E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
- Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
- Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
- Interaktywne relacje z klientami
- Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
- Narzędzia kreowania wizerunku w sieci
Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.
Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
Internet ma przyszłość!
- Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
- Narzędzia budowania image"u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
- Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
- Grzechy główne działań internetowych.
- Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
- Case studies
Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko
Wybrane bestsellery
Helion - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie Michał Łebkowski (16)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(7)
(2)
(3)
(0)
(0)
Opinia: Luiza, marketer
Opinia dodana: 2015-09-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: wojciech mierzeja,
Opinia dodana: 2009-12-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Agata,
Opinia dodana: 2009-10-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Grzesiek,
Opinia dodana: 2009-06-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Luiza, marketer
Opinia dodana: 2015-09-13 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2011-08-02 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Łukasz,
Opinia dodana: 2009-10-01 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Tomek,
Opinia dodana: 2009-08-20 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Krzysztof,
Opinia dodana: 2009-08-19 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Iwka,
Opinia dodana: 2009-07-30 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Edyta,
Opinia dodana: 2009-06-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2018-12-11 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Bogus,
Opinia dodana: 2009-06-30 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Karina H.,
Opinia dodana: 2009-06-23 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Rafał,
Opinia dodana: 2009-06-23 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Eryk G.,
Opinia dodana: 2009-06-15 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii
ukryj opinie