×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Te małe seksowne cyferki. Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Te małe seksowne cyferki. Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy Paul Brown, Dimitri Maex - okladka książki

Te małe seksowne cyferki. Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy Paul Brown, Dimitri Maex - okladka książki

Te małe seksowne cyferki. Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy Paul Brown, Dimitri Maex - audiobook MP3

Te małe seksowne cyferki. Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy Paul Brown, Dimitri Maex - audiobook CD

Wydawnictwo:
Promise
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
262
     PDF

Ebook (35,91 zł najniższa cena z 30 dni)

39,90 zł (-10%)
35,91 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(35,91 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej?
A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz.
Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym „potopem danych” stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej. 
Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak możemy przekształcić swoje dane – te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi – w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu. W jasnym, przejrzystym stylu wyjaśnia, jak:
• Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał zwiększenia wartości, po których można spodziewać się większych zakupów, a którzy nie są warci targetowania.
• Alokować zasoby marketingowe w najlepszy możliwy sposób.
• Przewidzieć, jakich produktów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości.
• Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania.
Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli małych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania – i nie tylko.

Promise - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint