×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
E-bookowo
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
90
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (65,31 zł najniższa cena z 30 dni)

76,83 zł (-79%)
15,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(65,31 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?

 

Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:

– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta);

– zdobędziesz zaufanie klientów;

– dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom;

– dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą.

 

"Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać" to kurs online w formie e-booka.

 

Dzięki niemu:

 

– stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać:

 

– określisz, kim mają być Twoi czytelnicy,

– sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać;

– dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać;

 

– przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem:

 

– strach przed krytyką i hejtem,

– brak czasu na pisanie,

– zwiększysz swoją motywację do pisania;

 

– poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych:

 

– jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera),

– jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście,

– jak pisać w ciekawy przyciągający sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu),

 

– otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania słów kluczowych i poruszania się w social media;

 

Przekonasz się, że możesz prowadzić ciekawy blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.

 

 

A przede wszystkim dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy.

 

Kurs w formie e-booka to:

 

- wiedza merytoryczna,

 

- szereg praktycznych ćwiczeń,

 

- nagrania audio,

 

- dostęp do nagrania webinaru "Jak z sukcesem pisać na blog".

Wybrane bestsellery

E-bookowo - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności