Programowanie aplikacji na iPhone 4. Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw (ebook)(audiobook)(audiobook)
- Autorzy:
- David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 6
- Stron:
- 592
- Druk:
- oprawa miękka
- 3w1 w pakiecie:
-
PDFePubMobi
Opis książki
Czytaj fragment
Rewolucyjne urządzenia - nowatorskie oprogramowanie!
- Jak przygotować środowisko pracy?
- Jak zaprojektować atrakcyjny interfejs użytkownika?
- Jak wykorzystać potencjał ekranów dotykowych i gestów?
iPhone, iPad, iPod Touch - kto nie zna tych urządzeń? Zmieniły one sposób, w jaki korzystamy z telefonii komórkowej, internetu, oraz to, jak słuchamy muzyki. Perfekcyjny interfejs użytkownika oraz nowoczesny, choć elegancki design sprawiły, że urządzenia te podbiły serca ludzi w każdym wieku. Używają ich nastolatkowie oraz stateczni biznesmeni. Dzięki tej popularności ich użytkownicy są łakomym kąskiem dla producentów oprogramowania. Udostępniając atrakcyjną aplikację, błyskawicznie możesz zyskać dziesiątki tysięcy potencjalnych klientów. Na aplikacjach na te urządzenia naprawdę można zarobić konkretne pieniądze!
Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niuanse tworzenia oprogramowania dla systemu iOS. Na początek poznasz jego charakterystyczne cechy oraz skonfigurujesz swoje środowisko pracy. Jesteś gotowy do nauki? Zaczynamy. Obsługa interakcji, projektowanie interfejsu użytkownika, obsługa wirtualnej klawiatury to tylko niektóre z elementów, które opanujesz na wstępie. Potem z każdym rozdziałem jest coraz ciekawiej! Nauczysz się zarządzać pamięcią, przechowywać dane użytkownika oraz tworzyć zaawansowane obiekty graficzne za pomocą bibliotek Quartz i OpenGL.
Ponadto dowiesz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ekranów dotykowych, usług geolokalizacyjnych oraz czujników położenia i przyśpieszenia. Na sam koniec zobaczysz, jak tworzyć aplikacje obsługujące wiele języków, tak żeby Twoje dzieło mogło zdobyć popularność na rynku międzynarodowym. Książka ta jest idealną i wymarzoną pozycją dla wszystkich osób tworzących rozwiązania dla platformy spod znaku ugryzionego jabłka. Sprawdzi się ona również wyśmienicie w rękach nowicjusza, dla którego będzie stanowiła przewodnik programisty po systemie iOS.
- Cechy charakterystyczne platformy iOS
- Obsługa interakcji
- Akcje
- Uruchamianie aplikacji
- Projektowanie i tworzenie interfejsu użytkownika
- Automatyczna rotacja i zmiana rozmiaru interfejsu
- Korzystanie z wielu widoków
- Wykorzystanie paska zakładek
- Obsługiwane czcionki
- Zastosowanie TableView
- Nawigacja w tabelach
- Ustawienia aplikacji i użytkownika
- Przechowywanie danych
- Technologia Grand Central Dispatch
- Cykl życia aplikacji
- Quartz i OpenGL - rysowanie na ekranie
- Obsługa ekranów dotykowych i gestów
- Usługi geolokalizacyjne
- Wykorzystanie informacji z żyroskopu i akcelerometru
- Korzystanie z aparatu
- Tworzenie aplikacji wielojęzycznych
Kompendium wiedzy na temat tworzenia oprogramowania dla iOS-a!
Podobne produkty
-
-
Programowanie aplikacji dla Androida. The Big N... Programowanie aplikacji dla Androida. The Big Nerd Ranch Guide. Wydanie III
Bill Phillips, Chris Stewart, Kristin Marsicano
-
Android. Aplikacje wielowątkowe. Techniki przet... Android. Aplikacje wielowątkowe. Techniki przetwarzania
Anders Göransson
-
Android Studio. Wygodne i efektywne tworzenie a... Android Studio. Wygodne i efektywne tworzenie aplikacji
Adam Gerber, Clifton Craig
-
Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji ... Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS
Mark A. Lassoff (Author), Tom Stachowitz (Contributor)
-
Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na ... Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony
Ovidiu Iliescu
Podobne produkty
-
Android Studio. Tworzenie aplikacji mobilnych Android Studio. Tworzenie aplikacji mobilnych
Marcin Płonkowski
-
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! W... Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
Dawn Griffiths, David Griffiths
-
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych
Piotr Stalewski
-
Programowanie w języku Kotlin. The Big Nerd Ran... Programowanie w języku Kotlin. The Big Nerd Ranch Guide
Josh Skeen, David Greenhalgh
-
Android Studio. Wygodne i efektywne tworzenie a... Android Studio. Wygodne i efektywne tworzenie aplikacji
Adam Gerber, Clifton Craig
-
React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w j... React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II
Bonnie Eisenman
Recenzje (2)
-
NetWorld 2012-02-01
Podręcznik uczy budowy aplikacji dla iPhone'a i iPada w środowisku iOS SDK, W pierwszej kolejności przybliża narzędzia służące do budowy interfejsu współdziałania z użytkownikiem - Xcode i Interface Builder. Następnie, krok po kroku, głównie posiłkując się licznymi przykładami, wyjaśnia arkany budowy tego interfejsu. Zaczyna od wyświetlania na ekranie tekstu, ikon i wykorzystania standardowych kontrolek. Podaje informacje na temat interfejsów bardziej złożonych, w tym prezentacji wyników z użyciem Tab Viec i nawigacji hierarchicznej. Przekazuje wiedzę o ustawianiu aplikacji, sposobach zapewnienia wielowątkowości, realizacji funkcji graficznych, wykrywania „gestów" i sposobach wykorzystania ekranu dotykowego. Proponuje rozwiązania współpracy z GPS, sieciami komórkowymi i żyroskopem. Prezentuje też sposoby przystosowania aplikacji do zmiany języka. Publikacją powinny zainteresować się osoby rozpoczynające projektowanie aplikacji mobilnych na iPhone'a i iPada.
-
Computer Arts 2012-02-01
Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niuanse tworzenia oprogramowania dla systemu iOS. Na początek poznasz jego charakterystyczne cechy oraz skonfigurujesz swoje środowisko pracy. Jesteś gotowy do nauki Zaczynamy. Obsługa interakcji, projektowanie interfejsu użytkownika, obsługa wirtualnej klawiatury to tylko niektóre z elementów, które opanujesz na wstępie. Potem z każdym rozdziałem jest coraz ciekawiej! Nauczysz się zarządzać pamięcią, przechowywać dane użytkownika oraz tworzyć zaawansowane obiekty graficzne za pomocą bibliotek Ouartz i OpenGL. Ponadto dowiesz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ekranów dotykowych, usług geolokalizacyjnych oraz czujników położenia i przyśpieszenia. Na sam koniec zobaczysz, jak tworzyć aplikacje obsługujące wiele języków tak, żeby Twoje dzieło mogło zdobyć popularność na rynku międzynarodowym.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Beginning iPhone 4 Development: Exploring the iOS SDK
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3588-7, 9788324635887
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-12-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4186-4, 9788324641864
- Data wydania ebooka:
-
2012-01-10
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 7705
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 15.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 15.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie mobilne » iPhone
Spis treści
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (19)
- Co będzie potrzebne? (20)
- Programy oferowane programistom (21)
- Co trzeba wiedzieć? (22)
- Czym się wyróżnia programowanie na platformę iOS? (23)
- Tylko jedna aktywna aplikacja (23)
- Tylko jedno okno (23)
- Ograniczony dostęp (23)
- Ograniczony czas udzielenia odpowiedzi (24)
- Ekran o ograniczonej wielkości (24)
- Ograniczone zasoby systemowe (24)
- Brak mechanizmu Garbage Collection (25)
- Niektóre z nowych funkcji (25)
- Inne podejście (25)
- Co nowego w tej książce? (25)
- Co nowego w tym wydaniu? (27)
- Czy jesteś gotowy? (27)
- Konfiguracja projektu w Xcode (29)
- Okno projektu w Xcode (32)
- Wprowadzenie do programu Interface Builder (34)
- Czym jest plik nib? (35)
- Dodanie etykiety do widoku (36)
- Zmiana atrybutów (39)
- Dopracowanie zbudowanej aplikacji (40)
- Gotowość do kompilacji i uruchomienia (42)
- Podsumowanie (44)
- Architektura Model-View-Controller (46)
- Utworzenie projektu (46)
- Utworzenie kontrolera widoku (47)
- Outlety (48)
- Akcje (48)
- Dodanie akcji i outletów do kontrolera widoku (49)
- Dodanie akcji i outletów do pliku implementacji (52)
- Używanie delegata aplikacji (56)
- Edycja pliku MainWindow.xib (59)
- Edycja pliku Button_FunViewController.xib (60)
- Utworzenie widoku w programie Interface Builder (60)
- Połączenie elementów w całość (62)
- Wypróbowanie aplikacji (66)
- Podsumowanie (66)
- Ekran pełen kontrolek (67)
- Kontrolki aktywne i pasywne (68)
- Tworzenie aplikacji (71)
- Implementacja pola obrazu i pól tekstowych (71)
- Określenie outletów (71)
- Określenie akcji (72)
- Dodanie elementu Image View (73)
- Dodanie pól tekstowych (77)
- Ustawienie atrybutów drugiego pola tekstowego (81)
- Połączenie outletów (82)
- Zamknięcie klawiatury (82)
- Zamknięcie klawiatury po zakończeniu wprowadzania danych (82)
- Dotknięcie tła w celu zamknięcia klawiatury (83)
- Implementacja suwaka i etykiety (86)
- Określenie outletów i akcji (86)
- Dodanie outletów i akcji (87)
- Dodanie suwaka i etykiety (88)
- Połączenie akcji i outletu (89)
- Implementacja przełączników, przycisku i kontrolki segmentowej (89)
- Dodanie outletów i akcji (90)
- Dodanie przełączników, przycisku oraz kontrolki segmentowanej (92)
- Połączenie outletów przełączników i akcji (93)
- Dodanie przycisku (94)
- Implementacja panelu Action Sheet oraz komunikatu (95)
- Spełnienie wymagań metody delegata Action Sheet (96)
- Wyświetlenie elementu Action Sheet (96)
- Używanie delegata Action Sheet (98)
- Uatrakcyjnienie przycisku (99)
- Używanie metody viewDidLoad (100)
- Stany kontrolki (100)
- Rozciągane obrazy (101)
- Prawidłowe zachowanie podczas zarządzania pamięcią (101)
- Podsumowanie (102)
- Automatyczna rotacja (104)
- Obsługa rotacji za pomocą atrybutów Autosize (105)
- Włączenie obsługi rotacji (105)
- Projektowanie interfejsu z użyciem atrybutów Autosize (107)
- Używanie atrybutów Autosize w oknie inspektora (108)
- Ustawienie atrybutów Autosize dla przycisków (110)
- Rekonstrukcja widoku podczas rotacji (111)
- Zdefiniowanie i połączenie outletów (112)
- Przenoszenie przycisków po rotacji (112)
- Zamiana widoków (114)
- Określenie outletów i akcji (116)
- Zdefiniowanie outletów i akcji (116)
- Zaprojektowanie dwóch widoków (117)
- Implementacja zamiany widoków i akcji (118)
- Podsumowanie (120)
- Najczęściej spotykane typy aplikacji z wieloma widokami (121)
- Architektura aplikacji z wieloma widokami (124)
- Kontroler główny (127)
- Anatomia widoku z treścią (127)
- Budowa aplikacji View Switcher (128)
- Utworzenie kontrolera widoku oraz plików nib (129)
- Modyfikacja delegata aplikacji (130)
- SwitchViewController.h (132)
- Dodanie kontrolera widoku (132)
- Budowanie widoku z paskiem narzędzi (135)
- Utworzenie głównego kontrolera widoku (137)
- Implementacja widoków z treścią (140)
- Animacja przełączania widoków (143)
- Podsumowanie (146)
- Aplikacja Pickers (147)
- Delegaci i źródła danych (149)
- Konfiguracja struktury paska zakładek (152)
- Utworzenie plików (152)
- Dodanie kontrolera głównego (152)
- Edycja pliku MainWindow.xib (154)
- Połączenie outletu, a następnie uruchomienie (159)
- Implementacja kontrolki Picker do wyboru daty (159)
- Implementacja kontrolki Picker z pojedynczym komponentem (162)
- Zdefiniowanie outletów i akcji (162)
- Utworzenie widoku (162)
- Implementacja kontrolera jako źródła danych i delegata (163)
- Implementacja kontrolki Picker z wieloma komponentami (167)
- Zdefiniowanie outletów i akcji (167)
- Utworzenie widoku (168)
- Implementacja kontrolera (168)
- Implementacja kontrolki Picker z komponentami zależnymi od siebie (171)
- Utworzenie prostej gry z użyciem kontrolki Picker (177)
- Zapis pliku nagłówkowego kontrolera (177)
- Utworzenie widoku (178)
- Dodanie grafiki do zasobów aplikacji (179)
- Implementacja kontrolera (179)
- Ostatnie szczegóły (184)
- Dołączenie struktury Audio Toolbox do projektu (189)
- Podsumowanie (190)
- Podstawy Table View (191)
- Kontrolki Table View i Table View Cell (191)
- Tabele zwykłe i grupowane (193)
- Implementacja prostej tabeli (194)
- Tworzenie widoku (194)
- Utworzenie kontrolera (195)
- Dodanie grafiki (198)
- Stosowanie stylów komórki tabeli (200)
- Określenie poziomu wcięcia (201)
- Obsługa wyboru rekordu (202)
- Zmiana wielkości czcionki i wysokości rekordu (203)
- Dostosowanie komórki tabeli do własnych potrzeb (206)
- Dodawanie podwidoków do komórki tabeli (206)
- Wczytanie UITableViewCell z pliku nib (210)
- Tabele grupowane i indeksowane (215)
- Utworzenie widoku (215)
- Import danych (215)
- Implementacja kontrolera (215)
- Dodanie indeksu (218)
- Implementacja paska wyszukiwania (220)
- Ponowne przemyślenie projektu (220)
- Pełna, modyfikowalna kopia (221)
- Uaktualnienie pliku nagłówkowego kontrolera (223)
- Modyfikacja widoku (224)
- Modyfikacja implementacji kontrolera (226)
- Podsumowanie (237)
- Kontrolery nawigacyjne (239)
- Koncepcja stosu (240)
- Stos kontrolerów (240)
- Aplikacja hierarchiczna Nav w sześciu odsłonach (241)
- Podkontrolery (241)
- Szkielet aplikacji Nav (245)
- Pierwszy podkontroler: przycisk Filmy (254)
- Drugi podkontroler: widok listy (262)
- Trzeci podkontroler: kontrolki w rekordzie tabeli (266)
- Czwarty podkontroler: ruchome rekordy (273)
- Piąty podkontroler: rekordy do usunięcia (279)
- Szósty podkontroler: edytowalny widok szczegółów (284)
- Jest coś jeszcze... (303)
- Podsumowanie (306)
- Widoki podzielone i Popover (307)
- Utworzenie projektu SplitView (308)
- Plik xib definiuje strukturę (310)
- Kod definiuje funkcjonalność (312)
- Aplikacja Presidents (319)
- Utworzenie własnego widoku Popover (323)
- Podsumowanie (329)
- Poznajemy systemową aplikację Ustawienia (331)
- Aplikacja AppSettings (332)
- Utworzenie projektu (337)
- Praca z grupą Settings Bundle (337)
- Odczyt preferencji w aplikacji (348)
- Zmiana ustawień domyślnych aplikacji (353)
- Ostatnie zmiany (356)
- Podsumowanie (359)
- Aplikacje są odseparowane od siebie (362)
- Pobieranie ścieżki dostępu do katalogu dokumentów (362)
- Pobranie ścieżki dostępu do katalogu tmp (363)
- Strategie zapisu plików (363)
- Przechowywanie danych w pojedynczym pliku (364)
- Przechowywanie danych w wielu plikach (364)
- Używanie plików typu property list (364)
- Serializacja plików typu property list (364)
- Pierwsza wersja aplikacji trwale przechowującej dane (365)
- Archiwizacja obiektów modelu (371)
- Spełnienie wymagań protokołu NSCoding (371)
- Implementacja protokołu NSCopying (372)
- Archiwizacja i dearchiwizacja obiektów danych (373)
- Archiwizacja w aplikacji (374)
- Używanie bazy danych SQLite3 wbudowanej w iOS (378)
- Utworzenie lub otworzenie bazy danych (379)
- Używanie zmiennych dołączanych (380)
- Aplikacja używająca SQLite3 (381)
- Używanie Core Data (387)
- Encje i obiekty zarządzane (388)
- Aplikacja wykorzystująca Core Data (392)
- Podsumowanie (401)
- Technologia Grand Central Dispatch (403)
- Aplikacja SlowWorker (404)
- Podstawy wątków (407)
- Jednostki pracy (408)
- GDC - kolejkowanie niskiego poziomu (408)
- Rozpoczęcie pracy z blokami (409)
- Usprawnienie aplikacji SlowWorker (410)
- Przetwarzanie w tle (415)
- Cykl życiowy aplikacji (416)
- Powiadomienia o zmianie stanu (416)
- Utworzenie aplikacji State Lab (418)
- Stan wykonywania aplikacji (418)
- Wykorzystanie zmian stanu działania aplikacji (420)
- Obsługa stanu nieaktywnego (421)
- Obsługa stanu działania w tle (425)
- Podsumowanie (433)
- Dwie strony świata grafiki (435)
- Rysowanie za pomocą Quartz (436)
- Kontekst graficzny w Quartz 2D (436)
- System współrzędnych (437)
- Określenie koloru (438)
- Rysowanie obrazów w kontekście (440)
- Rysowanie kształtów - wielokąty, linie i krzywe (441)
- Próbka możliwości Quartz 2D - wzorce, przejścia barw i różne wzorce linii (441)
- Aplikacja QuartzFun (441)
- Konfiguracja aplikacji QuartzFun (441)
- Dodanie kodu Quartz odpowiedzialnego za rysowanie (453)
- Optymalizacja aplikacji QuartzFun (457)
- Aplikacja GLFun (461)
- Konfiguracja aplikacji GLFun (461)
- Rysowanie za pomocą OpenGL (463)
- Ukończenie aplikacji GLFun (469)
- Podsumowanie (470)
- Terminologia Multitouch (471)
- Łańcuch odpowiedzi (472)
- Przekazywanie zdarzenia: utrzymywanie łańcucha odpowiedzi (473)
- Architektura Multitouch (474)
- Gdzie należy umieścić kod? (474)
- Cztery metody informujące o dotknięciu (474)
- Wykrywanie dotknięcia ekranu (475)
- Budowa aplikacji TouchExplorer (476)
- Uruchomienie TouchExplorer (479)
- Wykrywanie machnięcia (479)
- Budowa aplikacji Swipes (479)
- Stosowanie automatycznego rozpoznawania gestów (482)
- Implementacja gestu machnięcia wieloma palcami (483)
- Wykrywanie wielu naciśnięć (485)
- Wykrywanie uszczypnięć (490)
- Tworzenie i używanie własnych gestów (492)
- Zdefiniowanie gestu "ptaszka" (493)
- Dołączenie nowego gestu do widoku (496)
- Podsumowanie (497)
- Menedżer lokalizacji (500)
- Ustawienie żądanej dokładności (500)
- Ustawienie filtru odległości (500)
- Uruchomienie menedżera lokalizacji (501)
- Rozsądne używanie menedżera lokalizacji (501)
- Delegat menedżera lokalizacji (501)
- Pobieranie uaktualnień określających położenie (501)
- Pobieranie współrzędnych geograficznych za pomocą CLLocation (501)
- Powiadamianie o błędach (503)
- Wypróbowanie Core Location (504)
- Uaktualnianie menedżera lokalizacji (508)
- Obliczenie pokonanej odległości (509)
- Podsumowanie (509)
- Zasada działania przyspieszeniomierza (511)
- Nie wolno zapomnieć o rotacji (512)
- Core Motion i menedżer ruchu (513)
- Ruch na bazie zdarzeń (513)
- Proaktywny dostęp do wartości dotyczących ruchu (518)
- Wyniki przyspieszeniomierza (520)
- Wykrywanie wstrząsów (521)
- Wbudowane wykrywanie wstrząsów (522)
- Aplikacja ShakeAndBreak (523)
- Przyspieszeniomierz jako kontroler kierunkowy (528)
- Tocząca się kula (528)
- Utworzenie klasy BallView (530)
- Obliczanie ruchu kuli (533)
- Podsumowanie (535)
- Używanie Image Picker i UIImagePickerController (537)
- Implementacja delegata Image Picker Controller (539)
- Praktyczny test aparatu fotograficznego i biblioteki treści multimedialnych (540)
- Utworzenie interfejsu użytkownika (542)
- Implementacja kontrolera (542)
- Podsumowanie (546)
- Architektura przeznaczona do tłumaczenia aplikacji (547)
- Pliki ciągów tekstowych (548)
- Czym jest plik ciągu tekstowego? (549)
- Makro LocalizedString (549)
- Lokalizacja aplikacji w praktyce (550)
- Konfiguracja aplikacji LocalizeMe (550)
- Wypróbowanie aplikacji LocalizeMe (554)
- Tłumaczenie pliku nib (555)
- Użycie odpowiedniej wersji obrazu (559)
- Generowanie i tłumaczenie pliku ciągów tekstowych (559)
- Lokalizacja wyświetlanej nazwy aplikacji (562)
- Do widzenia (563)
- Gdzie szukać pomocy? (565)
- Dokumentacja Apple (565)
- Listy dyskusyjne (566)
- Fora dyskusyjne (566)
- Witryny internetowe (567)
- Blogi (567)
- Konferencje (568)
- Obserwuj poczynania autorów (569)
- Pożegnanie (569)
O autorach (13)
O recenzencie (15)
Wstęp (17)
Rozdział 1. Witamy w dżungli (19)
Rozdział 2. Udobruchanie bogów (29)
Rozdział 3. Obsługa podstawowej interakcji (45)
Rozdział 4. Dalsza praca z interfejsem użytkownika (67)
Rozdział 5. Automatyczna rotacja i zmiana wielkości (103)
Rozdział 6. Aplikacje z wieloma widokami (121)
Rozdział 7. Pasek zakładek i kontrolka Picker (147)
Rozdział 8. Wprowadzenie do Table View (191)
Rozdział 9. Kontrolery nawigacyjne i tabele (239)
Rozdział 10. iPad (307)
Rozdział 11. Ustawienia aplikacji i ustawienia domyślne użytkownika (331)
Rozdział 12. Podstawy przechowywania danych (361)
Rozdział 13. Technologia Grand Central Dispatch, przetwarzanie w tle i programista (403)
Rozdział 14. Rysowanie za pomocą Quartz i OpenGL (435)
Rozdział 15. Obsługa ekranu dotykowego i gestów (471)
Rozdział 16. Gdzie jestem? Wyszukiwanie drogi za pomocą Core Location (499)
Rozdział 17. Żyroskop i przyspieszeniomierz (511)
Rozdział 18. Aparat fotograficzny w iPhonie i biblioteka zdjęć (537)
Rozdział 19. Tłumaczenie aplikacji na inny język (547)
Rozdział 20. Co dalej? (565)
Skorowidz (571)
Oceny i opinie klientów (6)
(1)
(1)
(4)
(0)
(0)
(0)
6 oceniona przez: Bogdan Budnik, informatyk 2012-03-26
5 oceniona przez: Piotr, Student 2012-01-23
4 oceniona przez: Michał, programista 2012-01-09
4 oceniona przez: Adam, Administrator 2012-03-19
4 oceniona przez: Jacek, grafik 2011-12-19
4 oceniona przez: 2012-06-29
więcej opinii