Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw. Wydanie V
- Autorzy:
- Cecil B. Bozarth, Robert B. Handfield
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 476
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw. Wydanie V
Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposób. Jeśli płynność łańcucha dostaw zostanie zachwiana, może dojść do poważnych konsekwencji dla całej organizacji. Z drugiej strony stosowanie technik i narzędzi zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw jest warunkiem rozwoju firmy. Menedżerowie dysponujący tymi umiejętnościami są cenionymi pracownikami.
To piąte, uzupełnione wydanie podręcznika zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw, uwzględniające obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Książka pozwala łatwo zrozumieć związek między potrzebami firmy, planowaniem jej rozwoju a technikami stosowanymi w zarządzaniu operacyjnym, zaopatrzeniu i logistyce. W spójny i wyczerpujący sposób przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne i wiele innych. Omawia też techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE. Dużo miejsca poświęcono tu zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. Treść została zorganizowana tak, aby maksymalnie wspierać proces przyswajania wiedzy i jej zrozumienia.
W książce:
- zasady podejmowania decyzji dotyczących organizacji produkcji i usług
- mierniki wydajności i mapowanie procesów
- zarządzanie jakością
- zarządzanie mocą produkcyjną i zaopatrzeniem
- planowanie zagregowane i model just-in-time
Zarządzanie operacjami i łańcuch dostaw? To po prostu musi działać dobrze!
Wybrane bestsellery
-
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać ambitne problemy algorytmiczne i projektować własne algorytmy. Materiałem do ćwiczeń są tu przykłady zaczerpnięte z konkursów programistycznych o światowej renomie. Dowiesz się, jak klasyfikować problemy, czym się kierować podczas wybierania struktury d...
Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.07 zł
89.00 zł(-37%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Ta książka jest przewodnikiem dla każdego, kto musi przekazywać informacje, robiąc przy tym użytek z danych. Szczególnie wartościowa będzie dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych. Pokazano tu prostą i intuicyjną technikę przedst...
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.97 zł
77.00 zł(-39%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Absolutnie nie! Dzięki tej książce nauczysz się metod pomocnych w opanowaniu dowolnego materiału. Techniki te opracowano na bazie osiągnięć neuronauki i psychologii kognitywnej, aby w maksymalny sposób wykorzystać cechy ludzkiego mózgu i jego naturalne możliwości. Poszczególne metody zostały doda...
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.14 zł
39.90 zł(-37%) -
Cathy Tanimura jest analityczką danych z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Odnosiła również sukcesy, budując zespoły do spraw analizy danych i tworząc potrzebną infrastrukturę. Zajmowała się także zarządzaniem zespołami w kilku czołowych firmach technologicznych. Od wielu lat używa języka SQ...
Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
69.00 zł(-37%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
62.37 zł
99.00 zł(-37%)
O autorach książki
2 Cecil B. Bozarth, Robert B. HandfieldProf. Cecil Bozarth jest ekspertem w dziedzinie zarządzania łańcuchami dostaw. Interesuje się również systemami informatycznymi stosowanymi w tej dziedzinie. Doradzał wielu znanym firmom. Zasiada w radzie programowej Journal of Operations Management.
Robert Handfield jest pracownikiem naukowym i doświadczonym konsultantem w dziedzinie zaopatrzenia i logistyki, napisał na ten temat kilka książek. Był redaktorem naczelnym Journal of Operations Management.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Introduction to Operations and Supply Chain Management (5th Edition)
- Tłumaczenie:
- Michał Lipa
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6747-0, 9788328367470
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-04-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6748-7, 9788328367487
- Data wydania ebooka:
-
2021-04-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 138241
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 76.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 51.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 125.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Zarządzanie projektami IT
Biznes IT » Inne
Biznes IT » IT w ekonomii
Spis treści książki
- Przedmowa (xi)
- Wprowadzenie (2)
- 1.1. Dlaczego warto studiować zarządzanie operacjami oraz łańcuchami dostaw? (3)
- Zarządzanie operacjami (4)
- Zarządzanie łańcuchem dostaw (6)
- 1.2. Ważne trendy (9)
- Zwinność (10)
- Technologie informatyczne (10)
- Ludzie (10)
- 1.3. Zarządzanie operacjami oraz łańcuchami dostaw a Twoja kariera (11)
- Organizacje zawodowe (12)
- Powiązania między różnymi obszarami funkcjonalnymi oraz między różnymi organizacjami (13)
- 1.4. Umiejętności zwiększające szanse zatrudnienia (14)
- Krytyczne myślenie (14)
- Współpraca (14)
- Umiejętność stosowania wiedzy i przeprowadzania analiz (15)
- Stosowanie technologii informatycznej i zdolności obliczeniowe (15)
- 1.5. Przeznaczenie i struktura niniejszej książki (15)
- Podsumowanie rozdziału (17)
- Najważniejsze pojęcia (17)
- Pytania do przemyślenia (17)
- Zadania (17)
- Studium przypadku (18)
- Bibliografia (19)
- Wprowadzenie (22)
- 2.1. Elementy firmy (22)
- 2.2. Strategia (22)
- 2.3. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw (25)
- Wartość dla klienta (26)
- Cztery wymiary wydajności (27)
- Trudne wybory pomiędzy różnymi wymiarami wydajności (29)
- Zdobywcy zamówień oraz kwalifikatory zamówień (29)
- Koordynacja ze strategią biznesową (30)
- Kluczowe kompetencje w obszarze operacji i łańcucha dostaw (32)
- Podsumowanie rozdziału (33)
- Najważniejsze wzory (34)
- Najważniejsze pojęcia (34)
- Rozwiązane zadanie (34)
- Pytania do przemyślenia (36)
- Zadania (36)
- Studium przypadku (38)
- Bibliografia (39)
- Wprowadzenie (41)
- 3.1. Procesy produkcyjne (42)
- Linie produkcyjne oraz produkcja ciągła (43)
- Produkcja jednostkowa (44)
- Produkcja seryjna (45)
- Produkcja stacjonarna (45)
- Hybrydowe procesy produkcyjne (45)
- Drukowanie przestrzenne (46)
- Łączenie procesów produkcyjnych w ramach łańcucha dostaw (47)
- Wybór procesu produkcyjnego (47)
- Macierz produkt-proces (47)
- 3.2. Indywidualizacja produktu w łańcuchu dostaw (48)
- Cztery poziomy indywidualizacji (48)
- Punkt indywidualizacji (48)
- 3.3. Procesy usługowe (51)
- Pakiet usług (52)
- Indywidualizacja usług (52)
- Kontakt z klientem (53)
- Pozycjonowanie usług (56)
- Usługi w łańcuchu dostaw (57)
- 3.4. Modele podejmowania decyzji dotyczących rozmieszczenia przestrzennego zasobów (58)
- Równoważenie linii (59)
- Przydzielanie pomieszczeń jednostkom funkcjonalnym (62)
- Podsumowanie rozdziału (66)
- Najważniejsze wzory (66)
- Najważniejsze pojęcia (66)
- Rozwiązane zadanie (67)
- Pytania do przemyślenia (69)
- Zadania (69)
- Studium przypadku (72)
- Bibliografia (73)
- Wprowadzenie (75)
- 4.1. Procesy biznesowe (76)
- Doskonalenie procesów biznesowych (77)
- 4.2. Mapowanie procesów biznesowych (79)
- Mapa procesu (79)
- Mapowanie procesów z podziałem na role (82)
- 4.3. Zarządzanie procesami biznesowymi i doskonalenie ich (84)
- Mierzenie wydajności procesów (84)
- Produktywność (84)
- Efektywność (86)
- Czas trwania cyklu (87)
- Benchmarking (88)
- Metoda six-sigma (89)
- Narzędzia ciągłego doskonalenia procesów biznesowych (91)
- 4.4. Wyzwania związane z procesami biznesowymi oraz model SCOR (98)
- Jak bardzo zestandaryzowane powinny być procesy? (98)
- Przebudowa procesów biznesowych (99)
- Koordynowanie zarządzania procesami w łańcuchu dostaw (99)
- Model SCOR (99)
- Podsumowanie rozdziału (101)
- Najważniejsze wzory (101)
- Najważniejsze pojęcia (102)
- Rozwiązane zadanie (102)
- Pytania do przemyślenia (104)
- Zadania (104)
- Studium przypadku (106)
- Bibliografia (106)
- Wprowadzenie (110)
- 5.1. Definicja jakości (110)
- 5.2. Całkowity koszt jakości (113)
- 5.3. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) (114)
- TQM a metoda six-sigma (117)
- 5.4. Statystyczna kontrola jakości (117)
- Wydolność procesu (118)
- Jakość six-sigma (120)
- Karty kontrolne (121)
- Wyrywkowa kontrola odbiorcza (127)
- Funkcja utraty jakości Taguchiego (129)
- 5.5. Zarządzanie jakością w ramach łańcucha dostaw (130)
- ISO 9000 (130)
- Zewnętrzne błędy w łańcuchu dostaw (131)
- Podsumowanie rozdziału (131)
- Najważniejsze wzory (131)
- Najważniejsze pojęcia (133)
- Wykorzystanie programu Microsoft Excel w zarządzaniu jakością (134)
- Rozwiązane zadanie (134)
- Pytania do przemyślenia (135)
- Zadania (136)
- Studium przypadku (140)
- Bibliografia (141)
- Wprowadzenie (143)
- 6.1. Moc produkcyjna (144)
- Mierniki mocy produkcyjnej (144)
- Czynniki wpływające na poziom mocy produkcyjnej (145)
- Czynniki związane z łańcuchem dostaw (145)
- 6.2. Trzy podstawowe strategie dopasowywania mocy produkcyjnej do popytu (145)
- 6.3. Metody oceny różnych opcji mocy produkcyjnej (147)
- Koszty (147)
- Popyt (149)
- Wartość oczekiwana (149)
- Drzewa decyzyjne (150)
- Analiza progu rentowności (152)
- Krzywe doświadczenia (153)
- Inne względy (156)
- 6.4. Rozumienie i analizowanie mocy produkcyjnej (157)
- Teoria ograniczeń (157)
- Teoria kolejek (160)
- Prawo Little'a (164)
- Podsumowanie rozdziału (166)
- Najważniejsze wzory (166)
- Najważniejsze pojęcia (168)
- Wykorzystanie programu Microsoft Excel w zarządzaniu mocą produkcyjną (168)
- Rozwiązane zadanie (169)
- Pytania do przemyślenia (170)
- Zadania (170)
- Studium przypadku (174)
- Bibliografia (174)
- Wprowadzenie (176)
- 6S.1. Inne ujęcia teorii kolejek (176)
- Założenia leżące u podstaw teorii kolejek (177)
- Wzory do teorii kolejek dla trzech różnych środowisk (177)
- 6S.2. Modelowanie symulacyjne (181)
- Symulacja Monte Carlo (182)
- Tworzenie i ocenianie modeli symulacyjnych za pomocą pakietu SimQuick (184)
- Podsumowanie suplementu (187)
- Pytania do przemyślenia (188)
- Zadania (188)
- Bibliografia (188)
- Wprowadzenie (190)
- 7.1. Dlaczego zarządzanie zaopatrzeniem jest tak ważne? (191)
- Globalny wymiar zarządzania zaopatrzeniem (191)
- Wymiar finansowy (192)
- Wpływ zaopatrzenia na wydajność (194)
- 7.2. Proces sourcingu strategicznego (195)
- Etap 1. Ocena możliwości (195)
- Etap 2. Sporządzenie profilu wewnętrznego i zewnętrznego (197)
- Etap 3. Opracowanie strategii sourcingu (199)
- Etap 4. Prześwietlanie dostawców i formułowanie kryteriów wyboru (207)
- Etap 5. Ostateczny wybór dostawcy (208)
- Etap 6. Negocjacje i podpisywanie umów (210)
- 7.3. Cykl "od zamówienia do opłacenia" (212)
- Przygotowanie zamówienia (212)
- Kontrola i przyspieszanie realizacji (212)
- Odbiór i kontrola (212)
- Rozliczenie i zapłata (213)
- Aktualizacja danych (213)
- 7.4. Trendy w zarządzaniu zaopatrzeniem (213)
- Zaopatrzenie zgodne z filozofią zrównoważonego rozwoju (213)
- Zakłócenia w łańcuchach dostaw (214)
- Podsumowanie rozdziału (215)
- Najważniejsze wzory (215)
- Najważniejsze pojęcia (215)
- Rozwiązane zadanie (216)
- Pytania do przemyślenia (217)
- Zadania (217)
- Studium przypadku (219)
- Bibliografia (220)
- Wprowadzenie (223)
- 8.1. Dlaczego logistyka jest tak ważna? (223)
- 8.2. Obszary decyzyjne w logistyce (225)
- Transport (225)
- Wybór środka transportu (226)
- Transport multimodalny (227)
- Gospodarka magazynowa (228)
- Logistyczne systemy informatyczne (231)
- Przeładunek i pakowanie (233)
- Zarządzanie zapasami (234)
- 8.3. Strategia logistyczna (234)
- Posiadanie kontra outsourcing (235)
- Pomiar wydajności systemu logistycznego (236)
- Koszt nabycia (237)
- Systemy logistyki odzysku (238)
- 8.4. Modele decyzyjne w logistyce (239)
- Metoda wyważonego środka ciężkości (239)
- Modele optymalizacyjne (241)
- Zagadnienie transportowe (241)
- Podsumowanie rozdziału (246)
- Najważniejsze wzory (247)
- Najważniejsze pojęcia (247)
- Rozwiązane zadanie (248)
- Pytania do przemyślenia (249)
- Zadania (249)
- Studium przypadku (252)
- Bibliografia (253)
- Wprowadzenie (255)
- 9.1. Rodzaje prognoz (256)
- Prognozy popytu (256)
- Prognozy podaży (256)
- Prognozy cen (256)
- 9.2. Prawa prognozowania (257)
- Prawo 1. Prognozy niemal zawsze są niedokładne (258)
- Prawo 2. Prognozy krótkookresowe są bardziej dokładne (258)
- Prawo 3. Prognozy dla grup produktów lub usług są bardziej dokładne (258)
- Prawo 4. Prognozy nie są substytutem wartości, które można dokładnie określić (258)
- 9.3. Wybór metody prognozowania (258)
- 9.4. Jakościowe metody prognozowania (259)
- 9.5. Modele prognozowania oparte na szeregach czasowych (260)
- Metoda naiwna (261)
- Średnia ruchoma (262)
- Średnia ruchoma ważona (264)
- Wygładzanie wykładnicze (264)
- Liniowy model wygładzania wykładniczego Holta (267)
- Regresja liniowa (268)
- Dostosowania sezonowe (272)
- 9.6. Modele prognozowania przyczynowo-skutkowego (276)
- Regresja liniowa (276)
- Regresja wieloraka (278)
- 9.7. Mierniki trafności prognoz (281)
- 9.8. Programy komputerowe do tworzenia prognoz (283)
- 9.9. Wspólne planowanie, prognozowanie i uzupełnianie zapasów (283)
- Podsumowanie rozdziału (288)
- Najważniejsze wzory (288)
- Najważniejsze pojęcia (290)
- Rozwiązane zadanie (290)
- Pytania do przemyślenia (293)
- Zadania (293)
- Studium przypadku (297)
- Bibliografia (298)
- Wprowadzenie (300)
- 10.1. Miejsce SOP w cyklu planowania (300)
- 10.2. Najważniejsze metody planowania sprzedaży i operacji (302)
- Planowanie zstępujące (303)
- Różne rodzaje planów produkcji (305)
- Planowanie wstępujące (309)
- Analiza przepływów pieniężnych (311)
- 10.3. Przygotowanie organizacyjne i wdrażanie procesu planowania sprzedaży i operacji (313)
- Wybór najlepszego planu (313)
- Ruchomy horyzont planistyczny (314)
- Wdrażanie procesu planowania sprzedaży i operacji w organizacji (315)
- 10.4. SOP w działalności usługowej (316)
- Dostosowywanie sprzedaży do mocy produkcyjnej (316)
- Dopasowywanie mocy produkcyjnej do sprzedaży (318)
- 10.5. Integracja procesu SOP w ramach łańcucha dostaw (319)
- 10.6. Zastosowanie modelowania optymalizacyjnego w tworzeniu SOP (319)
- Podsumowanie rozdziału (323)
- Najważniejsze wzory (323)
- Najważniejsze pojęcia (323)
- Rozwiązane zadanie (323)
- Pytania do przemyślenia (325)
- Zadania (325)
- Studium przypadku (329)
- Bibliografia (330)
- Wprowadzenie (333)
- 11.1. Znaczenie zapasów (334)
- Rodzaje zapasów (334)
- Czynniki sprzyjające gromadzeniu zapasów (336)
- Zapasy o popycie niezależnym i zależnym (338)
- 11.2. Metoda kontroli okresowej (338)
- Granica uzupełniania zapasów (339)
- 11.3. Metoda kontroli ciągłej (340)
- Ekonomiczna wielkość zamówienia (341)
- Punkt ponownego zamawiania i zapas bezpieczeństwa (343)
- Rabaty ilościowe (346)
- 11.4. Metoda zapasu jednookresowego (348)
- Docelowy poziom obsługi (348)
- Docelowy poziom uzupełniania zapasów (350)
- 11.5. Zapasy w łańcuchu dostaw (352)
- Efekt bykowca (352)
- Lokalizacja zapasów (353)
- Transport, pakowanie i przeładunek (354)
- Podsumowanie rozdziału (355)
- Najważniejsze wzory (355)
- Najważniejsze pojęcia (356)
- Wykorzystanie programu Microsoft Excel w zarządzaniu zapasami (356)
- Rozwiązane zadania (357)
- Pytania do przemyślenia (358)
- Zadania (358)
- Studium przypadku (362)
- Bibliografia (363)
- Wprowadzenie (365)
- 12.1. Planowanie nadrzędne (366)
- Moduł planu nadrzędnego (367)
- Korzystanie z planu nadrzędnego (372)
- 12.2. Planowanie potrzeb materiałowych (373)
- Moduł MRP (375)
- Zalety MRP (380)
- Warunki stosowania MRP (380)
- 12.3. Systemy kontroli działalności produkcyjnej i zarządzania złożonymi zamówieniami (382)
- Kolejność zadań (382)
- Technologie służące do kontrolowania działalności (383)
- 12.4. Synchronizacja planowania i kontroli w ramach łańcucha dostaw (384)
- Planowanie potrzeb dystrybucyjnych (384)
- Podsumowanie rozdziału (387)
- Najważniejsze wzory (389)
- Najważniejsze pojęcia (389)
- Rozwiązane zadanie (390)
- Pytania do przemyślenia (390)
- Zadania (391)
- Studium przypadku (398)
- Bibliografia (398)
- Wprowadzenie (400)
- 12S.1. Znajomość potrzeb informacyjnych łańcucha dostaw (401)
- Różnice pomiędzy poziomami organizacyjnymi (401)
- Kierunek połączeń (402)
- 12S.2. Systemy informacyjne w zarządzaniu łańcuchem dostaw (403)
- 12S.3. Trendy godne uwagi (405)
- Narzędzia BPM (405)
- Przetwarzanie danych w chmurze (405)
- Internet rzeczy (406)
- Podsumowanie suplementu (406)
- Najważniejsze pojęcia (407)
- Pytania do przemyślenia (407)
- Bibliografia (407)
- Wprowadzenie (410)
- 13.1. Marnotrawstwo w filozofii lean (411)
- 13.2. Zapasy w filozofii lean (412)
- 13.3. Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie zarządzania zgodnego z filozofią lean (413)
- 13.4. Systemy kanban (414)
- Kontrolowanie stanu zapasów z wykorzystaniem systemu kanban (419)
- Synchronizacja działań w łańcuchu dostaw z wykorzystaniem systemu kanban (421)
- Połączenie techniki MRP i systemu kanban (422)
- Podsumowanie rozdziału (423)
- Najważniejsze wzory (423)
- Najważniejsze pojęcia (424)
- Rozwiązane zadanie (424)
- Pytania do przemyślenia (425)
- Zadania (425)
- Studium przypadku (426)
- Bibliografia (428)
- Wprowadzenie (430)
- 14.1. Rosnące znaczenie zarządzania projektami (431)
- 14.2. Fazy projektu (432)
- Faza koncepcyjna (432)
- Faza definicji projektu (432)
- Faza planowania (433)
- Faza realizacji (433)
- Faza powykonawcza (433)
- 14.3. Narzędzia zarządzania projektami (434)
- Wykres Gantta (434)
- Sieć czynności (436)
- Konstruowanie sieci czynności (436)
- Kompresja projektu (440)
- 14.4. Oprogramowanie wspomagające zarządzanie projektami (442)
- 14.5. PMI oraz Project Management Body of Knowledge (PMBOK(r)) (445)
- Podsumowanie rozdziału (445)
- Najważniejsze wzory (445)
- Najważniejsze pojęcia (446)
- Rozwiązane zadanie (446)
- Pytania do przemyślenia (447)
- Zadania (448)
- Studium przypadku (450)
- Bibliografia (450)
- Wprowadzenie (453)
- Projekt produktu i proces rozwoju (453)
- Cztery powody rozwijania nowych produktów i usług (453)
- 15.1. Ujęcie procesu rozwoju produktów i usług z perspektywy operacji i łańcucha dostaw (454)
- Powtarzalność, łatwość testowania i łatwość obsługi (455)
- Wielkość produkcji (455)
- Koszty produkcji (455)
- Dopasowanie do istniejących możliwości (456)
- 15.2. Proces rozwoju (457)
- Model procesu rozwoju (457)
- Rozwój sekwencyjny kontra inżynieria współbieżna (459)
- 15.3. Role odgrywane przez różne jednostki funkcjonalne w procesie rozwoju produktów i usług (460)
- Dział inżynieryjny (460)
- Marketing (460)
- Księgowość (460)
- Finanse (460)
- Projektanci (461)
- Zaopatrzenie (461)
- Dostawcy (462)
- Kto prowadzi? (462)
- 15.4. Metody doskonalenia projektów produktów i usług (462)
- DMADV (ang. Define-Measure-Analyze-Design-Verify) (462)
- Dopasowanie funkcji jakości (QFD) (463)
- Projektowanie wspomagane komputerowo (CAD) oraz projektowanie i wytwarzanie wspomagane komputerowo (CAD/CAM) (464)
- Metody typu "projektowanie pod kątem..." (464)
- Rachunek kosztu docelowego i analiza wartości (465)
- Podsumowanie rozdziału (466)
- Najważniejsze pojęcia (466)
- Pytania do przemyślenia (467)
- Studium przypadku (467)
- Bibliografia (468)
CZĘŚĆ I. TWORZENIE WARTOŚCI ZA POMOCĄ OPERACJI I ŁAŃCUCHÓW DOSTAW (1)
1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw (1)
2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw (20)
CZĘŚĆ II. TWORZENIE ŚRODOWISKA OPERACYJNEGO (40)
3. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług (40)
4. Procesy biznesowe (74)
5. Zarządzanie jakością (108)
6. Zarządzanie mocą produkcyjną (142)
6S. Rozwinięcie teorii kolejek i modelowanie symulacyjne (175)
CZĘŚĆ III. TWORZENIE POWIĄZAŃ W RAMACH ŁAŃCUCHA DOSTAW (189)
7. Zarządzanie zaopatrzeniem (189)
8. Logistyka (221)
CZĘŚĆ IV. PLANOWANIE ORAZ KONTROLA OPERACJI I ŁAŃCUCHÓW DOSTAW (254)
9. Prognozowanie (254)
10. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane) (299)
11. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw (331)
12. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw (364)
12S. Technologie informatyczne w łańcuchu dostaw (399)
13. Just-in-time - produkcja zgodna z filozofią lean (408)
CZĘŚĆ V. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ORAZ ROZWOJEM PRODUKTÓW I USŁUG (429)
14. Zarządzanie projektami (429)
15. Rozwój produktów i usług (451)
Dodatki (469)
Słowniczek (475)
Onepress - inne książki
-
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw. Wydanie V Cecil B. Bozarth, Robert B. Handfield (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.