×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Po prostu 3ds max 4 Michele Matossian

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Po prostu 3ds max 4 Michele Matossian - okladka książki

Po prostu 3ds max 4 Michele Matossian - okladka książki

Po prostu 3ds max 4 Michele Matossian - audiobook MP3

Po prostu 3ds max 4 Michele Matossian - audiobook CD

Autor:
Michele Matossian
Serie wydawnicze:
Po prostu
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.4/6  Opinie: 25
Stron:
448
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

Po prostu 3ds max 5
Michele Matossian
3ds max jest jednym z najbardziej zaawansowanych i najpopularniejszych programów do obróbki i tworzenia grafiki trójwymiarowej dostępnych obecnie na rynku. Znajduje on zastosowanie w najróżniejszych przedsięwzięciach artystycznych i komercyjnych; między innymi w architekturze, grach komputerowych, produkcjach filmowych, publikacjach internetowych, wizualizacjach medycznych i naukowych, projektowaniu rzeczywistości wirtualnej oraz w sztukach pięknych. Książka napisana została z myślą o artysta...
Niniejsza książka napisana została z myślą o artystach, projektantach, uczniach, nauczycielach, zawodowcach i wszystkich tych, którzy pragną urzeczywistniać swoje marzenia. Aby zręczniej przeprowadzić Cię przez kolejne etapy nauki, tekst książki ubarwiony został ponad 1200 ilustracjami. Na początku każdego rozdziału znajduje się wprowadzenie, które ogólnie naświetla poruszane zagadnienia z praktycznego punktu widzenia. Tytuły rozdziałów i podrozdziałów zwięźle ujmują całą teorię, jakiej potrzebować będziesz do wykonania kolejnego zadania. Zawarte w książce wskazówki dostarczają ważnych informacji o potencjalnych pułapkach, zaawansowanych technikach lub spokrewnionych narzędziach. Poznając zarówno teorię, jak i praktykę, będziesz umiał nie tylko naciskać właściwe przyciski, ale też myśleć twórczo, rozwiązywać problemy i wykazywać się własną inwencją.

Podobnie jak inne książki z serii "Po prostu", ten podręcznik pomyślany został tak, by był przejrzysty i łatwy w czytaniu, bez założenia, że posiadasz doświadczenie w omawianych tematach. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki, zacznij od początku i przerabiaj poszczególne rozdziały po kolei. Osoby bardziej zaawansowane mogą dowolnie przemieszczać się pomiędzy interesującymi je rozdziałami. Aby korzystać z tej książki jak z leksykonu, możesz wyszukiwać zadania w spisie treści, odwoływać się do skrótów klawiaturowych zamieszczonych w dodatku na końcu książki lub sprawdzać tematy ujęte w indeksie.

Istnieje tyle sposobów pracy w 3ds max, ilu jest twórców używających tego programu. Podczas pisania książki starałam się wybrać najłatwiejsze i najbardziej bezpośrednie metody realizacji zadań, ukazując jednocześnie nieco szerszy aspekt funkcjonowania programu. Moim celem było wyjaśnienie zawiłych pojęć w możliwie najprostszy sposób i usystematyzowanie informacji w taki sposób, abyś mógł bez problemu znaleźć to, czego w danej chwili potrzebujesz.

Rozdział 1. przygotuje cię do pracy z 3ds max 4, począwszy od instalacji programu, po poruszanie się w interfejsie i zarządzanie plikami.

Rozdziały od 2. do 4. nauczą cię, jak tworzyć i zaznaczać obiekty, kontrolować wyświetlanie i nawigować w przestrzeni 3D.

Rozdziały od 5. do 7. pokażą ci, jak manipulować obiektami i animować za pomocą transformacji, modyfikatorów i kontrolerów animacji.

Rozdziały od 8. do 10. przybliżą bardziej zaawansowane techniki modelowania z uwzględnieniem modelowania na poziomie struktury obiektu oraz tworzenia obiektów złożonych.

Rozdziały od 11. i 12. dotyczyć będą sposobów wykorzystywania świateł i kamer do oświetlania scen i generowania obrazów.

Rozdziały od 13. i 14. poświęcone zostaną materiałom i mapowaniu. Będziesz więc mógł "malować" sceny kolorami i wzorami, a także przypisywać obiektom takie właściwości jak połyskliwość, odbicia i przezroczystość.

Rozdział 15. uzupełni książkę wiedzą na temat renderowania, poszerzając tym samym temat generowania obrazów z uwzględnieniem efektów wykorzystywanych do tworzenia wysokiej jakości obrazów nieruchomych i filmów.

Po przeczytaniu tej książki będziesz umiał tworzyć, modelować, mapować, animować i renderować obiekty w 3ds max 4. Jeżeli jesteś gotowy do pracy, odwiedź stronę wydawnictwa Peachpit Press poświęconą niniejszej książce pod adresem www.peachpit.com/vqs/3dsmax lub też moją stronę www.lightweaver.com, gdzie znajdziesz galerię oraz przykłady z nowego CD-ROM-u, który zawierają samouczki i materiały z wykładów.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.