×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe Jan Bielecki

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe Jan Bielecki - okladka książki

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe Jan Bielecki - okladka książki

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe Jan Bielecki - audiobook MP3

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe Jan Bielecki - audiobook CD

Autor:
Jan Bielecki
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
1.8/6  Opinie: 11
Stron:
604
Druk:
oprawa miękka
Książka jest łatwym wprowadzeniem do programowania w najnowszej wersji języka Java. Prezentuje zasady programowania grafiki 2-wymiarowej, zasady programowania współbieżnego i animacji, dokonuje pogłębionego przeglądu instrukcji i wyrażeń języka, a poprzez liczne przykłady prezentuje zasady programowania obiektowego, wizualnego i komponentowego w systemie Windows 95/98/NT. Tematem przewodnim książki jest zastosowania programowania współbieżnego do programowania interakcyjnej grafiki i animacji.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.