The Art of CRM. Proven strategies for modern customer relationship management
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 360
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
The Art of CRM. Proven strategies for modern customer relationship management
In The Art of CRM, Max Fatouretchi shares his decades of experience building successful CRM systems that make a real difference to business performance.
Through clear processes, actionable advice, and informative case studies, The Art of CRM teaches you to design successful CRM systems for your clients.
Fatouretchi, founder of Academy4CRM institute, draws on his experience over 20 years and 200 CRM implementations worldwide.
Bringing CRM bang up to date, The Art of CRM shows how to add AI and machine learning, ensure compliance with GDPR, and choose between on-premise, cloud, and hybrid hosting solutions.
If you’re looking for an expert guide to real-world CRM implementations, this book is for you.
Wybrane bestsellery
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: The Art of CRM. Proven strategies for modern customer relationship management Max Fatouretchi (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.