×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash MX. Tom I, II i III

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Flash MX. Tom I, II i III Brian Underdahl - okladka książki

Flash MX. Tom I, II i III Brian Underdahl - okladka książki

Flash MX. Tom I, II i III Brian Underdahl - audiobook MP3

Flash MX. Tom I, II i III Brian Underdahl - audiobook CD

Ocena:
3.9/6  Opinie: 10
Stron:
632
Druk:
oprawa miękka

>> Możesz kupić osobno tom I, tom II i tom III!

Każdy, kto przegląda sieć WWW, z pewnością spotkał się z Flashem częściej, niż mógłby przypuszczać. Flash jest jednym z najlepszych i najpopularniejszych narzędzi do tworzenia interaktywnych stron WWW.

Zestaw 3 książek o różnym stopniu zaawansowania, łagodnie wprowadzi Cię w kolejne etapy pracy z Flashem MX. Począwszy od objaśnienia jak optymalnie wykorzystać podstawowe narzędzia tej potężnej aplikacji, poprzez proste techniki rysunkowe, tworzenie pierwszych animacji, wykorzystanie bibliotek, symboli, dźwięku, przygotowanie i publikacji filmów, aż po programowanie w języku ActionScript, książki pomogą Ci w przygotowaniu animacji, którą z powodzeniem zaprezentujesz w Internecie i zaliczysz do swoich komputerowych osiągnięć.

Swoją przygodę z flashem rozpocznij więc od książki "Flash MX. Od podstaw". Dzięki niej:

  • poznasz podstawowe zasady rządzące tworzeniem filmów i animacji;
  • dowiesz się czym są warstwy i klatki w filmach flasha;
  • nauczysz się korzystać z podstawowych narzędzi rysunkowych;
  • poznasz metody modyfikowania utworzonych przez siebie obrazów;
  • wykorzystasz możliwości flasha w zakresie automatycznego animowania obiektów;
  • nauczysz się wykorzystywać i definiować kolory.
Miną godziny pracy nad pierwszym projektem i jeśli zechcesz dopracować swoją pionierską animacje, wówczas sięgnij do książki "Flash MX. Głębsze spojrzenie". Nauczy Cię ona mistrzowskiego projektowania filmów i zaprezentuje zagadnienia konieczne do opanowania przez profesjonalnego twórcę. Dowiesz się wszystkiego o:

  • symbolach, bibliotekach, dźwięku we flashu;
  • importowaniu i optymalizacji grafiki;
  • automatycznej animacji i interaktywności filmów;
  • maskach, ścieżkach ruchu, optymalizacji i publikacji filmów.
A kiedy opanujesz już narzędzia flasha w zakresie tworzenia animacji, możesz uczynić swoje projekty interaktywnymi, dać widzowi możliwość podejmowania decyzji co do ich przebiegu, a wręcz zapewnić mu doskonałą zabawę. Na tym etapie pracy pomocna Ci będzie trzecia część opisu Flasha MX - "Flash MX. Programowanie w języku ActionScript". Dzięki niej dowiesz się m.in.:

  • jakich zasad należy trzymać się podczas tworzenia skryptów;
  • w jakich sytuacjach skrypty są najbardziej potrzebne;
  • jak tworzyć efektywny i pozbawiony błędów kod programu;
  • czym są akcje, operatory, funkcje, właściwości, obiekty oraz komponenty i jakie występują między nimi powiązania;
  • jak zapewnić zgodność skryptu z różnymi wersjami odtwarzaczy Flasha.
Flash to nie tylko idealne narzędzie animacyjne, to również doskonała zabawa, której efekty możesz z powodzeniem wykorzystać w pracy zawodowej.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności