Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
- Autor:
- Wayne L. Winston
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 616
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.
Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!
W tej książce między innymi:
- analiza danych marketingowych
- opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen
- wykorzystywanie narzędzi prognostycznych
- analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych
- pomiar skuteczności wydatków na reklamę
- analiza danych z mediów społecznościowych
Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
W książce w praktyczny sposób ujęto wiele złożonych zagadnień, różnych technologii, metod biznesowych, struktur i wzorców architektury. Przeanalizowano abstrakcyjny poziom strategii danych, kwestie zarządcze i architekturę danych, a następnie wyjaśniono, czym są domeny danych i strefy docelowe. Zaprezentowano kwestie zarządzania systemami źródłowymi, aplikacji, opisano też praktyczne szczegóły z zakresu zarządzania danymi. Nie zabrakło wartościowych informacji o aspektach istotnych dla konsumentów danych. Autor nie skupia się wyłącznie na teorii. Cennym atutem książki są jasne wskazówki, w jaki sposób zastosować omawianą wiedzę w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie danymi w zbiorach o dużej skali. Nowoczesna architektura z siatką danych i technologią Data Fabric. Wydanie II Zarządzanie danymi w zbiorach o dużej skali. Nowoczesna architektura z siatką danych i technologią Data Fabric. Wydanie II
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Statystyka to dziedzina wiedzy, która bazuje na danych – przedmiotem jej zainteresowania są metody ich pozyskiwania i prezentacji, a przede wszystkim analizy. W ostatnich latach mocno zyskuje na popularności i dziś niemal każda uczelnia w Polsce oferuje możliwość studiowania na kierunku związanym ze statystyką i z analizą danych. Razem bowiem stanowią one niezbędne narzędzie pracy rządów, samorządów, firm i korporacji. Co za tym idzie – osoby, które potrafią przeanalizować dane, właściwie je zinterpretować, a następnie na ich bazie podjąć odpowiednie decyzje, należą do najbardziej pożądanych specjalistów na rynku pracy.- Videokurs pkt
Statystyka. Kurs video. Przewodnik dla studentów kierunków ścisłych Statystyka. Kurs video. Przewodnik dla studentów kierunków ścisłych
(70,95 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli w swojej pracy masz lub miewasz do czynienia z danymi, z pewnością orientujesz się, że do tego celu stworzono dotąd całkiem sporo narzędzi. Nic dziwnego – przy tej liczbie danych, z jaką spotykamy się w dzisiejszym cyfrowym świecie, zdolność do ich sprawnego analizowania i wyciągania z nich konstruktywnych wniosków daje przewagę konkurencyjną. I tu na scenę wkracza Grafana: wieloplatformowa aplikacja internetowa typu open source, służąca dokładnie temu: analizie i wizualizowaniu danych w czasie rzeczywistym. W tym zakresie Grafana – dzięki elastyczności, możliwości integracji z rozmaitymi źródłami danych, a także łatwości w tworzeniu czytelnych i interaktywnych dashboardów – pozostaje bezkonkurencyjna.- Videokurs pkt
Grafana. Kurs video. Monitorowanie, analiza i wizualizacja danych w czasie rzeczywistym Grafana. Kurs video. Monitorowanie, analiza i wizualizacja danych w czasie rzeczywistym
(55,60 zł najniższa cena z 30 dni)
90.34 zł
139.00 zł (-35%) -
Promocja
Tę książkę docenią wszyscy zainteresowani eksploracją danych i uczeniem maszynowym, którzy chcieliby pewnie poruszać się w świecie nauki o danych. Pokazano tu, w jaki sposób Excel pozwala zobrazować proces ich eksplorowania i jak działają poszczególne techniki w tym zakresie. Przejrzyście wyjaśniono metody eksploracji danych, a następnie zaprezentowano procedurę budowania ich implementacji w Excelu. Nawet tak złożone zagadnienia, jak algorytmy uczenia maszynowego, zostały wytłumaczone nadzwyczaj przystępnie. Przewodnik został pomyślany tak, aby umożliwić aktywne zdobywanie wiedzy, a niejako przy okazji podnieść umiejętności w posługiwaniu się arkuszem kalkulacyjnym na wyższy poziom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Eksploracja danych za pomocą Excela. Metody uczenia maszynowego krok po kroku Eksploracja danych za pomocą Excela. Metody uczenia maszynowego krok po kroku
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie przewodnika po bibliotece Pandas. Dzięki tej przystępnej książce nauczysz się w pełni korzystać z możliwości oferowanych przez bibliotekę, nawet jeśli dopiero zaczynasz przygodę z analizą danych w Pythonie. Naukę rozpoczniesz z użyciem rzeczywistego zbioru danych, aby wkrótce rozwiązywać złożone problemy danologii, takie jak obsługa brakujących danych, stosowanie regularyzacji czy też używanie metod nienadzorowanego uczenia maszynowego do odnajdywania podstawowej struktury w zbiorze danych. Pracę z poszczególnymi zagadnieniami ułatwia to, że zostały one zilustrowane prostymi, ale praktycznymi przykładami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak analizować dane z biblioteką Pandas. Praktyczne wprowadzenie. Wydanie II Jak analizować dane z biblioteką Pandas. Praktyczne wprowadzenie. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%)
O autorze książki
Wayne Winston jest utytułowanym i wielokrotnie nagradzanym wykładowcą akademickim z ogromnym doświadczeniem. Napisał 25 artykułów i kilkanaście książek. Wykładał modelowanie danych za pomocą Excela, a także doradzał wielu różnym instytucjom, między innymi US Army, US Navy, Broadcom, Cisco, Intel, Pfizer, Eli Lilly, Ford, GM, PWC, Microsoft, IAC, Deloitte Consulting, Booz Allen Hamilton, QAS, eBay, Dallas Mavericks i New York Knicks.
Wayne L. Winston - pozostałe książki
-
Promocja
Książka pozwala opanować techniki modelowania i analizy danych, umożliwiające przekształcanie danych w końcowe wnioski. Od ponad 10 lat Wayne Winston uczy klientów korporacyjnych i studentów MBA najbardziej efektywnych sposobów wykorzystywania programu Excel do pomocy w rozwiązywaniu problemów biznesowych i podejmowaniu lepszych decyzji. Teraz tenMicrosoft Excel 2010 Analiza i modelowanie danych biznesowych Microsoft Excel 2010 Analiza i modelowanie danych biznesowych
(63,61 zł najniższa cena z 30 dni)
83.16 zł
92.40 zł (-10%) -
Promocja
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od PowerQuery po nowe typy danych geograficznych i gieMicrosoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych
(82,99 zł najniższa cena z 30 dni)
107.73 zł
119.70 zł (-10%) -
Promocja
Opanuj techniki modelowania i analizy danych w programie Microsoft Excel 2013 i przekształć surowe informacje w końcowe wnioski. Ten oparty na rzeczywistych zastosowaniach poradnik praktyczny pokazuje, jak posługiwać się najnowszymi narzędziami Excela do integrowania danych z wielu źródeł i jak skutecznie zbudować relacyjne źródło danych wewnątrz pMicrosoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych
(68,43 zł najniższa cena z 30 dni)
88.83 zł
98.70 zł (-10%) -
Promocja
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2016 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. To wydanie zawiera ponad 150 problemów z rozwiązaniami, a także rozdział o podstawach modMicrosoft Excel 2016 Analiza i modelowanie danych biznesowych Microsoft Excel 2016 Analiza i modelowanie danych biznesowych
(68,38 zł najniższa cena z 30 dni)
88.83 zł
98.70 zł (-10%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę — na nową cyfrową ekonomię!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy drogowe produktów, harmonogramy pracy i przygotowywać się do wydań produktu. Uzyskasz również ekspercki wgląd w rozwój prostego i praktycznego podejścia do zarządzania projektami, które zamienia pomysły w gotowe produkty!- Druk
- ePub + Mobi pkt
Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Arkusze kalkulacyjne Excela pozwalają robić z danymi niesamowite rzeczy! Książka Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków pokazuje, jak ciekawa może być praca z tym programem, wyjaśnia podstawy obliczeń z jego użyciem i prowadzi przez wiele różnych zagadnień, w tym statystykę i analizę danych. Nawet jeżeli jesteś zaawansowanym użytkownikiem arkuszy kalkulacyjnych, przekonasz się, że warto takie źródło mieć pod ręką, aby znaleźć tę jedną funkcję, o której zawsze zapominasz. A kiedy zakończysz obliczenia, ta książka podpowie Ci, jak sprawić, aby całość wyglądała zgrabnie i profesjonalnie. Doskonale!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków. Wydanie VI Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków. Wydanie VI
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Oto praktyczny przewodnik po nauce o danych w miejscu pracy. Dowiesz się stąd wszystkiego, co ważne na początku Twojej drogi jako danologa: od osobowości, z którymi przyjdzie Ci pracować, przez detale analizy danych, po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym. Nauczysz się myśleć krytycznie o danych i otrzymanych wynikach, będziesz też inteligentnie o tym mówić. Jednym zdaniem: zrozumiesz dane i związane z nimi wyzwania na głębszym, profesjonalnym poziomie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy szukasz nowych, wydajnych sposobów odkrywania, przekształcania danych i wyciągania z nich wniosków przydatnych w Twojej organizacji? Oto przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak oszczędzić czas, uprościć procesy biznesowe i ulepszyć analizy. Znajdziesz tutaj praktyczne i łatwe do zrozumienia informacje, od łączenia się z ogromnymi bazami danych po używanie niestandardowych funkcji i formuł. Dowiesz się, jak zaimportować i zinterpretować dane z wielu źródeł, a także jak przygotować raport na podstawie ich ujednoliconego modelu. Książka jest w pełni zgodna z programem Microsoft Excel 2021.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Excel Power Pivot i Power Query dla bystrzaków. Wydanie II Excel Power Pivot i Power Query dla bystrzaków. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy firma, w której pracujesz, ma tak dużo danych, że nie wiesz, co z nimi zrobić ani nie potrafisz ich zrozumieć? Microsoft Power BI to dająca duże możliwości intuicyjna platforma, która pomaga przekształcać surowe dane w informacje umożliwiające podejmowanie działań, i to bez konieczności przechodzenia długich szkoleń lub uczenia się programowania. Z tej książki dowiesz się, jak badać źródła danych, tworzyć ich modele, przetwarzać liczby, wizualizować wyniki i opracowywać atrakcyjne raporty inspirujące do zmian. Już dziś zacznij kierować firmą na podstawie twardych danych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Ebooka "Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Marketing Analytics: Data-Driven Techniques with Microsoft Excel
- Tłumaczenie:
- Andrzej Watrak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5850-8, 9788328358508
- Data wydania książki drukowanej :
- 2019-12-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5851-5, 9788328358515
- Data wydania ebooka :
- 2019-12-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 96198
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 35.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 71.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » Excel
Biznes IT » Marketing
Biznes IT » IT w ekonomii
Big Data » Analiza danych
Spis treści książki
- Analiza sprzedaży w sklepach Buduj z nami 25
- Analiza sprzedaży w cukierni Słodka Chwila 34
- Analiza zależności sprzedaży od cech demograficznych 40
- Pobieranie danych z tabeli przestawnej za pomocą funkcji WEŹDANETABELI 44
- Podsumowanie 45
- Ćwiczenia 45
- Wykres kombi 48
- Upiększanie wykresu kolumnowego za pomocą obrazu produktu 50
- Dodawanie do wykresu etykiet i tabeli danych 52
- Ilustrowanie wyników ankiety za pomocą wykresu przestawnego 53
- Tworzenie wykresów automatycznie się aktualizujących po dodaniu nowych danych 56
- Tworzenie wykresów z dynamicznymi elementami 57
- Tworzenie miesięcznych rankingów sprzedawców 59
- Kontrolowanie danych na wykresie za pomocą pól wyboru 61
- Wyświetlanie wielu serii danych za pomocą miniaturowych wykresów 63
- Tworzenie tygodniowych raportów sprzedaży z użyciem funkcji WEŹDANETABELI 66
- Podsumowanie 69
- Ćwiczenia 70
- Prezentowanie danych za pomocą histogramów 72
- Przetwarzanie danych marketingowych za pomocą funkcji statystycznych 76
- Podsumowanie 88
- Ćwiczenia 89
- Wyznaczanie liniowej i potęgowej krzywej popytu 93
- Optymalizacja ceny za pomocą dodatku Solver 97
- Wycenianie na podstawie subiektywnej krzywej popytu 102
- Wycenianie kilku produktów za pomocą dodatku SolverTable 105
- Podsumowanie 109
- Ćwiczenia 109
- Po co wiązać produkty? 111
- Określanie metodą ewolucyjną optymalnych cen w sprzedaży wiązanej 114
- Podsumowanie 120
- Ćwiczenia 121
- Krzywa popytu a gotowość do zapłaty 126
- Maksymalizacja zysku w strategii cen nieliniowych 127
- Podsumowanie 132
- Ćwiczenia 132
- Obniżanie cen w miarę upływu czasu 135
- Po co są wyprzedaże? 138
- Podsumowanie 141
- Ćwiczenia 141
- Szacowanie popytu i segmentacja klientów 144
- Działanie w warunkach niepewności 149
- Przeceny 151
- Podsumowanie 154
- Ćwiczenia 154
- Regresja liniowa 159
- Analizowanie zależności liniowych za pomocą współczynnika korelacji 166
- Podsumowanie 170
- Ćwiczenia 170
- Wprowadzenie do regresji wielorakiej 174
- Analiza regresji za pomocą dodatku Analysis ToolPak 175
- Interpretacja wyników regresji 177
- Niezależne zmienne jakościowe w regresji 181
- Modelowanie nieliniowości i interakcji 186
- Sprawdzanie poprawności założeń w regresji wielorakiej 189
- Wielokrotna współliniowość 196
- Weryfikacja analizy regresji 198
- Podsumowanie 200
- Ćwiczenia 201
- Zbudowanie podstawowego modelu 203
- Podsumowanie 211
- Ćwiczenia 212
- Wygładzanie danych i eliminowanie sezonowości za pomocą średniej ruchomej 213
- Model addytywny z trendami i sezonowością 215
- Model multiplikatywny z trendami i sezonowością 217
- Podsumowanie 220
- Ćwiczenia 221
- Metoda średnich ruchomych 223
- Metoda proporcji średnich ruchomych i dane miesięczne 226
- Podsumowanie 226
- Ćwiczenia 226
- Definicje parametrów w metodzie Wintersa 227
- Inicjalizacja metody Wintersa 228
- Określenie parametrów wygładzających 229
- Prognozowanie wartości 231
- Średni bezwzględny błąd procentowy 232
- Podsumowanie 232
- Ćwiczenia 233
- Regresja i sieci neuronowe 235
- Zastosowania sieci neuronowych 236
- Prognozowanie sprzedaży za pomocą sieci neuronowej 238
- Prognozowanie liczby mil lotniczych za pomocą sieci neuronowej 243
- Podsumowanie 243
- Ćwiczenia 244
- Produkty, atrybuty i poziomy 247
- Pełna analiza łączona 249
- Tworzenie profili produktów za pomocą dodatku Solver 255
- Utworzenie symulatora rynku 258
- Inne formy analizy łączonej 261
- Podsumowanie 262
- Ćwiczenia 262
- Dlaczego regresja logistyczna jest ważna? 266
- Model regresji logistycznej 268
- Szacowanie maksymalnego prawdopodobieństwa w regresji logistycznej 269
- Formułowanie i testowanie hipotez w regresji logistycznej za pomocą dodatku StatTools 272
- Regresja logistyczna i dane statystyczne 276
- Podsumowanie 277
- Ćwiczenia 278
- Teoria użyteczności losowej 282
- Analiza dyskretnych wyborów rodzajów czekolady 283
- Analiza wyborów dyskretnych z uwzględnieniem ceny produktu i wartości marki 286
- Dynamiczne zmiany cen w analizie wyborów dyskretnych 292
- Założenie niezależności od alternatyw nieistotnych 293
- Wybory dyskretne i elastyczność ceny 294
- Podsumowanie 295
- Ćwiczenia 296
- Podstawowy szablon wartości klienta 303
- Analizowanie wrażliwości modelu za pomocą tabeli dwukierunkowej 305
- Formuła mnożnika wartości klienta 306
- Zmienne zyski 307
- Wartość klienta - przypadek DirecTV 308
- Szacowanie prawdopodobieństwa, że klient jest wciąż aktywny 309
- Rozszerzenie podstawowego modelu wartości życiowej klienta 309
- Podsumowanie 310
- Ćwiczenia 310
- Podręcznik wyceniania przedsięwzięcia 313
- Wycenianie przedsięwzięcia na podstawie wartości klienta 314
- Ocenianie wrażliwości modelu za pomocą tabeli jednokierunkowej 317
- Określanie rynkowej wartości firmy na podstawie wartości klienta 318
- Podsumowanie 318
- Ćwiczenia 318
- Określanie wartości klienta za pomocą łańcucha Markova 321
- Prognozowanie powodzenia akcji marketingowej za pomocą symulacji Monte Carlo 326
- Podsumowanie 331
- Ćwiczenia 331
- Modelowanie wydatków na utrzymywanie i pozyskiwanie klientów 336
- Podstawowy model optymalizacji wydatków na utrzymywanie i pozyskiwanie klientów 338
- Ulepszenie podstawowego modelu 339
- Podsumowanie 341
- Ćwiczenia 342
- Grupowanie miast 348
- Segmentacja rynku w analizie łączonej 354
- Podsumowanie 358
- Ćwiczenia 358
- Filtrowanie zespołowe według użytkownika 359
- Filtrowanie zespołowe według elementu 363
- Porównanie filtrowania zespołowego według elementu i według użytkownika 365
- Konkurs Netfliksa 366
- Podsumowanie 366
- Ćwiczenia 366
- Drzewa decyzyjne 369
- Budowanie drzewa decyzyjnego 370
- Przycinanie drzewa i metoda CART 374
- Podsumowanie 375
- Ćwiczenia 375
- Interpretacja krzywej S 379
- Dopasowywanie krzywej Pearla 381
- Uwzględnianie sezonowości w dopasowywaniu krzywej S 383
- Dopasowywanie krzywej Gompertza 384
- Porównanie krzywych Pearla i Gompertza 387
- Podsumowanie 388
- Ćwiczenia 388
- Wprowadzenie do modelu Bassa 391
- Dopasowywanie modelu Bassa 392
- Prognozowanie sprzedaży nowego produktu za pomocą modelu Bassa 394
- Urealnienie danych o zamiarach klientów 397
- Symulowanie sprzedaży nowego produktu za pomocą modelu Bassa 398
- Modyfikacje modelu Bassa 399
- Podsumowanie 400
- Ćwiczenia 401
- Zasada kopernikańska 403
- Szacowanie pozostałego czasu życia produktu 405
- Podsumowanie 405
- Ćwiczenia 406
- Wyliczanie windy sprzedażowej dwóch produktów 409
- Wyliczanie trzykierunkowej windy sprzedażowej 413
- Rozwiane mity o eksploracji danych 416
- Optymalizacja rozmieszczenia produktów na podstawie wartości windy sprzedażowej 416
- Podsumowanie 419
- Ćwiczenia 419
- Analiza RFM 421
- Historia udanego zastosowania analizy RFM 427
- Optymalizacja bezpośrednich kampanii wysyłkowych za pomocą dodatku Solver 427
- Podsumowanie 428
- Ćwiczenia 429
- Wprowadzenie do modelu SCAN*PRO 431
- Modelowanie sprzedaży batoników 432
- Prognozowanie sprzedaży oprogramowania 434
- Podsumowanie 439
- Ćwiczenia 439
- Określenie zależności pomiędzy akcjami marketingowymi a sprzedażą 441
- Modelowanie zależności wyników sprzedaży od aktywności przedstawicieli handlowych 442
- Optymalizacja aktywności handlowej 446
- Określanie przestrzeni na półkach w supermarkecie przy użyciu krzywej Gompertza 449
- Podsumowanie 449
- Ćwiczenia 450
- Prognozowanie przychodu z filmu 451
- Modyfikacja modelu w celu podniesienia dokładności prognozy 453
- Prognozowanie przychodu na podstawie danych z trzech tygodni 455
- Podsumowanie 457
- Ćwiczenia 457
- Model Adstock 461
- Inny model oceny skuteczności wydatków na reklamę 464
- Optymalizacja wydatków na reklamę: kampanie pulsujące i ciągłe 466
- Podsumowanie 469
- Ćwiczenia 469
- Liniowy model wyboru mediów 472
- Upusty ilościowe 474
- Wybór mediów przy użyciu metody Monte Carlo 476
- Podsumowanie 480
- Ćwiczenia 480
- Definicja reklamy PPC 483
- Modelowanie zysków z reklam PPC 485
- Aukcje Google Ads 486
- Optymalizacja stawki za kliknięcie przy użyciu symulatora 489
- Podsumowanie 489
- Ćwiczenia 490
- Definicja analizy głównych składowych 493
- Kombinacja liniowa, wariancja i kowariancja 494
- Szczegóły analizy głównych składowych 500
- Inne zastosowania analizy głównych składowych 506
- Podsumowanie 507
- Ćwiczenia 508
- Dane o podobieństwie produktów 509
- Skalowanie wielowymiarowe odległości między miastami 510
- Skalowanie wielowymiarowe danych o produktach śniadaniowych 515
- Określenie idealnego punktu 518
- Podsumowanie 522
- Ćwiczenia 522
- Prawdopodobieństwo warunkowe 526
- Twierdzenie Bayesa 527
- Naiwny klasyfikator Bayesa 529
- Liniowa analiza dyskryminacyjna 534
- Weryfikacja modelu 538
- Niezwykłe zalety klasyfikatora Bayesa 538
- Podsumowanie 539
- Ćwiczenia 539
- Sprawdzanie, czy średnie grupowe się różnią 542
- Przykład jednoczynnikowej analizy wariancji 542
- Rola wariancji w analizie jednoczynnikowej 544
- Prognozowanie danych z wykorzystaniem jednoczynnikowej analizy wariancji 545
- Kontrasty 546
- Podsumowanie 548
- Ćwiczenia 549
- Wprowadzenie do dwuczynnikowej analizy wariancji 551
- Dwuczynnikowa analiza wariancji bez powtórzeń 552
- Dwuczynnikowa analiza wariancji z powtórzeniami 554
- Podsumowanie 558
- Ćwiczenia 559
- Ocena ważności węzła 563
- Ocena ważności połączenia 567
- Opis struktury sieci 567
- Sieci losowe i regularne 571
- Bogaci są coraz bogatsi 574
- Serwis Klout 576
- Podsumowanie 577
- Ćwiczenia 577
- Zarażanie sieci 579
- Model Bassa a punkt przełomowy 582
- Podsumowanie 586
- Ćwiczenia 587
- Model Wattsa 590
- Bardziej zaawansowany model marketingu wirusowego 591
- Podsumowanie 595
- Ćwiczenia 595
- Stosowane pojęcia 598
- Strukturyzacja tekstu 598
- Eksploracja tekstu w praktyce 601
- Podsumowanie 604
- Ćwiczenia 604
O autorze 15
O korektorze merytorycznym 15
Podziękowania 16
Wprowadzenie 17
CZĘŚĆ I. PRZETWARZANIE DANYCH MARKETINGOWYCH W EXCELU 23
Rozdział 1. Żonglowanie danymi marketingowymi za pomocą tabel przestawnych 25
Rozdział 2. Przetwarzanie danych marketingowych za pomocą wykresów Excela 47
Rozdział 3. Przetwarzanie danych marketingowych za pomocą funkcji Excela 71
CZĘŚĆ II. WYCENIANIE 91
Rozdział 4. Wyznaczanie krzywej popytu i optymalizacja ceny za pomocą dodatku Solver 93
Rozdział 5. Sprzedaż wiązana 111
Rozdział 6. Strategia cen nieliniowych 125
Rozdział 7. Strategia śmietanki cenowej 135
Rozdział 8. Zarządzanie przychodem 143
CZĘŚĆ III. PROGNOZOWANIE 157
Rozdział 9. Regresja liniowa i korelacja 159
Rozdział 10. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem regresji wielorakiej 173
Rozdział 11. Prognozowanie z uwzględnieniem przypadków szczególnych 203
Rozdział 12. Modelowanie trendów i sezonowości sprzedaży 213
Rozdział 13. Prognozowanie sprzedaży metodą proporcji średnich ruchomych 223
Rozdział 14. Metoda Wintersa 227
Rozdział 15. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem sieci neuronowych 235
CZĘŚĆ IV. CZEGO CHCĄ KLIENCI? 245
Rozdział 16. Analiza łączona 247
Rozdział 17. Regresja logistyczna 265
Rozdział 18. Analiza wyborów dyskretnych 281
CZĘŚĆ V. WARTOŚĆ KLIENTA 301
Rozdział 19. Wyznaczanie życiowej wartości klienta 303
Rozdział 20. Wyznaczanie wartości przedsięwzięcia na podstawie wartości klienta 313
Rozdział 21. Wartość klienta, symulacja Monte Carlo i podejmowanie decyzji marketingowych 321
Rozdział 22. Lokowanie zasobów marketingowych w utrzymywanie i pozyskiwanie klientów 335
CZĘŚĆ VI. SEGMENTACJA RYNKU 345
Rozdział 23. Analiza skupień 347
Rozdział 24. Filtrowanie zespołowe 359
Rozdział 25. Segmentacja rynku z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego 369
CZĘŚĆ VII. PROGNOZOWANIE SPRZEDAŻY NOWEGO PRODUKTU 377
Rozdział 26. Prognozowanie sprzedaży nowego produktu za pomocą krzywej S 379
Rozdział 27. Model dyfuzji Bassa 391
Rozdział 28. Prognozowanie okresu sprzedaży produktu z wykorzystaniem zasady kopernikańskiej 403
CZĘŚĆ VIII. SPRZEDAŻ DETALICZNA 407
Rozdział 29. Analiza koszyka zakupów i winda sprzedażowa 409
Rozdział 30. Analiza RFM i optymalizacja bezpośrednich kampanii wysyłkowych 421
Rozdział 31. Model SCAN*PRO i jego odmiany 431
Rozdział 32. Optymalizacja przestrzeni na półkach i zasobów sprzedażowych 441
Rozdział 33. Prognozowanie sprzedaży na podstawie kilku punktów danych 451
CZĘŚĆ IX. REKLAMA 459
Rozdział 34. Ocena skuteczności wydatków na reklamę 461
Rozdział 35. Modele wyboru mediów reklamowych 471
Rozdział 36. Reklamy PPC w Internecie 483
CZĘŚĆ X. NARZĘDZIA DO BADANIA RYNKU 491
Rozdział 37. Analiza głównych składowych 493
Rozdział 38. Skalowanie wielowymiarowe 509
Rozdział 39. Algorytmy klasyfikacyjne: naiwny klasyfikator Bayesa i analiza dyskryminacyjna 525
Rozdział 40. Jednoczynnikowa analiza wariancji 541
Rozdział 41. Dwuczynnikowa analiza wariancji 551
CZĘŚĆ XI. INTERNET I MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY 561
Rozdział 42. Sieci 563
Rozdział 43. Matematyka w punktach przełomowych 579
Rozdział 44. Marketing wirusowy 589
Rozdział 45. Eksploracja tekstu 597
Skorowidz 607
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
149.40 zł
249.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela Wayne L. Winston (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.