×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

Chcesz rozwijać się w copywritingu? Nauczyć pisać teksty, które przyciągną uwagę odbiorców? Książka „Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce” J. Bakalarskiej-Stankiewicz to przewodnik po copywritingu sprzedażowym, skierowany do początkujących copywriterów, blogerów oraz właścicieli biznesów. Polecam ją osobom, które są dopiero na początku swojej drogi. Autorka J. Bakalarska-Stankiewicz w swojej książce przedstawia wskazówki, poparte licznymi badaniami, eksperymentami czy raportami. Przekazuje wiedzę zarówno sprzedażową, jak i dotyczącą procesu tworzenia skutecznych treści. Łączy wiedzę teoretyczną z praktyczną, z przewagą jednak teorii. Dowiesz się z niej m.in.: ✔️jak zdefiniować potrzeby odbiorców, ✔️czym jest i jak stworzyć mapę empatii, ✔️jak stosować język korzyści, ✔️czym jest persona i jak ją stworzyć. Autorka stosuje prosty, zrozumiały dla każdego język, a także odwołuje się do własnych doświadczeń, co z pewnością jest wartością dodaną. Choć przekazuje głównie wiedzę teoretyczną, nie zapomina o praktyce - przygotowała specjalny zeszyt ćwiczeń, dzięki któremu można przećwiczyć zdobytą wiedzę w praktyce.

Marketing w Pigułce Wolszczak Ewelina

Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku

Uwielbiam podróżować, zmieniać otoczenie, podziwiać i odkrywać nowe miejsca ale chyba największa frajdę mam z robienia zdjęć podczas wyjazdów. Nawet dwudniowy wypad na weekend to dla mnie okazja do zrobienia tysiąca zdjęć i fotoksiążki :) wiem wiem, niektórych bardzo to dziwi! Z uwagi na powyższe, pewnie nie zdziwi Was, że ostatnio zwróciłam uwagę na książkę ,,Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku'' od @wydawnictwohelion. Jest to bardzo fajnie skonstruowany poradnik, który ułatwia uchwycenie najpiękniejszych kadrów. Podpowiada, co warto fotografować, jakie obiektywy i akcesoria warto zabrać ze sobą w podróż, jak edytować zdjęcia w programach do obróbki oraz kiedy pozwolić sobie na telefon zamiast aparatu. Książka napisana jest w lekki i przyjemny sposób, pomimo iż zawiera wiele cennych, profesjonalnych i technicznych wskazówek. Jej autorem jest znany fotografik cieszący się popularnością również jako autor książek. Mnóstwo cennych wskazówek, zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów. Dla mnie ekstra pozycja! 

Boys.books Ceregra Marta

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Seria książek „Dla bystrzaków” to ciekawa propozycja dla każdego kto jest poszukiwaczem ciekawostek, zarówno dzieci jak i dorosłych. Marketing afiliacyjny to książka, która pokazuje, jak możemy dorobić do domowego budżetu przy pomocy smartfona lub jakiegokolwiek sprzętu z dostępem do Internetu. Pomaga określić swoje zainteresowania, które można przekuć na niszę przynoszącą nam korzyści. A wiadomo, że dodatkowy dochód wynikający z własnej pasji w obecnym czasie jest świetnym rozwiązaniem. W książce znajdziemy informacje o tym jakie są pułapki i zagrożenia. Jak tworzyć lejki sprzedażowe i jaki program afiliacyjny wybrać. Zarabianie można również zacząć bez własnej strony internetowej opierając się tylko na pracy w social mediach bądź współpracy z partnerami. Autor porusza również tematy szczegółowego określenia własnej niszy, rynków sezonowych i zarządzania własnym czasem. Jest tak także dużo ciekawostek do wykorzystania w praktyce. Bardzo ciekawa propozycja.
Majaa.em Grzechnik Maja

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Znacie serię „dla bystrzaków”? Przyznaję, że to moja pierwsza styczność z książką wydaną w ramach tej serii, ale - wow! - jakie to genialne! „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” Teda Sudola i Paula Mladjenovica to zestaw recept, porad, a właściwie - moim zdaniem - wręcz istne kompendium wiedzy, które sprawdzi się zarówno wśród osób dopiero zainteresowanych tematem [Autorzy zaczynają od zdefiniowania marketingu afiliacyjnego], jak i wśród zaawansowanych marketerów afiliacyjnych [z książki można korzystać jak z „narzędzia”, które warto mieć na podorędziu]. Sudol wraz z Mladjenovicem prowadzą czytelnika za rękę od samego początku, a co najważniejsze - traktują temat holistycznie. Jeśli więc piszą o podstawach, piszą nie tylko o tym czym jest marketing afiliacyjny, ale dają też konkretne wskazówki dotyczące np. zarządzania własnym czasem. Podobnie w przypadku własnej strony internetowej - gdy już zaczynają o niej pisać, poruszają także temat hostingu, WordPressa, monitorowania strony, etc. Autorzy piszą jeszcze, m.in. o: słowach kluczowych, prowadzeniu działań z zakresu marketingu afiliacyjnego bez własnej strony internetowej [w mediach społecznościowych], e-mail marketingu, SEO, marketingu niszowym, strategiach stosowanych w marketingu afiliacyjnym, omawiają system prowizji w różnych rodzajach marketingu afiliacyjnego, itd. Co istotne - książka porusza również kwestie prawne - i pod tym względem ukłon do Wydawcy, bo „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” to nie tylko zwykły przekład z oryginalnego języka. Publikacja ta została dopasowana do polskich realiów: mowa tu np. o RODO, postępowaniu zgodnie z wytycznymi UOKiK czy choćby wyborze formy prowadzenia działalności gospodarczej. „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” jest jak dobrej jakości multitool, który warto zawsze mieć pod ręką [oczywiście, jeśli interesuje Was temat marketingu afiliacyjnego]. Serdecznie polecam 👍
karols.pl Skrzypek Karol

Pełna MOC możliwości. Wydanie 2 rozszerzone

JACEK WALKIEWICZ PEŁNA MOC MOŻLIWOŚCI Spełnione życie nie jest dziełem przypadku Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości. Spełnione życie. Wykład z 2012 roku, który odmienił sposób myślenia tak wielu osób, wpłynął także na samego Jacka Walkiewicza. Uczynił z niego osobę rozpoznawalną nie tylko w świecie biznesu, ale wręcz... na ulicy. Jak to na niego wpłynęło? Czego sam Jacek Walkiewicz nauczył się przez te dziesięć lat? Czym dziś chciałby się podzielić z uczestnikami TEDxWSB 2012? Tego się dowiesz z drugiego wydania książki, w którym autor rozwinął, uwspółcześnił i uzupełnił słynny wykład. __________________________________ Bardzo lubię słuchać Pana Jacka, czytając słyszy się jego głos. Bardzo dobra pozycja, motywująca, dająca kopa do działania. Warto sięgać po swoje marzenia i je realizować. Książka ta jest idealna dla osób lubiących czytać o rozwoju osobistym.
ataga_el Lizut Agata
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint