Po prostu 3ds max 4 Michele Matossian
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autor:
- Michele Matossian
- Serie wydawnicze:
- Po prostu
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 448
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Po prostu 3ds max 5
Michele Matossian
3ds max jest jednym z najbardziej zaawansowanych i najpopularniejszych programów do obróbki i tworzenia grafiki trójwymiarowej dostępnych obecnie na rynku. Znajduje on zastosowanie w najróżniejszych przedsięwzięciach artystycznych i komercyjnych; między innymi w architekturze, grach komputerowych, produkcjach filmowych, publikacjach internetowych, wizualizacjach medycznych i naukowych, projektowaniu rzeczywistości wirtualnej oraz w sztukach pięknych.
Książka napisana została z myślą o artysta...
Opis
książki
:
Po prostu 3ds max 4
Niniejsza książka napisana została z myślą o artystach, projektantach, uczniach, nauczycielach, zawodowcach i wszystkich tych, którzy pragną urzeczywistniać swoje marzenia. Aby zręczniej przeprowadzić Cię przez kolejne etapy nauki, tekst książki ubarwiony został ponad 1200 ilustracjami. Na początku każdego rozdziału znajduje się wprowadzenie, które ogólnie naświetla poruszane zagadnienia z praktycznego punktu widzenia. Tytuły rozdziałów i podrozdziałów zwięźle ujmują całą teorię, jakiej potrzebować będziesz do wykonania kolejnego zadania. Zawarte w książce wskazówki dostarczają ważnych informacji o potencjalnych pułapkach, zaawansowanych technikach lub spokrewnionych narzędziach. Poznając zarówno teorię, jak i praktykę, będziesz umiał nie tylko naciskać właściwe przyciski, ale też myśleć twórczo, rozwiązywać problemy i wykazywać się własną inwencją.
Podobnie jak inne książki z serii "Po prostu", ten podręcznik pomyślany został tak, by był przejrzysty i łatwy w czytaniu, bez założenia, że posiadasz doświadczenie w omawianych tematach. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki, zacznij od początku i przerabiaj poszczególne rozdziały po kolei. Osoby bardziej zaawansowane mogą dowolnie przemieszczać się pomiędzy interesującymi je rozdziałami. Aby korzystać z tej książki jak z leksykonu, możesz wyszukiwać zadania w spisie treści, odwoływać się do skrótów klawiaturowych zamieszczonych w dodatku na końcu książki lub sprawdzać tematy ujęte w indeksie.
Istnieje tyle sposobów pracy w 3ds max, ilu jest twórców używających tego programu. Podczas pisania książki starałam się wybrać najłatwiejsze i najbardziej bezpośrednie metody realizacji zadań, ukazując jednocześnie nieco szerszy aspekt funkcjonowania programu. Moim celem było wyjaśnienie zawiłych pojęć w możliwie najprostszy sposób i usystematyzowanie informacji w taki sposób, abyś mógł bez problemu znaleźć to, czego w danej chwili potrzebujesz.
Rozdział 1. przygotuje cię do pracy z 3ds max 4, począwszy od instalacji programu, po poruszanie się w interfejsie i zarządzanie plikami.
Rozdziały od 2. do 4. nauczą cię, jak tworzyć i zaznaczać obiekty, kontrolować wyświetlanie i nawigować w przestrzeni 3D.
Rozdziały od 5. do 7. pokażą ci, jak manipulować obiektami i animować za pomocą transformacji, modyfikatorów i kontrolerów animacji.
Rozdziały od 8. do 10. przybliżą bardziej zaawansowane techniki modelowania z uwzględnieniem modelowania na poziomie struktury obiektu oraz tworzenia obiektów złożonych.
Rozdziały od 11. i 12. dotyczyć będą sposobów wykorzystywania świateł i kamer do oświetlania scen i generowania obrazów.
Rozdziały od 13. i 14. poświęcone zostaną materiałom i mapowaniu. Będziesz więc mógł "malować" sceny kolorami i wzorami, a także przypisywać obiektom takie właściwości jak połyskliwość, odbicia i przezroczystość.
Rozdział 15. uzupełni książkę wiedzą na temat renderowania, poszerzając tym samym temat generowania obrazów z uwzględnieniem efektów wykorzystywanych do tworzenia wysokiej jakości obrazów nieruchomych i filmów.
Po przeczytaniu tej książki będziesz umiał tworzyć, modelować, mapować, animować i renderować obiekty w 3ds max 4. Jeżeli jesteś gotowy do pracy, odwiedź stronę wydawnictwa Peachpit Press poświęconą niniejszej książce pod adresem www.peachpit.com/vqs/3dsmax lub też moją stronę www.lightweaver.com, gdzie znajdziesz galerię oraz przykłady z nowego CD-ROM-u, który zawierają samouczki i materiały z wykładów.
Wybrane bestsellery
Helion - inne książki
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Po prostu 3ds max 4 Michele Matossian (25) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(8)
(7)
(4)
(0)
(4)
(2)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie