Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Thomas Limoncelli
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.6/6  Opinie: 16
Stron:
200
Druk:
oprawa miękka

Naucz się organizować swoją pracę

  • Określ priorytety swoich zadań
  • Broń się przed stresem
  • Zautomatyzuj najczęściej wykonywane czynności

Praca administratora infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwie to ciągła walka z czasem. Użytkownicy bezustannie zgłaszają problemy, uniemożliwiając pracę nad długoterminowymi projektami zleconymi przez kierownictwo, a dodatkowo komputery powodują kłopoty w najmniej stosownych momentach. Nawet opanowanie do perfekcji technicznych aspektów pracy administratora nie poprawia sytuacji. Jedynym rozwiązaniem jest zdobycie umiejętności sprawnego zarządzania swoim czasem w pracy i ustawienie odpowiedniej hierarchii zadań.

Dzięki książce "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów" poznasz strategie, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i radzić sobie w nieprzewidzianych okolicznościach. Jej autor, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu w pracy administratora, przedstawia najskuteczniejsze sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych, eliminowania "pożeraczy czasu" i zarządzania zadaniami tak, abyś nie zapominał o żadnym z nich i mógł zrealizować je na czas. Nauczysz się ustalać priorytety, definiować swoje własne "procedury" i walczyć ze stresem.

  • Zasady zarządzania czasem
  • Wypracowywanie umiejętności koncentracji
  • Tworzenie procedur roboczych
  • Planowanie zajęć
  • Określanie priorytetów dla zadań
  • Walka ze stresem
  • Zarządzanie pocztą elektroniczną
  • Automatyzacja zadań

Nie ma nic cenniejszego nad Twój własny czas.
Dlatego zorganizuj go jak najlepiej.

0 Thomas Limoncelli

Zamknij

Wybierz metodę płatności