Opis książki: Java na uczelni
W odróżnieniu od Javy w szkole, która traktuje tylko o apletach, Java na uczelni dotyczy wyłącznie aplikacji. Aby ułatwić dokonanie porównań, autor upodobnił układ tekstu do poprzedniego. Bardziej spostrzegawczy zauważą jednak, że wykład języka jest całkowicie obiektowy oraz że Bibliotekę View zastąpiła Biblioteka widoku i wspomagająca ją klasa View. To głównie dzięki nim programowanie w Javie staje się łatwe już na wstępie i nie wymaga przedwczesnego odwoływania się do pojęć, które zazwyczaj sprawiają trudności.
Integralną część tekstu stanowi kod źródłowy Biblioteki. Motywowani do pogłębienia wiedzy o Javie znajdą w nim wiele interesujących pomysłów, w tym egzemplifikację zasad programowania obiektowego, projektowanie lekkich przycisków obrazowych, przetwarzanie samoodtwarzających się napisów, wykonywanie nietrywialnych operacji leksemowego wejścia-wyjścia oraz implementowanie oblicza i zdarzeń aplikacji.
Książkę można traktować jako podręcznik akademicki do samodzielnej nauki programowania w Javie oraz jako wstęp do książki tego samego autora: Java 3 Programowanie obiektowe, zdarzeniowe i współbieżne, adresowanej do zawodowych użytkowników Javy.
Wybrane bestsellery
-
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu technik...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Ta książka jest ósmym wydaniem znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowanym i uzupełnionym o informacje dotyczące edycji 11. Zawiera podstawową wiedzę o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie oraz o słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnyc...
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.90 zł
199.00 zł(-70%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.50 zł
97.00 zł(-50%) -
Ta książka jest jedenastym wydaniem wyczerpującego kompendium programisty Javy, w pełni zaktualizowanym, uzupełnionym o nowości wprowadzone w Java SE 11. Opisuje język kompleksowo: jego składnię, słowa kluczowe oraz najistotniejsze zasady programowania. Zawiera także informacje o najważniejszych ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł(-40%) -
Oto kolejne, przejrzane, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla zawodowych programistów Javy. Znalazł się tu dokładny opis sposobów tworzenia interfejsu użytkownika, stosowania rozwiązań korporacyjnych, sieciowych i zabezpieczeń, a także nowości wprowadzonych w JDK 11. P...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Java przydaje się do wszystkiego. Jej legendarna elastyczność zyskuje rzesze zwolenników, z których żaden nie może obyć się bez tablic informatycznych, zawierających wszystkie najważniejsze elementy i konstrukcje tego języka. Wśród nich wymienić można chociażby szczegółowo rozpisane typy danych, ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
6.45 zł
12.90 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7240-7, 8371972407
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-09-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1348
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Spis treści książki
- Struktura aplikacji (17)
- Widok i klatka (20)
- Pierwsza aplikacja (21)
- Dane wejściowe (23)
- Komunikaty (24)
- Dostarczanie danych (25)
- Operacje na klatce (30)
- Odtwarzanie widoku (31)
- Wyposażanie w menu (33)
- Konfigurowanie widoku (35)
- Zainstalowanie biblioteki (37)
- Wyświetlenie dokumentacji (38)
- Użycie uruchamiacza (38)
- Polecenia podstawowe (39)
- Polecenia sterujące (40)
- Polecenia organizacyjne (41)
- Instalowanie pakietu JDK (43)
- Konfigurowanie środowiska Kawa (44)
- Określanie ścieżek (44)
- Tworzenie projektu (45)
- Konfigurowanie projektu (45)
- Tworzenie pliku źródłowego (45)
- Przygotowywanie plików z danymi (46)
- Wstawianie plików do projektu (46)
- Budowanie aplikacji (46)
- Wykonanie aplikacji (46)
- Zainstalowanie biblioteki (47)
- Tworzenie projektu (48)
- Konfigurowanie projektu (48)
- Tworzenie pliku źródłowego (48)
- Przygotowywanie plików z danymi (49)
- Wstawianie plików do projektu (50)
- Wykonanie aplikacji (50)
- Tworzenie projektu (51)
- Konfigurowanie projektu (52)
- Tworzenie pliku źródłowego (53)
- Przygotowywanie plików z danymi (53)
- Wstawianie plików do projektu (53)
- Budowanie aplikacji (53)
- Wykonanie aplikacji (53)
- Nazwy (55)
- Lokalność (56)
- Nielokalność (57)
- Dostępność (58)
- Literały (59)
- Literały całkowite (59)
- Literały rzeczywiste (59)
- Literały znakowe (59)
- Literały łańcuchowe (60)
- Literały orzecznikowe (60)
- Skalary (60)
- Zmienne całkowite (60)
- Zmienne rzeczywiste (61)
- Zmienne znakowe (62)
- Zmienne orzecznikowe (62)
- Zmienne odnośnikowe (62)
- Operacje na skalarach (64)
- Tablice (64)
- Tworzenie tablic (64)
- Inicjowanie tablic (65)
- Przetwarzanie tablic (66)
- Obiekty (67)
- Definicja klasy (67)
- Konstruktor (69)
- Tworzenie obiektów (70)
- Przetwarzanie obiektów (71)
- Wywołanie funkcji (75)
- Dostarczenie rezultatu (76)
- Wysłanie wyjątku (77)
- Odebranie wyjątku (77)
- Funkcje podstawowe (79)
- Funkcje arytmetyczne (79)
- Funkcje matematyczne (80)
- Funkcje łańcuchowe (81)
- Funkcje pomocnicze (82)
- Funkcje rekurencyjne (83)
- Silnia (83)
- Ciąg Fibonacciego (84)
- Operacje przypisania (93)
- Operacje arytmetyczne (93)
- Operacje przedrostkowe (94)
- Operacje przyrostkowe (94)
- Operacje porównania (94)
- Porównania odnośników (95)
- Operacje orzecznikowe (97)
- Operacje konwersji (98)
- Operacje warunkowe (99)
- Operacje bitowe (99)
- Operacja zanegowania (100)
- Operacja iloczynowania (100)
- Operacja sumowania (101)
- Operacja sumowania modulo 2 (101)
- Operacja przesunięcia w lewo (102)
- Operacja przesunięcia w prawo (102)
- Operacja przesunięcia w prawo "bez znaku" (103)
- Operacja pochodzenia (103)
- Instrukcja pusta (105)
- Instrukcja grupująca (106)
- Instrukcja wyrażeniowa (106)
- Instrukcja warunkowa (107)
- Instrukcje iteracyjne (108)
- Instrukcja while (108)
- Instrukcja for (114)
- Instrukcja do (118)
- Instrukcje zaniechania i kontynuowania (122)
- Użycie etykiet (122)
- Instrukcja decyzyjna (123)
- Instrukcje powrotu (124)
- Instrukcje wyjątków (125)
- Instrukcja obsługi wyjątków (125)
- Instrukcja wysłania wyjątku (127)
- Klasy adaptacyjne (131)
- Klasy anonimowe (133)
- Obiekty zdarzeniowe (134)
- Zdarzenie action (135)
- Zdarzenia key (137)
- Zdarzenia mouse (140)
- Myszka (143)
- Klawiatura (147)
- Głośnik (149)
- Przyciski (153)
- Etykiety (155)
- Klatki (156)
- Widok (159)
- Rozmiary widoku (159)
- Rozkłady (161)
- Rozkład ręczny (161)
- Rozkład ciągły (163)
- Rozkład brzegowy (164)
- Rozkład siatkowy (165)
- Grupowanie (167)
- Modyfikowanie (168)
- Menu (170)
- Utworzenie menu (170)
- Obsłużenie menu (171)
- Okna (173)
- Wykreślacz (177)
- Wykreślacz widoku (178)
- Współrzędne (179)
- Wykresy (181)
- Kolory (184)
- Pióra (186)
- Pędzle (189)
- Czcionki (192)
- Tryb (196)
- Obrazy (198)
- Bufory (201)
- Kursory (203)
- Wykluczanie (215)
- Synchronizowanie (217)
- Funkcja wait (217)
- Funkcja notify (218)
- Funkcja notifyAll (218)
- Funkcja sleep (219)
- Struktura stosowa (239)
- Struktura kolejkowa (241)
- Lista uporządkowana (242)
- Lista cykliczna (244)
- Dziedziczenie (250)
- Implementowanie (251)
- Abstrakcyjność (253)
- Finalność (255)
- Widoczność (256)
- Dostępność (257)
- Konstruowanie (258)
- Fabrykowanie (259)
- Wywoływanie (261)
- Wywołanie sposobu (262)
- Wywołanie metody (263)
- Wymiana danych (265)
- Klasy wewnętrzne (265)
- Klasy zewnętrzne (267)
- Poprawność statyczna (269)
- Poprawność dynamiczna (271)
- Przypisania odnośników (272)
- Klasa File (289)
- Strumienie bajtowe (292)
- Strumienie znakowe (295)
- Struktura biblioteki (302)
- Wykreślacz (302)
- Rozkłady (303)
- Interfejs Drawable (305)
- Klasa Drawing (306)
- Klasa Painting (307)
- Klasa Figure (307)
- Klasa Pixel (308)
- Klasa Line (309)
- Klasa Ellipse (311)
- Klasa Circle (313)
- Klasa Tetragon (315)
- Klasa Square (316)
- Klasa Caption (318)
- Klasa Picture (321)
- Klasa Trigger (322)
- Klasa Provider (324)
- Klasa Collector (326)
- Klasa Audio (328)
- Klasa Debugger (330)
- Zastosowania (331)
- Animacja niebuforowana (331)
- Animacja buforowana (336)
- Gra animacyjna (342)
- Interfejsy (355)
- Interfejs Names (355)
- Interfejs Drawable (357)
- Klasa Drawing (357)
- Klasa Painting (358)
- Klasa Figure (359)
- Klasa Pixel (361)
- Klasa Line (362)
- Klasa Ellipse (363)
- Klasa Circle (364)
- Klasa Tetragon (364)
- Klasa Square (365)
- Klasa Caption (366)
- Klasa Figure (369)
- Klasa Provider (372)
- Klasa Collector (373)
- Klasa Audio (374)
- Klasa Input (374)
- Klasa Output (376)
- Klasa Runner (377)
- Klasa Debugger (378)
- Klasa View (382)
- Aplikacje (411)
- Widok i klatka (411)
- Najprostsza aplikacja (411)
- Komunikaty (412)
- Dostarczanie danych (412)
- Operacje na klatce (413)
- Odtwarzanie widoku (413)
- Konfigurowanie widoku (413)
- Środowisko (414)
- Użycie uruchamiacza (414)
- Zmienne (415)
- Tablice (415)
- Funkcje (415)
- Funkcje podstawowe (415)
- Pliki (419)
- Operacje (420)
- Operacje porównania (420)
- Zdarzenia (421)
- Obiekty zdarzeniowe (421)
- Urządzenia (423)
- Myszka (423)
- Klawiatura (424)
- Głośnik (424)
- Sterowniki (425)
- Przyciski (425)
- Etykiety (426)
- Klatki (426)
- Oblicze (427)
- Widok (427)
- Rozkłady (427)
- Menu (428)
- Okna (428)
- Grafika (429)
- Wykreślacz (429)
- Wykresy (429)
- Kolory (431)
- Pióra (432)
- Pędzle (433)
- Czcionki (434)
- Tryb (435)
- Obrazy (436)
- Bufory (437)
- Kursory (437)
- Animacja (438)
- Czas (438)
- Wątki (439)
- Synchronizowanie (439)
- Kolekcje (440)
- Strumienie (441)
- Strumienie bajtowe (442)
- Strumienie znakowe (443)
- Biblioteka widoku (445)
- Wykreślacz (445)
- Klasa Drawing (445)
- Klasa Painting (446)
- Klasa Figure (447)
- Klasa Pixel (447)
- Klasa Line (447)
- Klasa Ellipse (448)
- Klasa Circle (448)
- Klasa Tetragon (449)
- Klasa Square (449)
- Klasa Caption (449)
- Klasa Picture (450)
- Klasa Trigger (451)
- Klasa Provider (451)
- Klasa Collector (452)
- Klasa Audio (453)
Od Autora (13)
Część I. Podstawy programowania (15)
Aplikacje (17)
Środowisko (37)
Nakładka Kawa (43)
Kompilator JBuilder (47)
Kompilator Visual Cafe (51)
Zmienne (55)
Funkcje (73)
Pliki (87)
Operacje (91)
Instrukcje (105)
Zdarzenia (129)
Urządzenia (143)
Sterowniki (153)
Oblicze (159)
Grafika (177)
Animacja (205)
Czas (211)
Wątki (215)
Zadania (223)
Część II. Programowanie listowe (237)
Struktury listowe (239)
Część III. Programowanie obiektowe (247)
Klasy i obiekty (249)
Konwersje (269)
Polimorfizm (273)
Refleksja (279)
Kolekcje (283)
Strumienie (289)
Pakiety (299)
Biblioteka widoku (301)
Dodatek A. Priorytety i wiązania (353)
Dodatek B. Implementacje (355)
Dodatek C. Funkcje i definicje (411)
Skorowidz (453)
Helion - inne książki
-
Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzieln...
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ten przystępny przewodnik jest przeznaczony dla analityków danych, którzy chcą dobrze poznać proces tworzenia analitycznego zbioru danych i samodzielnie pisać kod niezbędny do uzyskania zamierzonego wyniku. Przedstawiono w nim składnię języka SQL oraz zasady budowania szybko działających zapytań ...
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Oto przewodnik po koncepcjach testowania i wiodących frameworkach, za pomocą których automatyzuje się testy aplikacji internetowych, takich jak Selenium, Cypress, Puppeteer i Playwright. Zaprezentowano w nim unikatowe funkcjonalności tych rozwiązań, ich wady i zalety, a także wyjaśniono zasady ko...
Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano takż...
Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarz...
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Za...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Microsoft Power BI jest doskonałym narzędziem do profesjonalnej analizy danych. Jeśli jednak chcesz uzyskać za jego pomocą naprawdę spektakularne efekty, musisz się biegle posługiwać językiem DAX (Data Analysis Expressions). Pozwala on na wykonywanie zaawansowanych obliczeń i zapytań dotyczących ...
DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla inżynierów danych i programistów, którzy chcą za pomocą Sparka przeprowadzać skomplikowane analizy danych i korzystać z algorytmów uczenia maszynowego, nawet jeśli te dane pochodzą z różnych źródeł. Wyjaśniono tu, jak dzięki Apache Spark można odczytywać i ujednolicać ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Jeśli masz już pewne umiejętności pentestera, dzięki tej książce poszerzysz swoją wiedzę o zaawansowanych narzędziach dostępnych w Kali Linux, a także nauczysz się wyrafinowanych taktyk stosowanych przez prawdziwych hakerów do atakowania sieci komputerowych. Omówiono tu różne sposoby instalowania...
Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów i osób zaawansowanych w nauce programowania. Dzięki niej nauczysz się uwzględniać w projektach narzędzia do obserwacji pracy kodu i analizować uzyskane dzięki nim dane o wydajności. Dowiesz się też, jak na podstawie takiego wnioskowania uzyskiwać znac...
Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Java na uczelni Jan Bielecki (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
(3)
Data dodania: Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
piotrd,
Data dodania: Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Lucjan Bielecki,
Data dodania: Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karol W.,
Data dodania: 2007-02-19 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii