×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Java 4 Swing. Tom 1 Jan Bielecki

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Java 4 Swing. Tom 1 Jan Bielecki - okladka książki

Java 4 Swing. Tom 1 Jan Bielecki - okladka książki

Java 4 Swing. Tom 1 Jan Bielecki - audiobook MP3

Java 4 Swing. Tom 1 Jan Bielecki - audiobook CD

Autor:
Jan Bielecki
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
2.5/6  Opinie: 13
Stron:
548
Druk:
oprawa miękka
Java jest powszechnie stosowanym językiem programowania, nauczanym nie tylko w Uczelniach Akademickich, ale również w klasach informatycznych Szkół Średnich. W krajach wysoko rozwiniętych, a zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, Java całkowicie wyparła języki C i Pascal, pozostawiając C++ tylko wyspecjalizowaną dziedzinę programowania systemowego.

Do niedawna użytkownicy Javy, wyposażający swoje programy w grafikę i wizualne oblicze, wyłącznie posługiwali się biblioteką AWT (Abstract Windowing Toolkit). Obecnie mają do wyboru także JFC (Java Foundation Classes), połączenie bibliotek Swing i Java2 D nadbudowane nad AWT.

Java 4 Swing jest książką składającą się z 2 tomów. Pierwszy z nich jest "Wstępem do programowania w Javie", drugi zawiera rozszerzony opis języka, opis bibliotek Java 2D i Swing oraz wybrane zagadnienia poświęcone m.in. programowaniu aplikacji graficznych, sieciowych, rozproszonych i bazodanowych oraz metodyce projektowania komponentów JavaBeans i programowaniu wizualnemu. Wszystko z uwzględnieniem najnowszych rozszerzeń języka oraz możliwości oferowanych przez kompilatory 4. generacji (stąd tytuł książki).

W tomie I czytelnik znajdzie zwięzłe opisy następujących zagadnień:

  • Aplikacje i aplety (aplikacje konsolowe, okienkowe, niezależne);
  • Programy (środowisko, literały, zmienne, wyrażenia, operacje, wyrażenia stałe, instrukcje);
  • Funkcje (m.in. modyfikowanie parametrów, parametry odnośnikowe, funkcje rekurencyjne);
  • Pamięć;
  • Biblioteki;
  • Pliki;
  • Analiza leksykalna;
  • Klasy i interfejsy;
  • Listy;
  • Kolekcje;
  • Grafika (wykreślacz, współrzędne, obiekty graficzne, położenie i rozmiary, kolory itd.);
  • Zdarzenia;
  • Urządzenia;
  • Wątki;
  • Animacje;
  • Data i czas;
  • Oblicze aplikacji;
  • Zagadnienia wybrane (Java po C++, programowanie apletów, wykreślanie czcionek, programowanie gier, styl programowania).

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.