynieria programowania" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++. Inżynieria programowania" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Core C++: A Software Engineering Approach
- Tłumaczenie:
- Daniel Kaczmarek (rozdz. 1 - 6), Adam Majczak (rozdz. 7 - 11), Rafał Szpoton (rozdz. 12 - 19)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1171-1, 8373611711
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-12-16
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2111
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
Programowanie » Inżynieria oprogramowania
- Serie wydawnicze: Core
Spis treści książki
- Co odróżnia tę książkę od innych książek o C++? (15)
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (17)
- Jak korzystać z tej książki? (17)
- Konwencje stosowane w książce (18)
- Dostęp do kodów źródłowych (19)
- Źródła kryzysu oprogramowania (24)
- Rozwiązanie 1. - wyeliminowanie programistów (28)
- Rozwiązanie 2. - ulepszone techniki zarządzania (30)
- Metoda wodospadu (31)
- Szybkie tworzenie prototypu (32)
- Rozwiązanie 3. - projektowanie złożonego i rozwlekłego języka (33)
- Podejście zorientowane obiektowo - czy dostaniemy coś za nic? (34)
- Na czym polega praca projektanta? (35)
- Jakość projektu - spójność (37)
- Jakość projektu - łączność (37)
- Jakość projektu - wiązanie danych i funkcji (38)
- Jakość projektu - ukrywanie informacji i kapsułkowanie (40)
- Sprawa projektowania - konflikty nazewnictwa (41)
- Sprawa projektowania - inicjalizacja obiektu (42)
- Czym jest obiekt? (43)
- Zalety stosowania obiektów (44)
- Charakterystyka języka C++ (45)
- Cele języka C - wydajność, czytelność, piękno i przenośność (45)
- Cele języka C++ - klasy ze wsteczną zgodnością z C (47)
- Podsumowanie (50)
- Podstawowa struktura programu (54)
- Dyrektywy preprocesora (56)
- Komentarze (60)
- Deklaracje i definicje (63)
- Instrukcje i wyrażenia (69)
- Funkcje i wywołania funkcji (77)
- Klasy (86)
- Praca z narzędziami programistycznymi (90)
- Podsumowanie (94)
- Wartości i ich typy (96)
- Typy całkowitoliczbowe (98)
- Kwalifikatory typu całkowitoliczbowego (100)
- Znaki (104)
- Wartości logiczne (106)
- Typy liczb zmiennoprzecinkowych (107)
- Praca z wyrażeniami C++ (109)
- Operatory o wysokim priorytecie (110)
- Operatory arytmetyczne (111)
- Operatory przesunięcia (114)
- Bitowe operatory logiczne (115)
- Operatory relacji i równości (118)
- Operatory logiczne (120)
- Operatory przypisania (122)
- Operator warunkowy (123)
- Operator przecinkowy (124)
- Wyrażenia mieszane - ukryte zagrożenia (125)
- Podsumowanie (131)
- Instrukcje i wyrażenia (134)
- Instrukcje warunkowe (136)
- Standardowe formy instrukcji warunkowych (136)
- Częste błędy w instrukcjach warunkowych (140)
- Zagnieżdżone instrukcje warunkowe i ich optymalizacja (152)
- Iteracje (158)
- Zastosowanie pętli WHILE (159)
- Iteracje w pętli DO-WHILE (167)
- Iteracje w pętli FOR (170)
- Instrukcje skoków w C++ (173)
- Instrukcja BREAK (174)
- Instrukcja CONTINUE (177)
- Instrukcja GOTO (178)
- Instrukcje skoków RETURN i EXIT (179)
- Instrukcja SWITCH (183)
- Podsumowanie (186)
- Tablice jako agregaty homogeniczne (188)
- Tablice jako wektory wartości (188)
- Definiowanie tablic C++ (190)
- Operacje na tablicach (193)
- Sprawdzanie poprawności indeksów (194)
- Tablice wielowymiarowe (197)
- Definiowanie tablic znaków (200)
- Operacje na tablicach znaków (202)
- Funkcje łańcuchowe a błędy pamięci (204)
- Dwuwymiarowe tablice znaków (208)
- Przepełnienie tablic w algorytmach je wypełniających (210)
- Definiowanie typów tablicowych (214)
- Struktury jako agregaty heterogeniczne (216)
- Definiowanie struktur jako typów zdefiniowanych przez programistę (216)
- Tworzenie i inicjalizowanie zmiennych strukturalnych (217)
- Struktury hierarchiczne i ich komponenty (219)
- Operacje na zmiennych strukturalnych (220)
- Definiowanie struktur w programach złożonych z wielu plików (222)
- Unie, typy wyliczeniowe i pola bitowe (223)
- Unie (223)
- Typy wyliczeniowe (227)
- Pola bitowe (229)
- Podsumowanie (233)
- Zasięg nazw jako narzędzie współpracy (236)
- Zasięgi leksykalne C++ (236)
- Konflikty nazw w tym samym zasięgu (237)
- Stosowanie takich samych nazw w zasięgach niezależnych (241)
- Stosowanie takich samych nazw w zasięgach zagnieżdżonych (241)
- Zasięg zmiennych pętli (246)
- Zarządzanie pamięcią - klasy pamięci (246)
- Zmienne automatyczne (248)
- Zmienne zewnętrzne (251)
- Zmienne statyczne (257)
- Zarządzanie pamięcią - zastosowanie sterty (261)
- Wskaźniki C++ jako zmienne o określonym typie (263)
- Alokowanie pamięci na stercie (268)
- Tablice i wskaźniki (273)
- Tablice dynamiczne (276)
- Struktury dynamiczne (290)
- Operacje wejścia i wyjścia na plikach (300)
- Zapisywanie do pliku (301)
- Odczyt z pliku (304)
- Plikowe obiekty wejścia-wyjścia (308)
- Podsumowanie (311)
- Funkcje w C++ jako narzędzie modularyzacji programu (317)
- Deklaracje funkcji (318)
- Definicje funkcji (319)
- Wywołania funkcji (320)
- Promocja i konwersja argumentów funkcji (323)
- Przekazywanie parametrów do funkcji w C++ (326)
- Przekazanie parametru przez wartość (326)
- Przekazanie parametrów poprzez wskaźnik (328)
- Przekazanie parametrów do funkcji charakterystycznej dla C++ - poprzez referencję (336)
- Struktury (341)
- Tablice (348)
- Więcej o konwersjach typów (352)
- Zwracanie wartości z funkcji (355)
- Funkcje wplecione - inline (361)
- Parametry funkcji z wartościami domyślnymi (364)
- Przeciążanie nazw funkcji (370)
- Podsumowanie (377)
- Kohezja (385)
- Sprzęganie (386)
- Niejawne sprzężenie (386)
- Jawne sprzężenie (390)
- Jak zredukować intensywność sprzęgania? (395)
- Hermetyzacja danych (400)
- Ukrywanie danych (407)
- Większy przykład hermetyzacji danych (413)
- Wady hermetyzacji danych przy użyciu funkcji (422)
- Podsumowanie (425)
- Podstawowa składnia definicji klasy (430)
- Połączenie danych i operacji (430)
- Eliminowanie konfliktów nazw (435)
- Implementacja kodów metod poza definicją klasy (439)
- Definiowane obiektów przechowywanych w pamięci różnych kategorii (443)
- Kontrolowanie dostępu do komponentów klasy (444)
- Inicjowanie obiektów danej klasy (451)
- Konstruktory - jako metody (452)
- Konstruktory domyślne (455)
- Konstruktory kopiujące (457)
- Konstruktory konwersji (461)
- Destruktory (463)
- Co i kiedy, czyli co naprawdę robią konstruktory i destruktory (468)
- Widoczność nazw w obrębie klasy i przesłanianie nazw przy zagnieżdżaniu (469)
- Zarządzanie pamięcią za pomocą operatorów i wywołań funkcji (472)
- Zastosowanie w kodzie klienta obiektów zwracanych przez funkcje (476)
- Zwrot wskaźników i referencji (476)
- Zwrot obiektów z funkcji (479)
- Więcej o stosowaniu słowa kluczowego const (482)
- Statyczne komponenty klas (488)
- Zastosowanie zmiennych globalnych jako charakterystyk klas (489)
- Czwarte znaczenie słowa kluczowego static (491)
- Inicjowanie statycznych pól danych (492)
- Statyczne metody (493)
- Podsumowanie (497)
- Przeciążanie operatorów (501)
- Ograniczenia w przeciążaniu operatorów (510)
- Które operatory nie mogą być poddane przeciążaniu? (510)
- Ograniczenia typów wartości zwracanych przez funkcje operatorowe (512)
- Ograniczenia liczby parametrów funkcji operatorowych (514)
- Ograniczenia wynikające z priorytetu operatorów (515)
- Przeciążone operatory jako komponenty składowe klas (516)
- Zastępowanie funkcji globalnej metodą należącą do klasy (516)
- Zastosowanie komponentów klas w operacjach łańcuchowych (519)
- Zastosowanie słowa kluczowego const (521)
- Analiza przedmiotowa - ułamki zwykłe (523)
- Mieszane typy danych jako parametry (533)
- Funkcje zaprzyjaźnione "friend" (541)
- Podsumowanie (556)
- Więcej o przekazywaniu obiektów poprzez wartość (559)
- Przeciążanie operatorów w klasach nie będących klasami numerycznymi (566)
- Klasa String (567)
- Dynamiczne zarządzanie pamięcią na stercie (569)
- Ochrona danych na stercie należących do obiektu od strony kodu klienta (574)
- Przeciążony operator konkatenacji łańcuchów znakowych (574)
- Zapobieganie wyciekom pamięci (577)
- Ochrona integralności programu (578)
- Jak "stąd" przejść "tam"? (583)
- Więcej o konstruowaniu kopii obiektów (585)
- Sposób na zachowanie integralności programu (585)
- Semantyka referencji i semantyka wartości (590)
- Konstruktor kopiujący definiowany przez programistę (592)
- Zwrot poprzez wartość (597)
- Ograniczenia skuteczności konstruktorów kopiujących (600)
- Przeciążenie operatora przypisania (601)
- Problem z dodaną przez kompilator obsługą operatora przypisania (602)
- Przeciążenie przypisania - wersja pierwsza (z wyciekiem pamięci) (603)
- Przeciążenie przypisania - wersja następna (samoprzypisanie) (604)
- Przeciążenie przypisania - jeszcze jedna wersja (wyrażenia łańcuchowe) (605)
- Pierwszy środek zapobiegawczy - więcej przeciążania (610)
- Drugi środek zapobiegawczy - zwrot wartości poprzez referencję (611)
- Rozważania praktyczne - jak chcielibyśmy to zaimplementować? (612)
- Podsumowanie (616)
- Wykorzystywanie obiektów jako danych składowych (623)
- Składnia C++ dotycząca złożenia klas (625)
- Dostęp do danych składowych komponentów klasy (626)
- Dostęp do danych składowych parametrów metody (629)
- Inicjalizacja obiektów złożonych (630)
- Wykorzystanie domyślnych konstruktorów komponentów (632)
- Wykorzystanie listy inicjalizującej składowe (638)
- Dane składowe ze specjalnymi właściwościami (644)
- Stałe dane składowe (645)
- Dane składowe określone przez referencje (646)
- Wykorzystywanie obiektów w charakterze danych składowych ich własnej klasy (649)
- Wykorzystywanie statycznych danych składowych w charakterze składowych ich własnych klas (651)
- Klasy kontenerów (654)
- Klasy zagnieżdżone (670)
- Klasy zaprzyjaźnione (673)
- Podsumowanie (676)
- Traktowanie podobnych klas (679)
- Łączenie cech podklas w jednej klasie (681)
- Przekazywanie odpowiedzialności za integralność programu do klasy serwera (683)
- Oddzielenie klas dla każdego rodzaju obiektu serwera (688)
- Wykorzystywanie dziedziczenia w języku C++ w celu łączenia powiązanych klas (691)
- Składnia dziedziczenia w języku C++ (694)
- Różne tryby dziedziczenia z klasy bazowej (695)
- Definiowanie oraz wykorzystywanie obiektów klas bazowych oraz klas pochodnych (699)
- Dostęp do usług klasy bazowej oraz pochodnej (701)
- Dostęp do komponentów bazowych w obiektach klasy pochodnej (706)
- Dziedziczenie publiczne (706)
- Dziedziczenie chronione (711)
- Dziedziczenie prywatne (716)
- Zwiększanie dostępu do składowych bazowych w klasie pochodnej (718)
- Domyślny tryb dziedziczenia (720)
- Reguły zakresu widoczności oraz rozwiązywanie nazw przy stosowaniu dziedziczenia (722)
- Przeciążanie oraz ukrywanie nazw (725)
- Wywoływanie metody klasy bazowej ukrytej przez klasę pochodną (729)
- Wykorzystanie dziedziczenia w celu rozwoju programu (733)
- Konstruktory oraz destruktory klas pochodnych (736)
- Wykorzystanie list inicjalizujących w konstruktorach klas pochodnych (740)
- Destruktory w przypadku dziedziczenia (743)
- Podsumowanie (745)
- Wybór techniki wielokrotnego wykorzystywania kodu (749)
- Przykład relacji typu klient-serwer pomiędzy klasami (749)
- Ponowne wykorzystanie kodu poprzez ludzką inteligencję - po prostu zrób to jeszcze raz (753)
- Ponowne użycie kodu poprzez kupowanie usług (755)
- Ponowne wykorzystanie kodu poprzez dziedziczenie (759)
- Dziedziczenie wraz z ponownym zdefiniowaniem funkcji (764)
- Plusy i minusy dziedziczenia oraz złożenia (766)
- Język UML (768)
- Cele stosowania języka UML (768)
- Podstawy UML - Notacja klas (772)
- Podstawy UML - notacja relacji (773)
- Podstawy UML - notacja dla agregacji oraz uogólnienia (774)
- Podstawy UML - notacja krotności (776)
- Studium przypadku - wypożyczalnia filmów (778)
- Klasy oraz ich skojarzenia (779)
- Widoczność klasy oraz podział odpowiedzialności (796)
- Widoczność klas oraz relacje pomiędzy klasami (797)
- Przekazywanie odpowiedzialności do klas serwera (799)
- Stosowanie dziedziczenia (801)
- Podsumowanie (804)
- Konwersje pomiędzy klasami niepowiązanymi (809)
- Ścisła oraz słaba kontrola typów (812)
- Konstruktory konwertujące (813)
- Rzutowania pomiędzy wskaźnikami (lub referencjami) (815)
- Operatory konwersji (816)
- Konwersje pomiędzy klasami powiązanymi poprzez dziedziczenie (817)
- Konwersje bezpieczne oraz niebezpieczne (818)
- Konwersje wskaźników oraz referencji do obiektów (824)
- Konwersje wskaźników oraz referencji występujących w charakterze argumentów (833)
- Funkcje wirtualne - kolejny nowy pomysł (840)
- Wiązanie dynamiczne - podejście tradycyjne (843)
- Wiązanie dynamiczne - podejście obiektowe (852)
- Wiązanie dynamiczne - funkcje wirtualne (861)
- Wiązanie dynamiczne oraz statyczne (865)
- Funkcje czysto wirtualne (869)
- Funkcje wirtualne - destruktory (873)
- Wielodziedziczenie - kilka klas bazowych (875)
- Wielodziedziczenie - reguły dostępu (877)
- Konwersje pomiędzy klasami (878)
- Wielodziedziczenie - konstruktory oraz destruktory (880)
- Wielodziedziczenie - niejednoznaczności (881)
- Wielodziedziczenie - grafy skierowane (884)
- Czy wielodziedziczenie jest przydatne? (885)
- Podsumowanie (886)
- Przeciążanie operatorów - krótki wstęp (890)
- Operatory jednoargumentowe (898)
- Operatory inkrementacji oraz dekrementacji (899)
- Przyrostkowe operatory przeciążone (907)
- Operatory konwersji (910)
- Operatory indeksowania oraz wywołania funkcji (918)
- Operator indeksowania (918)
- Operator wywołania funkcji (927)
- Operatory wejścia-wyjścia (933)
- Przeciążanie operatora >> (933)
- Przeciążanie operatora << (937)
- Podsumowanie (939)
- Prosty przykład projektowania klas przeznaczonych do wielokrotnego wykorzystania (942)
- Składnia definicji klasy szablonu (951)
- Specyfikacja klasy szablonu (952)
- Konkretyzacja szablonu (953)
- Implementacja funkcji szablonu (955)
- Szablony zagnieżdżone (962)
- Klasy szablonów z wieloma parametrami (963)
- Kilka parametrów określających typ (963)
- Szablony z parametrami określonymi za pomocą stałego wyrażenia (967)
- Związki pomiędzy konkretyzacjami klas szablonów (970)
- Zaprzyjaźnione klasy szablonów (970)
- Zagnieżdżone klasy szablonów (974)
- Szablony ze składowymi statycznymi (977)
- Specjalizacje szablonów (979)
- Funkcje szablonowe (983)
- Podsumowanie (985)
- Prosty przykład obsługi wyjątków (988)
- Składnia wyjątków w języku C++ (995)
- Generowanie wyjątków (997)
- Przechwytywanie wyjątków (998)
- Deklaracja wyjątków (1005)
- Przekazywanie wyjątków (1007)
- Wykorzystywanie wyjątków z obiektami (1011)
- Składnia generowania, deklaracji oraz przechwytywania obiektów (1011)
- Wykorzystywanie dziedziczenia podczas stosowania wyjątków (1015)
- Wyjątki zdefiniowane w bibliotece standardowej (1020)
- Operatory rzutowania (1021)
- Operator static_cast (1022)
- Operator reinterpret_cast (1026)
- Operator const_cast (1026)
- Operator dynamic_cast (1029)
- Operator typeid (1032)
- Podsumowanie (1033)
- C++ jako tradycyjny język programowania (1036)
- Wbudowane typy danych języka C++ (1036)
- Wyrażenia języka C++ (1038)
- Przepływ kontroli w programie C++ (1040)
- C++ jako język modułowy (1041)
- Typy agregacyjne języka C++ - tablice (1042)
- Typy agregacyjne języka C++ - struktury, unie, wyliczenia (1043)
- Funkcje C++ jako narzędzia modularyzacji (1044)
- Funkcje C++ - przekazywanie parametrów (1046)
- Zakres widoczności oraz klasy pamięci w języku C++ (1048)
- C++ jako język obiektowy (1049)
- Klasy języka C++ (1050)
- Konstruktory, destruktory oraz operatory przeciążone (1051)
- Składanie klas oraz dziedziczenie (1052)
- Funkcje wirtualne oraz klasy abstrakcyjne (1054)
- Szablony (1055)
- Wyjątki (1056)
- Język C++ a konkurencja (1058)
- Język C++ a starsze języki programowania (1058)
- Język C++ a Visual Basic (1058)
- Język C++ a C (1059)
- Język C++ a Java (1060)
- Podsumowanie (1062)
Wprowadzenie (15)
Część I Wprowadzenie do programowania w języku C++ (21)
Rozdział 1. Podejście zorientowane obiektowo - co je wyróżnia? (23)
Rozdział 2. Szybki start - krótki przegląd języka C++ (53)
Rozdział 3. Praca z danymi i wyrażeniami w C++ (95)
Rozdział 4. Sterowanie przebiegiem programu C++ (133)
Rozdział 5. Agregacja za pomocą typów danych zdefiniowanych przez programistę (187)
Rozdział 6. Zarządzanie pamięcią - stos i sterta (235)
Część II Programowanie obiektowe w C++ (313)
Rozdział 7. Programowanie w C++ z zastosowaniem funkcji (315)
Rozdział 8. Programowanie obiektowe z zastosowaniem funkcji (381)
Rozdział 9. Klasy w C++ jako jednostki modularyzacji (427)
Rozdział 10. Funkcje operatorowe - jeszcze jeden dobry pomysł (499)
Rozdział 11. Konstruktory i destruktory - potencjalne problemy (557)
Część III Programowanie obiektowe przy wykorzystaniu agregacji oraz dziedziczenia (619)
Rozdział 12. Klasy złożone - pułapki i zalety (621)
Rozdział 13. Klasy podobne - jak je traktować? (677)
Rozdział 14. Wybór pomiędzy dziedziczeniem a złożeniem (747)
Część IV Zaawansowane wykorzystanie języka C++ (805)
Rozdział 15. Funkcje wirtualne oraz inne zaawansowane sposoby wykorzystania dziedziczenia (807)
Rozdział 16. Zaawansowane wykorzystanie przeciążania operatorów (889)
Rozdział 17. Szablony - jeszcze jedno narzędzie projektowania (941)
Rozdział 18. Programowanie przy użyciu wyjątków (987)
Rozdział 19. Czego nauczyłeś się dotychczas? (1035)
Dodatki (1063)
Skorowidz (1065)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(54,50 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach. Praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach. Praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: C++. Inżynieria programowania Victor Shtern (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(1)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie