Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF
- Autor:
- Jarosław Cisek
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 30
- Stron:
- 584
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF
Dobry interfejs graficzny aplikacji Windows? Tylko z WPF!
- Poznaj metody tworzenia nowoczesnych i spójnych GUI
- Naucz się korzystać z możliwości WPF i języka XAML
- Dowiedz się, jak łączyć atrakcyjne interfejsy z logiką programów
Windows Presentation Foundation to nowoczesny system graficzny, umożliwiający tworzenie i wyświetlanie atrakcyjnych wizualnie aplikacji okienkowych dla środowiska Windows. Technologia ta powstała w odpowiedzi na stale rosnącą potrzebę dostarczania wysokiej jakości grafiki, której prezentacja opiera się na wykorzystaniu akceleracji sprzętowej i nie wiąże się z dużym obciążeniem zasobów systemowych. Oddzielenie warstwy interfejsu użytkownika od logiki aplikacji umożliwia definiowanie interfejsów przy użyciu deklaratywnego języka XAML. Upraszcza tym samym proces tworzenia przejrzystych i elastycznych GUI.
Każdy szanujący się autor programów działających pod kontrolą systemów Windows powinien dobrze opanować WPF, zwłaszcza jeśli ma na celu produkowanie naprawdę interesujących aplikacji okienkowych przy możliwie niewielkim nakładzie sił i środków. Pomoże mu w tym odpowiednie źródło wiedzy, takie jak książka "Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF ". W ciekawy i przestępny sposób zostały w niej zaprezentowane najważniejsze informacje na temat korzystania z Windows Presentation Foundation, tworzenia nowoczesnych interfejsów użytkownika, zastosowania języka XAML, a także wyświetlania grafiki i animacji czy obsługi zdarzeń związanych z używaniem różnego rodzaju urządzeń wskazujących.
- Zasady tworzenia graficznych interfejsów użytkownika
- Charakterystyka platformy WPF i języka XAML
- Struktura i typy aplikacji WPF oraz metody ich tworzenia
- Używanie paneli i zarządzanie układem ich składników
- Korzystanie z różnego rodzaju kontrolek
- Definiowanie interfejsów aplikacji systemu Windows 7
- Obsługa zdarzeń pochodzących z urządzeń wejściowych
- Używanie zasobów i wiązanie danych
- Stosowanie stylów, szablonów, skórek i motywów
- Prezentacja grafiki 2D, 3D i animacji
A wszystko to w oparciu o szereg praktycznych i ciekawych przykładów!
Sięgnij po jedną z nielicznych książek poświęconych technologii WPF i twórz nowoczesne aplikacje graficzne!
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Brzmi znajomo? Jeśli tak, to masz w ręku właściwą książkę — drugie, uzupełnione wydanie praktycznego poradnika dla artystów pracujących w Lightroomie. Od teraz będzie prościej: jeśli chcesz szybko rozwiązać konkretny problem, zaglądasz do odpowiedniego rozdziału, wyszukujesz interesujące Ci...
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Jeśli uczysz się programowania od niedawna i chcesz tworzyć aplikacje desktopowe przy użyciu technologii WPF, to jest to książka dla Ciebie! Z jej pomocą szybko rozpoczniesz pisanie programów. W ten sposób, tworząc kolejne aplikacje okienkowe, będziesz poznawać kluczowe możliwości tej platformy.
Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C# Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C#
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki we...
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.68 zł
34.90 zł(-35%) -
Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezent...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3500-9, 9788324635009
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-12-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6692-8, 9788324666928
- Data wydania ebooka:
-
2012-12-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 7932
- Rozmiar pliku Pdf:
- 17.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 12.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 20.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Inne
Programowanie » XAML - Programowanie
- Serie wydawnicze: Standard
Spis treści książki
- Wymagane oprogramowanie (15)
- Kody źródłowe (16)
- Użyte oprogramowanie (16)
- Organizacja podręcznika (16)
- 1.1. Rozwój interfejsu użytkownika (19)
- 1.2. Cechy charakteryzujące WPF (20)
- 1.3. Wersje WPF (22)
- 1.3.1. WPF 3.5 (23)
- 1.3.2. WPF 4 (23)
- 2.1. Wiadomości podstawowe (26)
- 2.2. XAML a XML (28)
- 2.2.1. Znaki specjalne XAML (29)
- 2.3. Tagi i atrybuty a klasy, właściwości i zdarzenia (30)
- 2.4. Przestrzenie nazw (31)
- 2.4.1. Używanie typów z innych przestrzeni nazw (34)
- 2.5. Sposoby określania wartości właściwości (35)
- 2.6. Konwertery typów (37)
- 2.7. Rozszerzenia znaczników (37)
- 2.8. Elementy zagnieżdżone (41)
- 2.8.1. Element typu content (42)
- 2.8.2. Kolekcje (43)
- 2.8.3. Wartość, która może być przekonwertowana na obiekt (45)
- 2.9. XAML i kod proceduralny (45)
- 2.9.1. Kod proceduralny i nieskompilowany XAML (46)
- 2.9.2. Kod proceduralny i skompilowany XAML (46)
- 2.10. XAML 2009 (49)
- 2.11. Słowa kluczowe XAML (49)
- Pytania testowe (52)
- Odpowiedzi na pytania (55)
- 3.1. Architektura systemu (57)
- 3.2. Hierarchia klas (59)
- 3.3. Drzewa logiczne i drzewa prezentacji (61)
- 3.3.1. Drzewa logiczne (61)
- 3.3.2. Drzewa prezentacji (64)
- 3.4. Właściwości zależne (68)
- 3.4.1. Implementacja właściwości zależnych (69)
- 3.4.2. Powiadamianie o zmianie, wyzwalacze właściwości (72)
- 3.4.3. Dziedziczenie wartości właściwości (74)
- 3.4.4. Ostateczna wartość właściwości (77)
- 3.4.5. Właściwości dołączone (78)
- Pytania testowe (80)
- Odpowiedzi do pytań (81)
- 4.1. Czym jest układ elementów (84)
- 4.2. Sterowanie rozmiarem (85)
- 4.2.1. Height i Width (85)
- 4.2.2. Margin i Padding (86)
- 4.2.3. Visibility (88)
- 4.3. Sterowanie pozycją (89)
- 4.3.1. HorizontalAlignment i VerticalAlignment (89)
- 4.3.2. HorizontalContentAlignment i VerticalConentAlignment (90)
- 4.3.3. FlowDirection (90)
- 4.3.4. Transformacje (91)
- Pytania testowe (96)
- Odpowiedzi do pytań (98)
- 5.1. Przegląd i klasyfikacja paneli (99)
- 5.2. Panele interfejsu użytkownika (101)
- 5.2.1. Canvas (102)
- 5.2.2. StackPanel (104)
- 5.2.3. WrapPanel (105)
- 5.2.4. DockPanel (107)
- 5.2.5. Grid (109)
- 5.3. Tworzenie własnych paneli (118)
- 5.3.1. Implementacja pomiarów (119)
- 5.3.2. Implementacja aranżacji (120)
- 5.3.3. Tworzenie bezużytecznego i użytecznego panelu (121)
- 5.3.4. Tworzenie panelu kołowego (125)
- 5.4. Pozostałe panele (132)
- 5.4.1. TabPanel (132)
- 5.4.2. ToolBarOverflowPanel (132)
- 5.4.3. UniformGrid (133)
- 5.4.4. VirtualizingStackPanel (133)
- 5.4.5. SelectiveScrollingGrid (134)
- 5.5. Możliwości obsługi przepełnienia zawartości (134)
- 5.5.1. Przycinanie (134)
- 5.5.2. Przewijanie (135)
- 5.5.3. Skalowanie (136)
- Pytania testowe (137)
- Odpowiedzi do pytań (141)
- 6.1. Podział kontrolek (143)
- 6.2. Kontrolki typu Content (145)
- 6.2.1. Przyciski (146)
- 6.2.2. Kontrolki informacyjne (153)
- 6.2.3. Kontenery (157)
- 6.3. Kontrolki typu Items (159)
- 6.3.1. Selektory (159)
- 6.3.2. Kontrolki Menu (178)
- 6.3.3. Pozostałe kontrolki typu Items (180)
- 6.4. Kontrolki Ink, tekstowe i inne (183)
- 6.4.1. Kontrolki zakresu (183)
- 6.4.2. Kontrolki Ink i tekstowe (185)
- 6.4.3. Dokumenty (194)
- 6.4.4. Kontrolki z datami (201)
- 6.4.5. Kontrolka Image (205)
- Pytania testowe (206)
- Odpowiedzi do pytań (211)
- 7.1. Standardowa aplikacja okienkowa (213)
- 7.1.1. Klasa Window (214)
- 7.1.2. Klasa Application (217)
- 7.1.3. SplashScreen (221)
- 7.1.4. Okna dialogowe (221)
- 7.1.5. Zapamiętywanie i odczytywanie stanu aplikacji (226)
- 7.1.6. Okna o niestandardowych kształtach (228)
- 7.2. Aplikacje nawigacyjne (230)
- 7.2.1. Realizacja nawigacji (231)
- 7.2.2. Przekazywanie danych pomiędzy stronami (236)
- 7.3. Aplikacje WPF w przeglądarce internetowej (241)
- 7.4. Metody instalacji aplikacji WPF (243)
- Pytania testowe (245)
- Odpowiedzi do pytań (247)
- 8.1. Dostosowywanie paska zadań (249)
- 8.2. Listy szybkiego dostępu (254)
- 8.2.1. JumpTask (255)
- 8.2.2. JumpPath (258)
- 8.3. Aero Glass (260)
- Pytania testowe (264)
- Odpowiedzi do pytań (265)
- 9.1. RoutedEvent (267)
- 9.1.1. Implementacja zdarzeń RoutedEvent (271)
- 9.1.2. Zdarzenia RoutedEvent w praktyce (275)
- 9.2. Zdarzenia związane z cyklem życia obiektów (277)
- 9.3. Zdarzenia wejściowe (278)
- 9.3.1. Zdarzenia myszy (278)
- 9.3.2. Zdarzenia klawiatury (281)
- 9.3.3. Zdarzenia dotyku i manipulacji (282)
- 9.4. Polecenia (285)
- 9.4.1. Polecenia wbudowane (286)
- 9.4.2. Zastosowanie poleceń w praktyce (289)
- Pytania testowe (292)
- Odpowiedzi do pytań (293)
- 10.1. Zasoby binarne (295)
- 10.1.1. Zasoby binarne w kodzie XAML (297)
- 10.1.2. Zasoby binarne w kodzie proceduralnym (299)
- 10.2. Zasoby logiczne (301)
- 10.2.1. Zasięg zdefiniowanego zasobu (304)
- 10.2.2. Zasoby statyczne i dynamiczne (306)
- 10.2.3. Czy wszystko może być zasobem? (308)
- 10.2.4. Zasoby logiczne i kod proceduralny (310)
- 10.2.5. Krótko o zasobach systemowych (311)
- Pytania testowe (312)
- Odpowiedzi do pytań (314)
- 11.1. Podstawy wiązania danych (316)
- 11.1.1. Definiowanie pierwszego wiązania (316)
- 11.1.2. Definiowanie wiązania danych w kodzie XAML (320)
- 11.1.3. Definiowanie wiązania ze zwykłymi właściwościami .NET (322)
- 11.1.4. Definiowanie wiązania z całą kolekcją (326)
- 11.2. Kontrolowanie wyświetlania wiązanych danych (330)
- 11.2.1. Formatowanie stringu (331)
- 11.2.2. Szablony danych (332)
- 11.2.3. Konwertery (336)
- 11.3. Zarządzanie kolekcją za pomocą widoku (341)
- 11.3.1. Sortowanie (341)
- 11.3.2. Grupowanie (343)
- 11.3.3. Filtrowanie (345)
- 11.4. Walidacja danych (347)
- 11.4.1. Wbudowane mechanizmy walidacji (348)
- 11.4.2. Definiowanie własnej walidacji (353)
- 11.5. Sterowanie przepływem danych (354)
- 11.6. Wsparcie dla wielu źródeł danych (356)
- 11.6.1. CompositeCollection (356)
- 11.6.2. MultiBinding (356)
- 11.6.3. PriorityBinding (357)
- Pytania testowe (357)
- Odpowiedzi do pytań (360)
- 12.1. Style (362)
- 12.1.1. Zarządzanie współdzieleniem stylu (365)
- 12.2. Wyzwalacze (369)
- 12.2.1. Property triggers (370)
- 12.2.2. Data triggers (371)
- 12.2.3. Warunki logiczne w wyzwalaczach (375)
- 12.3. Szablon kontrolek - ControlTemplates (377)
- 12.3.1. Zastosowanie wyzwalaczy w szablonach (382)
- 12.3.2. Zależność od wartości właściwości rodziców (385)
- 12.4. Umieszczanie szablonów kontrolek w stylach (390)
- 12.5. Bardziej złożone szablony (391)
- 12.5.1. Części (394)
- 12.5.2. Visual State Manager (398)
- 12.6. Skórki (404)
- 12.7. Motywy (409)
- Pytania testowe (413)
- Odpowiedzi do pytań (417)
- 13.1. Pędzle - klasa Brush (419)
- 13.1.1. Pędzle malujące kolorem (421)
- 13.1.2. Pędzle pokrywające (427)
- 13.1.3. BitmapCacheBrush (441)
- 13.2. Kształty (445)
- 13.2.1. "Ciężkie" kształty - klasa Shape (447)
- 13.2.2. "Lekkie" kształty - klasa Geometry (454)
- 13.3. Klasa Drawing (464)
- 13.3.1. Klasa Pen (468)
- 13.3.2. Podsumowanie kształtów prostych, czyli tworzymy clipart (469)
- Pytania testowe (472)
- Odpowiedzi do pytań (477)
- 14.1. Pierwsza scena 3D w interfejsie użytkownika (480)
- 14.2. Umiejscowienie grafiki 3D w interfejsie użytkownika (483)
- 14.3. Układ współrzędnych w przestrzeni 3D (484)
- 14.4. Punkt widzenia - Camera (485)
- 14.4.1. Rodzaje kamer (489)
- 14.5. Transformacje 3D (492)
- 14.5.1. Translacja (495)
- 14.5.2. Skalowanie (496)
- 14.5.3. Obrót (498)
- 14.5.4. Grupowanie transformacji (500)
- 14.6. Podstawowy element sceny 3D - Model3D (501)
- 14.6.1. Oświetlenie - klasa Light (506)
- 14.6.2. Materiał - klasa Material (511)
- 14.6.3. Model3DGroup (516)
- 14.7. Visual3D (517)
- 14.7.1. ModelVisual3D (518)
- 14.7.2. Viewport2DVisual3D (519)
- 14.7.3. UIElement3D (521)
- 14.8. Viewport3D (524)
- Pytania testowe (527)
- Odpowiedzi do pytań (531)
- 15.1. Pierwsza animacja (534)
- 15.2. Klasy implementujące animacje (537)
- 15.3. Właściwości sterujące przebiegiem animacji (540)
- 15.3.1. Duration (540)
- 15.3.2. From, To, By (541)
- 15.3.3. BeginTime (543)
- 15.3.4. AutoReverse (543)
- 15.3.5. RepeatBehavior (544)
- 15.3.6. SpeedRatio i przyspieszenie animacji (545)
- 15.4. Umiejscowienie animacji w kodzie XAML (546)
- 15.4.1. Wyzwalacze EventTrigger (547)
- 15.4.2. Klasy BeginStoryboard i Storyboard (548)
- 15.5. Animacje keyframe (559)
- 15.5.1. Interpolacja liniowa (561)
- 15.5.2. Interpolacja dyskretna (563)
- 15.5.3. Interpolacja Spline (565)
- 15.6. Animacje PathGeometry (567)
- 15.7. Funkcje ułatwiające (568)
- Pytania testowe (570)
- Odpowiedzi do pytań (574)
Podziękowania (11)
Od autora (13)
Wstęp (15)
Rozdział 1. Wprowadzenie do WPF (19)
Rozdział 2. XAML (25)
Rozdział 3. Podstawy WPF (57)
Rozdział 4. Zarządzanie układem graficznym wewnątrz paneli (83)
Rozdział 5. Panele (99)
Rozdział 6. Kontrolki (143)
Rozdział 7. Struktura i rodzaje aplikacji WPF (213)
Rozdział 8. WPF i Windows 7 (249)
Rozdział 9. Zdarzenia i polecenia (267)
Rozdział 10. Zasoby (295)
Rozdział 11. Wiązanie danych (315)
Rozdział 12. Style, szablony, skórki i motywy (361)
Rozdział 13. Grafika 2D (419)
Rozdział 14. Grafika 3D (479)
Rozdział 15. Animacje (533)
Skorowidz (575)
Oceny i opinie klientów: Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF Jarosław Cisek (30)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(9)
(3)
(9)
(2)
(2)
poczatkujacy programista
Data dodania: 2016-12-28 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-01-02 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-12-31 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-03-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-12-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Programista
Data dodania: 2015-10-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-07-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-07-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-02-19 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
tester
Data dodania: 2013-07-21 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Łukasz, Programista
Data dodania: 2013-06-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr Mroczek, Programista
Data dodania: 2013-02-28 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Przemo, programista
Data dodania: 2013-01-29 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-12-31 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-07-14 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał Hały, Senior .Net Developer
Data dodania: 2013-11-11 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-03-20 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof, Programista
Data dodania: 2016-03-28 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-12-02 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Martyna Szymkowiak, Informatyk
Data dodania: 2015-08-17 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-03-04 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-06-23 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
dl,
Data dodania: 2013-06-17 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Inżynier
Data dodania: 2013-06-14 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-05-14 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
grupio,
Data dodania: 2013-02-15 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał,
Data dodania: 2015-11-02 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-05-10 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam Nowak, programista
Data dodania: 2014-11-02 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał, Programista .Net
Data dodania: 2014-01-29 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii