ABC MS Office 2010 PL
- Autor:
- Adam Jaronicki
- Promocja Przejdź
Opis książki: ABC MS Office 2010 PL
Poznaj ogromne możliwości pakietu MS Office 2010 PL
i twórz profesjonalne dokumenty
- Jak rozmieszczać tekst w tabeli?
- Jak zarządzać arkuszami skoroszytu?
- Jak szybko zbudować prezentację na podstawie szablonu?
Microsoft Office 2010 kontynuuje rewolucyjne zmiany swojego poprzednika - pakietu Microsoft Office 2007. Możliwości najnowszej wersji są jednak jeszcze większe, zestaw funkcji – bogatszy, a obsługa łatwiejsza i bardziej klarowna. Dzięki dużej ilości różnego typu szablonów i wzorców Microsoft Office 2010 w znaczącym stopniu wyręcza użytkownika w formatowaniu dokumentów, co pozwoli Ci przede wszystkim skupić się na pracy nad ich treścią. Natomiast odpowiednie funkcje w programach Word, PowerPoint i Excel pomogą ci uzyskać atrakcyjny efekt końcowy plików tekstowych, tabel, wykresów czy prezentacji.
Książka "ABC MS Office 2010 PL" pomoże Ci szybko zapoznać się z ogromnymi możliwościami pakietu Microsoft Office 2010 i bez trudności rozpocząć samodzielną pracę z jego programami. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się tworzyć profesjonalnie wyglądające dokumenty, dynamiczne prezentacje multimedialne oraz sprawnie działające arkusze kalkulacyjne. Z tego przewodnika dowiesz się jak korzystać zarówno z podstawowych, jak i najbardziej zaawansowanych funkcji i narzędzi, m.in. takich jak edycja równań matematycznych w programie Word, stosowanie polecenia Autosumowanie w Excelu oraz animowanie obiektów SmartArt w programie PowerPoint. Z tym przewodnikiem obsługa najnowszego pakietu MS Office nie będzie miała dla ciebie żadnych tajemnic.
- Instalacja pakietu i środowisko pracy
- Edycja tekstu i formatowanie w programie Word
- Obiekty graficzne i równania matematyczne
- Arkusz kalkulacyjny, tabele i wykresy w Excelu
- Automatyzacja obliczeń
- Przeprowadzanie operacji obliczeniowych
- Funkcje i porządkowanie danych
- Dynamiczne prezentacje multimedialne – PowerPoint
- Wstawianie łączy, animacji i plików dźwiękowych
- Rozpowszechnianie prezentacji – strona WWW i dokument PDF
Ty skoncentruj się na treści swojej pracy, resztę wykona za ciebie Microsoft Office 2010
Wybrane bestsellery
-
Chyba nikt nie mógł przewidzieć, że komputer i Internet tak szybko staną się nieodłącznymi towarzyszami naszego codziennego życia. Czy tego chcemy, czy nie, nadszedł moment, aby się z nimi zaprzyjaźnić. W przeciwnym razie nadal będziemy tracić mnóstwo czasu na czekanie w kolejkach i „analog...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
30.38 zł
49.00 zł(-38%) -
Znakomite szkolenie Excel — tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych zostało zaprojektowane tak, byś po jego zakończeniu potrafił samodzielnie analizować dane za pomocą tabel przestawnych oraz przedstawiać je w formie graficznej na wykresach przestawnych. Przekonaj się, jaki ...
Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.05 zł
49.00 zł(-55%) -
Poznaj konstrukcje języka VBA i naucz się przeprowadzać obliczenia za jego pomocą. Odkryj zastosowania formantów, zapanuj nad danymi opisującymi datę i czas, dowiedz się, jak radzić sobie z tekstami i wykorzystaj funkcje definiowane przez użytkownika. Przekonaj się też, do czego mogą Ci się przyd...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.49 zł
99.00 zł(-49%) -
Office 365 można dostosowywać do swoich potrzeb. Oznacza to, że nie trzeba wykupywać abonamentu na korzystanie ze wszystkich możliwości, jakie dostarcza producent. Z szerokiego pakietu usług klient wybiera te, które sprawdzą się w jego firmie, i tylko za dostęp do nich płaci. Skąd jednak początku...
Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.74 zł
39.90 zł(-38%) -
Niniejsza książka jest zaktualizowanym wydaniem unikalnego przewodnika po języku VBA. W przystępny sposób wyjaśniono tu wiele złożonych zagadnień, dzięki czemu szybko zaczniesz pisać programy, które automatyzują wykonywanie różnych zadań w Excelu. Będą to zarówno proste makra, jak i wyrafinowane ...
Excel 2016 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha Excel 2016 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje pozwalające na utworzenie i skonfigurowanie bazy danych, a także je podstawowych obiektów, czyli tabel. Odkryjesz, na czym polega genialny pomysł z relacyjnością bazy danych, i nauczysz się ustanawiać relacje między obiektami. Dowiesz się także, jak p...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
ABC Word 2016 PL to książka, która pomoże Ci odkryć najistotniejsze funkcje najnowszej wersji Worda. Dowiesz się z niej, jak wygodnie korzystać z programu, tworzyć różne typy dokumentów, zmieniać czcionki, odstępy lub interlinie. Zobaczysz, jak korzystać z szablonów, wstawiać tabele, importować i...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Wykorzystaj funkcje programu Excel 2021 do budowy arkuszy kalkulacyjnych, które rozwiązują problemy biznesowe i dostarczają wiarygodnych odpowiedzi. Bazując na swoim niezrównanym doświadczeniu, Paul McFedries pomoże w pełni wykorzystać potencjał istniejących formuł i funkcji, u...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
80.99 zł
89.99 zł(-10%) -
Microsoft Office to standard na rynku oprogramowania biurowego, używają go firmy, szkoły, biura i urzędy na całym świecie. Niezależnie, czy chodzi o tworzenie i formatowanie dokumentów tekstowych, gromadzenie, przetwarzanie i wizualizację danych, opracowywanie różnego rodzaju prezentacji biznesow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Przejmij kontrolę nad komunikacją w małej firmie i popraw produktywność dzięki usługom chmury Microsoft Office 365. Precyzyjny opis, łatwe do przejścia procedury i praktyczne porady zamieszczone w tej książce pozwalają każdemu, a nie tylko ekspertom IT, dowiedzieć się, jak implementować usługi Of...
Korzystanie z usług Microsoft Office 365 Prowadzenie małej firmy w chmurze Korzystanie z usług Microsoft Office 365 Prowadzenie małej firmy w chmurze
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.37 zł
69.30 zł(-10%)
Adam Jaronicki - pozostałe książki
-
Książka ABC MS Office 2016 PL szybko wprowadzi Cię w świat tworzenia i formatowania dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji multimedialnych — z wykorzystaniem zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się, jakie narzędzia masz do dyspozycji i do cz...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Ta książka pomoże Ci szybko zapoznać się z ogromnymi możliwościami trzech najważniejszych programów wchodzących w skład pakietu, czyli Worda, Excela i PowerPointa. Przedstawione w niej przykłady krok po kroku wprowadzą Cię w arkana tworzenia, edycji, formatowania i publikowania atrakcyjnych wizua...(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)
19.50 zł
39.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2615-1, 9788324626151
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-10-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7820-4, 9788324678204
- Data wydania ebooka:
-
2013-04-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x228
- Numer z katalogu:
- 5693
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » MS Office
- Serie wydawnicze: ABC
Spis treści książki
- Co nowego? (11)
- Nowoczesny wygląd i wygodna obsługa (11)
- Sposoby zapisu dokumentów (12)
- Instalacja pakietu biurowego (13)
- Wybór wersji (13)
- Przebieg instalacji (14)
- Pierwsze uruchomienie (15)
- Poznaj środowisko pracy (16)
- Wstążka (17)
- Dodatkowe paski (20)
- Dodatkowe okna i menu (22)
- Dodatkowe informacje (24)
- Pierwsze kroki w edytorze (27)
- Linijka i suwaki przewijania (27)
- Zmiana widoku i powiększenia dokumentu (28)
- Wybór formatu strony (30)
- Korzystanie z klawiatury (31)
- Cofanie, ponawianie i powtarzanie operacji (33)
- Wstawianie symboli (34)
- Zasady poprawnego wpisywania tekstu (34)
- Poprawianie struktury dokumentu (39)
- Zapisywanie, otwieranie i tworzenie nowych dokumentów (40)
- Zapisywanie dokumentów (40)
- Otwieranie dokumentów (43)
- Tworzenie nowego dokumentu (46)
- Współpraca z MS Office 97 - 2003 (47)
- Eksport do formatu PDF (i innych) (48)
- Usprawnianie edycji (48)
- Przechodzenie do wybranego miejsca w dokumencie (49)
- Zaznaczanie fragmentów dokumentu (50)
- Kopiowanie i przenoszenie poprzez Schowek (51)
- Szybkie kopiowanie i przenoszenie metodą przeciągnij i upuść (55)
- Znajdowanie i zamiana tekstu oraz innych obiektów (57)
- Narzędzia językowe (60)
- Autokorekta (60)
- Sprawdzanie pisowni (64)
- Słownik wyrazów bliskoznacznych (66)
- Praca z tekstami obcojęzycznymi (68)
- Formatowanie czcionki (72)
- Szybkie formatowanie przy wykorzystaniu Wstążki (72)
- Dodatkowe ustawienia w oknie dialogowym (76)
- Litery wielkie i małe - zamiana (76)
- Formatowanie akapitów - kształtowanie bloków tekstu (78)
- Wyrównanie akapitu (79)
- Wcięcia akapitu (79)
- Interlinie i odstępy między akapitami (82)
- Obramowanie i cieniowanie (83)
- Obramowanie akapitu i tekstu (84)
- Cieniowanie akapitu i tekstu (88)
- Obramowanie i tło strony (89)
- Jak usprawnić formatowanie (90)
- Malarz formatów (90)
- Znajdowanie i zamiana elementów formatowania (92)
- Style i motywy, czyli automatyzacja formatowania (93)
- Galeria stylów - stosowanie stylów wbudowanych (93)
- Szybkie formatowanie poprzez zmianę motywu (95)
- Szybkie formatowanie poprzez zmianę zestawu stylów (96)
- Samodzielna zmiana wyglądu stylu (96)
- Tworzenie własnych stylów (97)
- Przechowywanie stylów w szablonach (98)
- Listy numerowane i punktowane (99)
- Wprowadzanie numeracji lub punktorów (99)
- Ustalanie pozycji numeracji (101)
- Ustalanie wartości początkowej listy (102)
- Listy wielopoziomowe (zagnieżdżone) (102)
- Sterowanie przepływem tekstu (103)
- Dzielenie wyrazów (103)
- Spacja nierozdzielająca (105)
- Łącznik nierozdzielający (106)
- Ręczny podział wiersza (106)
- Ręczny podział strony (107)
- Podział akapitu pomiędzy stronami (108)
- Kolumny typu gazetowego (109)
- Formatowanie kolumn (109)
- Sterowanie przepływem tekstu pomiędzy kolumnami (110)
- Rozmieszczanie tekstu za pomocą tabulacji i tabulatorów (111)
- Wstawianie znaków tabulacji (111)
- Sterowanie szerokością znaków tabulacji za pomocą tabulatorów (112)
- Szybkie przygotowanie tabeli (115)
- Budowanie tabeli (115)
- Formatowanie tabeli (120)
- Wzbogacanie tekstu obiektami graficznymi (122)
- Obrazy (122)
- Cliparty (124)
- Kształty (124)
- Grafika SmartArt (125)
- Obiekty tekstowe (127)
- Napisy ozdobne WordArt (127)
- Pola tekstowe (128)
- Inicjały (129)
- Drukowanie dokumentu (130)
- Podgląd wydruku (130)
- Ustawienia wydruku (130)
- Praca z długimi dokumentami (133)
- Nagłówki i stopki (133)
- Strona tytułowa (136)
- Przypisy dolne i końcowe (137)
- Automatyczne generowanie spisu treści (138)
- Przygotowanie struktury dokumentu (138)
- Wstawianie spisu treści (139)
- Korespondencja seryjna (140)
- Przygotowanie bazy danych (141)
- Listy seryjne (141)
- Adresowanie kopert (144)
- Seryjne wiadomości e-mail (144)
- Edycja równań matematycznych (145)
- Wstawianie równania (145)
- Edycja równania (145)
- Formatowanie równania (149)
- Rozpoczynamy pracę z Excelem (151)
- Do czego służy Excel (151)
- Uruchamianie (152)
- Co widać w oknie Excela (152)
- Widoki i powiększanie arkusza (154)
- Edytowanie danych w arkuszu (154)
- "Komórkowa" budowa arkusza (154)
- Wpisywanie liczb i tekstu (155)
- Wprowadzanie poprawek i wycofywanie zmian (158)
- Zarządzanie arkuszami skoroszytu (159)
- Zapisywanie, otwieranie i tworzenie nowych skoroszytów (161)
- Zapisywanie skoroszytu (162)
- Otwieranie skoroszytów (163)
- Eksport zawartości skoroszytu do formatu PDF (i innych) (164)
- Budowanie struktury tabeli (164)
- Zaznaczanie komórek, kolumn i wierszy (164)
- Zmiana rozmiarów kolumn i wierszy (166)
- Wstawianie, usuwanie i ukrywanie kolumn i wierszy (167)
- Scalanie i rozdzielanie komórek (169)
- Formatowanie komórek w arkuszu (169)
- Wyrównanie i obrót zawartości komórki (169)
- Zawijanie tekstu w komórce (171)
- Obramowanie i wypełnienie komórek (172)
- Formatowanie czcionki (175)
- Formaty liczbowe, czyli sposób na zmianę wyglądu liczb (175)
- Automatyzacja formatowania: Malarz formatów, motywy i style (179)
- Mechanizmy usprawniające edycję (181)
- Szybkie przemieszczanie się w obszarze arkusza (181)
- Autouzupełnianie zawartości komórek (181)
- Kopiowanie i przenoszenie poprzez Schowek (182)
- Szybkie kopiowanie i przenoszenie metodą przeciągnij i upuść (186)
- Znajdowanie i zamienianie zawartości komórek (187)
- Wypełnianie komórek seriami danych i listami (189)
- Wstawianie serii liczb i dat (189)
- Listy niestandardowe (191)
- Listy rozwijane (192)
- Formatowanie stron i drukowanie (193)
- Podział arkusza na strony (193)
- Powtarzanie wierszy nagłówkowych (199)
- Nagłówki i stopki na stronach (199)
- Opcje wydruku (200)
- Automatyzacja obliczeń poprzez wprowadzanie formuł (201)
- Podstawowe działania obliczeniowe (201)
- Stosowanie nawiasów do określania kolejności działań (205)
- Szybkie kopiowanie formuł (206)
- Śledzenie powiązań pomiędzy komórkami (208)
- Stosowanie funkcji (209)
- Autosumowanie i inne funkcje podstawowe (209)
- Wyszukiwanie i wstawianie funkcji (212)
- Autouzupełnianie nazw funkcji (214)
- Uwaga na zaokrąglanie liczb! (215)
- Pozorne nieścisłości w obliczeniach (215)
- Dokładność obliczeń zgodna z dokładnością wyświetlaną (216)
- Zaokrąglanie liczb poprzez funkcję (217)
- Odwołania względne, bezwzględne i mieszane (218)
- Stosowanie odwołań względnych (ruchomych) (218)
- Wymuszanie odwołań bezwzględnych (nieruchomych) (219)
- Przykłady odwołań mieszanych (221)
- Zastępowanie odwołań nazwami (221)
- Działania warunkowe (223)
- Funkcja warunkowa (223)
- Formatowanie warunkowe (226)
- Funkcje w praktyce (228)
- Zagnieżdżanie funkcji (228)
- Funkcje statystyczne (230)
- Funkcje daty (231)
- Funkcje tekstowe (232)
- Porządkowanie danych (234)
- Podział kolumn (234)
- Eksport danych (235)
- Import danych (236)
- Tabele zamiast zakresów (237)
- Usuwanie duplikatów (239)
- Sortowanie danych (239)
- Filtrowanie wierszy (241)
- Analiza danych (244)
- Sumy częściowe - szybkie podsumowywanie danych (244)
- Tabele przestawne - przekrojowa analiza danych (245)
- Przedstawianie danych na wykresach (247)
- Wstawianie wykresu (247)
- Dopasowanie elementów wykresu (248)
- Zmiana wyglądu elementów na wykresie (250)
- Wskazywanie danych źródłowych (253)
- Dobór typu wykresu (255)
- Miniwykresy w pojedynczych komórkach (258)
- Ochrona arkusza i skoroszytu (259)
- Ochrona zawartości komórek w arkuszu (259)
- Ochrona całego skoroszytu (260)
- Ukrywanie formuł (261)
- Atrakcyjna forma przekazu (263)
- Zawartość slajdów (263)
- Przykładowe zastosowania (264)
- Szybkie tworzenie prezentacji na podstawie szablonu (265)
- Uruchamianie programu PowerPoint (265)
- Wybór szablonu (265)
- Uruchamianie pokazu (266)
- Co widać w oknie programu PowerPoint (266)
- Przechodzenie pomiędzy slajdami (268)
- Budowanie prezentacji od podstaw (269)
- Tworzenie nowej, pustej prezentacji na podstawie motywu (269)
- Zmiana motywu (269)
- Układy slajdów (270)
- Praca z tekstem (272)
- Formatowanie akapitów oraz list numerowanych i punktowanych (273)
- Kolumny na slajdzie (275)
- Dopisywanie notatek do slajdów (275)
- Porządkowanie slajdów (276)
- Zapisywanie prezentacji (281)
- Wzbogacanie prezentacji
- wstawianie ilustracji, wykresów i tabel (283)
- Co potrafi SmartArt (283)
- Edycja i formatowanie wykresu (286)
- Formatowanie prezentacji (288)
- Stosowanie motywów (288)
- Bezpośrednie formatowanie obiektów na slajdzie (289)
- Formatowanie zaawansowane - wykorzystanie wzorców slajdów (291)
- Wstawianie łączy (293)
- Co potrafi prezentacja interaktywna (293)
- Stosowanie odwołań do zasobów zewnętrznych (293)
- Dodawanie akcji do obiektów (296)
- Praktyczne zastosowania (297)
- "Ożywianie" pokazu - animacje obiektów (299)
- Przejścia slajdów (299)
- Animacje niestandardowe (300)
- Animowanie wykresów i SmartArtów (305)
- Wstawianie plików dźwiękowych i filmowych (306)
- Podkład muzyczny (306)
- Nagrywanie narracji (308)
- Klipy wideo (309)
- Przygotowanie i prowadzenie pokazu (312)
- Wybór slajdów przeznaczonych do wyświetlania (312)
- Ustawianie tempa prezentacji (313)
- Rozpowszechnianie prezentacji (315)
- Sterowanie przebiegiem pokazu (318)
1. Startujemy (11)
2. Word - poprawna edycja tekstu (27)
3. Word - profesjonalne formatowanie (71)
4. Word - narzędzia zaawansowane (133)
5. Excel - edycja i formatowanie danych
w arkuszu kalkulacyjnym (151)
6. Excel - obliczenia, analiza danych, wykresy (201)
7. PowerPoint - dynamiczne prezentacje multimedialne (263)
Skorowidz (321)
Oceny i opinie klientów: ABC MS Office 2010 PL Adam Jaronicki (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2018-01-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem