×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.3/6  Opinie: 38
Stron:
432
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Od zera do bohatera!

Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla różnych systemów operacyjnych. Ponadto posiada system automatycznego zarządzania pamięcią, który zdejmuje z programisty obowiązek panowania nad tym skomplikowanym obszarem.

Jeżeli zdecydowałeś się na naukę programowania w tym języku, to przyszła pora na wybór książki. Ta, którą trzymasz w rękach, będzie strzałem w dziesiątkę! Sięgnij po nią i przekonaj się, jak skonfigurować swoje środowisko pracy i rozpocząć przygodę z Pythonem. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, co to są typy proste, zmienne, instrukcje warunkowe, pętle oraz listy. Ponadto nauczysz się tworzyć listy i funkcje oraz obsługiwać wyjątki i korzystać z plików. Gdy już zbudujesz fundamenty wiedzy na temat języka Python, przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień. Programowanie obiektowe, tworzenie grafiki oraz graficznego interfejsu użytkownika, tworzenie animacji i efektów dźwiękowych to tylko niektóre z poruszanych tematów. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób, które zamierzają opanować język Python!

Dzięki tej książce:

  • poznasz elementy i składnię języka Python
  • zaznajomisz się z typowymi konstrukcjami języka
  • nauczysz się programować obiektowo
  • stworzysz animację i efekty dźwiękowe
  • pokochasz język Python

Twój przewodnik po języku Python!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Michael Dawson pracował zarówno jako programista, jak i projektant i producent gier komputerowych. Oprócz praktycznego doświadczenia zdobytego w sferze  produkcji gier, Mike uzyskał stopień bakałarza w dziedzinie informatyki na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Obecnie uczy programowania gier na Wydziale Produkcji Gier Szkoły Filmowej w Los Angeles. Mike uczył także studentów programowania gier w ramach kursów prowadzonych przez UCLA Extension i Digital Media Academy w Stanfordzie. Jest autorem trzech innych książek: Beginning C++ through Game Programming, Guide to Programming with Python oraz C++ Projects: Programming with Text-Based Games. Możesz odwiedzić jego stronę internetową pod adresem www.programgames.com, aby dowiedzieć się więcej lub uzyskać pomoc w kwestiach dotyczących dowolnej z jego książek.

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
59,40 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
49,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint