×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

ABC programowania w C++ Jan Rusek

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
ABC programowania w C++ Jan Rusek - okladka książki

ABC programowania w C++ Jan Rusek - okladka książki

ABC programowania w C++ Jan Rusek - audiobook MP3

ABC programowania w C++ Jan Rusek - audiobook CD

Autor:
Jan Rusek
Serie wydawnicze:
ABC
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.3/6  Opinie: 35
Stron:
272
Druk:
oprawa miękka
Część pierwsza książki jest rodzajem samouczka programowania. Prezentuje elementy języka C oraz oparte na klasach, dziedziczeniu i polimorfizmie rozszerzenia obiektowe właściwe dla C++. Takie konstrukcje języka jak pętle, łańcuchy znakowe, tablice, funkcje czy konstruktory klas przedstawiono na możliwie krótkich przykładach. Dla każdego z nich podano kod źródłowy, opis działania, wydruk i zrzut ekranu z wynikami. Szczególną uwagę zwrócono na wyrobienie u Czytelnika sprawności w posługiwaniu się wskaźnikami do łańcuchów, tablic i funkcji. Omówiono przydzielanie i zwalnianie pamięci na stercie przy użyciu operatorów new i delete. Uwzględniono tworzenie przemieszczalnych okienek w trybie tekstowym oraz grafiki punktowej przy wykorzystaniu funkcji oferowanych przez interfejs BGI.

W części drugiej podano kody źródłowe i opisy bardziej zaawansowanych programów. Sześć z nich pracuje w trybie tekstowym a cztery w trybie graficznym. Przykładowo, program Piano symuluje organy a program Mousebox wyświetla sterowane myszą przemieszczalne listy wyboru. W programie City na uwagę zasługuje funkcja takeStr umożliwiająca wpis, przewijanie i modyfikacje łańcucha znakowego dłuższego niż widoczne na ekranie okienko wpisowe. Program Zegar prezentuje dwa przesuwalne strzałkami zegary, z możliwością włączania i wyłączania melodii. Program Drawthru pokazuje użycie myszy do narysowania kilku krzywych wykresu, a następnie do wskazania myszą jednej z nich. W sumie, lektura obydwu części książki winna przybliżyć Czytelnikowi zasady tworzenia programów tak tekstowych jak i graficznych.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii ABC

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.