Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących. Wydanie II
- Autorzy:
- Warren Sande, Carter Sande
- Promocja Przejdź
Opis książki: Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących. Wydanie II
Nauka programowania to świetny pomysł, ale musimy Cię ostrzec: programowanie wciąga! Jeśli nauczysz się porozumiewać z komputerem w jego języku, szybko zorientujesz się, że napisanie własnej gry, skryptu do złożonych obliczeń czy funkcjonalnej aplikacji do codziennego użytku daje wielką satysfakcję i sprawia mnóstwo radości. Co więcej, programowania można nauczyć się niemal w każdym wieku. Wystarczy odrobina cierpliwości i konsekwencji!
Trzymasz w ręce chyba najlepszy podręcznik do nauki programowania dla osób absolutnie początkujących — nawet takich, które komputera używają wyłącznie do przeglądania stron i obsługi poczty. W sposób szczególny nadaje się on dla dzieci, ale skorzystają z niego również dorośli, którzy chcą poznać podstawy programowania. Jasno i klarownie przedstawiono tu wszystkie niezbędne informacje, a liczne (bardzo zabawne) przykłady pozwalają na głębsze zrozumienie prezentowanych treści. Nauka odbywa się w języku Python. Jest to język łatwy w nauce, a przy tym bardzo popularny i wciąż rozwijany. Co więcej, przyswojenie sobie Pythona pozwala na szybką naukę innych języków!
W tym podręczniku znajdziesz informacje m.in. o tym:
- jak przygotować się do pracy: zainstalować Pythona i napisać pierwsze linie kodu
- czym są i do czego służą zmienne, typy danych, operatory
- czym jest GUI i jak go napisać
- jakie są rodzaje pętli, co to są funkcje i na czym polega obsługa zdarzeń
- jak przygotować symulacje komputerowe
Witaj w niezwykłym świecie programowania!
Warren Sande — jest inżynierem systemów elektronicznych. Na co dzień korzysta z Pythona zarówno do nauczania programowania, jak i do pisania w pełni profesjonalnych skryptów.
Carter Sande — jest uczniem o wielkiej pasji do technologii. Troszczy się o szkolną sieć informatyczną, chętnie pomaga kolegom w rozwiązywaniu problemów z komputerami, a ponadto uwielbia jeździć na rowerze i grać w stare gry wideo.
Wybrane bestsellery
-
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
To kompleksowy podręcznik do nauki programowania w Pythonie. Jego piąte wydanie zostało gruntownie zaktualizowane i rozbudowane o dodatkowe treści. Omówiono tu najnowsze wersje Pythona w liniach 3.X i 2.X, czyli 3.3 i 2.7, i dodano opisy nowych lub rozszerzonych mechanizmów, takich jak obsługa fo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
139.30 zł
199.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej mądrej, zabawnej książce zdobędziesz wszystkie ważne informacje o funkcjonowaniu internetu. Twoim przewodnikiem będzie Kocimiętka — kotka, która używając jasnego języka i świetnych ilustracji, opowie Ci o sekretach najbardziej skomplikowanej sieci komputerowej świata: o protokoła...
Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu
Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in.
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasa...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Wiernym czytelnikom publikacji spod znaku wydawnictwa Helion Piotra Wróblewskiego przedstawiać nie trzeba. Dość wspomnieć, że jest on autorem wielu publikacji poświęconych głównie programowaniu i obsłudze komputerów. Jego najnowsza książka, Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyk...
Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących. Wydanie II (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Signum-temporis.pl Agnieszka Paś; 2017-05-20
Znowu będzie nieco o Pythonie, ale tym razem dla starszych czytelników. Pisząc książkę “Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących”, jej autorzy: inżynier systemów elektronicznych Warren Sande oraz jego nastoletni syn Carter, dobrze wiedzieli, że jej odbiorcami nie będą tylko + 12-latkowie, ale również dorośli, którzy stawiają pierwsze kroki w programowaniu. A wszystko zaczęło się od tego, że Warren Sande chciał wprowadzić w tajniki programowania swojego syna, ale nie mógł znaleźć na rynku żadnej przydatnej publikacji. Za namową swojej żony, razem z Carterem postanowili napisać własny podręcznik, który stał się jednocześnie kursem Pythona dla nastolatka. Razem wytypowali co powinno się w nim znaleźć i stworzyli przykładowe aplikacje – takie, które dzieci lubią najbardziej, czyli gry komputerowe. Książka odniosła ogromny sukces i na początku kwietnia tego roku doczekała się w Polsce już II wydania w Helionie. Czemu Python? Warren Sande tłumaczy swój wybór: to język od początku prosty do nauczenia, darmowy, wieloplatformowy i po prostu fajny. Nie trzeba wcześniej nic wiedzieć o programowaniu, aby z łatwością korzystać z tej książki. Wystarczy znać podstawy korzystania z komputera (jeśli umiecie uruchomić program i zapisać plik, to nie powinniście mieć żadnych problemów z kursem). Zakładając, że odbiorca nie ma wcześniejszej wiedzy programistycznej, książka uczy Pythona od totalnych podstaw. Pierwsze rozdziały zawierają informacje o zmiennych, typach danych, operatorach. Dalej mamy świetnie opracowany dział o GUI i kolejno decyzje, pętle, funkcje, obiekty, moduły… Stopniowo przechodzimy do coraz bardziej skomplikowanych rzeczy, uczymy się czym jest moduł Pygame, jak tworzyć animacje, wstawiać zmienne do łańcucha znakowego, jak przygotować symulacje komputerowe. Każdy rozdział kończy się powtórką, składającą się z trzech typów poleceń: Czego się nauczyłeś?, Sprawdź swoją wiedzę oraz Zadania praktyczne (od łatwych do trudnych, ale nie martwcie się – odpowiedzi znajdują się na końcu książki, więc szybko można sprawdzić swój wynik). Wydawnictwo udostępnia również pliki z omawianymi przykładami oraz link, dzięki któremu można szybko i łatwo pobrać Pythona. Za świetny pomysł uważam umieszczenie ilustrowanej podobizny Cartera, która przewija się przez całą książkę. W dymkach zaznaczono wszystkie obserwacje i uwagi, jakie chłopak faktycznie podsunął ojcu podczas nauki i pracy, a następnie proste wyjaśnienie problemu z przykładami. Carter pojawia się zawsze wtedy, gdy coś wyda mu się zabawne, dziwne lub na pierwszy rzut oka bez sensu. Na przykład: “Popełniłem w kodzie błąd i program się zapętlił! Jak mogę przerwać taką nieskończoną pętlę?” albo “Dlaczego polecenie print “Do zobaczenia!” * 5 działa, a polecenie print “Do zobaczenia!” + 5 nie działa?” (swoją drogą, kto z Was na szybko potrafi już odpowiedzieć na to pytanie? ;-)). Poza Carterem są jeszcze inne postacie, które zwracają uwagę na ważne punkty, które należy koniecznie zapamiętać. Rozdziały są świetnie skonstruowane, nie za długie, ale całkowicie angażujące i wyczerpujące dane zagadnienie na podstawowym poziomie. Jest również oznaczony na niebiesko Słowniczek oraz zabawna powtórka z historii “Za starych, dobrych czasów”. To ważne i pomysłowe, jest świetną zabawą i jednocześnie uczy ważnych pojęć. “Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących” to świetny start, nie tylko by pisać gry komputerowe, ale również by nauczyć się komunikować z własnym komputerem. To doskonałe wprowadzenie w świat programowania, przetestowane zarówno przez nastolatków, jak i dorosłych. “Witajcie w niezwykłym świecie programowania!”
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Hello World!: Computer Programming for Kids and Other Beginners, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Brauner
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3037-5, 9788328330375
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-04-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3038-2, 9788328330382
- Data wydania ebooka:
-
2017-04-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 56737
- Rozmiar pliku Pdf:
- 31.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
Technologia dla dzieci » Programowanie
Spis treści książki
- Wstęp (xi)
- Podziękowania (xvii)
- O książce (xix)
- Instalowanie Pythona (1)
- Uruchomienie Pythona za pomocą IDLE (2)
- Poproszę o instrukcje (3)
- Interakcja z Pythonem (5)
- Pora na programowanie (7)
- Uruchomienie pierwszego programu (8)
- Jeśli coś się nie uda (9)
- Drugi program (2)
- Wejście, przetwarzanie, wyjście (15)
- Nazwy (17)
- Z czego może się składać nazwa? (21)
- Liczby i łańcuchy znakowe (22)
- Jak "zmienne" są zmienne? (24)
- Ktoś zupełnie inny (25)
- Cztery podstawowe działania (29)
- Operatory (31)
- Kolejność wykonywania działań (31)
- Dwa inne operatory (33)
- Liczby ogromne i bardzo małe (35)
- Zmiana typów danych (40)
- Sprawdzanie typu za pomocą funkcji type() (44)
- Błędy wynikające z konwersji typów (44)
- Zastosowanie konwersji typów (44)
- Funkcja raw_input() (47)
- Instrukcja print i przecinek (48)
- Wprowadzanie liczb (50)
- Pobieranie danych z sieci (52)
- Czym jest GUI? (55)
- Nasz pierwszy GUI (56)
- Dane wejściowe w przypadku GUI (57)
- Wybierz swój smak (58)
- Gra w odgadywanie liczb... powraca (61)
- Inne elementy GUI (62)
- Sprawdzanie warunków (65)
- Wcięcia (67)
- Czy ja widzę podwójnie? (68)
- Inne rodzaje porównań (69)
- Co się stanie, gdy warunek nie zostanie spełniony? (70)
- Sprawdzanie więcej niż jednego warunku (72)
- Słowo kluczowe and (73)
- Słowo kluczowe or (74)
- Słowo kluczowe not (74)
- Pętle licznikowe (79)
- Korzystanie z pętli licznikowej (81)
- Na skróty - range() (82)
- Kwestia stylu - nazywanie zmiennych w pętli (84)
- Zliczanie z określonym krokiem (87)
- Zliczanie bez użycia liczb (89)
- Jeśli już o tym mówimy... (89)
- Opuszczanie pętli - break i continue (90)
- Dodawanie komentarzy (94)
- Komentarze jednowierszowe (95)
- Komentarze na końcu wiersza (95)
- Komentarze wielowierszowe (96)
- Łańcuchy znakowe z potrójnymi cudzysłowami (96)
- Styl komentarzy (97)
- Komentarze zamieszczone w tej książce (97)
- Komentowanie instrukcji (98)
- Narciarz (Skier) (99)
- Pętle zagnieżdżone (104)
- Pętle zmienne (106)
- Zmienne pętle zagnieżdżone (107)
- Jeszcze więcej zmiennych pętli zagnieżdżonych (108)
- Korzystanie z pętli zagnież- dżonych (110)
- Obliczanie kalorii (113)
- Czym jest lista? (117)
- Tworzenie listy (118)
- Dodawanie elementów do listy (118)
- Co oznacza kropka? (119)
- Lista może zawierać cokolwiek (120)
- Pobieranie elementów z listy (120)
- Wycinanie listy (121)
- Modyfikowanie elementów (124)
- Inny sposób na dodawanie elementów do listy (124)
- Usuwanie elementów z listy (126)
- Przeszukiwanie listy (127)
- Listy i pętla (129)
- Sortowanie list (129)
- Typy mutowalne i niemutowalne (133)
- Lista zawierająca inne listy: tabele danych (133)
- Słowniki (136)
- Funkcje jak klocki (143)
- Wywołanie funkcji (145)
- Przekazywanie argumentów do funkcji (147)
- Funkcje z większą liczbą argumentów (149)
- Funkcje zwracające wartość (151)
- Zasięg zmiennej (153)
- Wymuszanie zmiennej globalnej (156)
- Rada dotycząca nazywania zmiennych (157)
- Obiekty w świecie rzeczywistym (160)
- Obiekty w Pythonie (160)
- Obiekt = atrybuty + metody (162)
- Co oznacza kropka? (162)
- Tworzenie obiektów (162)
- Przykładowa klasa - HotDog (168)
- Ukrywanie danych (172)
- Polimorfizm i dziedziczenie (173)
- Planowanie (175)
- Czym jest moduł? (178)
- Do czego można wykorzystać moduły? (178)
- Pudełka z klockami (179)
- Jak się tworzy moduły? (179)
- Jak korzystać z modułów? (180)
- Przestrzenie nazw (181)
- Moduły standardowe (185)
- Pomocna dłoń - Pygame (189)
- Okno Pygame (190)
- Rysowanie w oknie (191)
- Pojedyncze piksele (200)
- Obrazki (205)
- Ruszamy! (207)
- Animacja (208)
- Płynniejsza animacja (210)
- Odbijanie piłki (211)
- Zawijanie piłki (214)
- Sprajty (217)
- Bęc! Wykrywanie kolizji (223)
- Zliczanie czasu (228)
- Zdarzenia (233)
- Zdarzenia związane z klawiaturą (235)
- Zdarzenia związane z myszą (240)
- Zdarzenia timera (241)
- Czas na kolejną grę - PyPong (244)
- Ponownie sięgamy po pomoc - mixer (256)
- Generowanie dźwięków kontra odtwarzanie dźwięków (257)
- Odtwarzanie dźwięków (257)
- Sterowanie poziomem głośności (260)
- Odtwarzanie muzyki z powtarzaniem (262)
- Dodajemy dźwięk do gry PyPong (263)
- Jeszcze więcej odlotowych dźwięków (264)
- Dodajemy muzykę do PyPonga (267)
- Korzystanie z PyQt (272)
- Zaprzęgamy GUI do pracy (277)
- Obsługa zdarzeń po raz kolejny (279)
- Przesuwanie przycisku (280)
- Bardziej użyteczny GUI (280)
- TempGUI (281)
- Co dzisiaj w menu? (287)
- Koniec linii (294)
- Odstępy poziome - tabulatory (296)
- Wstawianie zmiennych do łańcucha znakowego (298)
- Formatowanie liczb (299)
- Inny sposób formatowania (304)
- Operacje na łańcuchach znakowych (305)
- Czym jest plik? (314)
- Nazwy plików (314)
- Położenie plików (315)
- Otwieranie pliku (319)
- Odczytywanie pliku (320)
- Pliki tekstowe i pliki binarne (322)
- Zapisywanie do pliku (323)
- Zapisywanie bardziej złożonych danych: pickle (327)
- Czas na kolejną grę - Wisielec (Hangman) (329)
- Czym jest losowość? (338)
- Rzucanie kością do gry (338)
- Tworzymy talię kart (343)
- Szalone ósemki (348)
- Modelowanie świata rzeczywistego (361)
- Lądownik księżycowy (362)
- Kotrolowanie czasu (367)
- Obiekty reprezentujące czas (368)
- Zapisywanie czasu do pliku (372)
- Wirtualny zwierzak (374)
- Narciarz (385)
- Przeszkody (389)
- Bitwa pytonów (399)
- Tworzenie robota (401)
- Bardziej rozbudowany robot (403)
- Układ współrzędnych (404)
- Dla młodszych programistów (409)
- Python (410)
- Programowanie gier i Pygame (410)
- Programowanie gier w innych językach niż Python (411)
- "Prosty" znaczy"BASIC" (411)
- Aplikacje mobilne (411)
- Rozejrzyj się (411)
- Dodatek A Zasady nazewnictwa zmiennych (413)
- Dodatek B Różnice pomiędzy Pythonem 2 i Pythonem 3 (415)
- Dodatek C Klucz odpowiedzi do pytań i zadań (419)
- Spis listingów (451)
- Skorowidz (455)
1. Zaczynamy (1)
2. Zapamiętaj: pamięć i zmienne (15)
3. Prosta matma (28)
4. Typy danych (40)
5. Dane wejściowe (46)
6. GUI - graficzny interfejs użytkownika (55)
7. Decyzje, decyzje (65)
8. Pętla w pętli (78)
9. Tylko dla Ciebie - komentarze (94)
10. Zagrajmy (99)
11. Pętle zagnieżdżone i pętle zmienne (104)
12. Gromadzenie danych - listy i słowniki (117)
13. Funkcje (143)
14. Obiekty (159)
15. Moduły (178)
16. Grafika (189)
17. Sprajty i wykrywanie zderzeń (217)
18. Nowy rodzaj danych wejściowych - zdarzenia (233)
19. Dźwięk (256)
20. Więcej o GUI (272)
21. Formatowanie łańcuchów znakowych (293)
22. Odczyt i zapis plików (313)
23. Zaryzykuj - losowość (337)
24. Symulacje komputerowe (361)
25. Narciarz (Skier) - objaśnienie (385)
26. Bitwa pytonów (399)
27. Co dalej? (409)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Hello World! Przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących. Wydanie II Warren Sande, Carter Sande (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
Data dodania: 2022-12-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-07-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-02-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-05-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-01-22 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-05-07 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii