ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 2

Pozycją przeznaczoną dla grafików i ilustratorów, którzy chcą wykorzystać potężne możliwości tego programu.

W drugim tomie książki zawarto informacje o zaawansowanych możliwościach programu CorelDraw m.in. dokładny opis zmian i ulepszeń wprowadzonych w najnowszej wersji programu, omówienie efektów specjalnych: obwiedni, deformacji, metamorfozy, obrysu, cieni, soczewek i efektów przezroczystości, tworzenie obrazów trójwymiarowych, obsługa obiektów bitmapowych, animacje w Corel R.A.V.E 2.0. jest tu też pomocny dodatek podsumowujący skróty klawiaturowe.

Materiał zawarty w niniejszej książce został opracowany w taki sposób, by opisywane funkcje programu CorelDRAW stały się zrozumiałe dla wszystkich użytkowników, bez względu na zakres posiadanej wiedzy: od początkujących po zaawansowanych. Tom drugi jest skierowany w pierwszym rzędzie do tej drugiej grupy.

Computer Arts 06/2003

Fotografia cyfrowa. Ćwiczenia praktyczne

Łatwość obsługi, bogactwo funkcji i coraz niższa cena, to wszystko czyni z aparatów cyfrowych doskonałe narzędzie nawet dla niezbyt wprawnych i niezbyt zamożnym fotoamatorów. Jednak zanim dokonasz pośpiesznego zakupu i ruszysz w plener z nowo nabytym cudeńkiem, warto nieco pogłębić swoją wiedzę. Książka "Fotografia cyfrowa. Ćwiczenia praktyczne" umożliwi Ci łatwe i przyjemne wejście w świat dostępny do tej pory nielicznym: świat profesjonalnej fotografii cyfrowej.

W książce oprócz serii ćwiczeń, których wykonanie pozwoli Ci zdobyć odpowiednie umiejętności znajdziesz także dodatki, m.in.: słowniczek i tabele rozdzielczości pożyteczne nie tylko dla całkiem początkujących, ale i dla bardziej zaawansowanych.

Książka pozwoli uniknąć Ci wielu pułapek i odpowie na szereg pytań, np.: jaki aparat wybrać, jak najlepiej wykorzystać możliwości posiadanego sprzętu, czym różnią się zdjęcia krajobrazu od portretowych i co trzeba wiedzieć o zdjęciach robionych nocą.

Computer Arts 06/2003

Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

Książka "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" została napisana z myślą o tych osobach, które tworząc we Flashu animacje, najczęściej korzystają z języka skryptowego, jakim jest ActionScript. Zawarty w niej materiał został dobrany tak, aby po jej przeczytaniu każdy mógł stworzyć dowolnie złożony pod względem programistycznym projekt animacji. Książka ta jest przeznaczona dla osób, które nie tylko znają dobrze Flasha MX, ale także potrafią korzystać z języka skryptowego, jakim jest ActionScript.

Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania ActionScriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.

Computer Arts 06/2003

CRM. Relacje z klientami

Książka pod tytułem "CRM Relacje z klientami" autorstwa Amerykanki Jill Dyché jest pozycją, która pozwala na gruntowne zaznajomienie się z tematyką systemów zarządzania relacjami z klientami -- CRM. Te systemy są ostatnio dość popularne, gdyż wiele firm zwraca coraz większą uwagę na swoich klientów i metody lepszej z nimi komunikacji. Ten proces wymusza znajomość tych zagadnień od pracowników związanych z marketingiem, projektantów i analityków systemów informatycznych, jak również od samej kadry zarządzającej. I właśnie z myślą o tych wszystkich osobach napisana jest ta książka. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych tematów każdej grupie czytelników, na wstępie umieszczone są informacje, dla kogo dany temat może być interesujący.

Książka jest podzielona na dwie zasadnicze części: pierwsza z nich definiuje oraz przedstawia, na czym polega idea systemu CRM. Możemy dowiedzieć się, jak wykorzystać system w poszczególnych sferach działania firmy, takich jak: obsługa klientów, automatyzacja pracy personelu sprzedaży oraz w handlu elektronicznym, który jest coraz bardziej powszechny w wielu dziedzinach. W tej części możemy się również zapoznać ze sposobami wykorzystania systemu do uzyskania lepszych informacji o kliencie, przy pomocy analitycznego systemu CRM, dzięki któremu firma, może poznać swego klienta, jego preferencje, a nawet przewidzieć jego potrzeby i dzięki temu wyjść im naprzeciw. Te wiadomości szczególnie przeznaczone dla menedżerów, osób zajmujących się marketingiem i e-marketingiem mogą właściwie zainteresować każdego, kto chce zrozumieć i poznać nowe metody poznania klienta i dzięki temu, budowania z nim trwałych relacji.

Druga część książki zatytułowana "Wdrożenie CRM" bardziej szczegółowo wnika w zasady planowania wdrożenia systemu, wyboru właściwych narzędzi, zarządzania wdrożeniem, eksploatacją, jak również jego dalszą rozbudową. Ta część może bardziej zainteresować informatyków zajmujących się pierwszymi etapami życia systemu, czyli analityków i projektantów. Kwestie te zainteresują również udziałowców w zakresie wyboru wariantu i związanych z tym planowanych kosztów oraz wszystkie osoby bezpośrednio korzystające później z tego systemu.

W książce można również znaleźć krótki słownik podstawowych pojęć dotyczących systemów CRM, jak również spis publikacji książkowych, czasopism oraz publikacji elektronicznych na ten temat. Każdy rozdział zakończony jest krótkim podsumowaniem, które pokazuje metody osiągnięcia celów zawartych w poszczególnych rozdziałach, dzięki czemu książka może stanowić swoisty przewodnik przez cały proces: od pomysłu, przez wdrożenie, aż po eksploatację systemu CRM.

Lektura ta jest bardzo ważną pozycją na polskim rynku wydawniczym opisującym tematykę CRM ze względu na bardzo małą ilość dostępnych materiałów na ten temat, a jednocześnie zawiera ona dużo podstawowych informacji na ten temat. Jest napisana prostym językiem i posiada wiele przykładów z dotychczasowych wdrożeń, dobrze ilustrujących opisywane zagadnienia teoretyczne. Ze względu na wagę zagadnienia poruszanego w książce, jakim są relacje z klientami, którzy są obecnie bardzo ważnym elementem biznesu, książka powinna zainteresować prawie każda osobę mającą jakikolwiek kontakt z klientem.

Gazeta IT Iwona Fiedorowicz

CRM. Relacje z klientami

Książka pod tytułem "CRM Relacje z klientami" autorstwa Amerykanki Jill Dyché jest pozycją, która pozwala na gruntowne zaznajomienie się z tematyką systemów zarządzania relacjami z klientami -- CRM. Te systemy są ostatnio dość popularne, gdyż wiele firm zwraca coraz większą uwagę na swoich klientów i metody lepszej z nimi komunikacji. Ten proces wymusza znajomość tych zagadnień od pracowników związanych z marketingiem, projektantów i analityków systemów informatycznych, jak również od samej kadry zarządzającej. I właśnie z myślą o tych wszystkich osobach napisana jest ta książka. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych tematów każdej grupie czytelników, na wstępie umieszczone są informacje, dla kogo dany temat może być interesujący.

Książka jest podzielona na dwie zasadnicze części: pierwsza z nich definiuje oraz przedstawia, na czym polega idea systemu CRM. Możemy dowiedzieć się, jak wykorzystać system w poszczególnych sferach działania firmy, takich jak: obsługa klientów, automatyzacja pracy personelu sprzedaży oraz w handlu elektronicznym, który jest coraz bardziej powszechny w wielu dziedzinach. W tej części możemy się również zapoznać ze sposobami wykorzystania systemu do uzyskania lepszych informacji o kliencie, przy pomocy analitycznego systemu CRM, dzięki któremu firma, może poznać swego klienta, jego preferencje, a nawet przewidzieć jego potrzeby i dzięki temu wyjść im naprzeciw. Te wiadomości szczególnie przeznaczone dla menedżerów, osób zajmujących się marketingiem i e-marketingiem mogą właściwie zainteresować każdego, kto chce zrozumieć i poznać nowe metody poznania klienta i dzięki temu, budowania z nim trwałych relacji.

Druga część książki zatytułowana "Wdrożenie CRM" bardziej szczegółowo wnika w zasady planowania wdrożenia systemu, wyboru właściwych narzędzi, zarządzania wdrożeniem, eksploatacją, jak również jego dalszą rozbudową. Ta część może bardziej zainteresować informatyków zajmujących się pierwszymi etapami życia systemu, czyli analityków i projektantów. Kwestie te zainteresują również udziałowców w zakresie wyboru wariantu i związanych z tym planowanych kosztów oraz wszystkie osoby bezpośrednio korzystające później z tego systemu.

W książce można również znaleźć krótki słownik podstawowych pojęć dotyczących systemów CRM, jak również spis publikacji książkowych, czasopism oraz publikacji elektronicznych na ten temat. Każdy rozdział zakończony jest krótkim podsumowaniem, które pokazuje metody osiągnięcia celów zawartych w poszczególnych rozdziałach, dzięki czemu książka może stanowić swoisty przewodnik przez cały proces: od pomysłu, przez wdrożenie, aż po eksploatację systemu CRM.

Lektura ta jest bardzo ważną pozycją na polskim rynku wydawniczym opisującym tematykę CRM ze względu na bardzo małą ilość dostępnych materiałów na ten temat, a jednocześnie zawiera ona dużo podstawowych informacji na ten temat. Jest napisana prostym językiem i posiada wiele przykładów z dotychczasowych wdrożeń, dobrze ilustrujących opisywane zagadnienia teoretyczne. Ze względu na wagę zagadnienia poruszanego w książce, jakim są relacje z klientami, którzy są obecnie bardzo ważnym elementem biznesu, książka powinna zainteresować prawie każda osobę mającą jakikolwiek kontakt z klientem.

Gazeta IT Iwona Fiedorowicz,
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Helion