Praktyczny kurs Java. Wydanie III (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Marcin Lis
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.7/6  Opinie: 71
Stron:
400
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

59,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Uniwersalna i niezastąpiona — Java na każdą okazję

  • Poznaj podstawy — środowisko, struktura i kompilacja programu
  • Dowiedz się więcej — instrukcje języka, wyjątki i programowanie obiektowe
  • Wykorzystaj różne możliwości — system wejścia-wyjścia, kontenery, aplikacje i aplety

Język Java nieprzerwanie święci triumfy na salonach profesjonalnych firm, zajmujących się programowaniem. Jest wykorzystywany zarówno w prostych programach dla telefonów komórkowych, jak i w skomplikowanych aplikacjach sieciowych. Jego główne zalety to duża przenośność i świetna, przemyślana konstrukcja, która pozwala łatwo opanować zasady programowania i szybko zacząć tworzyć własne, dobrze działające programy. Java ma jeszcze jedną cechę, istotną z punktu widzenia każdej osoby zajmującej się informatyką — po prostu nie wypada jej nie znać!

Książka "Praktyczny kurs Java. Wydanie III " oferuje swoim czytelnikom możliwość łatwego i szybkiego zapoznania się z podstawami programowania w tym języku. Z jej pomocą w mig zainstalujesz odpowiednie środowisko programistyczne i poznasz reguły budowania aplikacji w Javie, typy danych oraz rodzaje zmiennych. Nauczysz się kontrolować przebieg wykonywania programu oraz wykorzystywać tablice. Zrozumiesz, na czym polega programowanie obiektowe i związane z nim podstawowe pojęcia, takie jak dziedziczenie i polimorfizm. Dowiesz się, jak obsługiwać i tworzyć wyjątki, jak działa system wejścia-wyjścia, co to są kontenery i typy uogólnione oraz czym różnią się aplikacje od apletów. A wszystko to w serii znakomitych, praktycznych ćwiczeń!

  • Krótka historia Javy, jej narzędzia i wersje
  • Instalacja JDK i podstawy programowania
  • Zmienne, instrukcje sterujące i tablice
  • Dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy wewnętrzne
  • Wyjątki
  • System wejścia-wyjścia
  • Kontenery i typy uogólnione
  • Aplikacje i aplety

Zanurz się w świecie Javy!