MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II
- Autorzy:
- Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland Zimek
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 1424
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II
MS Office XP/2003 PL -- cała firma na Twoim biurku
MS Office w wersji XP oraz 2003 PL jest znacznie lepszy niż jego poprzednicy. Znajdziesz tu bardziej przejrzystego Excela, w którym poprowadzisz księgowość i rejestrację czasu pracy. W nowym Wordzie przygotujesz e-ankietę i estetyczną wizytówkę i będziesz łatwiej operować obiektami rysunkowymi. PowerPoint ożywi każdą Twoją prezentację i sformatuje tekst tak, jak chcesz. A nowy Outlook to już nie tylko skrzynka pocztowa, ale też sprawny organizator Twojego czasu pracy.
Myślisz "Prezentacja" i PowerPoint daje Ci gotowy projekt. Zamiast dzwonić do księgowej, sięgasz po Excela. Na pytanie "Czy mam jutro czas?" odpowiada Ci Outlook. A pisma przygotowuje Twój redaktor Word. Poznaj bliżej swoich nowych pracowników. Dowiedz się, jak wydawać im polecenia i zapytaj, co jeszcze mogą dla Ciebie zrobić. Opanuj obsługę pakietu MS Office XP/2003 PL.
Excel:
- dokumenty księgowe: rejestr należności i zobowiązań, faktury VAT, rozliczenia dewizowe,
- rozliczanie wyników sprzedaży i kosztów paliwa,
- tworzenie cenników i ofert,
- bardziej i mniej znane funkcje Excela.
Word:
- korzystanie z gotowych wzorów umów o pracę, zlecenia i o dzieło,
- gotowe szablony: wizytówka, zaproszenie, naklejka samoprzylepna,
- indywidualizowanie listów wysyłanych do wielu osób: korespondencja seryjna,
PowerPoint:
- animacje i obiekty rysunkowe w prezentacji,
- gotowe tła i rozkłady tekstu na slajdach,
- sposoby wyświetlania prezentacji,
Outlook:
- ustawianie kont pocztowych,
- organizowanie czasu pracy: kalendarz i przypomnienia o ważnych terminach,
- opracowanie graficzne wiadomości: papeterie, kolory, czcionki, podpisy.
Dlaczego warto się przestawić na nową wersję MS Office?
Nawet duże firmy rozwiązują większość problemów finansowych w Excelu. Korzystając z Worda XP/2003 PL, nie będziesz musiał płacić za projektowanie firmówek. Dobrze przygotowanej prezentacji w PowerPoincie pozazdroszczą Ci nawet profesjonalni graficy komputerowi. A systematycznie prowadzony Outlook nie pozwoli Ci zapomnieć o ważnych sprawach. Nie myśl więcej o czasach, kiedy komputer był maszyną do pisania i kiedy musiałeś wyrywać sobie włosy z głowy, aby zmusić go do współpracy.
- Twórz dokumenty z elementami grafiki: plikami WordArt, autokształtami i znakami wodnymi
- Buduj w Wordzie bazy kontaktów i automatycznie adresuj koperty i pisma
- Wprowadź system obsługi pism wchodzących i wychodzących
- Opracowuj animowane, dźwiękowe i dobrze rozplanowane prezentacje na slajdach
- Włączaj do prezentacji zdjęcia, schematy i rysunki
- Sprawnie korzystaj z książki adresowej Outlooka,
- Planuj w Outlooku zadania dla siebie i współpracowników,
- Poznaj bliżej formuły i funkcje Excela,
- Przygotuj system korespondujących ze sobą dokumentów rozliczeniowych.
Wybrane bestsellery
-
Office 365 można dostosowywać do swoich potrzeb. Oznacza to, że nie trzeba wykupywać abonamentu na korzystanie ze wszystkich możliwości, jakie dostarcza producent. Z szerokiego pakietu usług klient wybiera te, które sprawdzą się w jego firmie, i tylko za dostęp do nich płaci. Skąd jednak początku...
Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Microsoft Office to standard na rynku oprogramowania biurowego, używają go firmy, szkoły, biura i urzędy na całym świecie. Niezależnie, czy chodzi o tworzenie i formatowanie dokumentów tekstowych, gromadzenie, przetwarzanie i wizualizację danych, opracowywanie różnego rodzaju prezentacji biznesow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Chyba nikt nie mógł przewidzieć, że komputer i Internet tak szybko staną się nieodłącznymi towarzyszami naszego codziennego życia. Czy tego chcemy, czy nie, nadszedł moment, aby się z nimi zaprzyjaźnić. W przeciwnym razie nadal będziemy tracić mnóstwo czasu na czekanie w kolejkach i „analog...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Znakomite szkolenie Excel — tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych zostało zaprojektowane tak, byś po jego zakończeniu potrafił samodzielnie analizować dane za pomocą tabel przestawnych oraz przedstawiać je w formie graficznej na wykresach przestawnych. Przekonaj się, jaki ...
Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
To praktyczny podręcznik do nauki programowania w języku VBA. Punktem wyjścia jest proces rejestrowania makr oraz rozpoczęcie pracy w edytorze VBE. Dalej omówiono składnię języka VBA, potrzebne obiekty i metody oraz sposoby korzystania z pętli i funkcji, w tym funkcje wbudowane. Pokazano sposoby ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Ta książka pomoże Ci w mig opanować obsługę Accessa 2016 PL. Dowiesz się z niej, dlaczego warto stworzyć swoją bazę danych, jak działa taka baza i jak wyglądają tabele. Odkryjesz, jak wpisywać i zmieniać dane, tworzyć połączenia między tabelami i konstruować zapytania podczas wyszukiwania konkret...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje pozwalające na utworzenie i skonfigurowanie bazy danych, a także je podstawowych obiektów, czyli tabel. Odkryjesz, na czym polega genialny pomysł z relacyjnością bazy danych, i nauczysz się ustanawiać relacje między obiektami. Dowiesz się także, jak p...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
17.94 zł
29.90 zł(-40%) -
ABC Word 2016 PL to książka, która pomoże Ci odkryć najistotniejsze funkcje najnowszej wersji Worda. Dowiesz się z niej, jak wygodnie korzystać z programu, tworzyć różne typy dokumentów, zmieniać czcionki, odstępy lub interlinie. Zobaczysz, jak korzystać z szablonów, wstawiać tabele, importować i...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł(-40%) -
Niniejsza książka to zaktualizowane wydanie kultowego podręcznika, przeznaczonego dla wszystkich użytkowników Excela, niezależnie od stopnia wtajemniczenia. Uwzględniono w nim zmiany wprowadzone w Excelu 2016. Przedstawiono poszczególne możliwości programu, od stosowania szablonów, przez obsługę ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Znajdziesz tu mnóstwo ćwiczeń, które ułatwią Ci zrozumienie logiki programu i poruszanie się po jego najważniejszych opcjach. Zobaczysz, jak utworzyć dokument o odpowiadających Ci parametrach, sprawdzisz, jak działa Wstążka, nauczysz się wstawiać i zmieniać tekst według własnego uznania: dostosow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
17.94 zł
29.90 zł(-40%)
O autorze książki
1 Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland ZimekRoland Zimek - nauczyciel-konsultant od wielu lat zatrudniony w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu, gdzie prowadzi konferencje, szkolenia i warsztaty głównie dla nauczycieli. Wcześniej jako nauczyciel pracował z młodzieżą w szkole policealnej i średniej.
Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Opolu, gdzie studiował fizykę i informatykę. Twórca serwisów internetowych popularyzujących znane programy informatyczne. Autor książek i artykułów z dziedziny informatyki.
Miłośnik spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu, jazdy na rowerze. Interesuje się muzyką elektroniczną, Formułą 1 oraz fotografią.
Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland Zimek - pozostałe książki
-
Nauka programowania na dobre zadomowiła się w szkołach, a umiejętności informatyczne są od lat sprawdzane na egzaminach maturalnych. Jej adepci zapewne zdają sobie sprawę, jakim wzięciem na rynku cieszą się osoby, które mogą się pochwalić znajomością Pythona. To język, który dzięki swoim możliwoś...
Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych
(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)24.43 zł
34.90 zł(-30%) -
Potrzebujesz atrakcyjnego banneru, przyciągającej uwagę strony www, filmu rysunkowego czy prezentacji multimedialnej? Chcesz szybko nauczyć się tworzenia nawet najbardziej skomplikowanych animacji? Ta książka jest dla Ciebie! Dzięki SWiSH Max2 i SWiSH Max3 tworzenie interesującej animacji zajmie ...(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)
51.20 zł
64.00 zł(-20%) -
Ta książka przeznaczona jest zarówno dla osoby zaczynającej dopiero pracę z Excelem, jak i dla praktyka który chciałby poszerzyć swoją znajomość programu. Czytelnik znajdzie w niej wszystko na temat formuł i funkcji. Pozna proces tworzenia makr oraz ich przykładowe zastosowania. Nauczy się jak wy...
-
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ...(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)
24.43 zł
34.90 zł(-30%) -
Dowiesz się stąd, jak wprowadzić do Excela dane i sformatować je tak, by odpowiadały Twoim potrzebom. Nauczysz się szybko odszukiwać odpowiednie informacje zawarte w arkuszach, a także przetwarzać je na różne sposoby za pomocą formuł, funkcji i własnych miniprogramów, co pozwoli Ci zautomatyzować...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Masz świetne pomysły i chciałbyś pokazać je światu? A może założyłeś firmę i chcesz się zareklamować? Najlepszą współczesną wizytówką jest interesująca, funkcjonalna strona internetowa. Jeśli chcesz idealnie dopasować ją do swoich potrzeb, najlepiej byłoby zająć się nią osobiście. Jak jednak stwo...(6.90 zł najniższa cena z 30 dni)
8.94 zł
14.90 zł(-40%) -
Książka Access 2007 PL w biurze i nie tylko to świetny przewodnik po strukturze tej aplikacji, gwarantujący efektywne przyswojenie wiedzy na temat zakładania bazy danych i korzystania z niej. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i gdzie szukać potrzebnych narzędzi. Nauczysz się tworz...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat baz danych, przedstawi podstawowe pojęcia, niezbędne do zrozumienia modelu relacyjnego, zaprezentuje interfejs programu Access oraz pokaże, jak za jego pomocą zaprojektować i utworzyć bazę, zarządzać nią i wypełnić ją danymi. Nauczy Cię w praktyce korzystać...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Przyznaj się — nudzi Cię już tworzenie zwyczajnych, statycznych stron internetowych? Masz apetyt na więcej i chętnie podjąłbyś wyzwanie polegające na stworzeniu całego, dynamicznie zmieniającego się układu stron? Ta książka to recepta na Twoje potrzeby! Dzięki niej masz wreszcie możliwość w...(6.90 zł najniższa cena z 30 dni)
8.94 zł
14.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0542-8, 8324605428
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-08-18
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3395
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » MS Office
Spis treści książki
- Obsługa arkusza (13)
- Konstrukcja arkusza (15)
- Obsługa arkusza (22)
- Konstrukcja części obliczeniowej arkusza (22)
- Konstrukcja części graficznej arkusza (26)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (33)
- Obsługa arkusza (34)
- Arkusz1 (35)
- Arkusz Słowo (36)
- Uwagi końcowe (38)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (41)
- Obsługa arkusza (42)
- Arkusz Ustawienia (43)
- Pole miejsca i daty wystawienia dowodu sprzedaży (44)
- Pole numeru dowodu sprzedaży (45)
- Arkusz Nds (46)
- Arkusz Baza (47)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (48)
- Arkusz Dowód (52)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (55)
- Obsługa arkusza (56)
- Arkusz Ustawienia (57)
- Pole miejsca i daty wystawienia dowodu sprzedaży (59)
- Pole numeru dowodu sprzedaży (59)
- Arkusz ND (60)
- Arkusz Baza (62)
- Przygotowanie bazy wartości dewizowych (63)
- Wybór pozycji z bazy wartości dewizowych (64)
- Arkusz Dowód (65)
- Arkusz Cennik - wydruk (69)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (71)
- Obsługa arkusza (72)
- Arkusz Ustawienia (73)
- Arkusz ND (76)
- Arkusz Odbiorcy (78)
- Arkusz Towary (80)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (82)
- Arkusz Dowód (84)
- Arkusz Słownie (87)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (89)
- Obsługa skoroszytu (90)
- Arkusz Ustawienia (91)
- Arkusz NR (94)
- Arkusz Baza (96)
- Arkusz Rachunek (100)
- Arkusz Słownie (104)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (105)
- Obsługa skoroszytu (106)
- Arkusz Ustawienia (107)
- Arkusz NR (110)
- Arkusz Baza (112)
- Arkusz Rachunek (116)
- Arkusz Słownie (119)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (121)
- Obsługa skoroszytu (122)
- Arkusz Ustawienia (124)
- Arkusz Numer (126)
- Arkusz Sprzedawca (127)
- Arkusz Towary (129)
- Arkusz Druk (133)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (137)
- Obsługa skoroszytu (138)
- Arkusz Ustawienia (139)
- Arkusz NF (143)
- Arkusz Odbiorcy (145)
- Arkusz Towary (147)
- Arkusz Faktura (151)
- Arkusz Słownie (154)
- Inne operacje związane z budową arkusza (156)
- Przeznaczenie i konstrukcja arkusza (161)
- Obsługa arkusza (163)
- A. Usuwanie wszystkich wartości z obszaru D3:D368 lub obszaru C3:C368 (165)
- B. Wprowadzenie kwoty podstawy do obszaru D3:D368 lub własnych stóp procentowych w obszarze C3:C368 (166)
- C. Wprowadzenie częściowych kwot zapłaty do obszaru D3:D368 (166)
- D. Obsługa arkusza przy dwuletnim (lub większym) okresie naliczania odsetek (167)
- Przeznaczenie i konstrukcja arkusza (171)
- Obsługa arkusza (172)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytów (183)
- Obsługa skoroszytu - wersja 1. (184)
- Arkusz Start (184)
- Arkusz Tabela (187)
- Arkusze Roboczy(1), Roboczy(2), Roboczy(3) (192)
- Obsługa skoroszytu - wersja II (194)
- Arkusz Start - wersja 2. (197)
- Arkusze Roboczy(1), Roboczy(2), Roboczy(3) - w wersji II (199)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (201)
- Obsługa skoroszytu (202)
- Arkusz (kalendarz) 3M (203)
- Arkusz (kalendarz) 12M (212)
- Arkusz (kalendarz) Uni (216)
- Arkusze 3M-wielkanoc, 12M-wielkanoc, Uni-wielkanoc (223)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (227)
- Obsługa arkusza (228)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (235)
- Obsługa skoroszytu (236)
- Arkusze ewidencji czasu pracy (236)
- Arkusz Rok (240)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (243)
- Obsługa skoroszytu (244)
- Arkusz pojazd-1 (244)
- Arkusz Zbiorczo (248)
- Przeznaczenie skoroszytu (251)
- Obsługa skoroszytu (252)
- Arkusz Ust (253)
- Arkusz Rok (253)
- Arkusze miesięczne - 01, 02, 03...12 (255)
- Inne funkcje arkuszy miesięcznych - 01, 02, 03...12 (262)
- Przeznaczenie arkusza (265)
- Obsługa skoroszytu (266)
- Arkusz Rejestr (266)
- Obsługa funkcji filtrowania w celu naliczeń odsetek (273)
- Konstrukcja wykresu (278)
- Przeznaczenie skoroszytu (293)
- Obsługa skoroszytu (294)
- Arkusz Katalog (295)
- Arkusz Rejestr (296)
- Konstrukcja i "oprogramowanie" przycisków arkusza Rejestr (302)
- Formularz arkusza Rejestr (312)
- Kolumny wyliczane formularza (316)
- Praca z formularzem (319)
- Arkusz Zestawienia ilościowe (326)
- Konstrukcja tabel przestawnych w arkuszu Zestawienia ilościowe (327)
- Obsługa oraz modyfikacja tabeli przestawnej (343)
- Arkusz Zestawienia wartościowe (373)
- Otwieranie plików z różnych aplikacji bazodanowych (402)
- Importowanie danych z plików innych aplikacji (414)
- Odświeżanie danych (417)
- Importowanie plików z Internetu (417)
- Wyszukiwanie danych (421)
- Informacje podstawowe z zakresu sortowania (425)
- Sortowanie za pomocą przycisków standardowego paska narzędzi (428)
- Sortowanie za pomocą polecenia Sortuj (430)
- Sortowanie z uwzględnieniem wielkości liter (432)
- Sortowanie wielokolumnowe (434)
- Sortowanie za pomocą listy (437)
- Informacje podstawowe dotyczące filtrowania (439)
- Wybór kolumn przeznaczonych do filtrowania (440)
- Obsługa autofiltru (442)
- Informacje podstawowe dotyczące filtrowania zaawansowanego (452)
- Wiele warunków w jednej kolumnie (454)
- Jeden warunek w dwóch lub większej liczbie kolumn (455)
- Jeden z dwóch zestawów warunków dla dwóch lub większej liczby kolumn (456)
- Opis struktury przykładowej tabeli (457)
- Informacje podstawowe z zakresu sum częściowych (466)
- Sumy częściowe - operacje zaawansowane (484)
- Wiele funkcji dla jednej kolumny grupującej (485)
- Jedna funkcja dla wielu kolumn grupujących (493)
- Procedury złożone wykorzystywane do analizowania danych (502)
- Konstrukcja wykresu tabeli przestawnej (510)
- Przykłady tworzenia wykresu tabeli przestawnej (514)
- Struktura funkcji (552)
- Argument funkcji (553)
- Nazwa funkcji (554)
- Funkcje zagnieżdżone (554)
- Wprowadzanie funkcji (555)
- Funkcja SUMA (556)
- Funkcja SUMY WARUNKOWEJ (557)
- Funkcja ILOCZYN (559)
- Funkcja ORAZ (560)
- Funkcja LUB (562)
- Funkcja JEŻELI (563)
- Funkcja ŚREDNIA (564)
- Funkcja ILE.LICZB (565)
- Funkcja ILE.NIEPUSTYCH (566)
- Funkcja LICZ.JEŻELI (567)
- Funkcja LICZBA.CAŁKOWITA (567)
- Funkcja ZAOKR (568)
- Funkcje TERAZ i DZIŚ (569)
- Funkcja DŁ (570)
- Funkcja ZŁĄCZ.TEKSTY (570)
- Funkcja ZNAK (571)
- Funkcja PORÓWNAJ (571)
- Funkcje LITERY.WIELKIE, LITERY.MAŁE (572)
- Funkcja FRAGMENT.TEKSTU (573)
- Funkcja ZASTĄP (574)
- Funkcja SZUKAJ.TEKST (574)
- Funkcja WARTOŚĆ (576)
- Funkcja INDEKS (576)
- Funkcja PODAJ.POZYCJĘ (578)
- Funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO (580)
- Przeznaczenie dokumentu (23)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (24)
- Dokument dane do wizytówki.doc (26)
- Dokument wizytówka.doc (29)
- Tworzenie "szablonu" wizytówki (29)
- Tworzenie "matrycy" wizytówki (39)
- Przeznaczenie dokumentu (47)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (49)
- Plik dane do zaproszenia.doc (50)
- Budowa dokumentu (50)
- Plik zaproszenie.doc (51)
- Budowa strony wewnętrznej zaproszenia (51)
- Budowa strony zewnętrznej zaproszenia (66)
- Obsługa dokumentu (73)
- Plik kartka.doc (74)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (74)
- Budowa dokumentu (75)
- Przeznaczenie dokumentu (79)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (80)
- Plik dane do identyfikatora.doc (81)
- Budowa i obsługa dokumentu (81)
- Plik identyfikator.doc (88)
- Budowa i obsługa dokumentu (88)
- Przeznaczenie dokumentu (102)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (103)
- Dokument dane do tabliczek (103)
- Dokument tabliczka (105)
- Budowa i obsługa dokumentu (105)
- Przeznaczenie dokumentu (119)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (123)
- Dokument rozdzielnik pism (125)
- Budowa nagłówka strony dokumentu rozdzielnik pism.doc (126)
- Dokument poufny (128)
- Budowa nagłówka i stopki strony dokumentu "poufne" (130)
- Budowa pola tekstowego (138)
- Zabezpieczenia dokumentu (142)
- Zabezpieczenie przed otwarciem i modyfikacją dokumentu (142)
- Ochrona przed kopiowaniem części lub całości tekstu do innego pliku (146)
- Szyfrowanie dokumentu (147)
- Opis systemu (151)
- Konstrukcja i obsługa systemu (154)
- Plik Menu (154)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (154)
- Obsługa dokumentu Menu (160)
- Pliki baz danych (161)
- Dokument dane do menu (162)
- Skoroszyt Baza danych.xls (169)
- Plik dokument.doc - papier firmowy (178)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (178)
- Budowa nagłówka "firmówki" (178)
- Budowa stopek "firmówki" (187)
- Wstawienie pól bazy danych do dokumentu (190)
- Pole treści dokumentu (192)
- Obsługa dokumentu (197)
- Plik Rejestr pism.doc (198)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (198)
- Budowa nagłówka rejestru (199)
- Wstawienie pól danych do dokumentu Rejestr pism (200)
- Obsługa dokumentu (203)
- Plik Koperta.doc (204)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (204)
- Wstawienie pól danych do dokumentu Koperta (207)
- Obsługa dokumentu wydruku kopert (208)
- Plik Poczta.doc (210)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (210)
- Budowa nagłówka strony Książki opłaty pocztowej (210)
- Wstawienie pól danych do dokumentu Poczta (212)
- Obsługa dokumentu Książka pocztowa (214)
- Przeznaczenie dokumentu (217)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (219)
- Plik dane do oferty.doc (219)
- Budowa dokumentu (219)
- Plik oferta.doc (223)
- Budowa dokumentu (223)
- Wstawianie obiektów graficznych - autokształtów (233)
- Obsługa dokumentu (238)
- Przeznaczenie dokumentu (242)
- Konstrukcja i obsługa systemu (244)
- Plik Menu_zatrudnienie (245)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (245)
- Baza danych systemu (255)
- Budowa i obsługa skoroszytu (255)
- Ustawienie hiperłączy na wybranych kolumnach i arkuszach (262)
- Procedura wyboru (265)
- Umowa o pracę (268)
- Budowa dokumentu (268)
- Obsługa dokumentu umowy (282)
- Dokumenty odnośnie rozwiązania umowy o pracę (283)
- Informacje ogólne (283)
- Budowa tabel dokumentów typu rozwiązanie umowy (284)
- Budowa pola tekstowego na informacje o numerach Regon oraz NIP (288)
- Wstawienie pól bazy danych (289)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem (290)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Rozwiązanie umowy o pracę z zastosowaniem skróconego okresu wypowiedzenia (291)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia (293)
- Obsługa dokumentów rozwiązania umowy o pracę (293)
- Dokument Umowa-zlecenie (295)
- Budowa dokumentu (295)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Umowa-zlecenie (300)
- Obsługa dokumentu Umowa-zlecenie (303)
- Dokument Umowa o dzieło (305)
- Budowa i obsługa dokumentu (305)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Umowa o dzieło (306)
- Obsługa dokumentu Umowa o dzieło (309)
- Dokument Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (310)
- Budowa dokumentu (310)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (314)
- Obsługa dokumentu Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (314)
- Dokument Karta obiegowa (316)
- Budowa dokumentu (316)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Karta obiegowa (318)
- Obsługa dokumentu Karta obiegowa (318)
- Przeznaczenie dokumentu (321)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (325)
- Dokument A-elektro (326)
- Informacje ogólne (326)
- Budowa dokumentu (327)
- Obsługa dokumentu (333)
- Zapisywanie danych z ankiet (334)
- Scalanie danych z ankiet (335)
- Przygotowanie wydruku zbiorczego (337)
- Dokument A-reczna (339)
- Przeznaczenie dokumentu (341)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (343)
- Dokument nalepka1 (343)
- Dokument dane do nalepek (351)
- Dokument nalepka2 (354)
- Co nowego? (367)
- Instalacja (369)
- Uruchamianie (370)
- Przydatne uwagi (373)
- Okno programu (377)
- Podstawowe operacje na plikach oraz edycja plików (380)
- Zapisywanie prezentacji (381)
- Otwieranie prezentacji (384)
- Cofanie ostatnio wykonanej czynności (384)
- Anulowanie cofnięcia ostatnio wykonanej czynności (385)
- Wyświetlanie niewidocznych poleceń (386)
- Slajd tytułowy (389)
- Wstawianie nowych slajdów (390)
- Edycja pól tekstowych (393)
- Układy slajdów (398)
- Tabele (399)
- Wykresy (406)
- Kliparty (411)
- Obrazy (415)
- Diagramy i schematy organizacyjne (416)
- Klipy multimedialne (421)
- Wstawianie własnych elementów do slajdu (422)
- Pola tekstowe, rysunki i diagramy (423)
- Obiekty WordArt (424)
- Kształty podstawowe (425)
- Autokształty (426)
- Grupowanie i rozmieszczanie obiektów (435)
- Sortowanie slajdów (441)
- Wyświetlanie prezentacji (444)
- Kreator zawartości (450)
- Album fotograficzny (454)
- Szablony projektów (459)
- Schematy kolorów (463)
- Wzorzec slajdów (465)
- Nagłówek i stopka slajdu (472)
- Wstawianie przycisków akcji i hiperłączy (474)
- Wyświetlenie określonego slajdu (474)
- Wyświetlenie określonej strony internetowej lub uruchomienie pliku (475)
- Przyciski akcji (477)
- Prezentacja przenośna (479)
- Pakowanie na dysk CD (479)
- Kopiowanie prezentacji przenośnej do folderu (480)
- Uruchomienie prezentacji przenośnej (483)
- Opcje (485)
- Ożywienie prezentacji (487)
- Schematy animacji (488)
- Przejście slajdu (491)
- Animacja niestandardowa (495)
- Stosowanie animacji niestandardowych (496)
- Ścieżki ruchu (499)
- Edycja i właściwości animacji niestandardowej (505)
- Instalowanie programu Outlook 2003 (524)
- Uruchamianie programu Outlook 2003 (529)
- Aktywacja programu Outlook 2003 (531)
- Okno Outlook na dziś (536)
- Definiowanie folderu startowego (540)
- Menu i paski narzędzi (543)
- Przemieszczanie paska narzędzi i zmiana jego rozmiaru (546)
- Tworzenie własnego paska narzędzi i modyfikowanie pasków już istniejących (549)
- Zmiana ikony na przycisku paska narzędzi lub przy poleceniu menu (554)
- Wybór sposobu opisu przycisku paska narzędzi lub pozycji menu (556)
- Tworzenie na pasku narzędzi przycisku do automatycznego adresowania wiadomości e-mail (560)
- Zmiana kolejności przycisków paska narzędzi i pozycji menu (561)
- Zmiana wielkości ikon na paskach narzędzi (564)
- Okienko nawigacji (566)
- Ukrywanie okienka nawigacji (566)
- Jak nawigować, gdy nie ma okienka nawigacji? (567)
- Wyświetlanie zawartości folderu (567)
- Zmiana rozmiarów i zawartości okienka nawigacji (567)
- Foldery ulubione (572)
- Ustawianie programu Outlook jako domyślnego programu obsługi poczty e-mail, kontaktów i kalendarza (575)
- Definiowanie konta e-mail (577)
- Importowanie ustawień pocztowych (584)
- Importowanie książki adresowej i poczty (585)
- Modyfikowanie ustawień konta pocztowego (588)
- Wyświetlanie ustawień konta e-mail (588)
- Usuwanie konta e-mail (589)
- Ustawianie konta jako domyślnego (589)
- Foldery poczty (592)
- Nawigacja między folderami poczty (593)
- Otrzymywanie wiadomości e-mail (595)
- Automatyczne pobieranie poczty e-mail (596)
- Ręczne pobieranie poczty (599)
- Powiadamianie o nadejściu nowych wiadomości (601)
- Czytanie poczty e-mail (604)
- Modyfikowanie układu okna i sposobu prezentowania wiadomości e-mail (605)
- Okienko odczytu (605)
- Skrzynka odbiorcza (608)
- Oznaczenia wiadomości e-mail (610)
- Wiadomości nieprzeczytane i przeczytane (611)
- Oflagowywanie wiadomości (614)
- Ważność wiadomości e-mail (618)
- Okno Opcje wiadomości (618)
- Obsługa załączników poczty e-mail (620)
- Drukowanie wiadomości e-mail (623)
- Wyszukiwanie wiadomości i tekstu w wiadomości (625)
- Wyszukiwanie wiadomości e-mail (625)
- Wyszukiwanie wiadomości e-mail przy użyciu zdefiniowanych kryteriów (628)
- Wyszukiwanie tekstu w wiadomości e-mail (630)
- Usuwanie wiadomości (632)
- Wiadomości-śmieci (634)
- Dodawanie adresów do listy blokowanych nadawców (635)
- Przeglądanie folderu Wiadomości-śmieci (637)
- Przenoszenie wiadomości do folderu (639)
- Organizowanie poczty (640)
- Tworzenie wiadomości e-mail (644)
- Otwieranie okna nowej wiadomości (644)
- Odpowiadanie na list (645)
- Przesyłanie wiadomości dalej (648)
- Opcje odpowiadania i przesyłania wiadomości dalej (649)
- Adresowanie i pisanie listu e-mail (651)
- Wybór konta (653)
- Dołączanie załączników (654)
- Formatowanie wiadomości e-mail (657)
- Domyślny format wiadomości e-mail (657)
- Otwieranie okna nowej wiadomości e-mail w zadanym formacie (664)
- Zmiana formatu w oknie odpowiedzi na wiadomość e-mail (665)
- Stosowanie papeterii i kolorowego tła w wiadomości e-mail (667)
- Formatowanie tekstu i akapitu (670)
- Sprawdzanie pisowni (677)
- Opcje wiadomości (677)
- Potwierdzenie przeczytania wiadomości (678)
- Wysyłanie wiadomości e-mail (680)
- Adresowanie przy użyciu Książki adresowej (683)
- Dodawanie kontaktów do Książki adresowej (685)
- Osobista książka adresowa (689)
- Okno Kontakty (693)
- Otwieranie folderu Kontakty (694)
- Widoki folderu Kontakty (695)
- Nawigacja po folderze Kontakty (700)
- Otwieranie kontaktów (703)
- Do czego służą kontakty? (703)
- Dodawanie kontaktu (706)
- Opcje domyślne kontaktu (712)
- Terminy, spotkania i zdarzenia (714)
- Wyświetlanie Kalendarza (715)
- Korzystanie z Kalendarza (717)
- Dzienny plan zajęć (719)
- Tygodniowy rozkład zajęć (720)
- Miesięczny rozkład zajęć (721)
- Dostosowywanie widoku Kalendarza (723)
- Wyświetlanie sobót i niedziel w widoku Tydzień roboczy (723)
- Wyświetlanie bloku zadań (725)
- Wprowadzanie terminów w Kalendarzu (727)
- Ręczne wprowadzanie terminów (727)
- Okno dialogowe Termin (730)
- Wydarzenia (733)
- Anulowanie terminu lub wydarzenia (736)
- Tworzenie terminu cyklicznego (737)
- Tworzenie wyjątków w schemacie terminów cyklicznych (740)
- Usuwanie terminów cyklicznych (741)
- Przekształcenie terminu w spotkanie (742)
- Wyszukiwanie elementów (747)
- Drukowanie elementów Kalendarza (748)
- Folder Zadania (754)
- Wyświetlanie folderu Zadania (754)
- Widoki folderu Zadania (754)
- Definiowanie zadania (761)
- Zadanie pojedyncze (761)
- Tworzenie zadania cyklicznego (765)
- Opcje przypominania o zadaniu (768)
- Oznaczanie zadania jako wykonanego (769)
- Usuwanie zadania (771)
- Przydzielanie zadania (773)
- Wyszukiwanie zadań (775)
- Drukowanie zadań (777)
- Folder Notatki (781)
- Tworzenie notatki (783)
- Wprowadzanie tekstu (786)
- Usuwanie notatek (787)
- Zapisywanie notatki za pomocą polecenia Zapisz jako (788)
- Zapisywanie w notatkach odnośników do stron WWW i adresów e-mail (790)
- Kolory notatek (791)
- Korzystanie z widoków (791)
- Drukowanie notatek (794)
TOM I
Wstęp (11)
Rozdział 1. Oferta cenowa - wersja 1. (13)
Rozdział 2. Oferta cenowa - wersja 2. (21)
Rozdział 3. Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny (33)
Rozdział 4. Dowód sprzedaży - ogólny (41)
Rozdział 5. Dowody kupna i sprzedaży dewiz (55)
Rozdział 6. Dowód dostawy (71)
Rozdział 7. Rachunek zwykły (89)
Rozdział 8. Rachunek za usługi (105)
Rozdział 9. Zamówienia (121)
Rozdział 10. Faktura VAT (137)
Rozdział 11. Odsetki - wersja 1. (161)
Rozdział 12. Odsetki - wersja 2. (171)
Rozdział 13. Odsetki ustawowe - wersje 1. i 2. (183)
Rozdział 14. Kalendarze (201)
Rozdział 15. Ewidencja obecności (227)
Rozdział 16. Ewidencja czasu pracy (235)
Rozdział 17. Rozliczenie paliwa (243)
Rozdział 18. Rejestr zobowiązań finansowych (251)
Rozdział 19. Rejestr należności finansowych (265)
Rozdział 20. Wykresy - graficzna prezentacja danych (277)
Rozdział 21. Rejestr oraz analiza wyników sprzedaży bezpośredniej (293)
Rozdział 22. Manipulacja danymi w arkuszach rozległych (401)
Rozdział 23. Wykres tabeli przestawnej (509)
Dodatek A Przegląd najczęściej stosowanych funkcji (551)
Skorowidz (583)
TOM II
Wstęp (15)
CZĘŚĆ I EDYCJA TEKSTU. WORD 2003 (19)
Rozdział 1. Zakres tematyczny części I (21)
Rozdział 2. Wizytówki (23)
Rozdział 3. Zaproszenia i kartki okolicznościowe (47)
Rozdział 4. Identyfikatory - grafika w korespondencji seryjnej (79)
Rozdział 5. Tabliczki informacyjne - inicjał w korespondencji seryjnej (101)
Rozdział 6. Korespondencja poufna (119)
Rozdział 7. System obsługi pism wychodzących (151)
Rozdział 8. Oferta (217)
Rozdział 9. System dokumentacji zatrudnienia (241)
Rozdział 10. Ankiety (321)
Rozdział 11. Stickery - naklejki samodestrukcyjne (341)
CZĘŚĆ II PREZENTACJE MULTIMEDIALNE. POWERPOINT 2003 (363)
Rozdział 12. Zakres tematyczny części II (365)
Rozdział 13. Opis programu (367)
Rozdział 14. Podstawy pracy z programem (377)
Rozdział 15. Edycja slajdów (389)
Rozdział 16. Projekty i kreatory (449)
Rozdział 17. Animacje (487)
CZĘŚĆ III POCZTA ELEKTRONICZNA. OUTLOOK 2003 (519)
Rozdział 18. Zakres tematyczny części III (521)
Rozdział 19. Pierwsze kroki użytkownika programu Outlook 2003 PL (523)
Rozdział 20. Środowisko pracy programu Outlook 2003 (535)
Rozdział 21. Przygotowanie obsługi poczty e-mail (577)
Rozdział 22. Obsługa poczty przychodzącej (591)
Rozdział 23. Przygotowanie i wysyłanie wiadomości e-mail (643)
Rozdział 24. Książka adresowa (683)
Rozdział 25. Kontakty (693)
Rozdział 26. Kalendarz (713)
Rozdział 27. Zadania (753)
Rozdział 28. Notatki (781)
Skorowidz (795)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland Zimek (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Tomaszek,
Data dodania: 2006-08-22 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem